امداد خودرو یاسوج؛ مکانیک سیار و یدک‌کشی با بالاترین امکانات

آیا یک تیم امدادی سریع و حرفه‌ای می خواهید که در زمانی کوتاه در کنارتان حاضر و انواع خدمات امدادی و تعمیرگاهی را در محل برایتان به انجام برساند؟ با ما در امداد خودرو یاسوج آقای امداد تماس بگیرید. تیم باتجربه و ماهر آقای امداد انواع خدمات امدادی و یدک کشی را به صورت استاندارد ایمن با قیمت مناسب و به همراه گارانتی برای شما به انجام می رساند.

ما خدمات متنوع و جامعی را در اختیار شما قرار می دهیم، از جمله پنچرگیری سیار، تعویض لاستیک، تعویض روغن، باتری به باتری، تعویض باتری، تنظیم مصرف سوخت و … که در ادامه برخی از این خدمات را برایتان نام برده و شرح می دهیم تا بیشتر با خدمات ما و نحوه ارائه آن‌ها آشنا شوید.

 

  • امداد قفل و سوئیچ یاسوج

یکی از انواع مشکلاتی که اغلب راننده ها با آن برخورد کرده اند، جا ماندن سوئیچ در داخل خودرو و قفل شدن درب ها است. اگر با این مشکل مواجه شدید، می توانید یکی از این دو راهکار را انتخاب کنید: یا درخواست یدک کش دهید و به تعمیرگاه ها برای رفع مشکل بروید و یا با آقای امداد تماس گرفته و درخواست امداد قفل سوئیچ دهید. ما به صورت ۲۴ ساعته این خدمت را در اختیار شما قرار می دهیم و هیچ اهمیتی ندارد که شما در چه ساعتی و در چه مکانی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید، کافیست با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که در زمانی کوتاه دوباره می‌توانید از خودرو خود بدون مشکل استفاده کنید.

  • جلوبندی سازی در محل یاسوج

خوب است بدانید که آقای امداد به ارائه‌دهی خدمات جامع کامل و استاندارد خود در کشور شناخته می شود. یکی از این خدمات که به صورت کاملا تخصصی و تحقیق در اختیار شما قرار می گیرد، جلوبندی سازی است. کارشناسان ما در امدادخودرو آقای امداد در سریعترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن صفر تا صد خودرو شما را بررسی و در صورت وجود مشکل در جلوبندی آن را به سرعت رفع می کنند.

جلوبندی سازی در محل یاسوج

با استفاده از مکانیک سیار یاسوج دیگر لازم نیست تا رانندگی کرده و به تعمیرگاه بروید و یا حتی یدک‌کش بگیرید تا خودروی شما را به کارگاه ها منتقل کنند؛ به جای صرف وقت و هزینه زیاد برای این کارها کافیست تا یک تماس با ما بگیرید تا بتوانید جلوبندی خودرو خود را همچون روز اول در محل در اختیار داشته باشید.

  • پنچرگیری سیار امداد خودرو یاسوج

پنچری تایر و لاستیک از آن دسته اتفاقاتی است که به قول معروف شتری است که حداقل یک بار دم در هر راننده‌ای می‌نشیند! اما دقت کنید که در زمان پنچر شدن لاستیک اگر در مسیر و در حال رانندگی بودید، تمرکز خود را معطوف به جاده و اطراف کرده و در نزدیکترین مکانی که یافتید، توقف کنید. سپس می‌توانید با ما در امداد خودرو یاسوج آقای امداد تماس بگیرید تا با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان، به تعویض لاستیک و پنچرگیری آن برایتان بپردازیم.

در صورتی که لاستیک خودرو شما در طی مسیر و جاده دچار پنچری شده‌، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو یاسوج برخوردار شوید.

  • امداد باتری یاسوج

باتری ها از آن دسته بخش های خودرو به شمار می‌روند که بسیار آسیب پذیر هستند و هم در اثر استفاده زیاد و هم در صورت عدم استفاده، به سرعت آسیب می‌بینند. در واقع مهم‌ترین بخش خودرو را می‌توان باتری‌ عنوان کرد چون که سیستم برق رسانی خودرو را سرپا نگه می دارد. با این وجود باتری ها در پایان عمر مفید خود نشانه هایی را بروز می دهند تا رانندگان بتوانند با شناسایی این موارد، عملکرد ضعیف باتری را تشخیص داده و برای تعمیرات تعویض آن‌ها اقدام کنند.

بنابراین در صورتی که شما نیز در یک روز صبح زمستانی از خواب بیدار شدید و در هنگام استارت زدن متوجه شدید که خودرو استارت نمی خورد یا روشن نمی‌شود و یا حتی عملکرد سیستم های صوتی و تصویری به مشکل خورده است، به احتمال زیاد شارژ باتری تمام و یا خراب شده است. در این زمان با ما تماس بگیرید. ما در مجموعه آقای امداد هم خدمات باتری به باتری و هم تعویض باتری را با استفاده از باتری های درجه یک، استاندارد و دارای گارانتی معتبر در اختیارتان قرار می دهیم. جدیدترین و برترین خدمات امدادی در کرمانشاه با امداد خودرو کرمانشاه آقای امداد؛ سریع‌ترین و باکیفیت ترین در کشور

  • دکل، کفی و خودروبر یاسوج آقای امداد

خدمات امداد خودرو یاسوج آقای امداد تنها به تعمیر و تعویض قطعات محدود نمی‌شود و ما می‌توانیم حمل و انتقال خودروها را نیز برایتان انجام دهیم. با استفاده از یدک کش یاسوج آقای امداد، خودروی آسیب دیده شما بر روی خودروبر یا دکل و جرثقیل آماده‌سازی و سوار می‌شود و به طور کاملا استاندارد و ایمن به تعمیرگاه و یا محل مورد نظر شما منتقل می‌گردد.

دکل، کفی و خودروبر یاسوج آقای امداد

با یدک‌کش آقای امداد از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها و در نتیجه از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری کنید. ما با انواع مختلف یدک‌کش همچون جرثقیل، خودروبر و دکل در هر محله‌ای که شما بخواهید آماده می‌شویم و خدمات یدک‌کشی را به صورت امن و مطمئن به شما ارائه می‌دهیم.

با استفاده از خدمات یدک‌کشی آقای امداد از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌های خودروی خودتان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید. این روزها که بسیاری از خودروها، از رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس ساخته شده و شکننده هستند، خیلی ساده آسیب می‌بینند، بنابراین بهترین راهکار آنست که با استفاده از تجهیزاتی کامل و به‌روز جابه‌جا شوند‌. خدمات حمل خودرو و یدک کش یاسوج آقای امداد را می‌توانیم در دسته‌های زیر تقسیم کنیم:

  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

در صورتی که در زمان حرکت با مشکلات فنی خودرو مواجه شدید به طوری که به علت عدم برخورداری از تجهیزات کافی و مخصوص امکان راه اندازی مجدد آن از عهده‌تان برنمی‌آمد، کافیست تا با ما در تیم خودروبر یاسوج آقای امداد تماس بگیرید. ما آماده‌ هستیم تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری شما را با برخورداری از نیروها و کادری متخصص و با استفاده از دستگاه‌های به روز برای شما متقاضیان محترم در هر کجای شهر حمل و جابه‌جا نماییم.

 

خوبه بدانید که در کنار این‌ها ما میتوانیم خودروهای لوکس و صفر و یا تصافی شما را بدون کمترین آسیب و صدمه‌ با جرثقیل جابه‌جا کنیم. با آنکه جرثقيل‌ها انواع مختلفی دارند و بسیار پرکاربرد هستند، اما انواع متحرک آن‌ها می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را از جمله خودروهای سواری به راحتی و خیلی ایمن‌تر و اصولی‌تر با تجهیزات کامل انتقال دهند.

ادامه مطلب
چگونه کنترل کشش را در ماشین خود خاموش کنیم

استفاده از خدمات آقای امداد چه مزایایی برای ما دارد؟

شرکت بزرگ آقای امداد با ۱۳ سال سابقه ارائه خدمات امدادی در تهران و کرج به عنوان یکی از معتبرترین و اصلی ترین امداد خودرو ها شناخته می شود. اما حالت ما تصمیم گرفته‌ایم تا این مجموعه را در اختیار شهروندان عزیزمان در شهرها و نقاط دیگر کشور قرار دهیم به این امید که بتوانیم نیاز های امدادی شما را با کیفیتی بسیار بالاتر، با قیمتی منصفانه تر و در زمان کوتاه تر رفع نماییم.

به شما این اطمینان را می‌دهیم که این خدمات بی نظیر را در هیچ جایی با چنین شرایط استثنایی نمی توانید بیابید. خدمات خاص و منحصر به فردی که ما در آقای امداد ارائه می دهیم، برای شما مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت تا از این پی در زمان نیاز به خدمات امدادی، تنها با ما تماس بگیرید. این مزایا عبارتند از:

• گارانتی خدمات

با خیال راحت خودروی خود را به ما بسپارید. تمامی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو یاسوج آقای امداد دارای ضمانت هستند، گارانتی دارند و شما می‌توانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. پس از ارائه خدمات، یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و همه‌ی این خدمات را تضمین می‌کند تا در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودتون را دریافت کنید.

• ارائه خدماتی باکیفیت

تمامی امدادرسانان ما کارآزموده و دوره دیده بوده و تجربه کافی و تعمیر انواع خودرو را دارند و می‌توانند خدماتی مثل تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تربلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… را بادقت و ایمنی بالا انجام و خیال شما را از بابت تعمیر خودرویتان راحت ‌کنند.

همچنین تیم‌های امدادی ما در سطح یاسوج مجهز به بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های تعمیراتی و فنی هستند و آن‌ها را برای رفع مشکلات خودروها، چه ساخت داخل و چه خارجی به کار می‌برند. با ما تماس بگیرید.

• امدادرسانی ۲۴ ساعته و بدون اتلاف وقت

در صورتی که کمی تحقیق کنید متوجه خواهید شد که در حال حاضر تعداد بسیار محدودی مجموعه امدادی هستند که توانایی آن را دارند تا بتوانند خدمات امداد خودرو را در سطح یاسوج به صورت شبانه روزی و هر روز هفته در اختیار شما قرار بدهند. با این حال امداد خودرو یاسوج آقای امداد آماده است تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما متقاضیان محترم در هر یک از مناطق مختلف آن ارائه دهد.

امدادرسانی ۲۴ ساعته و بدون اتلاف وقت

بنابراین در هر زمانی از شبانه‌روز که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، لازم نیست تا نگران ساعت و زمان باشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد استفاده کنید.

• نظارت و پیگیری آقای امداد در یاسوج

همه‌ی افراد حاضر در تیم مکانیک سیار آقای امداد مورد ارزیابی و بررسی کاملی از نظر تخصص و سوء پیشینه قرار گرفته‌اند و ماهر ترین و بهترین آن‌ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت. برای ارتباط با آقای امداد تنها کافی است تا با ما تماس بگیرید و یا از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن آقای امداد درخواست خود را ثبت کنید.

متخصصان و امدادگران حرفه‌ای و ماهر آقای امداد توانایی و آمادگی آن را دارند تا در کسری از زمان، بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهند. ما نظارت و پشتیبانی کاملی را بر روی امدادگر ها و متخصصان خود اعمال کرده‌ایم و تمامی فعالیت‌های آن‌ها را تحت نظر داریم. به طوری که تمامی خدمات دارای گارانتی هستند و به صورت کامل پشتیبانی می‌شوند.

تنها در سی دقیقه در کنار شما خواهیم بود. شهرت و اعتبار ما در گرو رعایت ایمنی و عملکرد بر اساس استانداردهای لازم است. اگر باتری شما کار نمی کند و تصمیم دارید تا وسیله نقلیه خود را به مکانیک خود منتقل کنید، ما می توانیم به شما کمک کنیم. در هر زمانی از روز که شرایط اضطراری اتفاق افتاد، نگران نباشید ما آماده برای کمک به شما هستیم. با خدمات سریع و مطمئن ما، دیگر چیزی برای استرس نخواهید داشت.

پنچرگیری لاستیک خودروهای خود را در کوتاه‌ترین زمان به ما بسپارید؛ پنچرگیری سیار آقای امداد

در دیگر شهرهای کهکلویه و بویراحمد نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو دهدشت

آقای امداد دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای ساماندهی و بهبود خدمات به مشتریان است. از این جهت در سراسر کشور و حتی دهدشت نیز آماده خدمت رسانی به شما رانندگان محترم می‌باشد. اگر میخواهید تا از مزایایی همچون برخورداری از خدمت حمل خودروهای لوکس، سیستم جامع سازماندهی کلیه خدمات امدادی، آسودگی خاطر، سرعت عمل بالا، خدمات متنوع در محل و گارانتی یک‌ماهه معتبر خدمات در دهدشت برخوردار شوید، با مجموعه آقای امداد تماس بگیرید.

 

آقای امداد در دوگنبدان

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قادر به حرکت نیست و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر دارید، در تمامی روزهای هفته و به طور شبانه روزی می‌توانید با امدادخودرو آقای امداد در دوگنبدان تماس بگیرید. تیم های امدادی ما در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

آقای امداد یکی از بهترین و باتجربه ترین واحدهای امداد خودرو در یاسوج و شهرهای اطراف آن است؛ اما ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به شما عزیزان در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم از بهترین تجهیزات، تکنیک ها و قطعات استفاده کنند و به طور مستمر به بهبود کیفیت خدمات بپردازند.

 

مکانیک سیار سی سخت

مجموعه امداد خودرو آقای امداد به عنوان معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در کهکلویه و بویراحمد و شهر سی سخت، زیر نظر اتحادیه امداد خودرویی کشوری، آماده خدمت رسانی به شما است. خدمات حمل خودرو ما در سی سخت شامل انتقال خودرو با یدک کش، خودروبر و کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری، رفع پنچری و… می باشد. اکیپ‌های امدادی ما در در شهر سی سخت صورت ۲۴ ساعته، سرعت بالا و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

 

تعمیر خودرو در محل لیکک

دیگر نگرانی از بابت خدمات امداد در محل و کیفیت آن‌ها نداشته باشید. ما در لیکک نیز آماده هستیم تا انواع خدمات امدادی را در اختیار شما قرار دهیم. دیگر لازم نیست تا هزینه های اضافی از بابت خودرو بر و حمل ماشین را پرداخت کنید و یا در تعمیرگاه ها مدت زیادی به انتظار بمانید؛ با آقای امداد از خدمات فنی خودروهای لوکس و گران قیمت در جاده های کشور برخودار شوید و به طور شبانه روزی از مشاوره فنی خودرویی و مشکلات خودرویی دقیق و کامل برخوردار شوید.

هدف ما افزایش رضایتمندی شما مشتریان عزیز از خدمات امداد خودرویی ما و اعزام و حمل خودرو سریع در صورت نیاز به تعمیرگاه های معتبر و مراکز مورد نیاز شما در سطح شهر لیکک است. با ما تماس بگیرید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو