اجرای طرح زمستانی امداد خودرو آقای امداد

امسال هم طرح زمستانی امداد خودرو آقای امداد با مشارکت هلال احمر و پلیس راهور برای امدادرسانی به تمامی خودروها اجرا می‌شه و ما با تجهیزات کامل و امدادرسانان باتجربه و آماده به خدمت، از شما و خودروی شما هموطنان عزیز در مقابل حوادث جاده‌ای و برف و کولاک زمستانه محافظت می‌کنیم. این طرح هر ساله همزمان با شروع فصل زمستان و افزایش احتمال ایجاد خرابی و ایراد در خودرو‌ها هم در داخل شهر و هم در جاده‌های مواصلاتی کشور اجرا می‌شه، تا اواخر اسفند ادامه پیدا می‌کنه و بعد از اون جای خودشو به طرح نوروزی میده.

تیم‌های امدادی و اکیپ‌های خدمت رسانی آقای امداد از همین حالا برای اجرای این طرح آماده شده‌اند و با برخورداری از تجهیزات کامل مثل انواع یدک‌کش، جرثقیل، کفی و خودروبر، آماده‌اند تا به صورت ۲۴ ساعته خدمات رسانی ‌کنند. علاوه بر این در چندین محور پرتردد منتهی به تهران هم، می‌تونید پایگاه‌های ثابت ایجاد شده توسط آقای امداد رو ببینید که تمام قطعات یدکی مورد نیاز خودرو‌ها رو تامین می‌کنند و شما رانندگان عزیز دیگه لازم نیست نگرانی از بابت طی کردن مسیر برای رسیدن به تعمیرگاه‌ها داشته باشید.

تلفن تماس آقای امداد: 02148287

اجرای طرح زمستانی امداد خودرو آقای امداد

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، امسال طرح زمستانی در جاده‌های کشور از ابتدای آذر ماه شروع میشه، برخلاف همیشه که این طرح از ۲۰ آذر ماه آغاز می‌شد. از این رو اجرای طرح زمستانی امداد خودرو آقای امداد نیز همراه با سایر سازمان‌ها مثل سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های مرتبط دیگه از جمله پلیس از ابتدای آذر ماه شروع می‌شود. البته همین حالا هم تیم‌های امدادرسانی آقای امداد در مناطق و محله‌های مختلف حضور دارند و شما می‌تونید هر زمانی که نیاز به امداد داشتید با ما تماس بگیرید.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره امکانات و تجهیزات این سازمان در طرح زمستانی قراره که ۵۶۷ پایگاه ثابت، ۹۰ پست موقت، ۴۳۳ شعبه هلال احمر در شهرستان‌ها، ۳۳ مرکز پشتیبانی در مراکز استان‌ها و ۲۰ پایگاه امداد هوایی تشکیل بشه و بیش از ۱۲ هزار امدادگر جمعیت هلال احمر در این طرح مشارکت کنند. علاوه بر این، ۳۰۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین امدادی هم تو این طرح به کار گرفته شده‌اند که تیم‌های آقای امداد هم بخشی از اون هستند. ‌برای ارتباط با آقای امداد به صورت ۲۴ ساعته با شماره تماس 02148287 تماس بگیرید.

 

طرح زمستانی امداد خودرو آقای امداد

اکیپ های خدمات رسانی امداد خودرو آقای امداد برای فصل سرما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی و ارائه خدمات امدادی هستند. این خدمات امداد در محل که شامل عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… هستش که توسط افراد آموزش دیده و امدادرسانان کارآزموده آقای امداد بر روی خودروهای مختلفی مثل کیا، هیوندا، نیسان، ام وی ام، جک، لیفان، زانتیا، پژو، پراید و… انجام میشه. در مقابل خدمات حمل خودرو قرار دارن که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و… انجام می‌شن و با کیفیت و ایمنی بالا توانایی جابه‌جایی انواع خودروها رو دارند.

طرح زمستانی امداد خودرو آقای امداد به همراه سایر دستگاه های اجرایی از اواخر پاییز آغاز و تا پایان زمستان ادامه پیدا می‌کنه و مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف این طرح هم امداد رسانی به هموطنان در جاده ها و محورهای مواصلاتی به شمار میره. اکیپ‌های آقای امداد با همکاری ۶ تیم عملیاتی از دیگر تیم‌ها و امدادگران مجرب در اجرای طرح زمستانی امداد و نجات مشارکت می‌کنه. این تیم‌ها عبارتند از دو تیم عملیاتی برادران و خواهران، اورژانس، یک تیم آوار برداری، تیم امداد کوهستان، امداد جاده و تیم اسکان اضطراری که همگی برای آسایش خاطر شما در مواقع بحرانی آماده به خدمت هستند.

اجرای طرح زمستانی امداد خودرو آقای امداد

خیلی از مشکلات و ایراداتی که ماشین‌ها تو فصل‌های سرد سال باهاشون مواجه می‌شن، اشکالات الکتریکی هستند و ایراد‌های جزئی به شمار میرن. اما با توجه به شرایط، بعضی از شرکت‌های امدادی غیرمجاز و نامعتبر که توان تشخیص ایراد خودرو رو ندارند، از اضطراب شهروندان سوءاستفاده و اونا رو گمراه و هزینه‌های زیادی رو از اون‌ها مخصوصا برای حمل خودرو دریافت می‌کنند. از این رو توصیه ما به شما اینه که همیشه با تحقیق و بررسی ماشین‌تون رو به شرکت‌های امدادی معتبر بسپارید. شما می‌تونید برای استفاده از انواع خدمات در محل، با شرکت امداد خودرو آقای امداد با شماره 02148287 تماس بگیرند و یا از طریق اپلیکیشن آقای امداد با ما در ارتباط باشید.

همه‌ی خودروها و تجهیزات مورد حمل در هنگام استفاده از سرویس یدک کش و خودروبر و امداد در محل آقای امداد از ضمانت نامه ای معتبر برخوردار هستند و بر اساس اون خودرو شما در زمان تعمیر، طول مسیر حمل و انتقال توسط جرثقیل، یدک کش یا خودروبر بیمه می‌شه. علاوه بر این همه هزینه‌های انجام شده برای مشتریان فاکتور شده و در اختیارتون قرار می‌گیره. هدف اصلی ما در آقای امداد ارائه خدماتی با کیفیت و کسب رضایت خاطر شما عزیزانه تا شما بتونید با آرامش خاطر خودرو خودتون رو به دست ما بسپارید.

ادامه مطلب
امداد خودرو پونک آقای امداد یدک کش مکانیک سیار ۲۴ ساعت

نکات مهم تعویض فیلتر سوخت رو از دست ندید!

 

اجرای طرح زمستانی آقای امداد با همکاری پلیس راهور

امداد خودرو آقای امداد با استقرار چندین پایگاه شبانه روزی به همراه نیروهای امدادرسانی ماهر و باتجربه، تدابیر ویژه‌ای رو برای سهولت تردد شما هموطنان عزیز در تمامی مناطق مخصوصا مناطق کوهستانی و برفگیر لحاظ کرده تا شما بتونید با اطمینان بیشتری در جاده های کشور رفت و آمد کنید و مشکلی از بابت گیر افتادن در مسیر نداشته باشید. ناوگان خدمات امداد خودرو آقای امداد علاوه بر همکاری با پلیس راهور ناجا با دیگر سازمان های خدمات رسان مثل هلال احمر و اورژانس هم همکاری می‌کنه.

طرح امداد زمستانی امداد خودرو آقای امداد از ۲۰ آذرماه تا انتهای اسفند ماه در تمامی محورها و جاده های مناطق مختلف تهران و کرج اجرا می‌شه و در طی مدت این طرح، واحدهای امدادی و پایگاه‌ها به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در خدمت شما مردم عزیز هستند. شما همچنین می‌تونید برای درخواست خدمات امدادی با قیمت مناسب، تضمین شده و به صورت شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

اصلی‌ترین علت وقوع تصادفات و واژگونی خودروها در زمستان، خستگی و خواب آلودگی و عدم رعایت نکات ایمنی توسط راننده‌هاست که برای کاهش این تلفات امداد خودرو آقای امداد به کمک راننده‌ها اومده. در اجرای طرح زمستانی با همکاری پلیس‌ راه، اکیپ‌های امدادی آقای امداد به بررسی بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی، فرعی و… پرداخته و نقاط پرحادثه رو شناسایی و این مکان‌ها رو به عنوان اولویت مورد توجه و تخصیص اعتبارات ویژه قرار داده‌اند تا در صورت هر نوع حادثه با سرعت بیشتری در اختیار شما باشند. به این امید که درصد این حوادث تا حد زیادی کاهش یابد. گردنه‌های برفگیر، راهدارخانه‌ها و جاده‌های پرسانحه از محل‌های استقرار پایگاه‌های آقای امداد به شمار میرن.

برای کمک رسانی به مسافران و رانندگان در فصل زمستان مجموعه امدادخودروی آقای امداد با بکار گیری همه امکانات خودرویی و نیروی انسانی فنی و متخصص آماده خدمت رسانی است. برای اجرای طرح زمستانی امداد خودرو آقای امداد، چندین دستگاه خودروی سبک، خودروی سنگین، جرثقیل و تعدادی کانکس یا پایگاه به کار گرفته و تو مناطق مختلف مستقر شده‌اند.

با ایجاد پایگاه‌های ثابت و گشت های خودرویی، خدمات مختلفی مثل انتقال خودروهای تصادفی، بازگشایی مسیر، انسداد مسیر، تعمیر خودرو در محل و سوخت رسانی و … به خودروها با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌گیره.

امداد خودرو کیا آقای امداد با تجهیزات کامل و لوازم یدکی مناسب، آماده ارائه خدمات امدادی به همه‌ی رانندگان این گروه سواری است.

تلفن تماس: 02148287

 

تجهیز تیم امداد خودرو آقای امداد به موقعیت یاب

در اجرای طرح زمستانی امداد خودرو آقای امداد، همه ناوگان‌ها به سیستم موقعیت‌سنج (GPS) مجهز شده‌اند تا در کنار رفت و آمد در مسیرهای مختلف، به سرعت و دقت بیشتری محل درخواست دهندگان رو شناسایی و برای خدمت رسانی به آن‌ها اعلام آمادگی کنند. شما کافیه تا با شماره تلفن آقای امداد تماس بگیرید و آدرس و موقعیت دقیق خودتون رو بگید؛ پشتیبانان تیم‌های سیار رو شناسایی و نزدیک ترین اونا رو برای خدمت رسانی به شما خبر می‌کنند.

علاوه بر این شما می‌تونید برای هر چه ساده‌تر شدن کار، اپلیکیشن آقای امداد رو نصب کنید، مختصات خودتون و نوع خدمتی که می‌خواهید رو مشخص کنید و منتظر باشید تا امدادگران در کنار شما حاضر بشند. از روی این اپلیکیشن شما هم می‌تونید موقعیت حال حاضر تیم های امدادی رو ببینید و زمان رسیدن اون‌ها رو مشاهده کنید. در کنار خدمات تعمیر در محل و یدک‌کشی، خدماتی مثل ارائه بنزین، تعویض لاستیک، مشاوره‌های فنی، عیب یابی، سرویس‌های دوره‌ای، امداد باتری و … هم در اختیار شما قرار می‌گیره.

تجهیز تیم امداد خودرو آقای امداد به موقعیت یاب

در زمان یکطرفه شدن جاده‌ها مخصوصا جاده چالوس، با هماهنگی نیروهای پلیس، ۶۰ تا ۷۰ درصد اکیپ‌های امدادی در ابتدای جاده از سمتی که یک طرفه شده، قرار می‌گیرند تا کار امداد رسانی به موقع و با سرعت بیشتری انجام بشه.

با وجود اجرای طرح زمستانی امداد خودرو آقای امداد و حضور فعال تیم‌ها و اکیپ‌های امدادرسانی سیار در جاده‌ها، بزرگراه ها و گردنه‌های برف‌گیر، گاهی ممکنه در اثر برف و کولاک و یخبندان یا تصادفات مختلف مجبور باشید تا مدت زمان مشخص و نسبتا طولانی رو تو جاده‌ها بگذرونید. به همین دلیل اصلی‌ترین توصیه ما به شما اینه که حتی‌المقدور و تا حد امکان، در این ایام و مخصوصا در روزهای برفی از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

اما اگه سفرتون ضروریه و باید حتما انجام بشه، سوخت خودرو رو کامل کنید، وسایل گرمایشی مثل پتو، لباس کافی و مواد غذایی به همراه داشته باشید و نکات و علائم ایمنی رو رعایت کنید. برای آشنایی با این نکات، مقاله نکات ایمنی رانندگی در زمستان به توصیه امداد خودرو آقای امداد رو حتما مطالعه کنید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو