امداد خودرو زنجان آقای امداد؛ بی‌نظیرترین خدمات جاده‌ای

آیا می‌دانستید که می‌توانید از این به بعد خدمات امدادی مورد نیاز خود را در محل بدون اتلاف وقت با گارانتی یک‌ماهه معتبر دریافت کنید؟ شما می‌توانید انواع خدمات امدادی و یدک‌کشی مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از امداد خودرو زنجان آقای امداد دریافت کنید و دیگر نگرانی از بابت رفتن به تعمیرگاه ها و فروشگاه های مختلف نداشته باشید. 

 

امداد خودرو زنجان آقای امداد؛ بی‌نظیرترین خدمات جاده‌ای

در زمان مواجهه با خاموشی ماشین، خرابی دینام و باتری، نشتی روغن و سوخت، صداهای غیرمعمولی و… کافیست تا با ما تماس بگیرید. ما خدمات جامع را از جمله تعویض روغن، تعمیر سیستم برق‌رسانی، شارژ باتری، پنچرگیری و… ‌در اختیار شما قرار می‌دهیم. تنها فاصله ما با شما یک تماس است.

خدمات امداد خودرو زنجان آقای امداد

مطمئن باشید که با استفاده از خدمات آقای امداد، می‌توانید انواع مشکلات خودروهای خود را در محل و در کمترین زمان ممکن رفع کنید. اما چه خدماتی را می‌توان از آقای امداد درخواست کرد؟

  • تعمیر سیستم برق زنجان

در صورتی که متوجه شدید خودرویتان به سختی استارت می‌خورد، روشن نمی‌شود، سیستم‌های صوتی و تصویری با مشکل کار می‌کنند و… به احتمال بالا سیستم برق خودرویتان از جمله دینام یا باتری‌ به مشکل خورده و نیاز به یک بررسی دقیق و جدی دارد. در واقع یکی از رایج ترین مشکلات خودروهای امروزی، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو است. در زمان مواجهه با مشکلات سیستم برق خودرو خود می‌توانید با امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید.

امدادرسانان آقای امداد تجربه کافی در زمینه تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور، تعویض باتری و… را دارند و به سرعت در هر ساعتی از شبانه روز منشا اصلی مشکل را پیدا و آن را رفع می‌کنند.

  • امداد باتری زنجان

باتری‌ها به طور کلی بعد از دو تا سه سال استفاده از کار می‌افتند و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. اما این از کار افتادن ناگهانی نیست و اغلب پیش از خرابی کامل با نشانه‌های هشداردهنده‌ای می‌توان این اتفاق را پیش‌بینی کرد. در صورتی که نشانه‌هایی مثل کم‌نور شدن چراغ‌ها، روشن نشدن خودرو، استارت ضعیف و… برخورد کردید، بهتر است تا پیش از آنکه باتری در میان جاده شما را شگفت زده کند و از کار بیافتد، برای تعویض باتری اقدام کنید.

البته همواره مشکل از باتری نیست و گاهی اوقات به علت خرابی و ایراد در دینام نیز باتری قادر به انجام عملکرد خود نخواهد بود. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو زنجان آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری و تعمیر یا تعویض دینام را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

خدمات باتری‌ به باتری را در هر جایی از کشور که بودید از جمله زاهدان، می‌توانید از مجموعه آقای امداد دریافت کنید. امداد خودرو زاهدان آقای امداد به صورت ۲۴ ساعته در کنار شما حاضر خواهد شد.

 

  • تعویض روغن در محل زنجان

اگه به دنبال تعویض روغن خودروی خودتان هستید، باید بدانید که نوع روغن با توجه به میزان کارکرد و نوع خودرو متفاوته و فرق میکنه. به همین علت تعویض روغن آن‌قدرها هم ساده نیست و باید به طور دقیق و اصولی انجام شود. شما می‌توانید با مت تماس بگیرید و روغن خودروی خود را با کیفیت بالا و از بهترین برندها با آقای امداد تعویض کنید. با این کار از استهلاک قطعات خودروتان هم تا حد زیادی جلوگیری می‌کنید. 

ارزیابی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو یکی از خدمات امداد خودرو زنجان آقای امداد است که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به صورت دقیق، متناسب و از بهترین برندها و مارک‌ها به طور تضمین شده در اختیارتان قرار می‌دهند.

 

  • پنچرگیری لاستیک سیار زنجان

اگر به طور ناگهانی در حال رانندگی متوجه شدید که لاستیک خودروتان پنچر شده و نیاز به پنچرگیری یا تعویض دارد، کافیست تا با ما در امداد خودرو زنجان آقای امداد تماس بگیرید. امدادرسانان آقای امداد با بهترین تجهیزات، متریال و در کمترین زمان ممکن پنچری خودروی شما را رفع می‌کنند. شما می توانید به راحتی تنها با یک تماس در زمان مواجهه با این مشکل از خدمات پنچرگیری در محل امداد خودرو آقای امداد برخوردار شوید.

پنچرگیری لاستیک سیار زنجان

یکی از نکاتی که بسیاری از رانندگان آن را نمیدانند و اشتباه می‌کنند آن است که به جای خدمت پنچرگیری، درخواست یدک‌کش می‌کنند و به این ترتیب مجبور‌ میشوند تا برای رفع پنچری یا تعویض به تعمیرگاه بروند و هزینه‌ای بیشتر پرداخت کنند. در صورتی که می‌توانند این خدمت را در محل و در زمانی کوتاه و صدالبته با قیمتی بسیار مناسب تر دریافت کنند. 

 

تعرفه خدمات امداد خودروی زنجان آقای امداد

یکی از اصلی‌ترین مبناهایی که ما در آقای امداد به آن پایبند هستیم، شفافیت در ارائه خدمات، نحوه انجام آن‌ها و هزینه این خدمات است. از این رو شما می‌توانید نرخ و تعرفه خدمات امدادی در سال 1401 را در این بخش مشاهده کنید و سوالات خودتان را در رابطه با دیگر هزینه‌های خدمات با کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته در میان بگذارید.

خیالتان از بابت قیمت‌ها راحت باشد چراکه تمامی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای مکانیک سیار و یدک‌کشی خودرو آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. درضمن این موضوع نیز خالی از اهمیت نیست که این هزینه‌ها از ضمانت بازگشت وجه هم برخوردار هستند و شما می‌توانید در صورت نارضایتی و وجود هرگونه مشکل آن را به راحتی پس بگیرید.

 

چه زمانی با آقای امداد تماس بگیریم؟

کاملا مشهود است، هر زمان که خودرویتان به مشکل خورد و نیاز به خدمات امدادی در محل داشتید، با یک تماس شما به سرعت در کنارتان حاضر می‌شویم و مشکلات خودروی تان را رفع می کنیم. اما سوال اینجاست که خودروها در چه بخش‌هایی بیشتر به مشکل می‌خورند و نیاز به تعمیر و بررسی پیدا می کنند؟ در ادامه این موارد را با هم بررسی می کنیم:

  • چراغ‌های هشداردهنده روشن شدند؟

آیا چراغ‌های هشداردهنده خودرویتان روشن شده است؟ با آقای امداد تماس بگیرید تا بگوییم مشکل از کجا و کدام یک از سیستم‌های خودروست و آن را در یک چشم برهم زدنی برایتان رفع کنیم.

در واقع روشن شدن چراغ های هشدار دهنده یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی است که همه راننده ها با اون مواجه می‌شوند! با اینکه شما می توانید دلیل روشن شدن هر یک از این چراغ های هشدار را در دفترچه راهنمای خودرو و یا با یک سرچ ساده مشاهده کنید. اما با توجه به وجود بیشتر از ۲۰۰ کد هشدار احتمالی در خودروها، بهترست تا از مکانیک حرفه ای و با تجربه آقای امداد کمک بگیرید تا منبع خرابی را برای شما در زمانی کوتاه پیدا و برای حل مشکلات خودرو راهنمایی‌تان کند.

آیا می‌دانستید که می‌توانید قطعات یدکی مورد نیاز خودروی فولکس واگن خود را در سریع‌ترین زمان ممکن با کیفیت عالی دریافت کنید؟ با ما در امداد خودرو فولکس واگن آقای امداد تماس بگیرید.

  • صدای انفجار از موتور شنیدید؟

یکی از رایج‌ترین که دلایلی که باعث می‌شود تا رانندگان به تعمیرگاه ها مراجعه کنند، شنیدن صدای انفجار از موتور است. این مشکل اغلب زمانی رخ می‌دهد که یکی از بخش‌های سیستم سوخت یا احتراق به مشکل خورده باشند و نتوانند آن طور که باید عملکرد خود را به انجام رسانند. همان‌طور که می‌دانید برای تولید انرژی مورد نیاز در خودرو، هوا و سوخت در محفظه احتراق در موتور مخلوط شده و می سوزند.

اجزای مختلفی نیز همچون انژکتورها، فیلتر بنزین، فیلتر هوا، شمع و… در این فرآیند مشغول به کار هستند که در صورت به مشکل خوردن، می‌توانند باعث ایجاد این صدا شوند. برای رفع مشکلات خودرو مربوط به موتور و سیستم سوخت بهترین راه آنست که مطمئن شوید که اجزای سیستم سوخت و احتراق از کیفیت مناسبی برخوردار باشند و مطابق با استانداردهای سازنده خودرو جایگزین شوند. با استفاده از خدمات آقای امداد خیال خود را از این بابت راحت کنید.

  • پمپ بنزین به پاتوق دوم‌تان تبدیل شده؟

اگر دیدید که این روزها بیشتر از قبل به پمپ بنزین می‌روید و درصد خیلی زیادی از هزینه‌های خود را صرف بنزین زدن می‌کنید، بهتر است تا خودرویتان را به یک سرویس اساسی ببرید. شاید شما هم راننده‌هایی را دیده باشید که در طی هفته، بارها به پمپ بنزین ها مراجعه می کنند؛ خودروها گاهی به علت وجود بعضی از مشکلات سوخت زیادی را مصرف می‌کنند.

مصرف زیاد سوخت توسط خودرو یکی از مشکلاتی است که اغلب به علت وجود نقص یا مشکل در بخش‌های مختلف سیستم سوخت رسانی موتور مثل فیلتر های سوخت، فیلترهای هوا، سنسورهای جریان هوا و سنسورهای اکسیژن رخ می‌دهد و در بسیاری از مواقع می‌توان آن را از طریق سرویس دوره‌ای کنترل و رفع کرد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات سرویس دوره‌ای خودرو آقای امداد تمامی بخش‌های خودرو خود را بررسی کنید و از مشکلات جدی‌تر و پرهزینه تر در آینده جلوگیری به عمل آورید.

 

جرثقیل، خودروبر و دکل زنجان آقای امداد

همان طور که می‌دانید، این روزها بسیاری از خودروها، از رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس ساخته می‌شوند و نسبت به نمونه‌های قدیمی‌تر، شکننده بوده و خیلی ساده‌تر و زودتر هم آسیب می‌بینند. به همین دلیل باید با استفاده از یک یدک کش استاندارد و مجهز به طوری منتقل شوند تا آسیبی نبیند شما میتوانید برای حمل انواع خودروهای خود از جمله خودروهای صفر و لوکس و یا حتی خودروهای تصادفی خود با ما تماس بگیرید.

جرثقیل، خودروبر و دکل زنجان آقای امداد

مادر امداد خودرو زنجان آقای امداد به انواع جرثقیل خودرو و یدک کش نیسان چرخگیر مجهز هستیم و می توانیم با دقت و تمرکز بالا خود را های شمارا به محل مورد نظرتان انتقال دهیم و به این ترتیب از هر نوع آسیب به خود را بر کارهای تان جلوگیری نمایید از این رو شما می توانید اولین انتخاب خود را آقای امداد در نظر بگیرید چرا که در زمانی کوتاه درکنارتان حاضر خواهد شد خدمات حمل خودرو و یدک کش زنجان آقای امداد رو میشه در دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت
  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
ادامه مطلب
امداد خودرو ورامین آقای امداد

مهم نیست چه ساعتی از روز و شب و یا چه روزی از هفته است؟ در صورتی که در طی مسیر و در زمان حرکت به سوی مقصد خود در زمان سفر دچار نقص فنی شدید، به طوری که خودرویتان از کار افتاد و یا دیگر قادر به حرکت نبود، کافیست تا با ما در تیم خودروبر زنجان آقای امداد به این شماره 02148287 تماس بگیرید تا با استفاده از از انواع خودرو برهای خود خودروهای سواری، نیمه سنگین و سنگین شما را با استفاده از نیروها و کادر متخصص به هر کجای زنجان منتقل کنیم.

 

نحوه ارائه خدمات امداد خودرو آقای امداد

به شما اطمینان می دهیم که بهترین و جامع‌ترین خدمات امدادی را می‌توانید از آقای امداد به نحوی کاملا استاندارد دریافت نمایید. ما آماده هستیم تا تخصصی ترین خدمات را در زمینه امداد فنی و حمل خودروها به شما عزیزان ارائه نماییم. برای تمامی موقعیت ها و مشکلات خودرو ها برنامه های کاربردی و خاصی را با تحقیق و بررسی مناسب تعیین کردیم، به طوری که کارگاه‌های خدمات و نیروهای متخصص را برای هر یک از این مواقع به نحوی خاص دور هم جمع کرده‌ایم. امداد خودرو زنجان آقای امداد خدمات خود را به ترتیب‌ زیر در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  • حضور امدادرسانان در محل و یدک کش کردن خودرو
  • دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان
  • تضمین بازگشت وجه در صورت ایجاد مشکل و عدم رضایت

چرا امداد خودرو زنجان آقای امداد؟

مطمئناً در هر زمینه ای و پیش از استفاده از هر نوع خدمات و یا محصولاتی نخستین کاری که باید انجام دهیم، تحقیق در رابطه با آن مجموعه ارائه دهنده است. شرکت آقای امداد با ۱۴ سال سابقه ارائه خدمات امدادی در تهران و کرج به عنوان یکی از معتبرترین و اصلی ترین امداد خودرو ها شناخته می شود.

حالا ما تصمیم گرفتیم تا این مجموعه خدمات را در اختیار شهروندان عزیزمان در شهرها و نقاط دیگر کشور نیز قرار دهیم. به این امید که بتوانیم نیازهای امدادی شما را با کیفیتی بسیار بالاتر با قیمتی منصفانه تر و در زمان کوتاه تر رفع نماییم. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این خدمات بی نظیر را در هیچ جایی با چنین شرایط استثنایی نمی توانید بیابید.

خدمات استثنائی و منحصربفردی که ما در آقای امداد ارائه می دهیم، می تواند شما را مجاب کند تا در زمان نیاز به خدمات امدادی تنها با ما تماس بگیرید‌. ویژگی های خاصی که تنها در صورت تماس با آقای امداد در اختیار شما قرار خواهد گرفت عبارتند از:

◊سرعت امدادرسانی بالا

در بسیاری از اوقات خودروی ما در بدترین زمان ممکن و در حقیقت هنگامی که عجله زیادی داریم، به مشکل می‌خورد و نیاز دارد تا در زمانی کوتاه رفع مشکل گردد تا دیگر چیز های آن آسیب نبیند. هنگامی که شما درخواست خدمات امداد خودرو را از طریق آنلاین و یا تلفنی ثبت می‌کنید، پشتیبانان ما نزدیک ترین واحد مستقر امدادی به شما را از طریق سیستم موقعیت‌سنج شناسایی و به نزد شما ارسال می کنند. به شما این اطمینان را میدهیم که با استفاده از خدمات آقای امداد می‌توانید در زمان خیلی کم مشکلات فنی خودرو خودتان را برطرف کنید. پس با ما تماس بگیرید.

◊ضمانت خدمات عالی

یکی از مشکلاتی که در زمان استفاده از خودروهای غیر مجاز و بین راهی ممکن است برایتان پیش بیاید، آنست که پس از اتمام خدمات در صورتی که خودرو شما دوباره با مشکل مواجه شود، هیچ ضمانت و گارانتی شامل خودرو شما نخواهد شد. اما همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو زنجان آقای امداد دارای ضمانت هستند و شما می‌توانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید.

در واقع بعد از ارائه خدمات، یک ضمانت‌نامه معتبر و کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و همه‌ی این خدمات را تضمین می‌کند تا در صورت عدم رضایت بتوانید آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خود را دریافت کنید.

◊امدادرسانی ۲۴ ساعته و بدون اتلاف وقت

در صورتی که کمی تحقیق کنید متوجه خواهید شد که در حال حاضر تعداد بسیار محدودی مجموعه امدادی هستند که توانایی آن را دارند تا بتوانند خدمات امداد خودرو را در سطح زنجان به صورت شبانه روزی و هر روز هفته در اختیار شما قرار بدهند. با این حال امداد خودرو زنجان آقای امداد آماده است تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما متقاضیان محترم در هر یک از مناطق مختلف آن ارائه دهد.

بنابراین در هر زمانی از شبانه‌روز که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، لازم نیست تا نگران ساعت و زمان باشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد استفاده کنید.

در دیگر شهرهای استان زنجان نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو ابهر

اگر در ابهر هستید و نیاز به خدمات امدادی از جمله حمل و انتقال خودرو به تعمیرگاه ها و یا مراکز بیمه و تعمیرگاه ها دارید، می‌توانید با ما در آقای امداد تماس بگیرید. همچنین در صورتی که خودروی شما کامیون، کامیونت، نیسان و … است و جزو خودروهای سنگین به شمار می رود، دیگر لازم نیست تا نگران داشتن یک دستگاه معتبر باشید؛ چرا که ما با بهترین روش و تجهیزات انتقال خودروی شما را انجام می‌دهیم. در صورتی که خدایی نکرده با نقص فنی و یا تصادف مواجه شدید، کافیست با آقای امداد تماس بگیرید و درخواست جرثقیل دهید.

 

آقای امداد در خرمدره

اکیپ های امداد خودرو آقای امداد در هر جایی از استان زنجان و مخصوصاً شهر خرمدره حضور دارند. برای درخواست خدمات امدادی کافیست تا با ما تماس بگیرید؛ بهترین کیفیت را با بهترین متریال و دستگاه ها با ما تجربه کنید. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که خودروها دارند، آن است که در زمان رانندگی دچار پنچری و یا ترکیدگی لاستیک می‌شوند. این عامل در اثر ساییدگی و یا برخورد با اجسام تیز و برنده رخ می‌دهد‌. کارشناسان آقای امداد آماده هستند تا رفع پنچری را در محل با روش دلخواه شما از پنچرگیری با اسپری گرفته تا نخ و… را به انجام برسانند.

 

امداد خودرو خدابنده

نه تنها در مرکز استان، بلکه در شهرستان‌ها نیز ما آماده خدمت رسانی به شما هستیم. ما پشتیبانی ۲۴ ساعته و کاملی را نیز پس از انجام کار در اختیارتان قرار می دهیم و هرگونه مشکلی را ضمانت می کنیم. ما به صورت ۲۴ ساعته این خدمت را در اختیار شما در شهر خدابنده قرار می دهیم و هیچ اهمیتی ندارد که شما در چه ساعتی و در چه مکانی با این مشکل دست و پنجه نرم کنید، کافیست با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که به صورت می توانید دوباره از خودرو خود بدون مشکل استفاده کنید.

 

امداد خودرو ایجرود

مهم نیست که در چه زمانی و چه جایی با مشکل خودرو خود مواجه شوید، ما در کنار شما هستیم. تیم های امدادی ما در جای جای شهر ایجرود قرار دارند و با استفاده از تجهیزات عالی و قیمت مناسب در کنار شما حاضر می‌شوند. اپراتورهای ما موقعیت مکانی شما را دریافت کرده و سپس با استفاده از سیستم موقعیت سنج یا GPS، نزدیکترین اکیپ های امداد را شناسایی و به سوی شما ارسال می‌کنند‌. از این جهت دیگر وقت و هزینه خود را صرف امداد خودروهای غیرمجاز نخواهید کرد و در سریعترین زمان و با خیالی آسوده از سلامت فنی خودرو خود اطمینان خواهید یافت.

 

آقای امداد در سلطانیه

اگر به دنبال بهترین امدادگران برای رفع مشکل خودرو در زنجان و مخصوصاً سلطانیه می‌گردید، با آقای امداد تماس بگیرید. ما برای استخدام تمامی نیروی انسانی علاوه بر دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها به سبب کسب رضایت صددرصدی شما عزیزان دریافت می‌کنیم. همچنین پیش از آنکه این نیروها بتوانند خدمات لازم را به شما ارائه دهند، به صورت کامل تایید صلاحیت می شوند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را ارائه دهند. کسب رضایت خاطر شما هدف اصلی ماست.

 

مکانیک سیار طارم

در هر جایی از طارم که بودید و با از کار افتادن خودرو و مشکلاتی نظیر کم نور شدن چراغ ها، عدم استارت خوردن خودرو، روغن‌ریزی، پاره شدن تسمه تایم، فعالیت نامناسب بخاری یا کولر، خرابی سیلندر و… مواجه شدید، کافیست تا با ما در امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید. ما آماده ارائه خدمات امدادی چون تعویض روغن و مایعات، سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و… به طور شبانه روزی و بدون توقف هستیم. خودرو شما را به سرعت بررسی و در صورت لزوم تعویض قطعات را با بهترین و مناسب‌ترین قطعه های یدکی برایتان به انجام می‌رسانیم.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو