امداد خودرو طرح زمستان

دیگه لازم نیست تا نگران سفر و تردد در فصل‌های سرد سال باشید. امداد خودرو طرح زمستان آقای امداد خدمتی‌ست که می‌تونه در این روزها به کمک شما بیاد و خیلی سریع‌تر و راحت‌تر از همیشه، نیازهای خودروی شما رو در فصل زمستان برطرف کنه. طرح زمستانی امداد خودرو آقای امداد به همراه دستگاه های اجرایی دیگر، از اواخر پاییز آغاز و تا پایان زمستان ادامه پیدا می‌کنه و سپس جای خودش رو به طرح نوروزی میده. مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف امداد خودرو طرح زمستان امداد رسانی به هموطنان در جاده ها و محورهای مواصلاتی به شمار میره.

 

خدمات امداد خودرو طرح زمستان

اکیپ های خدمات رسانی امداد خودرو آقای امداد برای فصل سرما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی و ارائه خدمات امدادی هستند. این خدمات امداد در محل و شامل مواردی همچون عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… می‌شوند. تمامی این خدمات توسط امدادرسانان کارآزموده و باتجربه آقای امداد بر روی خودروهای مختلفی همچون کیا، هیوندا، نیسان، ام وی ام، جک، لیفان، زانتیا، پژو، پراید و… انجام میشه. در مقابل خدمات حمل خودرو قرار دارند که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و… انجام می‌شن و با کیفیت و ایمنی بالا توانایی جابه‌جایی انواع خودروها رو دارند.

خدمات امداد خودرو طرح زمستان

امداد خودرو آقای امداد به مانند سال‌های گذشته آماده شده تا در فصل زمستان خدمات منحصر به فرد و کاملی رو در اختیار شما عزیزان قرار بده. پایگاه‌ها و تیم‌های امدادی آقای امداد اغلب در محورهای صعب العبور و برف گیر مستقر شده‌اند تا در صورت رخ دادن هر نوع حادثه، سریع‌تر از همیشه در آنجا حضور یافته و اقدام به رفع آن کنند. علاوه بر این برای افزایش رضایتمندی شما مسافران، امداد خودرو طرح زمستان آقای امداد، اقدام به استاندارد سازی محل‌های استقرار، تقویت مرکز تماس امداد خودرو، تجهیز پایگاه‌های شبانه روزی، تامین قطعات خودرو کامل، اختصاص شبکه مخابراتی ویژه و… کرده است.

همچنین همه‌ی خودروها و تجهیزات مورد حمل در هنگام استفاده از سرویس یدک کش و خودروبر امداد خودرو آقای امداد از ضمانت نامه ای معتبر برخوردار هستند و بر اساس اون خودرو شما در زمان تعمیر، طول مسیر حمل و انتقال توسط جرثقیل، یدک کش یا خودروبر بیمه می‌شه. همه هزینه‌های انجام شده هم برای مشتریان فاکتور شده و صورتحساب به طور دقیق و با جزئیات کامل در اختیارتون قرار می‌گیره.

در صورت نیاز به خدمات امداد در محل در ارومیه، کافیه تا با تیم یدک‌کش و امداد خودرو ارومیه آقای امداد تماس بگیرید.

شماره تماس: 02148287

همکاری امداد خودرو طرح زمستان با دیگر دستگاه‌های اجرایی

تیم‌های امدادی آقای امداد با همکاری ۶ تیم عملیاتی از دیگر تیم‌ها و امدادگران مجرب در اجرای طرح زمستانی امداد و نجات مشارکت می‌کنه. این تیم‌ها عبارتند از دو تیم عملیاتی برادران و خواهران، اورژانس، یک تیم آوار برداری، پلیس راهور، تیم امداد کوهستان، امداد جاده و تیم اسکان اضطراری که همگی برای آسایش خاطر شما در مواقع بحرانی آماده به خدمت هستند.

در اجرای این طرح توسط امداد خودرو طرح زمستان آقای امداد، از انواع دستگاه‌های سبک و سنگین امدادی، جرثقیل، خودروبر و یدک‌کش استفاده میشه که می‌تونند خودروهای آسیب دیده رو به نزدیک‌ترین پایگاه منتقل کنند. علاوه بر این با بررسی های انجام شده، اغلب مشکلات خودروها در زمستان و جاده‌های زمستانی شناسایی شده و به تناسب قطعات یدکی و تعمیر موردنیاز در این پایگا‌ه‌ها جمع‌آوری شده.

اکیپ‌های امدادی در مسیری که بیشترین تراکنش امداد در آن صورت گرفته، مثل راهدارخانه‌ها، گردنه‌های برفگیر و جاده‌های پرسانحه مستقر می‌شوند و در صورت درخواست به محل‌هایی که نیاز به امداد دارند حرکت می‌کنند. این امداد می‌تونه شامل سوخت رسانی به خودروها، انتقال خودروهای تصادفی به مناطق مختلف، انسداد مسیر، تعمیر خودرو در محل و بازگشایی مسیر انجام میشه. در واقع پایگاه‌های ثابت در محورهای استان به صورت کانکس مستقر می‌شوند که تعمیرگاه سیار در کنار آن‌ها انجام میگیره.

شما راننده‌های محترم می‌تونید در صورتی که خودروتون دچار مشکل شده، می‌تونید با شماره 02148287 با امداد خودرو طرح زمستان آقای امداد تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن برای کمک به شما حاضر شوند.

انواع مشکلات خودروها در فصل زمستان

در فصل زمستان و در زمان حرکت خودروها در جاده‌های برفی، بارانی و کولاکی مشکلات زیادی می‌تونه رخ بده که امداد خودرو طرح زمستان آقای امداد آماده‌ست تا اقدامات لازم رو برای رفع سریع اون‌ها انجام بده. اما مشکلات اصلی خودروها در فصل‌های سرد سال چه مواردی هستند؟

  • مشکلات الکتریکی و کم شدن قدرت باتری

باتری خودروها کلا تو روزهای سرد سال واکنش‌های شیمیایی کمتری نسبت به روزهای کم دارند که همین باعث میشه تا ولتاژ الکتریکی کمتری هم تولید کنند. به طور مثال یه باتری سرد در مقابل یه باتری گرم، قدرت کمتری تولید می‌کنه که همین باعث میشه تا خودرو در هوای سرد زمستان به مشکل بخوره و خوب استارت نخوره و یا سخت روشن بشه.

ادامه مطلب
نکات رانندگی در ترافیک و حفظ آرامش در ترافیک

 

  • لغزش خودرو

یکی دیگه از مهم‌ترین اتفاقاتی که می‌تونه در سرما و جاده‌های برفی و لیز برای خودروها رخ بده، لغزش و عدم کنترل خودروعه. این اتفاق می‌تونه در اثر موارد مختلفی مثل قدیمی بودن لاستیک‌ها، آسیب ترمزهای خودرو و پدال های خودرو تشدید بشه و حوادث خطرناکی رو برای سرنشینان خودرو پیش بیاره. بهترین کار اینه که قبل از حرکت، سیستم ترمز و پایداری خودرو رو بررسی کنید و حدالامکان در مسیرهای برفی از زنجیر چرخ استفاده کنید. امداد خودرو طرح زمستان آقای امداد کنار شماست و می‌تونه تجهیزات مورد نظرتون رو در این زمان در اختیارتون قرار بده.

 

  • خاموش شدن و روشن نشدن خودرو

با سرد شدن هوا مخصوصا در زمستان، یکی دیگه از مشکلاتی که می‌تونه رخ بده، خاموش شدن و روشن نشدن ماشینه که علت‌های مختلفی داره. روشن نشدن ماشین می‌تونه در اثر سفت شدن روغن موتور و عدم جریان اون در پیشرانه رخ بده. در این زمان روغن به سختی در بلوک موتور پمپاژ میشه و فشار زیادی رو به باتری وارد میکنه. اگر شارژ باتری هم از قبل کم شده باش، دیگه خودرو روشن نمیشه.

همچنین گاهی ممکنه که لوله‌های انتقال سوخت هم رطوبت گرفته باشند و به خاطر سرمای زیاد به بزنند. در نتیجه این لوله‌ها مسدود و خودرو روشن نمیشه. اگه خودروی قدیمی دارید که با سیستم سوخت رسانی کاربراتوری کار می‌کنه، باید بیشتر دقت کنید چون نسبت به سرما حساس‌ترند و اغلب رطوبت در نازل های تنگ و باریک (ژیگلور) کاربراتور، یخ میزنه و اونا رو مسدود می‌کنه.

خاموش شدن و روشن نشدن خودرو

با وجود اینکه خیلی از این مشکلات و ایرادات جزئی هستند و میشه با رعایت بعضی از نکات از اون‌ها جلوگیری کرد اما با توجه به شرایط، بعضی از شرکت‌های امدادی غیرمجاز و نامعتبر که توان تشخیص ایراد خودرو رو ندارند، از اضطراب شهروندان سوءاستفاده و اونا رو گمراه و هزینه‌های زیادی رو از اون‌ها مخصوصا برای حمل خودرو دریافت می‌کنند. از این رو توصیه ما به شما اینه که همیشه با تحقیق و بررسی ماشین‌تون رو به شرکت‌های امدادی معتبر بسپارید. شما می‌تونید برای استفاده از انواع خدمات در محل، با شرکت امداد خودرو آقای امداد با شماره 02148287 تماس بگیرند و یا از طریق اپلیکیشن آقای امداد با ما در ارتباط باشید.

هدف اصلی ما در آقای امداد ارائه خدماتی با کیفیت و کسب رضایت خاطر شما عزیزانه تا شما بتونید با آرامش خاطر خودرو خودتون رو به دست ما بسپارید. همچنین نرخ هزینه و تعرفه خدمات امدادی1400 طرح زمستانی هم متناسب با تعرفه اعلام شده از سوی اتحادیه امدادخودروها تعیین شده و شما می‌تونید در سایت به طور کامل این قیمت‌ها رو مشاهده کنید.

سیستم موقعیت‌یابی امداد خودرو آقای امداد

وقتی که شما با شماره تلفن آقای امداد تماس می گیرید و آدرس و موقعیت دقیق خودتون رو به اپراتور می‌گید؛ پشتیبانان تیم‌های سیار رو شناسایی و نزدیک ترین اونا رو برای خدمت رسانی به شما خبر می‌کنند. این کار توسط سیستم موقعیت‌سنج یا GPS انجام میشه که بر روی همه تیم‌های سیار نصب شده و در کنار بررسی رفت و آمد اکیپ‌های سیار در مسیرهای مختلف، به سرعت و دقت بیشتری محل درخواست دهندگان رو شناسایی و برای خدمت رسانی به آن‌ها وارد عمل میشه.

شما همچنین می‌تونید با نصب اپلیکیشن آقای امداد هم سریع‌تر و هم ساده‌تر درخواست خودتون رو ارائه بدید. با اپلیکیشن به راحتی مختصات خودتون و نوع خدمتی که می‌خواهید رو مشخص می‌کنید و امدادگران خیلی سریع‌تر در کنار شما حاضر می‌شوند. از روی این اپلیکیشن شما می‌تونید موقعیت حال حاضر تیم های امدادی رو ببینید و زمان رسیدن اون‌ها رو مشاهده کنید.

 

طرح امداد زمستانی امداد خودرو آقای امداد

امداد خودرو طرح زمستان در راستای اجرای طرح امداد زمستانی امداد خودرو آقای امداد تشکیل شده که از ۲۰ آذرماه امسال تا انتهای اسفند ماه در تمامی محورها و جاده های مناطق مختلف تهران و کرج اجرا می‌شه و در طی مدت این طرح، واحدهای امدادی و پایگاه‌ها به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در خدمت شما مردم عزیز قرار می‌گیرند. بر همین اساس شما می‌تونید برای درخواست خدمات امدادی با قیمت مناسب، تضمین شده و به صورت شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

طرح امداد زمستانی امداد خودرو آقای امداد

با وجود فعالیت امداد خودرو طرح زمستان آقای امداد و حضور فعال اکیپ‌های امدادرسانی سیار در جاده‌ها، بزرگراه ها و گردنه‌های برف‌گیر، اما باز هم ممکنه که در اثر برف و کولاک و یخبندان یا تصادفات مختلف مجبور باشید تا مدت زمان مشخص و نسبتا طولانی رو تو جاده‌ها بگذرونید. پس پیشنهاد ما به شما اینه که تا حد امکان، در این مواقع و مخصوصا در روزهای برفی سفرهای غیرضروری رو عقب بیاندازید. اما اگه سفرتون باید حتما انجام بشه، توصیه‌های ایمنی رو رعایت کنید و با خودتون وسایل گرمایشی مثل پتو، لباس کافی و مواد غذایی به همراه داشته باشید و از میزان سوخت کافی هم مطمئن بشید.

 

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو