امداد خودرو مزدا سیار شامل مکانیک سیار و یدک کش آقای امداد

امداد خودرو مزدا آقای امداد با داشتن 150 تیم امداد سیار و مجوز رسمی از اتحادیه امدادخودرو است. خودروسواران مزدا در هر بخش و منطقه‌ای از تهران و کرج کمک می‌کنند.

شماره امداد خودرو مزدا 02148287

ما انواع خدمات امداد جاده‌ای را از جمله تعویض روغن، تعویض باتری، شارژ باتری، تعویض دینام و تسمه و لنت ترمز و…، پنچرگیری، سوخت رسانی سیار، یدک‌کشی به تعمیرگاه ها و مراکز بیمه را برای شما در سریعترین زمان ممکن و با قیمت‌ و کیفیت عالی به انجام می‌رسانیم. برای برخورداری از این خدمات در کنار گارانتی یک‌ماهه معتبر، با ما در تماس باشید.

آیا به خدمات سریع و بدون توقف امدادی برای خودروی مزدا خود نیاز دارید؟ در صورتی که پاسخ تان بله است، با ما در امداد خودرو مزدا آقای امداد تماس بگیرید. ما مجموعه‌ای از تیم‌ها و امدادگران کاربلد و باتجربه هستیم که خودرو شما را به طور دقیق در محل سرویس کرده و در زمانی کوتاه دوباره آن را برایتان راه‌اندازی مجدد می کنیم.

امداد خودرو مزدا آقای امداد

 

کمی درباره‌ی خودروهای مزدا بدانیم!

شرکت خودروسازی ژاپنی مزدا (مزدا موتور کورپوریشن)، در سال ۱۹۲۰ توسط جوجیرو ماتسودا در شهرستان آکای هیروشیما در ژاپن تأسیس شد. این کمپانی بزرگ کار خود را به‌ عنوان تولیدکننده ابزار و ماشین‌آلات در سال ۱۹۲۰ شروع کرد و سپس از سال ۱۹۳۱ به تولید خودرو پرداخت. جالب است بدانید که این شرکت در طول جنگ جهانی دوم، مدتی هم مشغول تولید اسلحه و جنگ‌افزار برای ارتش ژاپن شد.

اولین خودرو مزدا دارای چهار چرخ در سال ۱۹۶۰ و با نام مزدا۳۶۰ وارد بازار شد. درنهایت این شرکت بزرگ توانست تا در سال ۲۰۱۶ بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو تولید کند و جایگاه پانزدهم از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان را در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص دهد.

یکی از دلایل این امر، راه‌یابی محصولات این شرکت به بازار آمریکا در سال ۱۹۷۰ بود که درنهایت توانست تا موفقیت های زیادی را برای آن به همراه آورد. همچنین در همین دهه، سواری و وانت‌های مزدا نیز وارد ایران شدند و استقبال زیادی از آن‌ها به عمل آمد به طوری که مزدا ۹۲۹ کوپه به یکی از خودروهای کوچک و پرطرفدار آن زمان تبدیل شد. در این بین وانت‌های مزدا از آن زمان تاکنون در ایران مورد استفاده قرار گرفته و بسیار محبوب هستند.

 

نگاهی کوتاه به برخی از محصولات مزدا در ایران

محصولات مزدا از آن دسته خودروهایی هستند که مدت زیادی در بازار ایران وجود داشته و طرفداران مخصوص به خود را دارند. با ما همراه باشید تا باهم برخی از این خودروها را بررسی کنیم:

  • مزدا ۳ هاچ‌بک تیپ ۳

این خودرو یکی دیگر از محصولات شرکت مزدا است که در سال ۲۰۱۰ طراحی و عرضه شده است. از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ آن با حجم ۲۰۰۰ سی سی اشاره کرد. همچنین انتقال نیروی این خودرو نیز دیفرانسیل جلو بوده و از گیربکس ۵ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک برخوردار است. حداکثر سرعت مزدا ۳ هاچ بک تیپ ۳ به ۲۱۰ کیلومتر در ساعت رسیده و توانایی آن را دارد تا شتاب صفر تا صد را در ۹.۲ ثانیه طی کند. حداکثر قدرت این خودرو ۱۴۵ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه است و در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۴ لیتر مصرف سوخت ترکیبی دارد.

از آپشن های این خودرو می توانیم به ۶ کیسه هوای سرنشینان جلو جانبی و پرده‌ای، روکش چرمی صندلی‌ها،‌ سیستم کنترل پایداری (DSC) – ABS – EBD – سیستم کنترل لغزش (TRC)، ترمز کمکی (BA)، شیشه شوی چراغ‌های جلو، گرمکن صندلی جلو با قابلیت تنظیم در پنج دمای متفاوت و سیستم تنظیم ارتفاع صندلی راننده در ۴ جهت، کامپیور سفری با قابلیت نمایش مدیریت پیمایش، مصرف سوخت و اطلاعات ضروری خودرو، فرمان الکتروهیدرولیک با قابلیت تنظیم در ۴ جهت، سیستم ضدسرقت و دزدگیر، سیستم صوتی حرفه‌ای MP3 با ورودی AUX و با قابلیت کنترل از روی فرمان و چرخش همزمان چراغ‌های جلو با فرمان (AFS) اشاره کنیم.

اما امکانات مزدا ۳ هاچ‌بک تیپ ۳، تنها به این موارد محدود نمی‌شود و شامل برف‌پاک‌کن‌های خودکار، سنسور نور، چراغ‌های LED عقب، تنظیم زاویه چراغ‌های جلو به صورت خودکار، تعویض دنده بصورت دستی از روی فرمان، سوئیچ با سیستم هوشمند، کیلومتر شمار اسپرت با قابلیت تنظیم نور، سیستم قفل دوبله، کروز کنترل، سیستم استارت دکمه‌ای، چراغ‌های زنون جلو، پشت سری‌های جلو با قابلیت عکس‌العمل در برابر ضربه، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و نشانگر دمای داخل و خارج خودرو و ساعت دیجیتال نیز می‌باشد.

  • مزدا دو کابین

یکی از محبوب ترین وانت های کلاسیک موجود در کشورمان را می توانیم همین مدل مزدا دو کابین که به نام مزدا سری B2000 هم شناخته می‌شود، عنوان کنیم‌. عرضه اولیه این مدل در بازار کشورمان به سال ۱۳۶۱ باز می گردد و هنوز هم که هنوز است با بیش از ۳۰ سال تولید باز هم یکی از پر تقاضا ترین خودروهای تجاری در کشور به شمار می رود. با وجود این در سال‌های اخیر و در پی تحریم های صنعت خودرو، این وانت محبوب با مدل کارا جایگزین شده است. با اینکه مدل کارا نیز از همین شاسی و پلتفرم مزدا بهره می برد، اما با لوگوی اختصاصی بهمن موتور از شاخه ای چینی میتسوبیشی در بازار عرضه شده است.

طراحی داخلی وانت مزدا چندان مدرن و خاص به نظر نمی‌رسد چرا که فرمان به شکلی جالب به خانواده ساینا و کوییک شباهت دارد و اضافه شدن خط برش های مربوط به جاگذاری ایربگ شاگرد به داشبورد، درز بزرگ بین قطعات مختلف همچون درب داشبورد و ترمز دستی در سمت راست فرمان خودرو باعث شده‌اند تا به مانند خودروهای قدیمی بوده و هماهنگی در بین آن‌ها به چشم نخورد.

مزدا دو کابین

مدل کارا از نظر نوع بدنه و شاسی با مزدا سری بی تفاوت زیادی ندارد و تنها تفاوت آن را می‌توان جایگزینی موتورهای مهندسی شده توسط میتسوبیشی برای بازار چین طراحی شده با موتور قدیمی ۲ لیتری و کمی تغییرات فنی نظیر تعویض دسته موتورها و جانمایی اجزای مختلف آن عنوان کرد. رقیب اصلی این خودرورا در کشور می‌توانیم وانت آریسان عنوان کنیم که البته از نظر مواردی چون توانایی حمل بار و مشخصات فنی برتری دارد. با این حال با تولید وانت آریسان و جایگزینی آن با یک وانت دیفرانسیل جلو بر مبنای پلت فرم پژو ۴۰۵، وانت مزدا به یک خودروی بی‌رقیب تبدیل شده است.

موتور این وانت با توان ۱۱۱ اسب بخار در دور موتور ۵۴۰۰ می تواند گشتاوری معادل ۱۷۱ نیوتن متر را در حد فاصل دورهای ۲۰۰۰ الی ۴۵۰۰ دور بر دقیقه تولید کند و با نسبت تراکم ۹.۵ به یک تا حد زیادی با بنزین موجود در کشور سازگاری دارد. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب در کنار فنربندی شمش چرخ های عقب آن اشاره کرد که در مدل کارا نیز تغییری نداشته است.

آیا خودروی هیوندا دارید و به دنبال قطعات اصل و اورجینال برای تعمیر آن میگردید؟ با تماس با تیم امداد خودرو هیوندای ما این قطعا را در زمانی کوتاه باقیمت مناسب در اختیار داشته باشید.

  • مزدا ۳ تیپ ۳

این خودرو از آن دسته محصولات محبوب کمپانی ژاپنی مزدا است که برای نخستین بار در سال ۲۰۰۴ طراحی شد. از ویژگی‌ها و خصوصیات فنی آن می‌توانیم به موتور تنفس طبیعی ۴سیلندر ۱۶ سوپاپه، گیربکس ۴ دنده اتوماتیک، سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو و حجم باک ۵۵ لیتری آن اشاره کنیم. حداکثر قدرت مزدا ۳ تیپ ۳، ۱۴۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است و می‌تواند شتاب صفر تا صد را در ۹.۱ ثانیه طی کند.

امکانات این خودرو را می‌توان سيستم کنترل سرعت، چراغ جلو با قابلیت روشن و خاموش اتوماتیک، کيسه‌های هوای راننده، جانبی و سرنشين جلو، گرم کن صندلی، سیستم صوتی پخش CD و CD changer – MP3 و برف پاک کن اتوماتیک با حسگر باران عنوان کرد.

علت اصلی محبوبیت مزدا ۳ را می‌توان در خصلت‌های اسپرت این خودروی خاص خلاصه کرد. با اینکه این خودرو را نمیتوان به عنوان یک خودروی بی‌رقیب در شتاب و سرعت مثال زد، اما به علت قدرت کافی موتور و هماهنگی عالی آن با گیربکس در کنار فرمان‌پذیری مطلوب و هندلینگ مثال‌زدنی، آپشن‌های کافی، شتاب خوب و پایداری عالی باعث شده تا رانندگی با آن به نسبت رقبای آن، بالاتر باشد.

این نسل از مزدا۳، در بین سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۸ توسط گروه بهمن موتور عرضه می‌شد و در طول این زمان توانسته بود تا به عنوان یکی از قابل اعتمادترین و محبوب‌ترین سدان‌های رده قیمتی خود مطرح باشد و در برابر رقبای جدیدتر وارداتی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که این خودرو از نظر آپشن از امکانات بالایی برخوردار است، اما با این وجود نمی‌تواند با برخی از خودروهای امروزی چینی (هم‌قیمت) در بحث امکانات برابری کند.

طراحی داخل کابین مزدا ۳ تیپ ۳، بسیار شیک و صمیمی است و هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها بسیار دلچسب به نظر می‌رسد. کیفیت متریال به کار رفته نیز در این خودرو بسیار عالی است، به طوری که قطعات از دوام بسیار بالایی برخوردارند و به این زودی‌ها دچار خرابی یا سر و صدای اضافه نمی‌شوند. همچنین ارگونومی صندلی‌ها و ادوات نیز استاندارد ساخته شده و سرنشینان چه از نظر فضای پا و چه از نظر فضای سر با مشکلی مواجه نمی‌شوند.

این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه به حجم ۲ لیتر تشکیل شده و توانایی آن را دارد تا در در بهترین حالت ممکن، حداکثر ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این خودرو از نظر استهلاک قطعات نیز در سطحی بسیار بالا قرار دارد و بخش زیادی از محبوبیت و قیمت بالای خود را به همین واسطه داراست. انتقال نیرو در مزدا ۳ تیپ ۳، توسط یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک انجام می‌گیرد که شاید در مقایسه با انواع جعبه دنده های ۶ سرعته و یا دوکلاچه امروزی، قدیمی به نظر برسد، اما به علت برخورداری از دقت، سرعت و هوش بالا و شتاب رسمی ۹.۲ می‌تواند رضایت راننده را تأمین کند.

پایین بودن ارتفاع شاسی، قیمت گران قطعات یدکی، سواری نسبتاً خشک و کیفیت رنگ ضعیف‌تر در قیاس با رقبای وارداتی از جمله عواملی هستند که مشتریان را نسبت به خرید این خودرو دلسرد می‌کنند. خوب است بدانید که این خودرو چالاک‌ترین خودرو در این رده قیمتی به حساب نمی‌آید و در برابر امثال پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 نیز توانایی رقابت نخواهد داشت.

  • مزدا ۲

خودروی مزدا ۲ از دیگر محصولات شرکت خودروسازی مزدا است که در سال ۲۰۱۱ طراحی شده و از امکانات خاص و ویژه‌ای چون ۲ کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، کامپیوتر سفری با قابلیت نمایش مدیریت پیمایش، مصرف سوخت و اطلاعات ضروری، ترمز و پایداری ABS – EBD، سیستم تهویه مطبوع خودکار، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، روکش چرمی فرمان، آینه های برقی جانبی و سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و دارای دکمه های کنترل سیستم صوتی روی فرمان برخوردار می‌باشد.

ادامه مطلب
نکات رانندگی در هوای بارانی و سیل

موتور مزدا ۲، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپه بوده و حجم آن به ۱۴۹۸ سی‌ می‌رسد. این خودرو از نوع تنفس طبیعی بوده و حداکثر قدرت آن به ۱۰۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر سرعت آن به ۱۷۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد. گیربکس آن ۴ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است و شتاب گیری صفر تا صد آن ۱۱ ثانیه می‌باشد.

 

انواع خدمات امداد خودرو مزدا آقای امداد

در صورتی که برای وقت، زمان و هزینه‌های خود ارزش قائل هستید، با ما تماس بگیرید. ما در امداد خودرو مزدا آقای امداد، با استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال مناسب خودروهای شما، خودرویتان را در همان محل تعمیر کرده و به سرعت به حالت اولیه خود برمی‌گردانیم. جامع ترین خدمات امدادی را با آقای امداد تجربه کنید:

  • تعمیر گیربکس مزدا

گیربکس در حقیقت وظیفه دارد تا نیروی موتور را به انرژی مکانیکی تبدیل و آن را به سیستم جلوبندی خودرو و در نهایت به چرخ ها و زمین منتقل کند. یکی از قطعات کلیدی و حساس خودرو، گیربکس است که با وجود برخورداری از قدرت بالا، باید به خوبی نگهداری شده و با دقت به کار گرفته شود. اگر به خوبی از این قطعه استفاده نکنید، مجبور‌ خواهید شد تا هزینه های سنگینی را بابت تعمیر آن بپردازید.

بر همین اساس بهترین کار آنست تا همواره به بررسی گیربکس خود پرداخته و سلامت آن را در نظر داشته باشید. خدمات تعمیر و سرویس گیربکس مزدا آقای امداد شامل این موارد می‌شوند:

  • سرویس فصلی ته میل‌لنگ، تعویض کاسه نمد ها و چک کردن چرخ دنده ها
  • تعویض صفحه کلاچ در محل توسط مکانیک سیار
  • تعویض روغن گیربکس در محل با سرویس‌های مایعات و دیاگ
  • پنچرگیری و تعویض لاستیک مزدا در محل

از دیگر خدماتی که می‌توانید از امداد خودرو آقای امداد در زمانی کم و با قیمتی عالی دریافت کنید، پنچرگیری و تعویض لاستیک در محل است. ما این کار را در زمانی کوتاه، با بهترین تجهیزات و بهترین مواد اولیه برایتان به انجام می‌رسانیم. پس اگر به طور ناگهانی در طی مسیر متوجه پنچری لاستیک‌های خودرو خود شدید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو مزدا آقای امداد برخوردار شوید. امدادرسانان ما همیشه آماده خدمت هستند و خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

  • تعویض و امداد باتری مزدا

باتری به مانند قلب خودرو می‌ماند و همچون خیلی از قطعات دیگر خودرو در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهند. رانندگان نیز با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و می‌توانند برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنند. با این وجود در صورتی که به این موارد توجه نشود، این احتمال وجود دارد که باتری به یکباره و ناگهانی از کار بیافتد و شما را در یک صبح پر از مشغله معطل کند.

تعویض و امداد باتری مزدا

در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو مزدا آقای امداد را خبر کنید. ما به سرعت در کنارتان حاضر می‌شویم و عملیات امداد باتری‌ و باتری به باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین تعویض باتری را نیز از صفر تا صد برایتان انجام می‌دهیم. از فروشگاه آقای امداد بازدید کنید؛ محصولات کیفیت بالا و قیمت مناسب در دسترس شما خواهند بود.

 

  • جلوبندی سازی سیار مزدا

خرابی یا آسیب به جلوبندی خودرو را نیز می‌توان یکی از آن مشکلاتی دانست که می توانند سبب کاهش کنترل خودرو و عملکرد آن شوند. این مشکل اغلب در زمان برخورد خودرو در اثر تصادفات رخ می دهد. شما می‌توانید به راحتی برای رفع مشکل در همان محل با ما تماس بگیرید تا خدمات امدادی را با بالاترین کیفیت ها به شما ارائه می‌دهیم.

به آقای امداد اعتماد کنید و خودروی خود را به ما بسپارید تا بتوانید جلوبندی آن را به مانند روز اول تحویل بگیرید. امدادرسانان آقای امداد در کوتاه ترین و سریع ترین زمان با بهترین کیفیت ممکن تعمیر جلوبندی خودرو را برایتان در همان محل انجام میدهند به طوری که دیگر شما نیاز به یدک کش و انتقال به تعمیرگاه ها و صرف هزینه‌های دوبرابر نخواهید داشت.

  • یدک کشی مزدا آقای امداد با کفی، دکل و جرثقیل

تیم‌های امداد خودروی مزدا آقای امداد با برخورداری از چندین تیم یدک کشی مستقر در شهر آمادگی آن را دارند تا خودرو شما را با کیفیت عالی و به صورت ضمانت شده در هر ساعتی از شبانه روز جابجا و انتقال دهند. اگر خودروی شما به مشکل خورده و امکان رفع آن در محل وجود ندارد، آقای امداد با استفاده از یدک کش ها، دکل‌ها، جرثقیل ها و خودروبرهای مناسب، خودرو شما را به نزدیکترین تعمیرگاه های طرف قرارداد منتقل می کند.

تمامی خدمات این تعمیرگاه ها به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی و کارشناسی آقای امداد پیگیری می شوند تا شما همواره از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات برخوردار باشید.

همچنین در زمان حمل بارنامه و بیمه نیز در اختیارتان قرار می گیرد که به سبب آن در صورت وقوع هر نوع مشکل در خودرو رفع آن بر عهده ما خواهد بود. خدمات یدک کشی امداد خودرو مزدا آقای امداد شامل موارد زیر می‌شود:

  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

در همه جا کنارتان خواهیم بود! در هر کجای کشور که هستید، با آقای امداد دیگر نگرانی نداشته باشید! تیم های امداد خودرو یاسوج ما در تعطیلات و سفرهای تابستانه در زمانی کوتاه در کنار شما هستند.

  • سرویس دوره ای خودرو مزدا

اگر به دنبال آن هستید که از خودروی خودتان تا مدت‌ها بدون مشکل و کاهش عملکرد استفاده کنید، بهترین راهکار سرویس دوره‌ای خودرو آن هم به طور مرتب و دوره‌ای است‌. در واقع اهمیت سرویس دوره‌ای از خود تعمیرات خودرو بیشتر است؛ چرا که به مانند یک سپر عمل کرده و مشکلات خودرو را پیش از به وجود آمدن، دفع می‌کند. با استفاده از سرویس دوره‌ای خودرو، همچنین خواهید توانست تا هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

سرویس های دوره‌ای خودرو، سرویس هایی هستند که به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام می‌شوند و مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها جلوگیری می‌کنند. پیشنهاد ما به شما آنست تا همواره سرویس های دوره ای را قبل از انجام هر نوع مسافرت‌ و ترددهای درون شهری‌ بر روی خودرو پیاده کنید.

امداد خودرو مزدا آقای امداد نیز آمادگی دارد تا سرویس‌های دوره‌ای خودرو را به سادگی، در موعد مقرر و در محل برای شما به انجام رساند. این سرویس شامل موارد زیر می‌شود:

  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها

 

تعرفه خدمات امداد خودروی مزدا آقای امداد

تمامی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای مکانیک سیار و یدک‌کشی خودرو مزدا آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید نرخ و تعرفه خدمات امدادی سال 1401 را در این بخش مشاهده کنید و سوالات خود را با کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته در میان بگذارید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تمامی خدمات از ضمانت بازگشت وجه هم برخوردار هستند.

 

چرا امداد خودرو مزدا آقای امداد؟

این اطمینان را به شما می‌دهیم که با استفاده از خدمات آقای امداد می‌توانید هم با قیمت مناسب، هم کیفیت عالی، هم صرف زمان کوتاه مشکلات مربوط به خودرو خود را رفع کنید. هم جامع‌ترین خدمات امدادی را در اختیار داشته باشید و هم از گارانتی یک‌ماهه معتبر نیز برخوردار شوید.

با انتخاب امداد خودرو مزدا آقای امداد، در کنار آن که دیگر هزینه ها و دردسرهایی چون جابجایی و هدررفت زمان را نخواهید داشت، از خدمات ارائه شده نیز می‌توانید مطمئن شوید. چرا که امدادگران ما درکمترین زمان ممکن در محل مشکلات خودرو را تشخیص داده و پس از اعمال تعمیرات لازم، موفق به بازیابی خودرو و رفع مشکل وارد شده به سرعت می‌شوند.

اولین و اصلی ترین فعالیت در تعمیرات مربوط به خودرو، شناسایی مشکلات و رفع عیب آن است و هر چه که عیب یابی با سرعتی بیشتر و به صورت دقیق تری انجام بگیرد، روند امدادرسانی و تعمیر سریع تر از همیشه شده و می توان از اتلاف وقت و صرف هزینه هایی بیشتر جلوگیری کرد.

در صورتی که تا کنون تجربه استفاده از خدمات امداد خودرو در جاده‌ها را داشته باشید، حتما متوجه شده‌اید که در اغلب اوقات باید وقت زیادی را برای رسیدن نیروهای امدادی به انتظار بمانید.

 

 

خدمات تعمیر در محل

همچنین بدترین اتفاق ممکن، رفع نشدن مشکل خودرو در پیگیری های مکرر است. به طوریکه این اتفاق بسیار آزاردهنده بوده و در کنار صرف زمان زیاد، می‌تواند هزینه‌های اضافی دیگری را نیز به همراه داشته باشد. این مورد بیش از هر چیزی به انتخاب یک تعمیرکار مجرب و متخصص بستگی دارد.

با استفاده از خدمات تیم و گروه متبحر و کارآزموده آقای امداد، دیگر لازم نیست تا نگران چنین اتفاقات و نگرانی‌هایی باشید؛ ما در مجموعه امداد خودرو مزدا آقای امداد با دقتی بالا مشکلات خودروی شما را رفع می‌کنیم.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو