چگونه سیستم ضد سرقت را در خودرو غیرفعال کنیم

بعد از اینکه ماشین را در زیرزمین مرکز خرید پارک کردید، تنها فکری که به ذهن شما خطور می کند این است که “اگر ماشین شما هنوز در محل پارک است؟” به همین دلیل است که سازندگان خودرو یک سیستم ضد سرقت را در داخل خودرو تعبیه کرده اند تا آن را از سرقت در امان نگه دارد. اینها توسط یک مدار الکتریکی کار می کنند، که قطع می شود تا جریان برق را متوقف کند تا ماشین شما توسط یک فرد غیر مجاز به سرقت نرود. با این حال، گاهی اوقات، این سیستم ممکن است کمی از کار بیفتد و مالک ممکن است بخواهد بداند که چگونه سیستم ضد سرقت را در ماشین غیرفعال کند.

امداد خودرو آقای امداد در این شرایط با نیروهائی کاربلد و تجهیزات و امکانات کامل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

شماره تماس آقای امداد: ۰۲۱۴۸۲۸۷

در مورد نحوه غیرفعال کردن سیستم ضد سرقت در ماشین من اینجا را بخوانید

در درجه اول، شما باید بدانید که چرا سیستم ضد سرقت خودروی شما ممکن است نادرست عمل کند. این می تواند به دلیل شارژ باتری ماشین باشد که کلید حافظه خود را از دست می دهد. حتی باتری مرده در کنترل از راه دور می تواند منجر به غیرفعال شدن سیستم ضد سرقت غیرفعال شود و در نتیجه ماشین شما را در معرض سرقت و آسیب های دیگر قرار دهد. یکی دیگر از دلایل این است که تراشه ایموبلایزر روی کلید یا درب شما آسیب دیده است.

به طور خلاصه، اگر در مورد نحوه غیرفعال کردن سیستم ضد سرقت خودرو فکر می کردید، باید برای این کار سیستم را خاموش کنید. ما یک راهنمای سیستماتیک ارائه کرده ایم که چگونه می توانید سیستم دزدگیر خودرو را غیرفعال کنید.

1. بررسی کلید و سیلندر

اولین قدم برای آگاهی از نحوه غیرفعال کردن سیستم ضد سرقت وسیله نقلیه خود شامل بررسی باتری جاکلیدی است. باتری خاموش می تواند باعث از کار افتادن سیستم ضد سرقت شود. باید مطمئن شوید که باتری به درستی در داخل جا کلیدی نصب شده است. علاوه بر این، مطمئن شوید که باتری را در فواصل منظم تعویض کنید تا جا کلیدی فعال بماند.

حقایقی در مورد نحوه غیرفعال کردن سیستم ضد سرقت
کلید فوب باید به طور مرتب باتری را تعویض کند

2. سیلندر درب خودرو را بررسی کنید

گام دوم برای آگاهی از نحوه جدا کردن سیستم ضد سرقت در ماشین خود شامل بررسی سیلندر درب خودرو است. در صورتی که خودروی شما در طی تلاش قبلی توسط شخصی برای سرقت آن آسیب دیده باشد، ممکن است سیستم دزدگیر غیرفعال شده باشد. شما باید سیلندر قفل یا زیر دستگیره در را که ممکن است سارقان با پیچ گوشتی مشت کرده باشند را بررسی کنید. اگر قفل آسیب دیده است، قفل سمت سرنشین را امتحان کنید.

با این حال، به یاد داشته باشید که اگرچه ممکن است قفل درب راننده آسیب ببیند، اما لازم نیست که درب سرنشین نیز آسیب ببیند.

3. استفاده از کلید مناسب

بسیاری از خودروها دارای یک کلید “نوکر” یا کلید در هستند که عملکردهای محدودی مانند باز کردن قفل درها را انجام می دهد. این کلیدها به راحتی قابل شناسایی هستند زیرا دارای یک “V” در محور کلید هستند یا گاهی اوقات رنگ های متفاوتی دارند. ممکن است کلید مورد استفاده تراشه مورد نیاز برای روشن کردن ماشین شما را نداشته باشد. این یکی از نکات حیاتی در مورد نحوه خاموش کردن سیستم ضد سرقت در خودروی خود است.

بررسی جرقه خودرو

اگر دزدگیر ضد سرقت موتور خودرو را قفل کند، نمی توانید خودرو را روشن کنید. شما باید با دنبال کردن مراحل ذکر شده در زیر، ضد سرقت را دور بزنید .

1. بررسی چراغ ضد سرقت

اولین قدم برای غیرفعال کردن سیستم دزدگیر داخل خودرو، بررسی چراغ ضد سرقت است که روی داشبورد خودروی شما قرار دارد و دارای چراغ آبی یا قرمز است. این یک نکات تعمیر و نگهداری موثر برای ایمن نگه داشتن خودروی شما در برابر سارقان است.

2. چراغ ضد سرقت را بررسی کنید

در صورتی که چراغ ضد سرقت دیگر چشمک نمی زند، کلید را به حالت OFF برگردانید و اجازه دهید یک یا دو دقیقه در حالت خاموش بماند. این سیستم هشدار را برای استراحت فراهم می کند وگرنه نمی توانید ماشین را روشن کنید.

3. چرخاندن جرقه خودرو به موقعیت ON

توصیه می کنیم کلید را در موتور خودرو قرار دهید و آن را در وضعیت روشن قرار دهید. لوازم جانبی خودرو را فعال می کند اما موتور را نه. پس از آن، کلید را حداقل 10 تا 15 دقیقه در همان موقعیت قرار دهید.

4. موتور را روشن کنید

حالا سعی کنید موتور ماشین را دوباره راه اندازی کنید. اگر باز هم روشن نشد، مطمئن شوید که باتری خالی نشده است.

نحوه غیرفعال کردن سیستم ضد سرقت را اینجا بخوانید.
قفل فرمان ممکن است هر از گاهی مفید باشد

استفاده از کلید در درب ماشین

آخرین روش برای اطلاع از غیرفعال کردن چراغ ضد سرقت استفاده از کلید ماشین است. حتی اگر خودرو مجهز به سیستم ورود بدون کلید باشد، باید از کلید خودرو در درب سمت راننده و کلید فیزیکی استفاده کنید.

در آخر کلید را بچرخانید تا قفل در ماشین باز شود، اما آن را رها نکنید. توصیه می کنیم که کلید را حداقل 20 تا 30 ثانیه در همان موقعیت نگه دارید. به سیستم خودرو اطلاع می دهد که کلید مناسب را در اختیار دارید و سیستم هشدار را دور می زند.

روش هایی برای غیرفعال کردن سیستم ضد سرقت
قفل چرخ یک تجهیزات حجیم برای استقرار است
شماره تماس آقای امداد: ۰۲۱۴۸۲۸۷

جمع بندی

بنابراین، وقتی می خواهید بدانید که چگونه سیستم ضد سرقت را در ماشین خود غیرفعال کنید، این دستورالعمل ها به شما کمک می کند تا کار را بدون دردسر زیاد انجام دهید.

ادامه مطلب
معایب استارت دکمه ای در خودروها
0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو