امداد برق خودرو در محل آقای امداد

یکی از اجزای اصلی خودرو سیستم برق است به طوری که در صورت وجود کوچکترین مشکل در سیستم برق خودرو، دیگر خودرو روشن نخواهد شد. به طور کلی انرژی شیمیایی در خودرو از طریق سیستم برق به انرژی الکتریکی تبدیل شده و با همین انرژی الکتریکی است که بخش های مختلف خودرو می‌توانند کار کنند. در واقع هر چه که تکنولوژی و امکانات خودرو بیشتر و جدید تر باشند، سیستم ‌برق آن نیز پیچیده تر خواهد بود. اما گاهی اوقات امکان دارد که این سیستم با مشکل برخورد کند و یا دچار خرابی شود در این زمان بهترین راهکار استفاده از خدمات امدادی است تا امدادگران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن این سیستم را به حالت قبلی خود برگرداند. امداد برق خودرو در محل آقای امداد یکی از اصلی ترین خدمات آقای امداد است که می تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای شما انجام دهد. این امداد شامل مواردی چون امداد باتری، سرویس انژکتور خودور، تعویض، شمع و وایر، تعویض دینام، باتری به باتری و… می باشد.

امداد برق خودرو در محل آقای امداد

شما می توانید در هر زمان از شبانه روز برای امداد برق خودرو در محل با آقای امداد تماس بگیرید تا امدادرسانان ما به سرعت و در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و پس از کارشناسی خودرو و عیب یابی مشکل اقدام به حل آن نمایند.

 

چه زمانی امداد برق خودرو در محل لازم است؟

سیستم برق خودرو از اجزای ابزار و قطعات متفاوتی همچون شمع، انژکتور، دینام، باتری و کویل تشکیل شده است که هر یک از این اجزا در جای خود وظیفه دارند و در صورت عملکرد صحیح آن‌ها خودرو روشن شده و بدون هیچ گونه مشکلی حرکت خواهد کرد.

چه زمانی امداد برق خودرو در محل لازم است؟

باید پیش از هرگونه خرابی مراقب این اجزا باشیم تا سایر بخش های خودرو در نتیجه خرابی آن‌ها آسیب نبینند. اجزای اصلی سیستم برق خودرو باتری است که تاثیر بسیار زیادی در شتاب خودرو دارد و بدون وجود آن خودرو حتی استارت هم نخواهد زد. باتری در دو نوع اسیدی و اتمی تولید می شود کدام با توجه به نوع خودرو بر روی آن قرار می گیرند.

با این حال وجود هرگونه نقص یا خرابی در سیستم برق خودرو و باتری با علائم مختلفی ظاهر می شود که از این علائم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن خودرو با وجود استارت زدن
  • دیر روشن شدن موتور خودرو
  • روشن بودن چراغ دینام خودرو
  • شارژ نکردن باتری توسط دینام
  • مشکل برق دزدی باتری خودرو
  • نشت آب از باتری
  • بالا رفتن درجه آب خودرو
  • عدم استارت زدن خودرو
  • عدم روشن شدن موتور
  • قطع استارت
  • عدم شارژ باتری
  • عدم روشن شدن کولر
  • باد کردن باتری خودرو
  • عدم گرمای بخاری
  • عدم خنک کردن کولر
  • و …

تعمیرات برق خودرو به بخش وسیعی از خرابی های اتومبیل مربوط می شود. برخی از علائم مربوط به خرابی سیستم برق خودرو، از کار افتادن ناگهانی موتور به دلیل اشکال در سیستم جرقه زنی، از کار افتادن چراغ سقفی و سیستم صوتی، ضعیف شدن چراغ های خودرو، روشن شدن چراغ هشدار در کنار صفحه کیلومتر شمار، افت ولتاژ هنگام آمپر کشیدن باتری، دیر روشن شدن خودرو و نشتی اسید باتری می باشند.

 

خدمات امداد برق خودرو در محل آقای امداد

شما می توانید در زمان مواجهه با هر یک از نشانه های علائم فوق با آقای امداد به شماره تلفن تماس بگیرید امدادرسانان آقای امداد ابتدا تمامی عیب های خود را با استفاده از دستگاه های عیب یاب فوق پیشرفته که توانایی رفع عیب سیستم برق را از طریق برنامه ریزی مجدد کامپوتر خودرو و از طریق کابل OBD دارند، شناسایی و سپس اقدام به رفع عیب آن می‌نماید.

امداد خودرو آقای امداد

گروه امداد خودرو آقای امداد آماده است تا خدمات امدادی برق خودرو در محل را همچون امداد باتری، سرویس انژکتور خودور، تعویض، شمع و وایر، تعویض دینام، باتری به باتری و… را در هر نقطه‌ای از شهر تهران در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شما همچنین می‌توانید از طریق سایت و اپلیکیشن آقای امداد نیز درخواست امداد خود را ارسال کنید تا پشتیبانی آقای امداد به سرعت با شما تماس گرفته و موقعیت شما را به تیم‌های امداد سیار مستقر در سطح شهر ارسال کند. در این زمان نزدیک‌ترین تیم یا واحد امدادرسانی به سمت شما حرکت خواهد کرد.

آقای امداد هزینه و قیمت هر یک از خدمات خود را به صورت کاملا شفاف در اختیار شما گذاشته تا شما در زمان نیاز به خدمات از میزان هزینه‌ی خود اطلاع درستی داشته باشید. شما می‌توانید برای مشاهده نرخ و تعرفه امداد خودور آقای امداد در سال 1400، به این بخش مراجعه نمایید.

 

سیستم برق خودرو

این سیستم گسترده ترین قسمت یک وسیله نقلیه است و از زمانی که شما خودرو خود را باز می‌کنید تا هنگامی که موتور خودرو خاموش می کنید و درب آن را قفل می کنید، سیستم برق خودرو در حال کار خواهد بود. با این وجود گاهی اوقات این سیستم با مشکل برخورد می‌کند و می‌تواند هزینه‌های مالی زیادی را در پی داشته باشد. در صورتی که با این سیستم آشنا شویم، خواهیم توانست تا به سرعت مشکلات آن را شناسایی و آن‌ها را با کمترین هزینه و به سرعت رفع نماییم. به همین جهت بهتر است تا ابتدا با سیستم برق خودرو و اجزای آن آشنا شویم.

 

اجزای اصلی سیستم برق خودرو

امروز صنعت خودرو سازی پیشرفت زیادی کرده و هر روز نیز یک تکنولوژی جدید نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مختلف به آن اضافه می‌شود. از این رو خودروهای جدید به قطعات الکتریکی بیشتری نیاز دارند و خودروهای پیشرفته امروزه نیز مجهز به قطعات کامپیوتری هستند و اغلب با برق کار می‌کنند. با این وجود می‌توان سیستم برق خودرو را به پنج قسمت اصلی تقسیم کرد که در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از آنها می پردازیم:

  • تولید کننده برق

مسلما برای شروع به کار خودرو ابتدا باید جریان برق در خودرو ایجاد شود که این کار در خودروهای قدیمی توسط دینام و در خودروهای جدید توسط آلترناتور انجام می گیرد. به طور کلی وظیفه این دو دستگاه یکی است. آلترناتور یا دینام نیروی مکانیکی حاصل از فعالیت موتور را به وسیله یک تسمه دریافت کرده و سپس آن را در طی فرآیندی به برق ۱۲ ولت تبدیل می‌کند و در نهایت آن را به ذخیره کننده برق تحویل می دهد.

تولید کننده برق

به طور کلی می توان وظیفه آلترناتور یا دینام را شارژ کردن باتری یا ذخیره کننده برق در زمان روشن بودن خودرو عنوان کرد.

  • ذخیره ‌کننده برق

باتری در خودرو نقش ذخیره کردن برق را دارد به طوری که در زمان خاموش بودن، موتور برق خودرو توسط باتری تامین خواهد شد. به این معنا که برق تحویل گرفته شده در زمان روشن بودن موتور دینام را در خود ذخیره کرده و در غیاب موتور به مصرف کننده هایی همچون چراغ ها، رادیو، برف پاک کن، بالابر شیشه، استارت و… می رساند. باتری خودروها با یکدیگر مشابه نیستند و اغلب از مواد و اجزای گوناگونی تشکیل می شوند که با توجه به نوع خودرو متفاوت هستند.

ذخیره کننده برق

باتری خودرو با وجود پیچیدگی‌های که دارد، اما به مانند دیگر باتری ها دارای قطب های مثبت و منفی است. در تمامی خودرو ها برای جلوگیری از انجام سیم کشی بیش از حد، قطب منفی باتری را به بدنه خودرو و بدنه موتور وصل می کنند تا تمامی تجهیزات الکتریکی مصرف کننده، پتانسیل منفی را از بدنه گرفته و پتانسیل مثبت را از طریق سیم کشی دریافت نمایند.

  • توزیع ‌کننده برق

پس از تولید و ذخیره برق، حال زمان آن است تا جریان برق برای راه اندازی خودرو به راه بیافتد. وظیفه توزیع کنندگی برق و یا رساندن برق به مصرف کننده ها از تولید کننده و ذخیره کننده را سیم کشی برق خودرو بر عهده دارد. این سیم های روکش دار توزیع کننده برق با توجه به نوع مصرف کننده متفاوت بوده و انواع گوناگونی دارند.

توزیع کننده برق

در سیم کشی برق خودرد برای جلوگیری از بی نظمی در سیستم برق اغلب سیم‌های هم مسیر را در کنار یک لوله پلاستیکی قرار داده و یا با چسب به یکدیگر می چسبانند. در نتیجه به جای سیم های بی‌شمار، چند دسته سیم جداگانه داریم که شناسایی آن‌ها بسیار راحت تر خواهد بود. دسته‌ی سیم ها اغلب در داخل اتاقک خودرو قرار داده می شوند و می‌توانند تمامی قطعات مصرف کننده را تغذیه نمایند.

  • کنترل‌ کننده برق

به دکمه ها و کلید هایی که در مسیر توزیع کننده قرار دارند، کنترل کننده گفته می شود. در واقع با استفاده از این کنترل کننده ها سرنشینان خودرو می توانند فعال بودن و یا غیرفعال بودن مصرف کننده و سرعت شدت مصرف برق و جهت آن را کنترل کنند.

کنترل کننده برق

به عنوان نمونه کلید بالابر شیشه خودرو یا کلید روشن و خاموش کردن کولر و فن خودرو یک کنترل کننده است که با استفاده از آن می توان از مصرف کننده استفاده کرد و شدت آن را کنترل نمود.

  • مصرف‌ کننده برق

تمامی لوازم برقی موجود در خودرو، مصرف کننده برق بوده و تعداد و انواع زیادی دارند که در داخل هر خودرویی موجود هستند. از این لوازم می‌توان به پنجره های اتوماتیک، چراغ ها، راهنما، برف پاک کن، ضبط و رادیو چراغ‌های داخل خوردو، فن، کولر، استارت و… اشاره کرد.

این پنج بخش از اجرای اصلی برق خودروها هستند که چه در انواع قدیمی و چه در انواع جدید اتومبیل‌ها وجود دارند و شاید نوع و عملکردشان کمی متفاوت از هم باشد. در کنار این پنج جزء اصلی سیستم خودرو، قطعات و اجزای دیگری نیز وجود دارند که در صورت نبود آن‌ها سیستم برق خودرو نمی‌تواند به درستی عمل کند. در ادامه به بررسی نقش این اجزای فرعی در برق‌رسانی خودرو می‌پردازیم.

 

اجزای فرعی سیستم برق خودرو

در کنار پنج بخش اصلی سیستم برق خودرو، می‌توان به مدارهای الکتریکی، فیوز و سوکت یا کانکتور نیز اشاره کرد که نقش مهمی در کارکرد و عملکرد سیستم برق دارند.

مدارهای الکتریکی

مدارهای الکتریکی در واقع مجموعه ای متشکل از مدار جرقه، مدار شارژ و مدار روشنایی هستند که در کنار پنج بخش اصلی سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند.

  • مدار جرقه
ادامه مطلب
چرا فن ماشینم کار نمی کنه؟ 7 علت کار نکردن فن خودرو + روش تعمیر

مدار جرقه در کنار تولید کننده برق قرار دارد و از قطعاتی چون شمع، کوئل، وایر و دلکو در خودروهای کاربراتوری و کامپیوتر در خودروهای انژکتوری تشکیل شده ‌است. علاوه بر این، ECU یا کامپیوتر خودرو بر وضعیت ماشین به‌صورت لحظه‌ای نظارت کرده و عملکرد آن را کنترل می‌نماید. همچنین تنظیم میزان مصرف سوخت خودروهای انژکتوری نیز توسط این قطعه انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که این قطعه نیز با برق کار می‌کند و در صورت رخ دادن هر گونه مشکل در برق‌رسانی، قسمت‌های مختلف خودرو به ‌درستی عمل نخواهند کرد.

کامپیوتر خودرو

شمع یکی از قطعات اصلی این مدار و به طور کلی سیستم برق خودرو است که وظیفه دارد تا ولتاژ کویل را به جرقه تبدیل نماید و موجب انفجار ترکیب سوخت و هوا در اتاق احتراق شود.

شمع خودرو

در واقع شمع برای ایجاد جرقه به برق ۷۰۰۰ ولت نیاز دارد، در حالی که باتری قادر به تولید جریانی مستقیم به اندازه ۱۲ ولت است. در این میان کویل به عنوان یک ترانسفورماتور فشار قوی وارد شده و ولتاژ برق ذخیره کننده (باتری) را تقویت می‌کند تا شمع بتواند جرقه مورد نیاز برای احتراق را تولید نماید. دلکو نیز وظیفه قطع و وصل جریان مدار کویل را دارد.

  • مدار شارژ

به مجموعه تولیدکننده (دینام یا آلترناتور) و ذخیره‌کننده برق (باتری) مدار شارژ می‌گویند که عملکرد آن‌ها را پیش‌تر به طور کامل بیان کردیم.

  • مدار روشنایی

تمامی چراغ‌های خودرو از جمله چراغ‌های داخل اتاق، چراغ‌های بدنه همچون چراغ‌های اصلی، مه‌شکن، چراغ ترمز، چراغ دنده ‌عقب، راهنما و فلاشر، در این مدار قرار خواهند گرفت. جریان مورد نیاز این مدار پیش از سوییچ تغذیه می‌شود تا حتی در صورت خاموش بودن سوئیچ نیز راننده بتواند از سیستم روشنایی استفاده نماید.

  • سوکت یا کانکتور

کانکتور یا سوکت وظیفه انتقال جریان برق از توزیع کننده به مصرف کننده را دارد. در واقع هر سیم برای آن که به مصرف کننده وصل شود و برق را به آن منتقل نماید، در انتها باید به یک سوکت یا کانکتور متصل گردد. کنترل‌کننده و مصرف کننده نیز یک سوکت دارد که به سوکت سیم وصل شده است. یه عبارتی دیگر، سوکت، انتهای سیم را به مصرف ‌کننده برق وصل کرده است.

کانتکتور

  • فیوز

از دیگر اجزای فرعی سیستم برق خودرو می‌توان به فیوز اشاره کرد که در صورت وقوع هر نوع مشکل در اجزای اصلی سیستم برق و یا بیش از حد مجاز بودن جریان عبوری، سوخته و با قطع جریان برق نمی‌گذارد تا دیگر اجزای داخلی خودرو افزایش حرارت داشته و آسیب ببینند.

با توجه به نوع خودرو، بخش‌های دیگر آن نیز می‌توانند برقی باشند که مطمئنا در این صورت عملکرد آن‌ها متکی به سیستم برق خودرو خواهد بود.

جعبه فیوز

به عنوان مثال، فرمان برقی که در خودروهای پیشرفته به‌عنوان یک آپشن و جایگزین فرمان هیدرولیک به‌کار می‌روند. همچنین سیستم ضدسرقت یا ایموبیلایزر نیز از جمله آپشن‌های خودرو هستند که با برق کار می‌کنند.

 

عیب‌یابی سیستم برق خودرو در امداد برق خودرو در محل

همان طور که مشاهده کرديد، سیستم برق خودرو از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است، از این رو برای امداد برق خودرو در محل ابتدا به کارشناسی خودرو و عیب یابی آن پرداخته و نوع مشکل را به خوبی تشخیص دهیم. تشخیص مشکلات سیستم برق خودرو از چند راه ممکن است.

  • عدم روشن شدن چراغ های ماشین و بروز نوسان در بخش‌های برقی خودرو

تمامی چراغ های اتومبیل از نوع مصرف کننده سیستم برق هستند و در صورتی که در سیم ها و یا تولید کننده و توزیع کننده برق مشکلی به وجود آید، آن ها نخواهند توانست تا به خوبی کار کنند. در این بین اما چراغ های اتومبیل یکی از اصلی ترین اجزایی هستند که توسط سیستم برق کنترل می شوند؛ چرا که امنیت ما را در جاده حفظ می‌کنند؛ از آن‌ها می‌توان به چراغ های راهنما، چراغ ترمز و چراغ‌های داخل خودرو اشاره کرد.

در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید، کافی است تا پیش از هر کاری، جعبه فیوز را بررسی نمایید و از سالم بودن فیوزها مطمئن شوید. چرا که امکان دارد سیستم برق خودرو سالم باشد و مشکل شما تنها با عوض کردن یک فیوز رفع گردد.

عیب‌یابی سیستم برق خودرو در امداد برق خودرو در محل

از علل رخ دادن این اتفاق می‌توان به درست کار نکردن آلترناتور، خراب شدن باتری و شل شدن سیم های متصل به چراغ ها اشاره کرد.

علاوه بر این فرسودگی سیستم برق نیز می تواند منجر به این مشکل گردد. در صورتی که ولت متر در دسترس ندارید و یا شیوه‌ی استفاده از آن را بلد نیستید، خودتان نمی توانید سیستم برق را عیب یابی کنید و بهتر است تا آن را به تعمیرگاه ببرید و یا با امداد خودروی آقای امداد تماس بگیرید تا امدادرسانان ما به سرعت برای امداد برق خودرو در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

  • مشکل در استارت زدن خودرو

دلایل متفاوتی می توانند منجر به استارت نخوردن خودرو شوند. در این زمان بهتر است ابتدا فیوز ها را چک نمایید؛ چرا که در برخی از خودروها استارت به یک فیوز وابسته بوده و تعویض عیب یابی آن می‌تواند مشکل را به سادگی حل نماید. در کنار این مورد، از کار افتادن باتری و یا خوردگی آن نیز در اثر استفاده طولانی مدت می تواند مانع از استارت زدن خودرو شود.

عیب‌یابی سیستم برق خودرو در امداد برق خودرو در محل

در این زمان ابتدا خوردگی ها و جرم گرفتگی های باطری را تمیز کرده و دوباره استارت بزنید. امکان دارد که با این راهکار مشکل شما حل گردد. علاوه بر این در صورتی که تستر در اختیار دارید ابتدا آمپر استارت را بررسی کنید و ببینید آیا باتری ضعیف شده یا خیر. از دیگر موارد و عواملی که می‌تواند منجر به استارت نخوردن ماشین شود خرابی اتصالات است. از این رو باید سوئیچ را باز کرده و جریان عبوری از آن را بررسی کنید.

  • عدم شروع به کار موتور خودرو

همان طور که می‌دانید موتور برای روشن شدن به انرژی الکتریکی نیاز دارد، از این رو باید باتری یک جرقه ایجاد کند تا سوخت موتور بسوزد. از این رو در صورتی که موتور شما خوب کار نکرده و یا شروع به کار نکند، نشانه‌ای از خراب بودن باتری، آلترناتور یا اجزای الکتریکی دیگر آن خواهد بود.

یکی از اصلی ترین و رایج ترین مشکلاتی که امکان دارد با آن برخورد کنید، آن است که زمانی که استارت می‌زنید، با وجود روشن شدن خودرو اما در زمان کار، صدای تق تق به گوشتان برسد. این عامل نشان می‌دهد که در سیستم شما جریان کافی وجود ندارد تا موتور را فعال نماید. به طور معمول این مشکل از خالی و یا خراب بودن باتری منشأ می گیرد اما در برخی مواقع امکان دارد که استارتر علت اصلی آن باشد.

در صورتی که خودروی شما قدیمی است و عدد کیلومتر شمار آن نیز بسیار زیاد است، این معنا را می‌دهد که سیستم برق خودروی شما با مشکلی مواجهه شده و باید هرچه سریع تر آن را به یک تعمیرگاه و یا امداد خودرو نشان دهد.

  • معیوب بودن باتری

هنگامی که با مشکل باتری خودرو مواجه می‌شوید، نباید بدون ارزیابی و بررسی سیستم برق خودرو آن را تعویض نمایید. بسیاری از باتری های خودرو در حدود ۵ سال عمر می‌کنند و خراب شدن آن‌ها می‌تواند مشکلات گوناگونی را به وجود آورد در واقع عملکرد نامناسب باتری می‌تواند به دلیل مشکل در آلترناتور و یا دیگر اجزای الکتریکی سیستم برق خودرو باشد.

در صورتی که احساس می‌کنید باتری خودرو خراب شده بهتر است تا کار بررسی را از سیم ها شروع کرده و مطمئن شوید که اتصال سیم ها محکم است و آن ها آسیب ندیده و قطع نشده اند. در صورتی که تمامی موارد را بررسی کردید اما منشاء مشکل را پیدا نکردید، بهتر است تا خودرو خود را به یک تعمیر کار بسپارید تا به صورت تخصصی آن را بررسی و عیب یابی نماید. شما همچنین می توانید در این زمان با امداد برق خودرو در محل آقای امداد تماس بگیرید تا کارشناسان ما به سرعت در محل حاضر شده و این کار را در کسری از ثانیه برای شما انجام دهند.

  • سوختن مداوم فیوزها

همان طور که گفته شد، جعبه فیوز خودرو وظیفه دارد تا از بالا رفتن بیش از حد ولتاژ و اتصال کوتاه جلوگیری کند تا به سایر اجزای الکتریکی آسیب پذیر خودرو آسیبی نبینند. در این بین برخی اوقات ممکن است تا بدون یک دلیل خاص تعدادی از فیوزها به صورت مداوم بسوزد، این اتفاق نشان از وجود مشکل در سیستم برق خودرو است. در این زمان باید خودروی خود را به یک تعمیرکار زبده و با تجربه نشان دهید تا بتواند به صورت تخصصی خودروی شما را بررسی نماید. همچنین توجه داشته باشید که این مسئله به دلیل وجود مشکل در سیستم اتصالی یا برق است و در صورتی که به موقع تأمین شود می‌تواند صدمات بسیار زیادی را را به خودرو وارد سازد.

  • بوی سوختگی در زمان روشن بودن خودرو

در صورتی که با هر یک از این مشکلات و موارد عنوان شده مواجه شدید و بوی سوختگی نیز همچون بوی پلاستیک سوخته به مشامتان رسید، باید به سرعت خودروی خود را متوقف کنید؛ چرا که این عامل نشانی از اتصالی و یا خرابی سیستم برق خودرو شما است. مخصوصاً در عمل و در صورتی که با علائمی همچون مشکل در استارت زدن، چشمک زدن چراغ ها و سوختن فیوزها همراه باشد.

در زمان مشاهده چنین مواردی از راندن شدید خودرو خودداری کنید زیرا به آن صدمات بیشتری وارد خواهید ساخت و در آینده مجبور خواهید شد تا برای تعمیر آن هزینه بیشتری بپردازید.

به طور کلی توصیه ما به شما آن است که حتی در صورت یافتن منشأ مشکل سیستم برق خودرو، خودتان وارد عمل نشوید و کار را به تعمیرکار متخصص و باتجربه بسپارید. امدادرسانان آقای امداد آماده هستند تا در هر شرایط و هر زمانی برای خدمت به شما حاضر شوند و به ابتدا به غیب یابی و کارشناسی خودرو پرداخته و در مرحله بعد آن را رفع نمایند.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
6 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments

با سلام بنده پراید ۱۳۱مدل ۹۷ دارم صبح از محل کار برگشتنی جوش آورد و فن ماشین کار نکرد بعد بامکفات وصل وفقط یک کیلومتر آمدم الان هنوز در خیابان عدل بالاتر از میدان همین جوری موندم سنسور فن گرفتم اما نتونستم نصب کنم اگر لطف بفرمایید یک متخصص بفرستید البته با زکر قیمت خیلی ممنون ومتشکرم

سلام وقت شما بخیر لطفا با دفتر تماس بگیرید تا قیمت دقیق زمان رسیدن به شما بگویند

سلام دقیقا قبل ازعید تابحالا مشکلات ماشینمو خودم حل کردم وحالا هم اتوماتیک استارت بایستی تعویض بشه وبابت همین حالا اگر کسی باشه محبت کنه برای تعویض اتوماتیک استارت ال ۹۰خواستم اگر قیمت برایش محبت کنند ممنون میشوم که چقدر هزینه خواهد شد ابتدا طی کنیم بعد درخدمتشون هستم
ممنون میشوم چون ماشین زیر پام هست و زندگیمو تحت الشعاع قرار داده ،اشراف دارید بعضاً تعمیرکارانی باتاسف البته بلانسبت انسانهایی شریف وباوجدان درهمه قشری هستند عکسشم هستند بنده بابت سهل انگاری یم صافکاروبعدشم یک مکانیک هزینه تعویض یک رادیاتور ۲/۵میلیونی هم بزگزدنم افتاد حالا فقط اتوماتیک استارتش مشکل داره منتظر اطلاع رسانی و آمدن تعمیرکار برای تعویض اتوماتیک استارت هستم فقط عنایت بفرمایید قیمت بدهید درخدمتتان هستم

ببخشید استفاده نکرده ام ممنون میشوم اگر باطریساز سیار داربد له آدرسم برای استارت خودرو ال۹۰که تابحالا باز نشده باذکر حدودقیمت تعمیرات اغزام فرمایید

سلام برای رفع اشکال در استارت ال۹۰ میخوام الآن کسی باشه بیاد که ممنونم میشوم عرض کنم خدمت شما برای استارت زدن فقط تق تق میکنه استارت نمیخوره ممنون میشوم ماشین ال۹۰ هست مدل ۹۱ و۷تا۸سالی هم دستم بوده که باز نشده درکل خلیلی هستم 09125718350آدرسم
تهران نواب جنوب بزرگراه چراغی خیابان زمزم خیابان خوشکردار کوچه بهرامی پلاک ۲۱واحد۹

سلام
من به یک تکنیسین وارد و با سلیقه جهت سیمکشی سیستم ۱۲ ولت داخل کاروان نیاز دارم حدودا یک یا حد اکثر دو روز کار است.
لوازم همه آماده هستند فقط جهت وصل ‌ جمع‌و جور کردن.

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو