بهترین تعمیرکاران سیار با امداد خودرو خرم آباد

چند تیم امدادی می‌شناسید که در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما باشند؟ چند مجموعه امدادی می‌شناسید که انواع خدمات تعمیر و تعویض قطعات خودرو را در محل به انجام رسانند و از همه مهم‌تر گارانتی یک‌ماهه رایگان در اختیار رانندگان قرار دهند؟! لازم نیست تا بیش از حد وقت صرف پیدا کردن چنین مجموعه‌ای کنید، چرا که امداد خودرو خرم آباد آقای امداد همین حالا همه‌ی این خدمات و ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین تعمیرکاران سیار با امداد خودرو خرم آباد

کافیست تا یک تماس با ما بگیرید و یا به صورت آنلاین درخواست خودتان را ثبت کنید تا در زمانی کوتاه انواع خدمات امداد در محل از جمله پنچرگیری، تعویض روغن، باتری‌ به باتری، سوخت‌رسانی سیار، کارشناسی رنگ خودرو و… را در محل به راحتی در اختیار داشته باشید. 

 

اما چه زمانی با آقای امداد تماس بگیریم؟!

ساده است؛ هر وقت که خوردویتان به مشکل خورد‌! یک تماس با ما بگیرید و باقی کارها را به ما بسپارید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

  • مصرف سوخت بالا رفته!

اگر دیدید که در یک هفته بارها و بارها به پمپ بنزین می‌روید و کم کم دیگر این مکان به عنوان پاتوق دوم شما شناخته می‌شود، باید نگران شوید. بله کاملاً درست است باید نگران شوید؛ چرا که مصرف سوخت خودرو شما افزایش پیدا کرده است. خودروها گاهی به علت وجود بعضی از مشکلات سوخت زیادی را مصرف می‌کنند. 

مصرف زیاد سوخت توسط خودرو یکی از انواع مشکلاتی است که اغلب راننده‌ها با آن مواجه می‌شوند. این اتفاق به علت وجود نقص یا مشکل در بخش‌های مختلف سیستم سوخت رسانی موتور مثل فیلتر های سوخت، فیلترهای هوا، سنسورهای جریان هوا و سنسورهای اکسیژن رخ می‌دهد که درنتیجه آن موتور به سیاه‌چاله سوخت تبدیل می‌شود

در صورتی که این علامت را دیدید، کافیست تا با ما در امداد خودرو خرم آباد آقای امداد تماس بگیرید تا با بررسی دقیق به سرعت مبدا مشکل را تشخیص و آن را رفع کنیم. اما اگر می‌خواهید که مشکلات خودرو مربوط به سیستم سوخت رسانی هیچ وقت برایتان رخ ندهد، بهترین راه سرویس‌دهی دوره‌ای خودروها به شمار میرود؛ چراکه فرسوده یا آلوده شدن فیلترها قبل از تعویض آن‌ها باعث می‌شود تا موتور بیش از حد معمول سوخت مصرف کند. در صورتی که با اینکار می‌توانید از هزینه های غیرضروری در یک چشم برهم زدن جلوگیری کرد.

  • باتری از کار افتاده!

میرسیم به اصلی‌ترین مشکل خودرو‌ها! چه بخواهیم و چه نخواهیم، تمام شدن شارژ باتری و از کار افتادن آن یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی است که برای خودروها رخ می‌دهد. اکثر راننده ها دو یا سه سال بعد از استفاده از باتری با خرابی و تمام شدن باتری‌ مواجه می‌شوند که باعث می‌شود تا در اغلب مواقع به طور ناگهانی خاموشی خودرو را تجربه کنند.

به طور کلی اکثر باتری‌ها باید در حدود ۵۰ هزار مایل یا ۳ سال دوام داشته باشند و کار کنند. در این بین عوامل زیادی هستند که می‌توانند به باتری‌ها آسیب رسانند و عمر آن‌ها را کاهش بدهند. به طور مثال اغلب باتری ها به علت کاهش جریان الکتریکی از کار می‌افتند؛ این عامل باعث میشه تا شارژ باتری به طور طبیعی کاهش پیدا کرده و دیگر توانایی سابق را نداشته باشد.

در صورتی که با علائمی مثل کم نور شدن چراغ ها، استارت ضعیف یا استارت نخوردن خودرو، عدم کارکرد صحیح سیستم‌های صوتی و… برخورد کردید، با امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید. کارشناسان ما با بررسی دقیق، وجود آسیب در دینام و یا خراب شدن سنسور دما باتری، سولفاته شدن و … را تشخیص می‌دهند و اقدامات لازم را برایتان به انجام می‌رسانند. 

  • کنترل خودرو سخت شده!

اگر حس کردید که در حین رانندگی فرمان می‌لرزد و واقعا دیگر کنترل آن چنانی بر روی فرمان و خودرو ندارید، هر چه سریع‌تر متوقف شوید و با ما تماس بگیرید. لرزش فرمان در زمان رانندگی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات خودرو است که به علت های مختلفی رخ می‌دهد و می‌تواند در زمان رانندگی با سرعت های بالا یا بلافاصله پس از شروع رانندگی رخ دهد. مثلا اگر در زمان سرعت گرفتن احساس کردید که فرمان خودرو لرزش دارد، به احتمال زیاد مشکل از تایرهای یا چرخ‌هاست.

همچنین لرزش فرمان بلافاصله بعد از استارت زدن و شروع به رانندگی به علت مشکل در یاتاقان چرخ یا اجزای این سیستم رخ میدهد که بهترین راه‌حل رفع سریع‌ مشکل و جلوگیری از خطرات احتمالی آن است. 

 

دکل، کفی و خودروبر خرم آباد آقای امداد

خدمات امداد خودرو خرم آباد آقای امداد تنها به تعمیر و تعویض قطعات در محل محدود نمی‌شود و شامل حمل و انتقال خودروها نیز می‌شود. با استفاده از یدک کش خرم آباد آقای امداد، خودروی آسیب دیده شما بر روی خودروبر یا دکل و جرثقیل آماده‌سازی و سوار می‌شود و به طور کاملا استاندارد و ایمن به تعمیرگاه و یا محل مورد نظر شما منتقل می‌گردد.

با استفاده از خدمات یدک‌کشی آقای امداد از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌های خودروی خودتان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید. این روزها که خیلی از خودروها، از رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس ساخته شده و شکننده هستند، خیلی ساده آسیب می‌بینند، بنابراین بهترین راهکار آنست که با استفاده از تجهیزاتی کامل و به‌روز جابه‌جا شوند‌

با یدک‌کش آقای امداد از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها و در نتیجه از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری کنید. یدک‌کش خرم آباد آقای امداد با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل در هر محله‌ای که شما بخواهید آماده می‌شود و خدمات یدک‌کشی را به صورت امن و مطمئن ارائه می‌دهد. خدمات حمل خودرو و یدک کش خرم آباد آقای امداد را می‌توانیم در دسته‌های زیر تقسیم کنیم:

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

ما در بوشهر نیز آمادگی ارائه خدمات یدک‌‌کشی و تعمیر خودرو در محل را داریم. با امداد خودرو بوشهر آقای امداد دیگر دغدغه اتلاف وقت و انرژی و هزینه نخواهید داشت.

در صورتی که در زمان حرکت با خودرو، دچار پنچری، جوش آوردن و نقص فنی شدید، به طوری که به علت عدم برخورداری از تجهیزات کافی و مخصوص امکان راه اندازی مجدد آن از عهده‌تان برنمی‌آمد، کافیست تا با ما در تیم خودروبر خرم آباد آقای امداد تماس بگیرید. ما آماده‌ هستیم تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری شما را با برخورداری از نیروها و کادری متخصص و با استفاده از دستگاه‌های به روز برای شما متقاضیان محترم در هر کجای شهر حمل و جابه‌جا نماییم.

خوبه بدانید که در کنار این‌ها ما میتوانیم خودروهای لوکس و صفر و یا تصافی شما را بدون کمترین آسیب و صدمه‌ با جرثقیل جابه‌جا کنیم. با آنکه جرثقيل‌ها انواع مختلفی دارند و بسیار پرکاربرد هستند، اما انواع متحرک آن‌ها می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را از جمله خودروهای سواری به راحتی و خیلی ایمن‌تر و اصولی‌تر با تجهیزات کامل انتقال دهند.

دکل، کفی و خودروبر خرم آباد آقای امداد

 

چرا امداد خودرو آقای امداد؟

این حق را به شما می‌دهیم که برای انتخاب یک مجموعه امداد خودرو سخت‌گیری داشته باشید و به دنبال بهترین ها بگردید‌. چرا امداد خودرو آقای امداد را انتخاب کنیم؟ چه مزایایی برای ما در قیاس با دیگر تیم‌های امدادی دارد؟ این‌ها مسلما بخشی از سوالاتی هستند که همین حالا از پس ذهن شما می‌گذرند. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا میتوانید به امداد خودرو خرم آباد آقای امداد اعتماد کنید:

  • امدادرسانی ۲۴ ساعته

اگر تا به حال با مشکل و نقص فنی خودرو مواجه شده باشید، حتما به خوبی میدانید که پیدا کردن مجموعه امدادخودروهایی که امدادرسانی ۲۴ ساعته و بدون توقف را ارائه دهند، بسیار سخت است. اما دیگر نگران نباشید. امداد خودرو خرم آباد آقای امداد آماده است تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما متقاضیان محترم در هر یک از مناطق مختلف آن ارائه بده.

با تماس شما عزیزان، به سرعت نزدیک ترین تیم‌های امدادی شناسایی و به حضور شما ارسال‌ می‌شوند و انواع خدمات یدک‌کشی و مکانیک سیار را ارائه می‌دهند. پس هر زمانی از شبانه‌روز که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، اصلا نگران ساعت و زمان نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد استفاده کنید.

  • هزینه‌های شفاف و منصفانه

امروزه برای خرید ساده‌ترین لوازم مورد نیاز خود، می‌بینیم که هیچ نرخ ثابتی وجود ندارد و در هر جا با قیمتی متفاوت به مشتریان عرضه می‌شوند. این مشکل در حوزه امداد خودرو هم وجود دارد به این صورت که هیچ هزینه‌ای عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده وجود ندارد و هر کس با نرخ دلخواه خود، خدمات امدادی را ارائه می‌دهد.

درنتیجه بسیاری از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت‌های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند و حتی پیش از ارائه خدمات، رانندگان را از هزینه‌های هر خدمت مطلع نمی‌سازند. اما امداد خودرو خرم آباد آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که هزینه ‌های دریافتی کاملا منصفانه هستند و لازم نیست تا مبلغی بیشتر از آنچه که باید، پرداخت ‌کنید. همچنین میتوانید پیش از درخواست، هزینه‌ها را از پشتیبانی و یا در بخش تعرفه و نرخ خدمات امدادی سال 1401، جویا شوید.

  • سرعت امدادرسانی فوق‌العاده بالا

شاید بپرسید چگونه؟ خب بگذارید به سادگی بگویم. در زمان اعلام درخواست توسط شما، امدادرسانان و اکیپ‌های مستقر در بخش‌های مختلف شهر، از طریق سیستم موقعیت سنج شناسایی و نزدیکترین آن‌ها به سوی شما تشخیص داده می‌شوند و به محل مورد نظر شما اعزام می‌گردند.

این اطمينان را به شما می‌دهیم که با آقای امداد، زمان خیلی کمی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد و متخصصین مربوطه در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو به محل اعزام خواهند شد؛ فاصله شما با ما تنها یک تماس است.

همه‌ی این ویژگی‌ها باعث‌ شده تا امداد خودرو خرم آباد آقای امداد نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو محبوب‌تر عمل کند و در مواقع ضروری به عنوان انتخاب نخست بسیاری از رانندگان به شمار رود.<br>

ادامه مطلب
امداد خودرو گوهر دشت شبانه روزی با یدک کش و مکانیک سیار

شرکت امداد خودرو آقای امداد امروزه توانسته به یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها تبدیل شود که این امر در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و امدادرسانان پرتلاش و باتجربه ما محقق گشته است. در کنار آن خدمات بی‌نظیر ما به همراه شرایط استثنایی که براتون مهیا می‌کند، به شما این اطمینان رو می‌دهد که آقای امداد بهترین گزینه‌ایست که می‌توانید انتخابش کنید.

 

خدمات جامع آقای امداد

تمام اهداف ما در مجموعه‌های آقای امداد کسب رضایت شما عزیزان است. از این جهت خدمات جامع امدادی از جمله یدک کشی و مکانیک سیار را در اختیارتان قرار می دهیم. در ادامه با برخی از انواع خدمات ما آشنا می شوید:

  • امداد باتری خرم آباد

آیا تا به حال به خاطر تمام شدن شارژ باتری و یا از کار افتادن آن در جاده، خیابان و در حال حرکت به سمت محل کار و یا مقصد خود دچار مشکل شده اید ؟ در این زمان از چه کسی و به چه نحوی کمک گرفتید؟ یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین مشکلاتی که برای اغلب راننده ها به وجود می آید، خرابی و از کار افتادن باتری ماشین است.

با وجود اینکه باتری خودرو اغلب در پایان عمر مفید خود نشانه های هشدار دهنده ای را بروز می دهد، با این حال گاهی ممکن است که به علت مشغله زیاد و یا عدم توجه کافی، متوجه این نشانه ها نشوید. با این وجود هر زمان که نیاز به باتری به باتری و یا تعویض باتری داشتید، کافیست با یک تماس امداد خودروی خرم آباد آقای امداد را خبر کنید. ما در کنار شارژ باتری، تعویض آن را نیز از برترین برندهای ایرانی برایتان انجام و با گارانتی معتبر شرکتی، بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه برایتان نصب می‌کنیم.

  • پنچرگیری لاستیک خرم آباد

تیم‌های امداد رسانی آقای امداد انواع لاستیک های خودروی شما را در محل با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت، پنچرگیری و در صورت نیاز برایتان تعویض می‌کنند. خدمات تعویض لاستیک آقای امداد بیشتر بر پایه لاستیک های تیوبلس است، به این دلیل که امروزه این لاستیک ها کاربردی بیشتری دارند. در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوبلس است و در طی مسیر دچار پنچری و یا پارگی شده، کافیست تا با یک تماس ما را باخبر کنید. امدادرسانان آقای امداد با استفاده از برترین تجهیزات و متریال با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن، پنچرگیری لاستیک را برای شما انجام می رسانند. اما یک نکته مهم که بهتر است اینجا به آن اشاره کنم اینست که در زمان درخواست امداد به جای یدک‌‌کش و انتقال خودرو به تعمیرگاه برای پنچرگیری، در همان محل در کمترین زمان اقدام به تعویض لاستیک ها نمایید.

اگر نیاز به خدمات رفع پنچری لاستیک خودرو مزدا خود در محل دارید، با ما در امداد خودرو مزدا آقای امداد تماس بگیرید تا خدمات تخصصی را متناسب با این خودروها در محل در اختیار داشته باشید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

  • مکانیک سیار خرم آباد

آیا تا به حال شده که بخش و قطعه‌ای از خودرویتان به مشکل بخورد و لازم باشد تا آن را تعویض کنید‌؟ اما وقت و زمان کافی برای مراجعه به تعمیرگاه ها و فروشگاه های لوازم یدکی را نداشته باشید؟ ما به شما مکانیک سیار آقای امداد را معرفی می‌کنیم. شما می توانید با استفاده از خدمات مکانیک سیار ما در هر زمانی از شبانه روز که نیاز به تعمیر، تعویض و یا سرویس قطعات و خودروهای خود داشتید، مشکل خود را به راحتی و در زمانی کوتاه رفع کنید.

تیم های امدادی ما با استفاده از به روزترین و جدیدترین تجهیزات و ابزارآلات، دز سریع ترین زمان ممکن در کنار شما حاضر می شوند و اقدام به رفع مشکلات خودرو شما می نمایند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات مکانیک سیار آقای امداد به راحتی انواع مشکلات خودرو خود را رفع کرده و دیگر نگرانی از بابت خرابی مجدد آن نداشته باشید. از جمله خدمات مکانیک سیار آقای امداد می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و….
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر سیستم برق خرم آباد

این روزها دیگر می‌توان گفت که پایه و اساس عملکرد خودروها را سیستم برق آن‌ها تشکیل می‌دهد. به طوری که در صورت وجود نقص و یا مشکل در این سیستم خودرو به خوبی کار نکرده و در عملکرد خود به مشکل برخورد می‌کند و حتی بدون حرکت باقی می ماند. شما می توانید در چنین زمان هایی با ما در آقای تماس بگیرید تا به سرعت منشاء اصلی مشکلات را پیدا و آن را برایتان رفع کنیم. امدادرسان ما تجربه کافی و حرفه ای را در زمینه تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور، تعویض باطری و… دارند و آماده خدمت‌رسانی به شما در هر ساعتی از شبانه روز هستند.

تعمیر سیستم برق خرم آباد

 

هزینه خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو خرم آباد

تمامی هزینه های خدمات و دستمزد های امداد خودرو خرم آباد آقای امداد مطابق با دستورالعملهای اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعیین شده و تحت نظارت آن‌ها دریافت می‌گردد. همان‌طور که پیشتر هم گفتیم شما می توانید قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق و دسته‌بندی شده، در بخش تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۱ مشاهده نمایید. شما همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد هم اقدام کنید.

شهرت و افتخار بر پایه مشتریان ما است؛ چرا که مشتریان آقای امداد سزاوار چیزی جز بهترین ها نیستند! خودرویتان کار نمی کند؟ جوش آورده و یا دچار تصادف شده اید؟ نترسید؛ ما به شما کمک می کنیم تا با خیال راحت وسیله نقلیه‌تان را جابجا کرده، تعمیر کرده و دوباره همانند روز اول از آن استفاده کنید. کافیست با ما تماس بگیرید.

در دیگر شهرهای استان لرستان نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو بروجرد

در زمان مواجه با مشکلات خودرو خود، دو راه در جلوی پای شما قرار می‌گیرد، یا به تعمیرگاه ها مراجعه کنید و اقدام به خرید قطعات یدکی جدید نمایید، یا به طور آنلاین و یا از طریق شماره تماس آقای امداد، تعمیر و تعویض کار را به متخصصان ما بسپارید. کارشناسان مجرب و با تجربه ما انواع خدمات امدادی را از باتری به باتری در محل گرفته تا پنچرگیری و تعویض جلوبندی و… در محل را با دقت بالا،‌ قیمت منصفانه و بدون آسیب دیدن خودرو برایتان انجام می‌دهند. دقت کنید که در انتهای تمامی خدمات، گارانتی یک ماهه رایگان نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

 

آقای امداد در کوهدشت

تا به حال برای رفع آسیب و مشکل خودرو خود در جاده چه کار می‌کردید؟! برای همه‌ی ما تصادف، نقص فنی خودرو، پنچری و… یک مشکل اساسی و جدی هستند که آرزو می کنیم تا هیچگاه با آن‌ها مواجه نشویم. چراکه رسیدگی و رفع این مسائل بسیار سخت است و از دست ما برنمی‌آید.

همچنین پیدا کردن یک امداد خودرو مطمئن که بتوان با اطمینان خاطر از خدمات آن استفاده کرد و در همان محل مشکل را از بین بُرد، چندان ساده نیست! اما دیگر با این دغدغه مواجه نخواهید شد؛ چون‌که تیم امداد خودرو کوهدشت آقای امداد در هر جایی که باشید، تعویض روغن، تعویض لاستیک، پنچرگیری، باتری به باتری، یدک‌کشی، سرپیس دوره‌ای و… را در محل در اختیارتان می‌گذارد.

 

امداد خودرو الیگودرز

علاوه بر خرم آباد، در شهرستان الیگودرز نیز در کنار شما هستیم‌‌. تمامی کارشناسان امدادی،‌ نیروهای یدک‌کشی،‌ مکانیک‌های سیار، اپراتورهای تلفن و تمامی نیروهای فعال در مجموعه بزرگ آقای امداد تنها با یک هدف مشترک و آن هم ارائه خدماتی بی‌نظیر به همراه بهترین پشتیبانی در حال فعالیت می‌باشند. همچنین ما در مجموعه امداد خودرو الیگودرز آقای امداد به عنوان یکی از مجموعه امداد خودرو های معتبر و دارای مجوز های لازم از اتحادیه در انتخاب و بکارگیری نیروهای امدادرسان و تجهیزات مرتبط با آن ها، به نحو سختگیرانه‌ای عمل می‌کنیم و آماده هستیم تا تمامی خواسته‌ های شما را به نحو احسن برآورده نماییم.

 

مکانیک سیار دورود

شاخص‌ترین سیاست آقای امداد، ایجاد یک ارتباط شفاف و روشن با مشتریان است. با این که این روزها بسیاری از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای را برای خدمات خود دریافت می‌کنند، اما امداد خودرو آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که خدمات کاملا تخصصی و متناسب با خودروهایتان انجام می‌گیرد و هزینه ‌های دریافتی نیز کاملا منصفانه خواهند بود.

فرقی نمیکند که شما در تهران باشید و یا لرستان، در هر حال هزینه‌های امدادی با نرخ یکسانی از شما دریافت خواهند شد. بر این اساس دیگر مبلغی بیشتر از آن چه که باید، با اعتماد به افراد و امدادگران غیرمجاز پرداخت نخواهید کرد. شما می‌توانید این هزینه‌ها را در بخش تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۱ به طور دقیق مشاهده کنید و با محاسبه تعرفه، از خدمات ما در درود استفاده نمایید.

 

امداد خودرو پلدختر

در جاده های فرعی و خاکی با مشکل خودرو خود مواجه شده‌اید و نیاز به یک امداد سریع و دقیق دارید؟ با آقای امداد تماس بگیرید‌. در جای جای پلدختر در زمانی کوتاه آماده خدمت‌رسانی خواهیم بود. نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کند، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به آن محل مورد نظر اعزام می‌شود.

با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در پلدختر دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد. متخصصان مربوطه ما در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو در کنار شما حاضر می‌شوند.

 

 

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو