یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو گرگان آقای امداد

وقتی ماشین خاموش شد، با چه کسی تماس بگیریم؟ اگر باتری تمام کردیم یا پنچر شدیم چطور؟ در صورتی که ماشین جوش آورد، نیاز به تعویض روغن داشت یا حتی بخشس از جلوبندی به مشکل خورده بود، چکار کنیم؟ با اینکه امیدواریم هیچوقت خودرویتان به مشکل نخورد، با این حال کافیست تا در این مواقع تلفن همراه خود را بردارید و با امداد خودرو گرگان آقای امداد تماس بگیرید.

تیم‌های امدادی ما در زمانی کوتاه و بدون اتلاف وقت در کنار شما حاضر می‌شوند و مشکلات خودروی شما را در محل با قیمت عالی و سرعتی بالا رفع می‌کنند. اگر برای وقت خودتان اهمیت قائل هستید و به دنبال باکیفیت ترین خدمات امدادی می‌گردید تا حالا حالا ها مجبور نباشید باز به تعمیرگاه‌ها مراجعه کنید، با ما تماس بگیرید.

ما خدمات مختلف و منحصربفردی را در اختیار شما قرار می‌دهیم که می‌توانید در مواقع ضروری، باکیفیت ممتاز و گارانتی معتبر استفاده کنید. این خدمات عبارتند از:

• تعویض روغن گرگان

هیچ می‌دانستید که تعویض روغن به موقع می‌تواند تا حد زیادی منجر به کاهش مصرف سوخت شود؟ پرواضح است که باید مایعات و روغن‌های خودرو در فواصل زمانی معینی تعویض شوند تا هم اجزای خودرو و موتور در زمان حرکت با مشکل مواجه نشوند و هم بخش‌های مختلف آن دیرتر مستهلک شده و عملکرد پربازدهی داشته باشند.

در این زمان اما چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است، نوع، مارک و برند روغن می‌باشد که می‌تواند عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار ‌دهد و حتی در صورت عدم برخورداری از کیفیت لازم، آسیب‌های غیرقابل جبرانی به موتور وارد کند. اما دیگر لازم نیست تا نگران این موضوع باشید؛ چراکه ما در امداد خودرو گرگان آقای امداد، تعویض مایعات و روغن‌های خودروی شما را با استفاده از برترین برندها و باکیفیت‌ترین روغن‌ها متناسب با نوع خودرویتان انجام می‌دهیم.

 

• تعمیر گیربکس خودرو گرگان

آیا تا حالا شده که بخواهید ترمز بگیرید، دنده را عوض کنید و لاین خود را تغییر دهید، اما خودرویتان این تصمیم را نداشته باشد؟! مشکلات مربوط به گیربکس یکی از مشکلات رایجی هستند که اغلب راننده‌ها با آن یکبار هم که شده دست و پنجه نرم کرده است.

تعمیر گیربکس خودرو گرگان

گیربکس یا جعبه دنده وظیفه دارد تا نیروی موتور را به انرژی مکانیکی تبدیل و آن را به سیستم جلوبندی خودرو و در نهایت به چرخ ها و زمین منتقل نماید. این سیستم در عین حال که قدرت بالایی دارد اما خیلی حساس و آسیب پذیر است و درصورت عدم نگهداری مناسب، خیلی سریع از کار می‌افتد؛ البته که این مورد می‌تواند تا حد زیادی ناخوشایند بوده و هزینه های سنگینی را بر روی دست ما بگذارد.

پس بررسی گیربکس خودتان را به ما بسپارید و مطمئن باشید که سلامت آن را برای شما به خوبی در نظر خواهیم گرفت. از خدمات و سرویس های مکانیک سیار گرگان آقای امداد در رابطه با گیربکس می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعویض صفحه کلاچ در محل توسط مکانیک سیار
  • سرویس فصلی ته میل‌لنگ، تعویض کاسه نمد ها و چک کردن چرخ دنده ها
  • تعویض روغن گیربکس در محل با سرویس‌های مایعات و دیاگ

 

• باتری به باتری گرگان

باتری خودرو می‌تواند به نحوهایی مختلف به مشکل بخورد. مثلا ممکن است که خودرو روشن نشود، نور چراغ‌ها ضعیف شوند، استارتر کار نکند و… که همگی درنتیجه وجود مشکل در باتری‌ خودرو رخ می‌دهند. با دیدن این نشانه‌ها می‌توانیم مطمئن شویم که باتری یا کاملا دشارژ شده و یا عمر مفید خود را به پایان رسانده.

شما میتوانید برای راه‌اندازی مجدد باتری و خودرو خودتان یک تماس با ما بگیرید. کارشناسان ما در آقای امداد به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند. شما همچنین می‌توانید یک سری به فروشگاه اینترنتی ما بزنید و انواع باتری‌های مورد نیاز خودروی خودتان را از برترین برندهای معروف ایرانی تهیه کنید. ما خودمان آن را در محل برایتان نصب می‌کنیم و به همراه کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 

• پنچرگیری لاستیک گرگان

تعویض لاستیک و پنچرگیری یکی دیگر از خدماتی است که ما در امداد خودرو آقای امداد به شما ارائه می دهیم. در صورتی که در طی زمان و کارکرد خودرو اقدام به تعویض لاستیک های خود نکنید، احتمال پنچری افزایش پیدا میکند که می تواند خطرات بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. بر همین اساس بهتر است همواره در طی زمان لاستیک های خود را به دست کارشناسان بسپارید تا میزان فشار و ساییدگی آج های آنها را بررسی کنند. با این حال شما میتوانید در صورت پنچری لاستیک خودرو خودتان با امداد رسان سیار آقای امداد تماس بگیرید.

امداد رسان آقای امداد در کمترین زمان در کنار شما حاضر شده و اقدام به پنچرگیری لاستیک خودرو شما با استفاده از بهترین متریال می نمایند. همچنین در صورت نیاز به تعویض کلیه لاستیک ها این کار را نیز متناسب با نوع خودرو و لاستیک های آن برایتان انجام می‌دهند. بهترین کیفیت و سریع ترین خدمات امدادی را در جاده های گرگان از ما بخواهید.

 

• یدک‌کشی گرگان؛ ایمن و ضمانت شده با کفی، دکل و جرثقیل

اگر به دنبال یک یدک کش ایمن و مطمئن و قیمت مناسب برای مواقع ضروری میگردید، بهترین انتخاب کنید یدک کش گرگان آقای امداد است. ما در این تیم با استفاده از تجهیزات به‌روز و مطمئن خودرو های شما را به تعمیرگاه ها و یا محل مورد نظرتان منتقل می‌کنیم. مجموعه آقای امداد در گرگان با بیش از ۱۰۰ تیم یدک‌کشی و حمل خودرو با کفی دکل و جرثقیل آمادگی آن را دارد تا به صورت ضمانت شده و کیفیت عالی خدمات حمل را برای شما به انجام رساند.

یدک‌کشی گرگان؛ ایمن و ضمانت شده با کفی، دکل و جرثقیل

در صورتی که مشکلات خودرو شما در محل قابل رفع نبوده و نیاز به تعمیرات کارگاهی داشته باشد، تیم های امداد با استفاده از خودروبرهای مناسب، خودرو شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه های طرف قرارداد منتقل می کنند که میتوانید در این تعمیرگاه ها خدمات امدادی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار داشته باشید.

در حمل خودرو چه با خودروبر، چه با جرثقیل و چه با دکل همه و همه بیمه می‌شوند و شما می‌توانید با خیال راحت و آسوده یک تجربه سالم و ایمن را داشته باشید. خدماتی که توسط یدک‌کش گرگان آقای امداد در اختیارتون قرار می‌گیره، عبارتند از:

  • جابه جایی کانکس های اداری، صنعتی و انواع کاتینر
  • حمل خودرو به مراکز بیمه و نمایندگی‌ها
  • حمل خودرو خراب شده به تعمیرگاه
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • نگهداری محموله های معلق
  • حمل و نقل دستگاه های بیمارستانی
  • حمل و نقل بارهای سنگین

چرا امداد خودرو گرگان آقای امداد؟

اگر تا به حال تجربه استفاده از خدمات امداد خودرو در جاده‌ها را داشته باشید، تا حالا متوجه شده‌اید که در اغلب اوقات باید وقت زیادی را برای رسیدن نیروهای امدادی به انتظار بمانید. در بسیاری از مواقع حتی نمی‌توان پیش از دریافت خدمات متوجه شد که میزان قیمت خدمات چه مقدار است!

مطمئنا در صورتی که تا به حال با این دست مشکلات برخورد داشته‌اید، می‌دانید که بدترین اتفاق ممکن، رفع نشدن مشکل خودرو در پیگیری های مکرر است. به طوریکه این اتفاق بسیار آزاردهنده بوده و در کنار صرف زمان زیاد، می‌تواند هزینه‌های اضافی دیگری را نیز به همراه داشته باشد. این مورد بیش از هر چیزی به انتخاب یک تعمیرکار مجرب و متخصص بستگی دارد.

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با استفاده از خدمات آقای امداد میتوانید هم با قیمت مناسب، هم کیفیت عالی، هم صرف زمان کوتاه مشکلات مربوط به خودرو خود را رفع کنید. جامع‌ترین خدمات امدادی را در اختیار داشته باشید و از گارانتی یک‌ماهه معتبر نیز برخوردار شوید.

ادامه مطلب
نکات مهم در زمان استفاده از خدمات امداد خودرو

چرا امداد خودرو گرگان آقای امداد

با استفاده از خدمات تیم و گروه متبحر و کارآزموده آقای امداد، دیگر لازم نیست تا نگران چنین اتفاقات و نگرانی‌هایی باشید. به طور کلی اولین و اصلی ترین فعالیت در تعمیرات مربوط به خودرو، شناسایی مشکل و عیب یابی آن است و هر چه که عیب یابی با سرعتی بیشتر و به صورت دقیق تری انجام بگیرد، روند امدادرسانی و تعمیر سریع تر شده و می توان از اتلاف وقت و صرف هزینه هایی بیشتر جلوگیری کرد.

با انتخاب امداد خودرو گرگان آقای امداد، علاوه بر آن که دیگر هزینه ها و دردسرهایی چون جابجایی و هدررفت زمان را ندارید، از خدمات ارائه شده نیز اطمینان خاطر خواهید داشت. چرا که امدادگران ما درکمترین زمان ممکن در محل مشکلات خودرو را تشخیص داده و پس از اعمال تعمیرات لازم، موفق به بازیابی خودرو و رفع مشکل وارد شده به سرعت می‌شوند.

 

شیوه ارائه خدمات آقای امداد

ما در مجموعه آقای امداد به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امدادی در گرگان، آماده‌ هستیم تا برترین و تخصصی‌ترین خدمات را در زمینه امداد فنی و حمل خودرو را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در هر جایی از گرگان که هستید، فرقی نمی‌کند شب یا صبح، تابستان یا زمستان، با یک تماس ما در کنار شما حاضر خواهیم بود.

در هر فصل خودروها با مشکلات خاص و مشترکی برخورد می‌کنند که نیازمند تجهیزات مشخص و مشترکی می باشند. ما در مجموعه‌ آقای امداد تیم‌های امدادی را به طور تخصصی از قبل مجهز می کنیم تا بتوانند نیازهای شما را در جاده‌ها به خوبی پوشش دهند. برای تمامی موقعیت‌ها، آمادگی لازم را داریم و با تحقیق و بررسی، نیازهای خودروها در هر فصل را پیش‌بینی و متناسب با آن، پایگاه‌ها، خدمات و نیروهای متخصص را دور هم جمع کرده‌ایم.

نحوه ارائه خدمات به ترتیب زیر خواهد بود:

  1. پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  2. ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  3. هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  4. حضور امدادرسانان در محل و یدک کش کردن خودرو
  5. دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  6. ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان
  7. تضمین بازگشت وجه در صورت ایجاد مشکل و عدم رضایت

چقدر درباره‌ی کارشناسی رنگ خودرو آقای امداد می‌دانید؟

هزینه خرید خودرو حتی به صورت کارکرده قابل چشم پوشی کردن نیست و مورد توجه است، به همین دلیل بهترین کار آنست که در زمان خرید به طور دقیق خودرو را بررسی کرده و ایرادهای آن را پیدا و سپس با قیمتی مناسب و منصفانه آن را خریداری کنید. برای این کار می‌توانید روی تخصص و تجربه کارشناسان آقای امداد حساب کنید.

ما به شما کمک می‌کنیم تا خودروی مورد نظر خود را با قیمت منطقی و مناسب خریداری کنید و به دام کلاهبردان نیافتید. اصلی ترین ویژگی های کارشناسی رنگ مجموعه آقای امداد عبارت‌اند از:

• کارشناسان متخصص و باتجربه و آموزش دیده از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

• کارشناسی رنگ خودرو با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های جدید ضخامت سنج دیجیتالی

• ارائه خدمات کارشناسی در کمترین زمان در محل در هر بخشی از تهران و کرج

کارشناسی رنگ خودرو

• ارائه مدارک معتبر و گزارشات و تاییدیه های فنی کارشناسی پس از اتمام کار تحت نظارت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

• تست و کارشناسی رنگ بدنه خودروهای لوکس در نماینگی های مجاز و رسمی برند خودرو

• ارائه ضمانت و گارانتی خدمات کارشناسی رنگ با بیمه معتبر و امکان خرید مطمئن و بدون استرس خودرو

 

در دیگر شهرها نیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم‌:

آقای امداد در گنبد کاووس

بسیاری از مشکلات جدی خودرو در ابتدا با علائمی خود را بروز می‌دهند و در صورتی که رفع شوند، به هیچ وجه باعث ضرر اقتصادی نخواهند شد. در صورتی که مشکلات و آسیب های جزئی خودرو به سرعت شناسایی و رفع نشوند، دردسرساز خواهند بود. پس با ما در تیم امداد خودرو گنبد کاووس آقای امداد تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن در کنارتان حاضر شویم و به بررسی بخش‌های مختلف خودرویتان از جمله، برق ماشین و شمع ها،

کولر و بخاری، شاسی و چرخ‌ها، پدال‌های ترمز، گاز و کلاچ و… بپردازیم و در صورت مشاهده ناسازگاری آن را برایتان در زمانی کوتاه و بدون معطلی رفع کنیم.

امداد خودرو بندر ترکمن

این روزها امداد خودرو های جاده‌ ای و غیرمجاز بسیار زیاد شده اند؛ به طوری که هر کدام به نحوی در صدد کلاهبرداری از رانندگان هستند. از این جهت ما نیز به شما حق می دهیم که برای انتخاب امداد خودرو سخت گیری داشته و خودرو خود را به دست هر فردی نسپارید!

پس اگر میخواهید تا هم در زمان خود صرفه جویی کنید و هم خدمت مورد نیاز خود را در زمان دلخواه در دسترس داشته باشید و با کلاهبرداران این حوزه نیز دست و پنجه نرم نکنید، با آقای امداد تماس بگیرید. تمامی خدماتی که ما در بندر ترکمن در اختیار شما قرار می‌دهیم، دارای ضمانت هستند و به صورت یک ماهه رایگان گارانتی میشوند.

امداد خودرو گمیشان

در شهرستان گمیشان نیز در کنار شما هستیم! چه توقعی از یک امداد خودروی مجاز و معتبر دارید؟

قیمت مناسب و منصفانه؟

استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه؟

شفافیت در هزینه‌ها؟

گارانتی خدمت تعمیر خودرو؟

پشتیبانی خدمات مشتریان؟

صرفه جویی در زمان؟

انجام خدمت در زمان دلخواه؟

مجموعه آقای امداد آماده است تا تمامی درخواست‌ها و توقعات شما را در زمانی کوتاه در اختیارتان قرار دهد. فرقی نمیکند در مرکز استان باشید و یا شهرستان در همه حال آماده خدمت رسانی به شما هستیم. اصل اساسی که ما به آن پایبند هستیم؛ ارائه بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان مان است.

آقای امداد در علی آباد

در جاده های فرعی و خاکی علی آباد با مشکل خودرو خود مواجه شده‌اید و نیاز به یک امداد دقیق و بی دردسر دارید؟ با امداد خودرو قم آقای امداد تماس بگیرید‌. با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در علی آباد دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد. متخصصان مربوطه ما در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو در کنار شما حاضر می‌شوند.

در همه جای شهرستان علی آباد در زمانی کوتاه آماده خدمت‌رسانی خواهیم بود. نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کند، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به آن محل مورد نظر اعزام می‌شود.

امداد خودرو آزادشهر

ما در مجموعه آقای امداد کار خود را ۱۵ سال پیش و تحت نظر اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو آغاز کرده ایم و تاکنون نیز با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان مشغول به کار هستیم. به لطف خدا مجموعه ما توانستیم تا در حال حاضر به یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها تبدیل شویم و به عنوان نخستین انتخاب رانندگان در زمان های نیاز به خدمات امدادی به کار برویم.

ما در آزادشهر نیز به صورت ۲۴ ساعته این خدمت را در اختیار شما قرار می دهیم و هیچ اهمیتی ندارد که شما در چه ساعتی و در چه مکانی با این مشکل دست و پنجه نرم کنید، کافیست با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که به صورت می توانید دوباره از خودرو خود بدون مشکل استفاده کنیم.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو