شماره امداد خودرو آقای امداد

همین الان یک نگاه به لیست مخاطبان خود بیاندازید. حالا به نظرتان چه تعدادی از این شماره‌ها را می‌توانید از حفظ و بدون مراجعه به لیست، وارد کنید؟ تصور کنید که در جاده هستید و نیاز به امداد خودرو دارید. چگونه شماره امداد خودرو معتبر و باتجربه‌ای را پیدا خواهید کرد؟ در حقیقت یکی از مشکلات امروزه ما انسان‌ها ورود تکنولوژی به تمامی عرصه‌های زندگیمان است و همواره باور داریم که با یک کلیک ساده می‌توانیم به هرچیزی دست پیدا کنیم. اما واقعیت این است که در مواقع بحرانی همه چیز به نحو دیگری رقم می‌خورد. کمبود شارژ باتری گوشی، استرس، عدم وجود زمان کافی و… می‌توانند یافتن یک امدادرسان معتبر و ماهر را سخت و پیچیده کنند.
از این رو پیشنهاد ما به شما این است که همین حالا شماره امداد خودرو آقای امداد را به شماره 02148287 در گوشی خود ذخیره کنید تا هر زمان که به خدمات امدادی نیاز داشتید، مشاوران ما نکات و ترفند های لازم را به شما ارائه و امدادرسانان ما نیز به سرعت برای رفع مشکل شما حاضر شوند.

ویژگی‌های‌ امداد خودرو آقای امداد

یک امداد خودرو باید ویژگی‌هایی داشته باشد که ما بتوانیم با خیال راحت خودروی خود را به آن بسپاریم و از بابت تعمیرات و هزینه‌های بازسازی نیز مطمئن باشیم. در ادامه خواهیم گفت که امداد خودرو آقای امداد دارای چه مشخصاتی است که شما می‌توانید به او اطمینان کنید:

  • اهميت زمان

امداد خودرو آقای امداد مجهز به سیستم موقعیت یابی بوده و می‌تواند در کمترین زمان ممکن امدادرسانان نزدیک به شما را شناسایی و به محل مورد نظرتان ارسال کند.از این رو امداد خودرو آقای امداد با داشتن افرادی مجرب و باتجربه، این تضمین را به شما خواهد داد تا در کم‌ترین و. سریع‌ترین زمان ممکن امدادرسانان ما نزد شما رسیده و آماده خدمت رسانی به شما مشتری عزیز خواهند بود.

  • تجهیزات کامل

تمامی واحدهای امدادرسانی ما در آقای امداد، دارای تجهیزات کامل هستند و برای هر گونه مشکل و امداد آماده می‌باشند. در واقع زمانی که شما با شماره امداد خودرو آقای امداد تماس می‌گیرید و مشکل خود را با مشاوران ما در میان می‌گذارید، آن‌ها نیز با توجه به نوع نیاز شما واحد مورد نظر را با تجهیزات مربوطه ارسال می‌کنند.

  • پشتیبانی

یکی از اهداف اصلی آقای امداد، رضایت و نظرات کاربران است. شما در هر زمان از شبانه روز از طریق تماس با شماره امداد خودرو ما و یا از طریق وب سایت و اپلیکیشن آقای امداد می‌توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به گوش ما برسانید. علاوه بر این تا زمان رسیدن امدادرسانان به محل، ما با تماس های مداوم با آن‌ها و شما در همه زمان، از انتخاب شما پشتیبانی خواهیم کرد.

  • مشتری مداری

ما در امداد خودرو آقای امداد با داشتن 13 سال سابقه در حوزه حمل و نقل خودرو و امدادرسانی و کادری ماهر و با تجربه، آماده‌ی خدمت رسانی در زمان‌های خرابی خودرو و یا تصادفات با توجه به شرایط و حال شما عزیزان هستیم.

خدمات امداد خودرو آقای امداد

شما با تماس با شماره امداد خودرو آقای امداد در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید از خدمات جامع و کامل ما برخوردار شوید. واحدهای ما به صورت گردشی در تمام طول روز آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود. از برخی از خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس انژکتور خودور
  • تعویض پمپ بنزین
  • امداد باتری
  • تعویض تسمه تایم
  • تعویض چرخ
  • پنچرگیری سیار
  • دیاگ و عیب یابی با دستگاه سرویس خودرو
  • تعویض دینام
  • تعویض ترموستات
  • اپراتور سوخت رسانی سیار
  • حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی
  • امداد قفل و سوئیچ باز و بسته کردن
  • خدمات مکانیک سیار
  • تعویض کاربراتور

علت بوی بنزین در کابین ماشین چیست ؟

استشمام بوی بنزین در خودرو

یکی از مشکلات رایج در خودرو، به مشام رسیدن بوی بنزین از داخل ماشین است. با این که بسیاری از افراد از این بو خوششان می‌آید، اما هر زمان که بوی بنزین را از داخل خودرو حس کردید، باید بدانید که یک مشکل جدی برای خودرویتان پیش آمده و باید هر چه زودتر آن‌ را رفع نمایید؛ چرا که ممکن است این امر منجر به خسارت های زیادی در آینده شود.
از این رو در این بخش ما به بررسی عمده دلایل وجود بگی بنزین در اتاق ماشین و عواقب احتمالی آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
امداد باتری تهران و کرج سیار با ضمانت شبانه روزی

شما چه قدر خودروی خود را می‌شناسید؟ خودرویتان دیزلی است یا بنزینی؟ کدام یک از این دو نوع خودرو بهتر است؟ مقاله را معایب و مزایای خودروهای دیزلی و بنزینی از دست ندهید!

1) نشت بنزین
يکی از دلایل عمده و شایع استشمام بوی بنزین در کابین ماشین، نشتی بنزین است. اما ابتدا باید بررسی شود که کدام یک از اجزای خودرو با مشکل مواجه شده است. نشتی بنزین می‌تواند دلیل یکی از موارد زیر باشد:

نشتی بنزین

  • فرسودگی لوله های انتقال سوخت
    هر چه که خودرو زمان بیشتری کار کرده باشد، احتمال خرابی و فرسودگی لوله های انتقال سوخت آن نیز بیشتر خواهد بود. در حقیقت در زمان روشن بودن موتور و حرکت خودرو، سوخت با فشار زیاد در درون لوله های انتقال به جریان در می آید و به مرور زمان موجب فرسودگی لوله ها می‌شود. علاوه بر این گاهی نیز ضربات و آسیب هایی که بر اثر حرکات شدید خودرو ایجاد می‌شوند، می‌توانند منجر به ایجاد نشتی در آن‌ها و در نتیجه استشمام بوی بنزین در خودرو شوند.
  • عملکرد ناقص فیلتر بنزین
    فیلتر سوخت، در واقع عملکرد موتور را بهبود می‎ بخشد و قطعه‌ای اساسی در وسیله نقلیه به شمار می‌رود؛ چرا که گرد و غبار و مواد زائد موجود در سوخت را از آن جدا کرده و از ورود خاک به انژکتورها و یا محفظه احتراق جلوگیری می‌کند. به همین دلیل بهتر است تا بین 20 تا 25 هزار کیلومتر مسافتی که خودرو طی می‌کند، این قطعه را تعویض نمایید.
  • فرسودگی باک خودرو و شلنگ های متصل به آن
    در اثر مشکلاتی چون ضربه خوردن و فرسودگی خودرو، مخزن باک خودرو، لوله ها و یا شلنگ های ورودی و خروجی آن دچار پارگی، خوردگی، سوراخ و آسیب شوند و بنزین به بیرون نشت کند و بوی بنزین در داخل خودرو به مشام برسد.

2) خرابی انژکتور

یکی دیگر از دلایل بوی بنزین می‌تواند به علت پاشش و تزریق نادرست و بیش از حد نیاز سوخت توسط انژکتور به محفظه احتراق باشد. در حقیقت هنگامی که بنزین به علت تزریق نادرست سوخت در موتور نسوزد، بوی بنزین نیز زیاد خواهد شد. همچنین وارد شدن ضربه و فرسودگی به دلیل عمر زیاد نیز می‌تواند موجب شکستگی یا خوردگی انژکتور خودرو و در نهایت نشتی بنزین می شود. برای آشنایی با خودروهای انژکتوری کلیک کنید.

3) خرابی کنیستر

کنیستر در واقع یکی از قسمت‌های مهم هر خودرو بنزینی بوده و وظیفه آن احیای بخارات سوخت داخل باک است. مخزن کنیستر در خودروهای بنزینی بوده و وظیفه آن جذب بخارات بنزین بلند شده از باک خودرو توسط یک لوله به خود است. از علائم خرابی کنیستر، علاوه بر استشمام بوی بنزین، به روشن شدن چراغ چک خودرو نیز می‌توان اشاره کرد که در زمان بررسی دیاگ آن با کد خطای “شیر برقی کنیستر” مواجه خواهید شد. با این وجود، زمان تعویض این قطعه توسط کارخانه تولیدی تعیین می‌شود و بهتر است تا در هر 30 هزار کیلومتر و یا 24 ماه آن را تعویض کرد.

4) ریختن بنزین داخل خودرو

یکی دیگر از احتمالات استشمام بوی بنزین در خودرو، ریختن آن در قسمتی از کف پوش ها یا فضای داخل خودرو است. ممکن است بنزین به وسیله افراد و یا از طریق کفش وارد شده و باعث پخش شدن بوی بنزین در خودرو شود. برای این کار کافیست تا محل ریخته شدن بنزین را پاک کنید.

ریختن بنزین در داخل خودرو

5) هواگیری باک بنزین

گاهی اوقات خودروها گاز بیشتری از خود تولید می‌کنند. این مورد مخصوصا در فصل تابستان تشدید می‌یابد. هواگیری می‌تواند به علت خرابی حباب گیر بنزین و مسدود شدن منافذ و سوراخ های تعبیه شده جهت تخلیه گاز رخ دهد. از راه‌های گوناگونی می‌توان متوجه خرابی حباب گیر و هوا گیری باک بنزین شد. به عنوان مثال در کنار استشمام بوی بنزین، زمانی باک بنزین ماشین‌تان خالی است اما زمان سوخت گیری پر نمی‌شود و بنزین به بیرون پرتاب می‌شود به این معنا است که خودرو شما با مشکل مواجه شده و شما نیاز به تعویض حباب گیر و یا هواگیری باک بنزین خود دارید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو