شماره تماس امداد خودرو در تونل‌های شهر تهران

طی قرار دادی که آقای امداد با شهرداری تهران امضا کرده است خدمات امداد خودرو در تونل های شهر تهران شامل تونل نیایش ، شهید شوشتری، شهدای غزه، امیرکبیر، آرش و توحید توسط شرکت امداد خودرو انجام می شود.  شهروندان در صورت نقص فنی یا تصادف و زمین خوردن موتورسوار در تونل‌های شهری تهران می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۸۲۸۷ تماس بگیرند.

امداد خودرو در تونل های تهران

بعد از رسیدن خودروی امداد به محل حادثه، ابتدا اقداماتی انجام می‌شود تا از وقوع حوادث ثانویه جلوگیری شود. با رعایت استانداردهای ایمنی، خودرو یا خودروهای نیازمند به امداد از خطوط حرکتی به خط اضطرار منتقل می‌شوند و سپس به نقطه امن خارج از تونل منتقل می‌شوند. در طول این فرآیند، ارتباطات لازم بین امدادگر و کارشناسان مراکز کنترل و پایش ترافیکی برقرار می‌شود تا اطلاعات مورد نیاز تا پایان رخداد به دست آید.

عوامل امداد به عنوان بازوی اجرایی مرکز کنترل هستند و افرادی هستند که آموزش تخصصی امدادرسانی را دریافت کرده‌اند و با داشتن تجهیزات تخصصی، در کمترین زمان ممکن به عنوان اولین نهاد در محل حادثه و رخدادها در تونل حاضر می‌شوند.

در صورت لزوم و با هماهنگی با راننده یا مسافر وسیله‌ی نقلیه متوقف شده، با دیگر عوامل مورد نیاز مانند راهور و خدمات اورژانس، هماهنگی صورت می‌گیرد و خدماتی ارائه می‌شود که شامل تعمیرات خودرو نمی‌شود و همه این خدمات به صورت رایگان انجام می‌شود.

شهروندان می‌توانند با تماس به شماره ۰۲۱۴۸۲۸۷ ، از خدمات دیگری همچون اعلام اختلال و یا خرابی چراغ‌های راهنمایی هوشمند (داخلی شماره ۲)، مسیریابی، اطلاع از آخرین تغییرات ساعت و محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا، وضعیت انسداد تونل‌های شهری و استعلام وضعیت ترافیک بزرگراه‌ها (داخلی شماره ۳) مطلع شوند.

ادامه مطلب
علائم هشدار دهنده تراز بد چرخ ها

لیست تونل های شهر تهران

  • تونل نیایش  10.2 کیلومتر
  • تونل شهید شوشتری  ۸ کیلومتر
  • تونل شهدای غزه    3.2 کیلومتر
  • تونل امیرکبیر ۲.۵ کیلومتر
  • تونل آرش ۲.۵ کیلومتر
  • تونل توحید ۲.۱ کیلومتر
0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو