امداد خودرو برلیانس آقای امداد؛ انتخاب نخست رانندگان؛ ۲۴ ساعته

اگر خودروی شما یکی از محصولات برلیانس است و به دنبال یک تیم امداد خودرو برلیانس می‌گردید که بتواند تعمیر و تعویض قطعات یدکی خودرو شما را در کمترین زمان و با بهترین قیمت و کیفیت، به طور دقیق و با استفاده از قطعات یدکی اصل انجام دهد، با ما در آقای امداد تماس بگیرید.

ما در آقای امداد با برخورداری از تجهیزات به‌روز و کارشناسانی مطمئن و حرفه ای آماده هستیم تا برای تعمیر، تعویض و انتقال خودروهای شما، حاضر شویم و به سرعت خودرو شما را به حالت اولیه خود برگردانیم. بهترین و ممتازترین خدمات امداد در محل و یدک‌کشی با دکل، جرثقیل و خودروبر را از آقای امداد دریافت کنید.

امداد خودرو برلیانس آقای امداد؛ انتخاب نخست رانندگان؛ ۲۴ ساعته

ما انواع خدمات امدادی را برای خودروهای برلیانس H320 و H330، برلیانس H220 و H230، برلیانس V5 و برلیانس کراس را در محل با گارانتی معتبر یک‌ماهه بدون اتلاف وقت و هزینه بالا به شما تحویل می‌دهیم.

شماره تماس آقای امداد: ۰۲۱۴۸۲۸۷

کمی درباره خودروهای برلیانس بدانیم!

شرکت برلیانس یکی از شرکت‌های تولید کننده چینی است که در زمینه مونتاژ خودروهای بی ام و، میتسوبیشی موتورز، پورشه، تویوتا، پینفارینان و ایتال دیزاین فعالیت می‌کرد. این شرکت مدت زیادی در عرصه تولید خودرو فعال بود به طوری که در سال ۲۰۰۹ به عنوان هشتمین شرکت بزرگ تولید کننده خودرو در چین شناخته شد و در آن سال موفق به فروش بیش از ۱۵۰۰۰۰ ماشین سواری و ۸۰۰۰۰ مینیبوس شد.

خودروهای سواری برلیانس نیز در انواع H330 H220 H230 v5 c3 در ایران توسط سایپا و پارس خودرو مونتاژ شده و به صورت محدود عرضه می‌شوند. با این حال شرکت برلیانس در سال 1399 اعلام ورشکستگی کرد که بسیاری اما آن را یک دروغ بزرگ می دانند.

نگاهی به برخی از محصولات برلیانس

برخی از محصولات این برند خاص را که هم‌اکنون نیز در کشور موجود هستند را باهم بررسی می‌کنیم:

  • برلیانس مدل H320 و H330

نخستین بار در سال ۱۳۹۳ بود که پارس خودرو برلیانس سری H300 را در دو مدل H320 و H330 تولید کرد. برلیانس مدل‌های H300 در ابتدا از پیشرانه ۱.۵ لیتری و جعبه دنده دستی و گیربکس اتوماتیک برخوردار بودند تا اینکه در سری‌های بعدی مجهز به پیشرانه ۱.۶۵ لیتری در زیر کاپوت سدان H330 و هاچبک H320 شدند.

این دو مدل از نظر بدنه، طراحی ظاهری و آپشن و مشخصات فنی یکسان بوده و تفاوتی با هم ندارند. جالبه بدانید که برلیانس H320 و H330 در مقایسه با رقبای خود از زنجیر تایم برخوردار می‌باشند که همین باعث می‌شود تا رانندگان این مدل‌ها نگرانی از بابت پاره شدن تسمه تایم نداشته باشند.

  • برلیانس مدل H220 و H230

برلیانس H230 سدان نخستین بار در سال ۲۰۱۳ در چین به عرضه عمومی رسید و تیپ برلیانس H220 هاچبک نیز یک سال پس از آن در بازار حضور یافت. برلیانس H230 مجهز به پیشرانه‌ای ۱.۵ لیتری با ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن متر گشتاور است که سرعت آن را تا ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز میرساند.

در مقابل برلیانس H220 نیز موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با قدرت ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن‌متر دارد که اغلب با کد BM15L هم شناخته می‌شود. مدل‌های اتومات و دنده‌ای این خودروها از نظر آپشن با هم متفاوت هستند به طوری که مدل دنده‌ای، فرمان برقی و آینه جانبی برقی دارد، درصورتی که مدل اتومات از سانروف، سنسور عقب، فرمان الکترونیکی و مه‌شکن جلو نیز برخوردار است.

انتقال نیروی موتور این خودرو به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 6 سرعته نیمه اتوماتیک است. از دیگر آپشن های این مدل‌ها می‌توان به امکاناتی چون ۲ کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، تنظیم‌کننده نور چراغ‌های جلو، سنسور دنده عقب، آینه داخلی عقب ضد انعکاس نور، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم صوتی با 6 بلندگو، آینه‌های برقی، سیستم ترمز ABS و سانروف برقی برای مدل‌های اتوماتیک اشاره کرد.

شما می‌توانید انواع قطعات یدکی مورد نیاز این خودرو و دیگر خودروهای برلیانس را تنها با یک تماس با امداد خودرو برلیانس آقای امداد در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • برلیانس کراس

این مدل ترکیبی از هاچبک و کراس‌اوور است که در طی سال‌های ۹۶ تا ۹۹ توسط پارس خودرو تولید می‌شد. از امکانات ایمنی برلیانس کراس می‌توانیم به‌ باز شدن خودكار درب‌ها هنگام تصادف، قفل اتوماتيک درب‌ها هنگام رسيدن به سرعت 20 کیلومتر بر ساعت، كيسه هوای جلو (راننده و سرنشين جلو)، سيستم ترمز ABS و EBD، يادآوری صوتی باز بودن كمربند ايمنی، سنسور دنده عقب و… اشاره کنیم.

این خودرو از روی مدل C3 ساخته شده، مجهز به موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس اتومات ۴ دنده است و شباهت‌های زیادی هم از لحاظ ظاهری و هم قابلیت‌های فنی به برلیانس H320 دارد. این مدل برلیانس C3 Cross با موتور ۱۶۵۰ سی‌سی توانایی تولید ۱۱۴ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقيقه و ۱۵۴ نيوتن‌متر در ۴۰۰۰ دور بر دقيقه را دارد. همچنین مصرف سوخت آن در حالت ترکیبی ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد.

  • برلیانس V5

این مدل نخستین قطعه‌ای است که با نشان برند چینی در سال ۹۲ به بازار ایران وارد شد. با اینکه برلیانس V5 در چین با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو به فروش رسید، اما سایپا از پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۹ اسب بخار در آن استفاده کرد. این خودرو از جمله خودروهایی است که دارای ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم موتور ۱۶۰۰ سی‌سی می‌باشد.

از آپشن های این خودرو می‌توانیم به باز شدن خودکار قفل درب‌ها حین تصادف، ۶ کیسه هوا، ترمز دیسکی عقب، فرمان هیدرولیک، ترمز دیسکی جلو، ترمز ABS، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 با ورودی USB، ترمز EDB، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، فیلتر هوای اتاق، صندلی عقب تاشونده، سانروف، شیشه‌های بالابر برقی و رینگ آلومینیومی سنسور پارک عقب اشاره کنیم. این خودرو از جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک برخوردار است و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن ۱۲.۹ ثانیه می‌باشد.

حداکثر قدرت موتور برلیانس V5 به ۱۰۹ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه رسیده و حداکثر گشتاور آن ۱۵۱ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه می‌باشد.

در صورتی که از خودروسواران مازراتی هستید و به دنبال یک امداد خودرو جامع و تخصصی مخصوص خودروهای مازراتی می‌گردید، با ما در امداد خودرو مازراتی آقای امداد تماس بگیرید. در اسرع وقت کنارتان خواهیم بود.

چرا امداد خودرو آقای امداد؟

شرکت امداد خودرو آقای امداد امروزه توانسته به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها تبدیل شود که این امر در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و استانداردهای سفت و سخت ما محقق شده است. ما خدمات بی‌نظیری را به همراه شرایط استثنایی برایتان مهیا می‌کنیم و این اطمینان را به شما میدهیم که آقای امداد بهترین انتخاب برای مواقع ضروری خواهد بود.

امداد خودرو برلیانس آقای امداد به علت برخورداری از تجهیزات عالی و مورد نیاز مخصوص خودروهای شما توانسته تا نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو محبوب‌تر عمل کند و خدمات خود را در خدمتتان قرار دهد:

  • سرعت بالای امدادرسانی

زمانی که شما درخواست خدمات امدادی خود را از طریق اپلیکیشن یا وبسایت به طور آنلاین و یا تلفنی ثبت می‌کنید، نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، توسط پشتیبانان به واسطه سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به محل مورد نظر اعزام می‌شود. مطمئن باشید که با آقای امداد، زمان خیلی کمی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست می‌دهید و متخصصین مربوطه در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو به محل اعزام می‌شوند؛ پس با ما تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: ۰۲۱۴۸۲۸۷

  • خدمات جامع امدادی

بخش‌های مختلفی از خودرو می‌توانند آسیب دیده و نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشند. از پنچری لاستیک‌ها گرفته تا خرابی یا آسیب باتری، هر کدام نیاز به یک امداد متفاوت، تیم مختلف و تجهیزات خاص دارند. در چنین شرایطی امداد خودرو برلیانس آقای امداد، می‌تواند طیف وسیعی از خدمات مکانیک سیار در محل را پیش روی شما قرار دهد.

پیش از هرچیزی کارشناسان مجرب ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان پیش از خدمت، مشکل شما را بررسی و سپس تیم امداد را با تجهیزات لازم منطبق بر خودروی شما به محل اعزام می‌کنند تا مشکل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع گردد.<

  • ضمانت یک‌ماهه تمامی خدمات

همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط آقای امداد دارای ضمانت هستند به طوری که‌ شما می‌توانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. پس از ارائه خدمات نیز یک ضمانت‌نامه معتبر و کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌گیرد که همه‌ی خدمات انجام گرفته را تضمین می‌کند تا در صورت عدم رضایت بتوانید آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودتان را دریافت کنید.

  • امدادرسانی ۲۴ ساعته

در صورتی که نیاز به خدمات امدادی جامع در هر ساعتی از شبانه روز دارید، کافیست تا با یک تماس کوتاه امدادگران‌ ما را خبر کنید. در حال حاضر تنها تعداد بسیار کمی از مجموعه‌های امدادی را میتوانید بیابید که خدماتی جامع و کاربردی را بدون وقفه و به صورت ضمانت شده و البته بدون تعطیلی در اختیارتان قرار دهند. با این حال می‌توانید در این زمینه با خیال راحت هر زمان که به مشکل خوردید، با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که به سرعت در کنارتان حاضر می‌شویم.

  • هزینه‌های شفاف و منصفانه

یکی از مشکلاتی که در حوزه امداد خودرو وجود دارد، عدم وجود هزینه‌ای عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده است به طوری که بسیاری از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت‌های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند و حتی پیش از ارائه خدمات، رانندگان را از هزینه‌های هر خدمت مطلع نمی‌سازند.

ما در امداد خودرو برلیانس آقای امداد اما با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که هزینه ‌های دریافتی کاملا عادلانه خواهند بود و لازم نیست تا مبلغی بیشتر از آنچه که باید، پرداخت ‌نمایید. می‌توانید در بخش نرخ و تعرفه خدمات امدادی سال 1401، قیمت تمامی خدمات را به صورت دسته‌بندی شده و کامل مشاهده کنید و سوالات خود را با پشتیبانی در میان بگذارید.

 

خدمات یدک‌کشی و حمل خودرو برلیانس آقای امداد

برای دریافت یدک کش و انتقال امن و مطمئن خودروهای برلیانس خود لازم نیست تا جای دوری بروید، بهترین این خدمت را با کیفیت عالی و متناسب با نوع خودروی خود از مجموعه آقای امداد بخواهید. ما در تیم امداد رسانی آقای امداد به شما ضمانت می دهیم که خواهید توانست تا بهترین کیفیت را در کنار منصفانه ترین قیمت دریافت نمایید. اصلی ترین اولویت و هدف ما ارائه خدماتی بی‌نظیر و تک در اختیار شما عزیزان است.

فرقی نمی‌کند که خودروی شما صفر یا نو باشد و یا حتی با تصادف یا مشکل فنی مواجه شده است، با انواع تجهیزات یدک‌کشی آماده ایم تا آن‌ها را در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از یدک کش مناسب برایتان به منظور تعویض پلاک، انتقال به مراکز بیمه و تعمیرگاه های معتبر حمل نماییم. 

 

نحوه ارائه خدمات یدک‌کشی برلیانس آقای امداد

جامع‌ترین خدمات امدادی و حمل خودرو را همین حالا در هر کجای کشور بزرگ مان ایران از آقای امداد بخواهید. آقای امداد با بهره مندی از ۱۵ سال سابقه تخصصی در حوزه خدمات فنی و حمل خودرو انواع ایرادات فنی ممکن برای خودرو را پیش بینی کرده و با جذب متخصصان ماهر و حرفه ای برای حل آن‌ها در محل، تیمی توانمند و مجرب تشکیل داده است. خدمات یدک‌کشی و حمل خودرو آقای امداد به ترتیب زیر در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت:

  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  • حضور امدادرسانان در محل و یدک کش کردن خودرو
  • دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

 

 

انواع تجهیزات یدک‌کشی امداد خودرو برلیانس

شاید در حالت عادی در زمان شنیدن نام یدک‌کش به یاد یدک‌کش های معمولی بیافتید که خودرو را با دو چرخ بلند کرده و حمل می‌کنند. اما یدک کش به همین محدود نمی‌شود و شامل تریلرهای کفی، جرثقیل های دکل‌دار، یدک کش های کامیونی و… می‌باشد. در ادامه بخشی از تجهیزات یدک کشی آقای امداد را که در بین خودروسواران برلیانس محبوبیت بسیار زیادی دارند را بررسی می‌کنیم:

 

  • جرثقیل یدک‌کش برلیانس 

جرثقیل ها یکی از انواع یدک‌کش‌ها هستند که با نام یدک کش های کامیونی هم شناخته می‌شوند، در سراسر جهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و محبوبیت بسیار بالایی دارند. نحوه استفاده از این یدک کش های هیدرولیکی به این نحو است که ابتدا سطح جدا کننده بر روی زمین قرار گرفته و خودروهای مورد حمل روی سطح آن قرار می‌گیرند. پس از آن، بازو های هیدرولیکی سطح جدا کننده بلند شده و روی کامیون قرار می گیرند. به این ترتیب به راحتی می‌توان خودروها را جا به جا کرد.

در صورتی که تصمیم به جا به جایی خودروهای نو و یا خودروهای تصادفی دارید، جرثقیل بهترین انتخاب است. چرا که کمترین خطا و جابه‌جایی خودرو را دارد، درنتیجه با ایمنی بیشتری به مقصد می‌رسد. به طور کلی در ساختار یدک کش های کامیونی از یک جدا کننده استفاده می شود. این جدا کننده ها سطح بلندی دارند و محل قرار گیری آن‌ها نیز بر روی زمین است.

با استفاده از این نوع یدک کش ها، می توان به راحتی به حمل و جا به جایی وسایلی همچون قایق ها و خودروهای لوکس و حتی خودروهای سنکین نیز پرداخت.

ادامه مطلب
نحوه تعویض پایانه های باتری در 7 مرحله ساده

 

  • دکل چرخگیر امداد خودرو برلیانس 

از پرکاربردترین تجهیزاتی که در امدادرسانی و جابه‌جایی خودروها در امداد خودرو برلیانس مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان به دکل های چرخگیر اشاره کرد. دکل ها بسیار متنوع و پرکاربرد بوده و می توانند بار هایی با وزن بالا را به راحتی جا به جا نمایند.

در زمان آسیب دیدن بخش‌های مختلف خودرو برلیانس خود میتوانید از دکل چرخگیر برای حمل و جابجایی کمک بگیرید. این دستگاه یک نسخه پیشرفته از جرثقیل است، نسبت به برادران نسل قبل خود پیشرفت بسیاری کرده و در مقایسه با گذشته کاربرد های بیشتری دارد؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به ماشین ها وارد می شد، اما امروزه دکل ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی تر از آن چه که در گذشته انجام می‌شد، حمل کنند.

خودرو های امروزی در مقایسه با گذشته بسیار پیشرفته تر شده‌اند و همچنین رکاب هایی با جنس فایبر گلاس دارند که بسیار شکننده بوده و به آسانی آسیب می بیننددر نتیجه دکل های چرخگیر برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به این خودروها بهترین انتخاب هستند؛ چرا که همواره یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو، مابین رکاب ها و تسمه یک قرار می‌گیرد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری به رکاب ها وارد شود. در نتیجه این امر از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری می کند.

 

  • تریلر کفی امداد خودرو برلیانس

بهترین دستگاه برای حمل خودروهای سنگین و بزرگ، تجهیزات راه سازی، کانتینر ها و اقلام سنگین‌ وزن خودروبرها یا تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی در ظاهر همچون کامیون هستند، با این تفاوت که هیچ دیواره‌ای در آن موجود نمی‌باشد. از این دستگاه اغلب برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، تجهیزات راه سازی، کانتینر ها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. همچنین می‌توان در جابه‌جایی خودرو های راه سازی نیز از این دستگاه کمک گرفت.

برای حمل خودرو توسط خودروبر برلیانس، کفی بر روی زمین قرار می‌گیرد و خودرو روی آن حرکت کرده و به طور دقیق بر روی آن ثابت می‌شود. سپس با استفاده از زنجیرها و طناب های محکم مطمئن می‌شویم که در جای خود فیکس شود و دیگر در حین انتقال حرکت نکند. تریلرهای کفی به طور کلی با استفاده از چوب هایی چند لایه ضد آب ساخته می شوند. 

چوب هایی که ضد آب هستند و با روکشی مخصوص نیز پوشیده شده اند. در ساخت آن‌ها نیز از انواع تریلرها، از فلزهای با جنس فولاد نیز استفاده می‌شود و همین امر باعث می‌شود تا از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند. خودروبرهای مورد استفاده در امداد خودرو برلیانس آقای امداد مجهز به سیستم هشدار لنت ترمز، تانکر استنلس به همراه یک درپوش آلومینیومی، سیستم EBD یا سیستم ضد بلوکه ترمز و ضد واژگونی تریلر، زاگاس بند و بالابر محور با قابلیت عملکرد به صورت دستی و اتوماتیک می‌باشند.

 

 

  • یدک کش‌های بلند کننده چرخ برلیانس 

معمول‌ترین و پرکاربردترین یدک کش های مورد استفاده در امداد خودرو برلیانس، یدک کش های بلند کننده چرخ هستند که مجهز به یک اهرم می‌باشند که دقیقا در زیر چرخ ها قرار می‌گیرد. با استفاده از این اهرم، چرخ‌های خودرو مورد حمل به راحتی بلند می‌شود و به این نحو هدایت آن انجام می‌گیرد.

پرکاربرد بودن یدک کش های بلند کننده چرخ و سادگی عملکرد آن باعث شده تا این دستگاه به یکی از محبوب ترین آن‌ها تبدیل شود. همچنین دارای یک دکل نیز است که از جنس آهن بوده و بر روی ناوگان بخش عقب نصب می‌گردد. درنتیجه به صورت زنجیر و تیفور خودرو به بالا کشیده شده و بخش زیرین آن بالا می‌ماند. با استفاده از این نوع یدک کش دیگر نیاز نیست تا سرنشینی در داخل خودرو آسیب دیده باشد.

 

خدمات امداد خودرو برلیانس

امداد خودرو آقای امداد با نیروهای امدادرسانی فعال و کارآزموده یکی از معتبرترین و محبوبترین شرکت‌ های امداد خودرو در کشور است و آماده‌ است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل را باکیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد. از خدماتی که می‌توانید با یک تماس در اختیار داشته باشید، عبارت‌اند از:

  • تعمیر سیستم برق خودرو برلیانس

یکی از خدمات با کیفیت امداد خودرو برلیانس آقای امداد، تعمیر سیستم برق است که با یک تماس شما، امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر می‌شوند و عملیات بررسی سیم‌ها و وایرها، دینام و باتری و باتری به باتری و تعویض باتری رو بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند. امروزه خودروها وابستگی زیادی به سیستم برق دارند و به همین دلیل یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود میاد، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو است.

امدادرسانان ما همچنین تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… خودروهای برلیانس را به طور تخصصی برای شما به انجام می‌رسانند و آماده خدمت‌رسانی به شما در هر ساعتی از شبانه روز هستند.

تعمیر سیستم برق خودرو برلیانس

  • امداد قفل و سوئیچ برلیانس

گاهی اوقات امکان دارد که بر اثر حواس پرتی، سوئیچ را در داخل خودروی خود جا بگذارید و درب‌ها را نیز قفل کنید. در این زمان بهترین راه‌حل برای رفع این مشکل تماس با آقای امداد است. ما در شرکت آقای امداد به صورت ۲۴ ساعته در هر جایی که باشید، امداد قفل و سوئیچ را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • مکانیک سیار برلیانس

تیم‌های امدادی آقای امداد در اکیپ‌های سیار در محل آماده هستند تا خدمات مکانیک سیار خود را برای تمامی خودروهای برلیانس به انجام رسانند. از خدمات ارائه شده توسط مکانیک سیار برلیانس آقای امداد می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و….
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و….
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعویض روغن در محل

امدادگران آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار می‌دهند. آن‌ها ابتدا به بررسی مایعات و روغن های خودرو می‌پردازند و سپس برای تعویض دست به کار می‌شوند. سرویس مایعات خودرو، در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما کافیست تا گوشی را بردارید و با یک تماس این خدمت را در محل مورد نظرتان در منزل و یا محل کار دریافت کنید. علاوه بر این در صورتی که شما مایل باشید، امدادرسانان آقای امداد به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… می‌پردازند و پیشنهادات بازدید دوره‌ای خود را هم ارائه می‌کنند.

  • سرویس دوره ای خودرو برلیانس

در صورتی که تصمیم دارید تا حالا حالاها از خودروهای برلیانس خود استفاده کنید و برای تعمیر و یا تعویض قطعات آن‌ها مجبور به مراجعه بیش از حد به تعمیرگاه ها نباشید، کافیست تا به صورت منظم از خدمات سرویس دوره‌ای استفاده کنید.

به سرویس هایی که باید به صورت دوره ای روی خودرو انجام بشوند تا بتونیم مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کنیم، سرویس دوره‌ای خودرو می‌گویند. سرویس‌های دوره‌ای خودرو ارائه شده توسط امداد خودرو برلیانس، عبارتند از:

  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • پنچرگیری لاستیک برلیانس

از دیگر خدماتی که ما در اختیار شما راننده‌های عزیز قرار می‌دهیم، پنچرگیری و تعویض لاستیک است که با بهترین تجهیزات، از بهترین مواد و در کمترین زمان انجام می‌شود. از این رو در صورتی که لاستیک خودرو شما در طی مسیر دچار پنچری شد، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری آقای امداد برخوردار بشوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهند.

پنچرگیری لاستیک برلیانس

آقای امداد همراه همیشگی و مطمئن شما است. با ما تماس بگیرید تا از خدماتی ضمانت شده، مطمئن و فوق‌العاده باکیفیت ممتاز و عالی برخوردار شوید.

 

  • تنظیم دمای خودرو برلیانس در محل

آیا تا به حال با بالا رفتن آمپر خودرو خود مواجه شده‌اید؟ در این زمان چه کردید و از چه راه‌حلی برای رفع آن کمک گرفتید؟ در اغلب مواقع در هوای گرم تابستان ممکن است که متوجه شوید آمپر خودرویتان از مقدار و محدوده معینی بالاتر رفته و دمای خودرو افزایش پیدا کرده است. 

عوامل متعددی از جمله قفل شدن ترموستات خودرو منجر به این اتفاق می‌شود و هنگامی رخ می‌دهد که با وجود خاموش بودن و سرد بودن رادیاتور دمای آب موتور بالا رفته و خیلی دیرتر از مدت زمان تعیین شده کاهش می یابد؛ مخصوص ترین علت آن اما خرابی سنسور دمای آب می باشد. 

همچنین در اثر رانندگی طولانی مدت نیز هوا در فضای داخلی سیستم افزایش می‌یابد و دمای خودرو بالا می‌رود. در چنین مواقعی شما می توانید به سادگی با ما در امداد خودرو برلیانس تماس بگیرید تا در کنار شما حاضر شده و این مشکل را برایتان در زمانی کوتاه رفع کنیم. امدادگران ما کلیه سرویس های رله فن ها، تنظیم و تعویض سنسور های دما، تنظیم و تعمیر و تعویض سیستم دینام فن، تعویض و تنظیم ترموستات، تعویض و تعویض کلیه تعویض فشنگی ها و… را در محل در زمانی کوتاه به انجام می رسانند.

 

  • تعویض پمپ بنزین سیار برلیانس 

اگر بنزین به پشت انژکتور نمی‌رسد، صدای گیزه از پشت ماشین قطع شده، خودرو در پمپ بنزین گاز نخورده و خودرو روشن نمی‌شود، به احتمال زیاد پمپ بنزین خودرو شما آسیب دیده و باید سریعاً تعویض شود. خودروها به طور کلی از نظر داشتن نوع پمپ بنزین به انواع دیزلی و بنزینی از نظر سوخت و به انژکتوری، نیمه انژکتوری و کاربراتوری از نظر مکانیسم ترکیب تقسیم می‌شوند. در صورتی که هر یک از این علائم را داشتید، کافیست تا با یک تماس ما را باخبر کنید.

 

  • تعویض دینام برلیانس آقای امداد

آسیب دیدگی و خرابی دینام می تواند در اثر فرسودگی و یا خرابی اجزای داخلی آن از جمله بلبرینگ، آفتامات دینام، استاتور، دیود دینام، آرمیچر، کلکتور و استاتور رخ دهد که امدادگران ما هر یک از آنها را در محل برای شما تعمیر و در صورت نیاز تعویض میکنند. دقت کنید که هر فردی نمی تواند این کار را انجام دهد و باید از دانش فنی و تخصصی لازم برخوردار باشد.

تعویض و تعمیر دینام خودرو خود را به دست متخصصان مجرب و حرفه ای آقای امداد بسپارید. ما تعمیر دینام خودروهای داخلی و یا وارداتی شما را در سریع ترین زمان ممکن با ارائه فاکتور معتبر با بهترین قیمت و گارانتی شرکتی انجام می دهیم. 

 

  • سرویس روشنایی خودرو برلیانس در محل

تعویض، تعمیر و سرویس روشنایی خودرو را به دست امدادگران آقای امداد بسپارید. امدادگران ما به طور دقیق و کارشناسانه به تعمیر اتصال برق چراغ ها و رفع معایب اتصال فیوزها، بررسی اتصالات بدنه، بررسی وضعیت ضد سرقت در پارامتر دستگاه عیب یاب، بررسی کلیه چراغ های راهنما، چراغ بزرگ، نور پایین، مه شکن، چراغ خطر، آنتن ترانسپوندر، بررسی ارتباط صحیح بین ICU و ECU و بررسی تگ داخل ریموت از نظر محل قرار گیری می‌پردازند و در صورت نیاز، اقدام به تعمیر یا تعویض آن‌ها می‌کنند.

 

  • تنظیم چرخ‌های خودرو در محل

هر یک از چرخ های خودرو برای اتصال به ماشین، نیاز به اتصالات مختلفی دارند که میزان نبودن هر یک از آن‌ها میتواند باعث شود تا چرخ در موقعیت و زاویه ی درستی قرار نگرفته و مصرف سوخت افزایش یابد، لاستیک ها ساییده شوند، عمر عقب بندی و جلوبندی کاهش یابد و پایداری خودرو به حداقل برسد. 

از این رو اگر در حین رانندگی احساس کردید که فرمان به یک سمت کشیده میشود و کنترل لازم را به خودرو ندارید، کافیست تا با ما در امداد خودرو برلیانس آقای امداد تماس بگیرید. امدادرسانان ما در محل حاضر شده و سرویس بالانس رینگ و لاستیک، تنظیم ترمز دستی خودرو، تنظیم کلیه متعلقات دیسک و چرخ ماشین، تنظیم لنت و چرخ های عقب ( رگلاژ چرخ های عقب ) و تنظیم و تعویض دیسک ترمز و بلبرینگ چرخ را برایتان به سرعت و کیفیت عالی انجام میدهند.

 

مجموعه آقای امداد با سابقه درخشان در ارائه خدمات امداد در محل، مفتخر است تا انواع خدمات امدادی را همچون یدک‌کشی و حمل خودرو و تعمیر و تعویض قطعات را با استفاده از تجهیزات کافی و پیشرفته در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای برخورداری از تخفیفات ویژه ما کافیست تا به اپلیکیشن آقای امداد مراجعه نمایید. از تمامی شما کاربران محترم تقاضا داریم تا به جهت خدمت رسانی بهتر و ارتقا سطح کیفی خدمات، تمامی انتقادات و پیشنهادات خود را به ما اعلام کنید و با ما در میان بگذارید؛ به این امید که بتوانیم بهترین‌ها را در اختیار شما قرار دهیم.

شماره تماس آقای امداد: ۰۲۱۴۸۲۸۷

 

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
4 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments

سلام وقت بخیر من دیسک صفحه برلیانس h230 راتعویض کردم الان بعدازحدود نیم ساعت رانندگی به اولین ترافیک که میرسم اول صدای بوکس بادی میدهد وشروع به تقه زدن شدید شده هم درحالت اتومات وهم دستی فرقی نداره بعداز سردشدن دوبا ره درست میشه بی زحمت راهنمایی کنید تشکر

.اتومبیل من برلیانس کراس مدل ۹۸ ،۲۵۰۰۰بیشتر کار نکرده امروز دینامش بدجور صدا میده، علتش میگن بولبرینگ، آخه زیاد کار نکرده چرا به این زودی خراب شده؟

سلام
احتمالا آب خورده ولی در کل کیفیت قطعات مشکل سازه

سلام،

با توجه به توضیحاتی که دادید، احتمال اینکه بولبرینگ دینام خودروی شما خراب شده باشد، زیاد است. بولبرینگ ها قطعاتی هستند که وظیفه کاهش اصطکاک بین محور دینام و روتور آن را بر عهده دارند. اگر بولبرینگ ها خراب شوند، ممکن است صدای تق تق یا جیرجیر از دینام شنیده شود.

علت اینکه دینام خودروی شما در این مدت کم خراب شده است، می تواند یکی از موارد زیر باشد:

استفاده از قطعات بی کیفیت: اگر هنگام تعویض دینام، از قطعات بی کیفیت استفاده شده باشد، ممکن است بولبرینگ ها زودتر از موعد خراب شوند.
رانندگی در شرایط نامناسب: اگر خودروی شما در شرایط نامناسبی مانند جاده های ناهموار یا با بار زیاد رانندگی می کند، ممکن است بولبرینگ ها زودتر از موعد خراب شوند.
عدم سرویس و نگهداری صحیح: اگر دینام خودروی شما به طور منظم سرویس و نگهداری نمی شود، ممکن است بولبرینگ ها زودتر از موعد خراب شوند.
برای اینکه بتوانید علت دقیق مشکل را تشخیص دهید، بهتر است خودرو را به یک تعمیرگاه معتبر ببرید و از یک مکانیک ماهر کمک بگیرید.

در اینجا چند نکته برای جلوگیری از بروز این مشکل در آینده آورده شده است:

از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده کنید.
خودروی خود را در شرایط مناسب رانندگی کنید.
دینام خودروی خود را به طور منظم سرویس و نگهداری کنید.
امیدوارم این اطلاعات مفید باشد.

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو