امداد خودرو مازراتی؛ رفع سریع مشکلات فنی خودروهای مازراتی در محل

اگر خودرویی از برند خودروسازی مازراتی دارید و به دنبال یک مجموعه امداد خودرو مازراتی می‌گردید که آمادگی کامل برای تعمیر و تعویض قطعات یدکی خودرو شما را داشته باشد و در کمترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکلات آن کرده و به طور دقیق و با استفاده از قطعات یدکی اصل این کار را انجام دهد، با ما در آقای امداد تماس بگیرید.

ما با برخورداری از تجهیزات به‌روز و کارشناسانی مطمئن و حرفه ای آمادگی آن را داریم تا برای تعمیر، تعویض و انتقال خودروهای شما، حاضر شویم و به سرعت خودرو شما را به حالت اولیه خود برگردانیم. انواع خدمات امداد در محل و یدک‌کشی با دکل، جرثقیل و خودروبر را از آقای امداد بخواهید.

امداد خودرو مازراتی؛ رفع سریع مشکلات فنی خودروهای مازراتی در محل

انواع خدمات امدادی را برای خودروهای مازراتی گرن توریسمو، مازراتی گرن کبریو S، مازراتی کواتروپورته، مازراتی کواتروپورته S، مازراتی گرن توریسمو S، مازراتی گرن کبریو، مازراتی گیبلی و… در محل با گارانتی معتبر یک‌ماهه بدون اتلاف وقت و هزینه بالا تحویل بگیرید.

 

توضیحی کوتاه درباره خودروهای مازراتی

یک کمپانی قدرتمند خودروسازی ایتالیایی که با محصولات عالی و منحصربفرد خود شناخته می‌شود، بله مازراتی (Maserati) غول خودروسازی ایتالیایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۱۴ شروع کرد و در بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ انواع کم نظیری از محصولات آن همچون مازراتی گرن توریسمو، گرن کابریو، کواترو پورته و گیبلی به‌صورت محدود و با قیمت‌هایی عالی و خاص در اختیار خریداران ایرانی قرار گرفت.

مهم‌ترین دلیلی که باعث شد تا محصولات این شرکت در لیست جذاب‌ترین خودروهای لوکس و اسپرت بازار جهان قرار بگیرند، کیفیت ساخت بالا، طراحی متفاوت و بی‌مانند و پیشرانه‌های قدرتمند آن‌ها بود که توجه بسیاری از رانندگان و علاقمندان به خودروها را به خود جذب کرد.

 

نگاهی به برخی از محصولات مازراتی

حضور محصولات مازراتی در ایران چندان طولانی نیست و از این جهت تنها انواع معدودی از آن در کشور قابل دستیابی هستند. با این حال با ما همراه باشید تا باهم برخی از این خودروها را بررسی کنیم:

  • مازراتی گرن کابریو (Maserati GranCabrio)

این خودرو نخستین بار در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی Maserati در نمایشگاه ژنو رونمایی شد و به واسطه برخورداری از پیشرانه پرتوان و کیت آئرودینامیک خاص خود، به عنوان یکی از قوی‌ترین و جذاب‌ترین خودرو‌ها در بین تمامی مدل‌های گرن از جمله توریسمو و گرن کابریو به شمار می‌رود.

بسیاری از کارشناسان این نمونه را که از سال ۲۰۱۰ راهی بازارهای جهانی شده است، کانورتیبل یا اسپایدر مازراتی مدل گرن توریسمو S عنوان می‌کنند. این مدل در سه تیپ استاندارد، S و MC در بازار کشورمان موجود است و از موتور 4691 سی‌سی تنفس‌طبیعی (F136 Y) برخوردار می‌باشد؛ موتوری که توسط فراری و مازراتی به صورت مشترک توسعه یافته و در مدل‌های دیگر محصولات مازراتی هم میتوان آن را مشاهده کرد. همچنین پیشرانه این خودرو در مدل‌های S و MC به ترتیب توان تولید 450 و 460 اسب‌بخار قدرت را دارند. می‌توانید انواع قطعات یدکی این خودرو را در صورت نیاز از امداد خودرو مازراتی آقای امداد دریافت کنید.

  • مازراتی کواتروپورته (Maserati Quattroporte)

یکی دیگر از سدان‌های لوکس و جذاب ایتالیایی را می‌توان مازراتی کواتروپورته نامید که از سال ۱۹۶۳ تا به امروز در سبد محصولات کمپانی مازراتی قرار گرفته است. اما توجه داشته باشید که کواتروپورته‌های موجود در ایران جزو نسل‌ پنچم این مدل هستند و در طی سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ وارد بازار کشور ما شده‌اند.

این مدل مازراتی، از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک محصول کمپانی بنام ZF آلمان برخوردار است که به آن کمک می‌کند تا بتواند در حدود 4.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. مازراتی کواتروپورته به مانند دو مدل مازراتی گرن توریسمو و مازراتی گرن کابریو، بر روی پلتفرم M139 ساخته شده است و در کنار مجهز بودن به پیشرانه‌های قدرتمند و پرحجم می‌تواند حس‌وحال رانندگی با یک کوپه اسپرت را درون یک سدان لوکس برایتان به وجود آورد.

همچنین پیشرانه ۸ سیلندر سری F136 دارد که در تیپ استاندارد دارای حجم ۴.۲ لیتری و توان خروجی ۴۰۰ اسب‌بخار می‌باشد. درصورتی که در تیپ‌های S و GTS حجم این پیشرانه قدرتمند به ۴.۷ لیتر نیز افزایش می‌یابد و به قدرت خروجی ۴۳۰ و ۴۴۰ اسب‌بخار می‌رسد. تنها نکته منفی این خودرو را می‌توانیم هزینه های نگهداری بالا و خشک بودن سواری آن عنوان کرد.

  • مازراتی گیبلی (Maserati Ghibli)

این خودرو که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای سال ۲۰۱۳ معرفی شد، بر روی پلتفرم جدیدی به نام M157 بنا شده‌ است. پلتفرمی که در حقیقت نمونه‌ای کوتاه شده از مازراتی کواتروپورته (M156) به شمار می‌رود و باعث شده تا طراحی نمای ظاهری این دو سدان جذاب و لوکس، شباهت‌های زیادی باهم داشته باشند. مازراتی گیبلی دارای پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر تویین‌توربو است و از توان خروجی ۳۲۵ اسب‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور برخوردار می‌باشد. نقطه تفاوت این خودرو با دیگر مازراتی‌های موجود در بازار ایران که از تیپ‌ها و پیشرانه‌های مختلفی برخوردار هستند، تک پیشرانه بودن آن است.

گیربکس این خودرو ۸ سرعته اتوماتیک است که به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و به این ترتیب می‌تواند در حدود زمان متوسط ۵.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست بیابد. این خودرو که در مدل‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ در اختیار خریداران ایرانی قرار گرفته بود، به علت تصویب قانون منع ورود خودروهای لوکس (بالای 2500 سی‌سی)، دیگر به کشور وارد نشد و به این ترتیب یکی از کم‌تعدادترین خودروهای مازراتی در کشور به شمار می‌رود.

اگر خودرویی از برند میتسوبیشی دارید و با مشکلات فنی در میان جاده مواجه شده‌اید، از خدمات تخصصی و مخصوص خودروی خود توسط امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد استفاده کنید.

  • مازراتی گرن توریسمو (Maserati GranTurismo)

جالبه بدانید که نخستین خودروی مازراتی در ایران، مازراتی گرن توریسمو می‌باشد. این مدل در سه تیپ استاندارد، S و MC در بازار کشورمان موجود است. تیپ ساده آن دارای یک پیشرانه ۴.۲ لیتری ۸ سیلندر و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک می‌باشد، در صورتی که مازراتی گرن توریسمو S به یک پیشرانه ۴.۷ لیتری ۸ سیلندر تنفس‌طبیعی با کد F136 Y مجهز شده و از توان تولید ۴۴۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۹۰ نیوتن‌متر گشتاور برخوردار است. علاوه بر این، تیپ S این خودرو، در سال ۲۰۰۸ میلادی اصلاح یافته و با برخی تفاوت‌های جزئی در نمای ظاهری دوباره وارد بازار شده است.

از دیگر تفاوت های این دو تیپ می‌توان به شتاب آن‌ها اشاره کرد؛ تیپ پایه این خودرو با ۴۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۴۶۰ نیوتن‌متر گشتاور، ۵.۲ ثانیه زمان نیاز دارد تا از شتاب صفر تا صد برسد، در صورتی که گرن توریسمو S در حدود 5 ثانیه می‌تواند از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. مازراتی گرن توریسمو خیلی بیشتر از دیگر محصولات این شرکت ایتالیایی، در کشورمان حضور دارد.

اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این خودرو، طراحی خشن و بی‌نظیر نمای ظاهری آن است که توانست توجهات بسیاری را به خود اختصاص دهد. در کنار این دو تیپ، قوی‌ترین تیپ این کوپه جذاب را داریم که با نام مازراتی گرن توریسمو MC شناخته می‌شود. اما برخلاف آن‌ها، توان تولید ۴۴۴ اسب‌بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. به طوری که گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه این کوپه جذاب می‌تواند طی زمانی در حدود ۴.۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت را طی کند.

 

خدمات امداد خودرو مازراتی آقای امداد

در صورت نیاز به خدمات امدادی در جاده کافیست تا یک تماس کوتاه با ما بگیرید. ما در امداد خودرو مازراتی آقای امداد، تعویض انواع قطعات و تعمیر انواع بخش‌های خودرو را به صورت ضمانت شده در اختیار شما قرار داده و با تجهیزات کامل یدک‌کشی، خدمات حمل را به طور استاندارد برای شما انجام می‌دهیم. دستمزد حمل در محل محاسبه می‌شود که می‌توانید آن را هم به صورت نقدی و هم آنلاین پرداخت کنید. این خدمات امداد در محل عبارتند از:

  • مکانیک سیار مازراتی

این احتمال به هر دلیلی وجود دارد که خودروی شما در حین حرکت خراب شود و یا حتی در زمان شروع به کار، روشن نشده و نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد. در این زمان شما می‌توانید از خدمات مکانیک سیار آقای امداد استفاده کنید و مشکلات فنی خودروی خود را خیلی سریع در محل رفع ‌کنید. از این خدمت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • انجام سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق
  • پیگیری‌های دوره‌ای و مداوم
  • تعمیر جلوبندی خودرو
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو
  • تعویض انواع قطعات خودرو
  • انجام کلیه سرویس‌های فصلی خودرو و…
  • سوخت رسانی سیار مازراتی

بسیاری از مواقع ممکن است که به علت مشغله کاری و یا درگیری ذهنی فرصت رفتن به پمپ بنزین ها و بنزین زدن را نداشته باشید، در این زمان کافی است تا تلفن همراه خود را برداشته و با ما در امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید. ما به سرعت در کنار شما حاضر می شویم و بنزین و سوخت مورد نیاز شما را با کیفیت بالا همچون سوخت های موجود در پمپ بنزین‌ها در سریعترین زمان در اختیارتان قرار می دهیم. اصلا مهم نیست که چه ساعتی از روز است و چه چقدر برای رسیدن به محل کارتان دیر کرده‌اید، با ما تماس بگیرید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل کار خود حاضر شوید.

  • پنچرگیری و تعویض لاستیک مازراتی

ساییدگی و پارگی لاستیک خودرو از آن دسته مشکلاتی است که اغلب راننده ها یک بار در طی استفاده از خودرو خود با آن مواجه می شوند. در این زمان شما کافیست تا خونسردی خود را حفظ کرده و در یک مکان مشخص متوقف شوید، سپس بدون فوت وقت و صرف هزینه ها و زمان زیاد به جای درخواست یدک کش، درخواست پنچرگیری سیار مازراتی را آقای امداد بخواهید.

ادامه مطلب
باتری خودرو در حالت خاموش چند آمپر می کشد؟

امدادرسانان سیار آقای امداد به طور تخصصی با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان به پنچرگیری لاستیک‌های تیوبلس شما می‌پردازند و شما می‌توانید در زمان پنچری لاستیک‌های خودتان و یا تنظیم فشار آن‌ها، به راحتی و تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری لاستیک در محل برخوردار شوید.

پنچرگیری و تعویض لاستیک مازراتی

  • امداد باتری سیار مازراتی

یکی از انواع مشکلات رایج بین خودروها که اغلب راننده ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، خالی شدن و یا تمام شدن باتری است. در حقیقت می‌توان گفت که باتری یکی از مهم‌ترین قطعات موجود در خودرو است و در صورت وجود آسیب یا مشکل علاوه بر هزینه های زیاد نیاز به صرف وقت زیاد نیز برای بهبود خواهد داشت. حالا در صورتی که باتری خودرویتان از کار افتاده، کافیست با یک تماس امداد خودروی مازراتی آقای امداد را مطلع کنید.

امدادرسان ما در کمترین زمان در کنار شما حاضر می شوند و عملیات باتری به باتری، امداد باتری و یا تعویض باتری را به صورت ضمانت شده و با کیفیتی بالا در اختیارتان قرار می دهند. علاوه بر این شما می توانید برای اطلاع از قیمت باتری خودرو نیز هم با کارشناسان ما تماس بگیرید و هم به فروشگاه اینترنتی آقای امداد مراجعه کنید. دقت داشته باشید که صفر تا صد نصب باتری نیز توسط امدادرسان ما در محل و به صورت رایگان انجام می‌‌گیرد.

  • خودروبر، دکل و جرثقیل امداد خودرو مازراتی

از تجهیزات مورد استفاده در تیم یدک‌کشی آقای امداد می‌توانیم به جرثقیل، دکل و خودروبر اشاره کنیم که به طور استاندارد حمل خودروهای شما را به انجام می‌رسانند. خودروبرها یکی از مطمئن‌ترین راهکارها برای جابه‌جایی خودروها شمار می‌روند و در دو نوع خودروبر تکی و چندظرفیته آماده به کار هستند تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری را برای شما متقاضیان محترم به صورت تک ‌و یکجا جابه‌جا کنند.

در مقابل جرثقیل نیز می‌تواند بادقت و ایمنی بالا، انتقال خودروهای تصادفی و لوکس را انجام دهد. دکل نیز یکی از تجهیزاتی است که خیلی سریع و بادقت می‌تواند حمل خودرو را انجام داده و خودروها را به صورت چرخگیر منتقل کند. به این ترتیب از وارد شدن آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری می‌کند.

اگر نیاز به جرثقیل دارید، مهم نیست که ساعت چند است یا چه روزی از هفته‌ست، کافیست تا با ما به شماره تماس بگیرید تا تیم‌های امداد خودرو مازراتی به سرعت خودروهای شما را به محل مورد نظرتام انتقال دهند.

آقای امداد علاوه بر تهران و کرج در شهرهای دیگر کشور نیز از جمله اراک آماده ارائه خدمات امدادی است. برای یدک‌‌کش کردن و تعمیر در محل خودروهای خود، با ما در امداد خودرو اراک آقای امداد تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

 

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو مازراتی

مطمئناً در زمان به مشکل خوردن خودرویتان انتخاب های زیادی خواهید داشت؛ از جمله بردن خودروها به تعمیرگاه ها و یا تماس با امداد خودرو های گوناگون. اما چه دلایلی باعث می شوند تا شما آقای امداد را به عنوان امداد خودروی اصلی خود انتخاب کنید؟ این شما و این مزایایی که با استفاده از خدمات آقای امداد به آن‌ها دست پیدا می‌کنید:

  • ارائه خدمات در کمترین زمان

امداد خودروی مازراتی آقای امداد به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند و به صورت تیم های مختلف سیار در سطح شهر آماده به خدمت است. در صورت بروز هر نوع مشکل، امدادگران ما با استفاده از سیستم موقعیت سنج GPS شناسایی شده و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و به سرعت انواع مشکلات فنی خودروهای شما را برطرف نمایند‌.

  • بهره مندی از قطعات یدکی اصلی و مورد تایید کارخانه

تمامی قطعات مورد استفاده در امداد خودرو مازراتی آقای امداد اصل هستند و به صورت اورجینال و به همراه گارانتی تعویض در اختیار شما قرار می گیرند. ما به خوبی این نکته را میزنیم که استفاده از قطعات غیر فابریک و نامرغوب می تواند آسیب های بسیار بیشتری به خودروی شما وارد سازد و هزینه‌های مضاعفی را به همراه داشته باشد. از این رو برای صرفه جویی در هزینه ها و وقت و سرمایه خود، کافیست تا با ما تماس بگیرید. ما هر قطعه‌ای که نیاز داشته باشید، برایتان مهیا می‌کنیم.

بهره مندی از قطعات یدکی اصلی و مورد تایید کارخانه

  • نیروی امداد متخصص و دارای دانش فنی بالا

ما در مجموعه آقای امداد در استخدام و به کارگیری نیروهای امدادی و پشتیبانی تمرکز و سخت گیری بسیار زیادی را اعمال می کنیم، به طوری که تمامی این افراد از گواهینامه های معتبر امدادی برخوردار هستند، آزمون های لازم را گذرانده اند، با تجربه بالا گزینش شده و مشغول به کار می‌شوند. ما به خوبی به این نکته را می دانیم که تعویض، تعمیر و انجام سرویس های دوره ای خودرو توسط افراد ناوارد و بی تجربه می تواند آسیب های جدی را به سیستم های مختلف خودرو وارد کرده و هزینه های مضاعفی را برای راننده به همراه داشته باشد.

به همین دلیل از بهترین نیروهای امدادی و مکانیکی در تیم خود به کار می‌بریم و تمامی کارشناسان ما دوره های تخصصی خود را گذرانده و با سیستم‌های فنی خودروهای مازراتی آشنایی کامل دارند.

  • تعمیر و سرویس در محل

شما می‌توانید برای انجام سرویس های دوره ای خودرو های خود از خدمات فنی تعمیرگاه مکانیکی مختلف بهره ببرید، اما ما این کار را برای شما در محل و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم و همچنین این کار را به طور کامل و بر اساس استانداردهای کارخانه سازنده به انجام می رسانیم. از این جهت برای انجام انواع سرویس های دوره ای خودرو و تعویض لوازم مصرفی خود همچون تعویض روغن، باتری، فیلترها، لنت ها و … با ما تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

  • تعرفه خدمات مناسب و شفاف

میزان تعرفه و هزینه انواع خدمات امداد خودروی مازراتی آقای امداد بر اساس نرخ اتحادیه امداد خودرو ها تعیین شده است و به صورت دقیق کامل و بخش بندی شده در وبسایت ما در بخش تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۱ قابل مشاهده می‌باشد. شما می‌توانید پیش از درخواست و ثبت هر نوع سفارش، ابتدا میزان هزینه آن را در این بخش مشاهده کنید و سپس درخواست دهید. هدف ما ارائه خدمات تخصصی و با قیمتی منصفانه و شفاف به شما عزیزان است.

  • عدم باطل شدن گارانتی خودرو

یکی از دلایلی که باعث می‌شود گارانتی خودرو شما ابطال گردد، استفاده از قطعات غیر فابریک و غیر اصل می باشد. از این رو خودرو خود را به دست امداد خودرو های غیر مجاز و نامعتبر نسپارید؛ چرا که می توانید انواع قطعات یدکی لوازم مصرفی خودرو خود را با استاندارد کارخانه سازنده به همراه گارانتی و ضمانت اصالت از امداد خودرو مازراتی آقای امداد تهیه نمایید.

آقای امداد به عنوان یک استراتژی تخصصی در زمینه ارائه انواع خدمات امدادی در محل آماده است تا به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال حتی تعطیلات رسمی، انواع خدمات امدادی را از جمله تست دینام، تعویض باتری، تعمیر جلوبندی و … را به صورت دقیق و کاملا اصولی در اختیار شما قرار دهد.

5 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
2 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments

باسلام خسته نباشید من وارد سایت شما وکلیه خدمات وسرویس های دوره‌ای. وادواری وغیره را ملاحظه کردم ولی بخوام اغراقی نباشه خوب مطالعه نکردم چون خیلی فشرده واجمال وقت کم بوده کهدرمجموع بسیار خشنود شدم چنین جا هایی هم هست که دلسوزانه.ومدیرانه کار را وخدمات در سطح وسیع انجام میشود. منتی. من سئوالی خدمت شما دارم. یکی اینکه ایا نوبت را به شهرستانی ها داده میشود
دوم اینکه خودروی. من برلیانس H330 اوتومات است وقصد سرویس ازصفر تا صد. را آنتظار است.من از ساری. ارتباط بر قرارمیکنم. درضمن اگر هزنیه ان را اعلام کنید جای بسیار تشکر. وزمان که قصد همکاری دارید حداقل 24. ویا 48 ساعت قبل اطلاع حاصل شود در پناه خدای مهربان باشید

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار
با عرض پوزش فعلا خدمات سرویس دوره ای آقای امداد در شهر تهران راه اندازی شده و در شهرهای دیگر این خدمات ارایه نمیگردد.
درصورتی که تمایل داشتین داخل تهران این خدمات را دریافت کنید با شماره 48287 – 021 تماس بگیرید و خدمات مورد نظر خود را رزرو کنید.
باتشکر از حسن توجه شما

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو