خدمات تخصصی و بدون توقف با امداد خودرو فولکس واگن

انواع خدمات امداد در محل را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از امداد خودرو فولکس واگن آقای امداد تهیه کنید. نیاز به پنچرگیری، تعویض روغن، امداد باتری، تعویض قطعات یدکی خودرو، سرویس دوره‌ای و… دارید؟ همه را با یک تماس از ما دریافت کنید. امدادرسانان ما این خدمات را با کیفیت بالا و با استانداردهای لازم مختص خودروی شما در اختیارتان قرار می‌دهند.

خدمات تخصصی و بدون توقف با امداد خودرو فولکس واگن

در هر جایی که هستید، انواع خدمات یدک کشی و کمک های جاده‌ای را بدون اتلاف وقت از آقای امداد بخواهید. ما تمامی قطعات و تجهیزات اصل خودروهای فولکس واگن را در اختیار شما قرار می‌دهیم به طوری که دیگر هیچ نگرانی از بابت سلامت خودرو و طول عمر آن نخواهید داشت. در ادامه به بررسی خودروهای فولکس و خدماتی که با یک تماس در اختیارتان قرار خواهد گرفت، می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

 

فولکس واگن چطور شکل گرفت؟

شرکت بزرگ خودروسازی فولکس واگن در ابتدا کار خود را در سال ۱۹۳۷ با تاسیس دفتر مرکزی خود در ولفسبورگ آلمان شروع کرد. این شرکت توسط جبهه کارگران آلمانی تاسیس شد و توانست تا با تولید خودروهای خاص و منحصر به فرد به عنوان پرچمدار و بزرگترین خودروساز جهان در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ شناخته شود.

این شرکت که در سال ۱۹۳۷ توسط جبهه کارگری آلمانی تاسیس شده بود، توانست تا در دهه ۱۹۵۰ به تقویت بازارهای خود و آمریکا بپردازد و نیمی از محصولات خود را به آن صادر نماید. به طوری که در سال ۱۹۷۹ تقریبا ۳۳۰ دستگاه خودرو تولید کرد و از این رو توانست به سودآوری بسیار بالایی دست یابد.

همچنین در سال ۱۹۵۴ توانست تا با تولید موتوری به حجم ۱۱۹۲ سی‌سی خودروهای تولیدی خود را هم از نظر مکانیکی و هم از نظر تجاری بهبود بخشد و بیش از پیش در بازارهای جهانی شناخته شود. در حال حاضر بزرگترین بازار این شرکت در چین است و ۴۰ درصد از سود و فروش های آن نیز در این کشور کسب می شود.

این شرکت به عنوان یکی از میراث های آلمان نازی شناخته می شود؛ چرا که واژه آلمانی این شرکت به معنی خودرویی مردمی میباشد. فولکس واگن همچنین در سال ۲۰۱۷ نیز موفق شد تا پس از تویوتا به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازی های جهان شناخته شود. در حال حاضر شرکت خودروسازی فولکس واگن پس از تسلا وارد صنعت خودروهای برقی شده و چنین پیش بینی می‌شود که بتواند تا سال ۲۰۲۵ حتی بیشتر از تسلا خودروهای برقی خود را به بازار عرضه و به فروش رساند.

 

نگاهی کوتاه به برخی از محصولات فولکس واگن موجود در ایران

خودروهای فولکس واگن از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند و به عنوان خودروهایی بی‌رقیب در بازار ایران شناخته می‌شوند. از جمله خودروهای این کمپانی بزرگ که در ایران شناخته شده هستند، می‌توانیم موارد زیر را عنوان کنیم:

  • فولکس واگن گلف

یکی از پر فروش ترین خودروها را در تاریخ جهان و فلوکس واگن را می توان این خودرو معرفی کرد. فولکس واگن گلف GTI فوق العاده‌ باکیفیت و تقریباً بی رقیب است. این خودرو برای اولین بار توسط شرکت ماموت خودرو و به صورت وارداتی در کشور موجود شد و با قیمتی گزاف به فروش رسید. از رقبای فولکس واگن گلف GTI در ایران می توان به خودروهایی چون بی ام و 125i که از سوی شرکت پرشیا خودرو عرضه می شوند، اشاره کرد.

این خودرو از ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم موتور ۱۹۸۴ سی سی تشکیل شده است، به طوری که می‌تواند حداکثر قدرت ۲۳۰ اسب بخار در ۴۷۰۰ دور در دقیقه را ایجاد کند و شتاب صفر تا صد را در ۶.۴ دهم ثانیه طی نماید. حداکثر سرعت این خودرو به ۲۴۸ کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه آن به همراه سیستم صوتی سیستم صوتی همراه با آمپلیفایر 10 کاناله، ساب ووفر و 8 بلندگو، سیستم ترمز پارک الکترومکانیکی به همراه اتو هلد، سیستم کروز کنترل، ترمز و پایداری چهارچرخ دیسکی و مجهز به سیستم ABS چهار کاناله – EDL – ASR، آینه‌های جانبی تاشو و برقی همراه با حافظه و گرمکن، فرمان اسپرت چرمی با طراحی آلومینیومی و شیفتر پشت فرمان، صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی پویا با کامپیوتر سفری و کیلومتر شمار، ۹ کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع دو گانه همراه با فیلتر ضد آلرژی و قابلیت تنظیم جداگانه و خروجی برق 12 ولتی در محفظه بار اشاره کرد.

  • فولکس واگن گل

این خودرو در سال ۱۳۸۴ طراحی و روانه‌ی بازار در ایران شد. از مشخصات فنی آن می توان به موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپ با حجم ۱۸۰۰ سی سی اشاره کرد که حداکثر قدرت ۱۰۰ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور در دقیقه را می‌تواند ایجاد کند. این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و از گیربکس ۵ دنده دستی ساخته شده است. حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت رسیده و شتاب صفر تا صد آن نیز ۱۱.۳ ثانیه می باشد.

فاصله بین دو محور فولکس واگن گل ۲۴۶۸ میلی متر است و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز به ۸.۳ ۱۰ میلی لیتر در هر صد کیلومتر می رسد. از امکانات فولکس واگن گل می توان به دو کیسه هوا مخصوص سرنشینان جلو، ترمز و پایداری ای بی اس، سیستم هشدار ضد سرقت، سیستم صوتی پخش سی دی و صندلی تاشو عقب اشاره کرد.

  • فولکس ‌واگن پاسات

یکی دیگر از محصولات خاص غول خودروسازی فولکس واگن را می‌توان فولکس واگن پاسات نام برد که در سال ۲۰۱۱ طراحی شده و از موتور ۵ سیلندر ۲۰ سوپاپه با باک ۷۰ لیتری ساخته شده است. نوع سیستم انتقال نیروی این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و حداکثر سرعت آن به ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین شتاب صفر تا صد این خودرو ۸.۷ ثانیه بوده و حداکثر قدرت ۱۷۰ اسب بخار در ۴۶۰۰ دور در دقیقه را می تواند ایجاد کند.

فولکس ‌واگن پاسات

از امکانات رفاهی و آپشن های فولکس واگن پاسات می‌توان به مواردی همچون سیستم ضدقفل ترمز ABS، سیستم صوتی پیشرفته Fender با 8 بلندگو و امکان پخش DVD، سیستم تهویه مطبوع داخل خودرو دستگاه تنظیم فشار هوا، آینه الکتروکرومیک، اضافه شدن سیستم هیدرولیکی HBA، سیستم فعال سازی و غیر فعال سازی اتوماتیک کیسه هوای ایمنی سرنشین جلو در صورت بودن یا نبودن سرنشینان در خودرو، رینگ ۱۸ اینچی ABT Sportline، سانروف، دوربین عقب، سیستم تنظیم و کنترل اتوماتیک ثبات خودرو ASR در وضعیت های خطرناکی چون قرار گرفتن تعدادی از چرخ ها روی یخ و پکیج کرومی روی تریم داخلی خودرو اشاره کرد.

  • فولکس واگن بیتل ABT

شرکت فولکس واگن در سال ۲۰۱۳ از خودروی جدید خود به نام فولکس واگن بیتل ABT رونمایی کرد که از موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۱۹۸۴ ساخته شده و دارای جعبه دنده ۶ دنده خودکار DSG می‌باشد. حداکثر قدرت موتور این خودرو ۲۰۰ اسباب بخار در ۵۳۰۰ دلیل است و می تواند شتاب صفر تا صد را در ۷.۵ ثانیه طی کند. همچنین حداکثر سرعت آن ۲۲۳ کیلومتر در ساعت می رسد.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به حجم باک ۵۵ لیتری اشاره کرد که در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی معادل با ۷.۶ دهم لیتر دارد. از دیگر آپشن‌ها و امکانات رفاهی فولکس واگن بیتل ABT می توان به مواردی همچون کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کیسه هوای پرده‌ای، کیسه هوای جانبی، ترمز و پایداری ABS – ASR – XDS – EBD – EDL – ESC – EBA – HBA، سقف پانوراما، سیستم استارت دکمه‌ای، نویگیشن به همراه صفحه لمسی، پیشرانه توربو شارژ اشاره کرد.

فولکس واگن بیتل ABT همچنین مجهز به گرمکن آینه‌های جانبی، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، روکش چرمی دسته دنده و غربالک فرمان، سیستم خودکار تنظیم ارتفاع نور چراغ‌ها، سیستم صوتی با ورودی AUX و سیستم صوتی Fender Premium به همراه 8 بلندگو و یک ساب‌ووفر، کروز کنترل، رینگ‌های 19 اینچی، چراغ‌های زنونی به همراه چراغ‌های LED مخصوص روز، سیستم MDI به همراه ورودی iPod، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم تعلیق اسپرت و صندلی‌های اسپرت در جلو نیز می‌باشد.

  • فولگس واگن تیگوان

از دیگر محصولات کمپانی فولکس واگن که در ایران نیز تا حد زیادی شناخته شده است، می‌توان فولکس واگن تیگوان را نام برد که در سال ۲۰۱۶ طراحی و ساخته شده است. از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه آن که حجمی معادل با ۱۹۸۴ سی‌سی دارد، اشاره کرد. سیستم انتقال نیروی این خودرو دو دیفرانسیل بوده و از جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه برخوردار می‌باشد، به طوری که حداکثر قدرت ۱۸۰ اسب بخار در ۳۹۴۰ دور در دقیقه را دارد و می تواند شتاب صفر تا صد را در ۷.۷ دهم ثانیه طی کند. همچنین حداکثر سرعت آن به ۲۰۸ کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

از آپشن‌ها و امکانات این خودرو می توان به سیستم صوتی مجهز به پورت‌هایAUX و USB، صفحه نمایش ۹.۲ اینچی لمسی، سیستم پایداری خودرو ESP همراه با Trailer Stabilization، تعداد ۹ کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، جانبی برای سرنشینان جلو و عقب، کیسه هوای پرده‌ای در دو طرف و زانویی برای راننده، شیشه های سولار و دودی، سیستم تهویه مطبوع سه گانه همراه با فیلتر ضدآلرژی قابلیت تنظیم جداگانه و صندلی‌های جلو برقی آن اشاره کرد.

علاوه بر این سیستم کنترل سرعت در سراشیبی HDC – ترمز ABS و EBD، سیستم اتوماتیک خاموش / روشن خودور، آینه‌های جانبی تاشو و برقی همراه با حافظه و گرمکن، گرمکن اتوماتیک نازل آب پاش شیشه جلو، فرمان برقی با روکش چرم همراه با کنترل سیستم صوتی و بلوتوث، میز پذیرایی تاشو در پشت صندلی‌های جلو، صندلی‌های متحرک و تاشو ردیف عقب، چراغ مشایعت، چراغ‌های LED جلو همراه با چراغ‌های روشن در روز به صورت مجزا (Day light)، کروز کنترل، نورپردازی داخلی، سنسور نمایشگر باد لاستیک (TPMS)، درایو مود و Auto Hold نیز از دیگر ویژگی‌های این خودرو قوی و خاص عنوان می‌شود.

ادامه مطلب
امداد خودرو شهر ری آقای امداد

 

نیروهای امداد رسان فعال در آقای امداد

به عنوان یکی از مجموعه امداد خودروهای مجاز، معتبر و دارای مجوز های لازم از اتحادیه امداد خودروها، به شما این اطمینان را می‌دهیم که از برترین تجهیزات در کنار بهترین نیروهای متخصص امدادرسان استفاده کرده‌ایم. به طوری که برای استخدام تمامی آن‌ها علاوه بر دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها به سبب کسب رضایت صددرصدی شما عزیزان دریافت می‌کنیم.

نیروهای امداد رسان فعال در آقای امداد

علاوه بر این پیش از آنکه این نیروها بتوانند خدمات لازم را به شما ارائه دهند، به صورت کامل تایید صلاحیت می شوند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را ارائه دهند. همچنین رانندگان می‌توانند تا کیفیت کار و خدمات انجام شده توسط امدادرسان را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند. به این صورت که در وبسایت آقای امداد وارد شده و از طریق سیستم پیگیری و نظرسنجی، عملکرد هر یک از واحدها، تیم ها و تکنسین های خود را ارزیابی کنند. این کار را با هدف ارائه خدمات باکیفیت تر و اثربخش تر انجام می‌دهیم.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

 

چرا امداد خودرو و یدک‌کش فولکس واگن آقای امداد؟

تا به حال چند بار از خدمات امداد خودرو در سطح شهر خود استفاده کرده اید؟ چه میزان از این خدمات راضی بودید؟ آیا قیمت، ضمانت و گارانتی این خدمات راضی کننده بود؟ این روزها تنها تعداد انگشت شماری امداد خودرو معتبر و مجاز را میتوان پیدا کرد و بتوان خدمات امدادی را با اطمینان خاطر کامل از آن‌ها دریافت نمود. آقای امداد به عنوان یکی از اولین امداد خودروهایی که مجوزهای قانونی را دریافت کرده است، هم‌اکنون آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد.

با استفاده از خدمات امداد خودرو فولکس واگن آقای امداد مطمئن باشید که خدماتی جامع، کامل، معتبر، مطمئن و استاندارد را دریافت خواهید کرد و زین پس آقای امداد را به عنوان نخستین گزینه خود در مواقع ضروری انتخاب خواهید نمود‌. ضمانت خدمات، سرعت امدادرسانی عالی و استفاده از قطعاتی اورجینال اصلی‌ترین مشخصه‌های امداد خودرو آقای امداد است.

ما در مجموعه آقای امداد هیچ محدودیتی که از نظر تجهیزات و چه از نظر تجربه امدادرسان نداریم. شما با استفاده از خدمات امداد خودروی آقای امداد از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • صرفه جویی در زمان

خدمات امداد در محل امداد خودرو فولکس واگن

انواع خدمات کمک در محل و یدک کشی و انتقال خودروهای فولکس واگن خود را در مواقع اضطراری با استفاده از تجهیزات عالی و کامل به طور استاندارد ایمن و ضمانت شده از امداد خودرو فولکس واگن آقای امداد می‌توانید دریافت کنید. این خدمات را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

  • حمل خودرو با جرثقیل، دکل و خودروبر

شما حق دارید که با استفاده از یک یدک کش استاندارد و مجهز، خودروهای خود را به نحوی منتقل کنید که هیچ آسیبی نبینند و در زمانی کوتاه منتقل شوند. برای حمل انواع خودروهای خود از جمله خودروهای صفر و لوکس فولکس واگن خود می‌توانید به راحتی روی خدمات آقای امداد حساب کنید و با ما تماس بگیرید.

ما در امداد خودرو فولکس واگن آقای امداد به انواع جرثقیل، خودروبر و یدک کش نیسان چرخگیر مجهز هستیم و می توانیم با دقت و تمرکز بالا خودروهای شما را به محل مورد نظرتان انتقال دهیم و به این ترتیب از هر نوع آسیب جلوگیری نمایید. نخستین انتخاب خود را آقای امداد در نظر بگیرید؛ چرا که در زمانی کوتاه در کنارتان حاضر خواهیم شد. خدمات حمل خودرو و یدک کش فولکس واگن آقای امداد در دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

فرقی نمی‌کند چه روزی از هفته و چه ساعتی از روز یا شب است، در صورتی که در طی مسیر و در زمان حرکت به سوی مقصد خود و یا در زمان سفر دچار نقص فنی شدید، به طوری که خودرویتان دیگر قادر به حرکت نبود، کافیست تا با ما در تیم خودروبر آقای امداد به این شماره 02148287 تماس بگیرید. با استفاده از انواع خودروبرهای خود، خودروهای سواری، نیمه سنگین و سنگین شما را با نیروها و کادر متخصص به تعمیرگاه ها و هر کجایی که بخواهید منتقل می‌کنیم.

 

  • امداد باتری و باتری به باتری فولکس واگن

خوابیدن باتری یا از کار افتادن باتری یکی دیگر از شایع ترین مشکلاتی است که اغلب راننده ها در طی زمان و استفاده از خودروهای خود با آن مواجه می شوند. این اتفاق می تواند به علت های مختلفی از جمله مشکل در دینام، آسیب سیستم برق و یا حتی خرابی خود باتری رخ دهد. تشخیص این علت ها نیاز به بررسی تخصصی و کارشناسی دارد.

بنابراین در صورتیکه به طور ناگهانی باتری خودرویتان از کار افتاد و یا در عملکرد سیستم های دیگر خودرو از جمله سیستم های صوتی و تصویری مشکلی به وجود آمد، کافیست با یک تماس امداد خودرو فولکس واگن آقای امداد را باخبر کنید. امدادگران‌ ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر خودروی بنز دارید و در جاده و یا محل کار خود، با مشکلات فنی مواجه شده‌اید، کافیست تا با ما در تیم امداد خودرو بنز آقای امداد تماس بگیرید. ما در زمانی کوتاه در کنارتان حاضر می‌شویم.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

  • مکانیک سیار فولکس واگن

با ما تماس بگیرید تا اپراتورهای شرکت آقای امداد با توجه به نوع مشکل خودرو شما، مناسبترین تیم امدادی و یدک کش را همچون جرثقیل یا کفی برایتان اعزام ‌کنند. اکیپ های سیار آقای امداد در تمام مناطق شهر در کمترین زمان در کنار شما خواهند بود و مشکل شما را حل خواهند کرد.

امدادرسانان ما با استفاده از به روز ترین و جدیدترین ابزارها و تجهیزات، در سریعرین زمان ممکن آماده امداد رسانی به شما هستند. از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو فولکس واگن آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و….
  • پنچرگیری و تعویض لاستیک فولکس واگن

در بسیاری از مواقع لاستیک خودروها در اثر برخورد با اجسام تیز و بُرنده آسیب می‌بیند و نیاز به پنچرگیری و در موارد شدیدتر تعویض پیدا می‌کند. با این حال ساییدگی هم یکی دیگر از عوامل پنچری لاستیک می‌باشد که در طی زمان رخ می‌دهد. یکی دیگر از خدمات در دسترس و خاص آقای امداد که در اختیار شما قرار می گیرد، پنچرگیری و تعویض لاستیک است که شما می‌توانید با یک تماس با آن را در محل مورد نظر خود در هر جایی که هستید در اختیار داشته باشید.

تعویض لاستیک و پنچرگیری آن با استفاده از بهترین تجهیزات از بهترین برندها و باکیفیت ترین لاستیک برای شما در کمترین زمان انجام می گیرد.

تعرفه و هزینه خدمات امداد و یدک‌کشی در محل

یکی از مشکلات همیشگی که بسیار راننده ها با آن مواجه هستند، عدم وجود یک هزینه عادلانه و متناسب با خدمات است؛ به طوری که بسیاری از رانندگان پس از دریافت خدمات و در زمان حساب کردن از میزان دستمزد سوپرایز می شوند! بسیاری از سودجویان و امداد خودروهای غیر مجاز قیمت‌هایی نامعقولانه برای خدمات خود دریافت می کنند اما ما این مشکل را برای شما به طور کامل از بین برده ایم.

شما می توانید به راحتی نرخ هزینه های دریافتی هر یک از خدمات را به طور دقیق و دسته‌بندی شده در وبسایت ما و در بخش نرخ و تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۱ مشاهده کنید. ما با تعهد و تبعیت از نرخ نامه اتحادیه امداد خودروها، به شما اطمینان می دهیم که هزینه های ارائه شده در امداد خودرو فولکس واگن آقای امداد کاملا منصفانه هستند و هیچ مبلغی بیش از آنچه که باید از شما دریافت نخواهد شد.

مجموعه امداد خودرو فولکس واگن آقای امداد با ۱۴ سال سابقه درخشان و برجسته در امداد رسانی و خدمات امداد خودرویی، خود آماده است تا تمامی مشکلات مربوط به خودروی شما را در کمترین زمان ممکن و به سرعت تشخیص داده و آن‌ها را رفع کند. با استفاده از خدمات بی‌نظیر ما، شما به سرعت و در زمانی کوتاه موفق به بازیابی خودرو خود و استفاده از آن خواهید شد.

در واقع شما با انتخاب امداد خودرو فولکس واگن آقای امداد، علاوه بر آن که دیگر هزینه ها و دردسرهایی چون جابجایی و هدررفت زمان را نخواهید داشت، بلکه از خدمات ارائه شده نیز اطمینان خاطر خواهید داشت.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو