خدمات تعلیق, فنر و کمک فنر

آیا اخیراً اداره وسیله نقلیه شما دشوارتر شده است؟ اگر روزهایی که رفت‌وآمد شما روان و راحت بود را از دست داده اید، ممکن است زمان آن فرارسیده باشد که قطعات سیستم تعلیق خود را جایگزین کنید.

در آقای امداد، ما تکنسین‌های باتجربه را استخدام می‌کنیم که می‌توانند فنر, کمک فنر و سیستم تعلیق شمارا بررسی کنند تا از عملکرد مناسب آنها مطمئن شوید.
با توجه به برنامه تضمین اتومبیلرانی (MAP) کارشناسان تشخیص داده‌اند که متوسط فشار یا ضربه تا 80 هزار کیلومتر مؤثرترین است. در اینجا در آقای امداد، هر بار که سرویس خودروی شمارا انجام می‌دهیم، شوک‌ها، فنر ها و سیستم تعلیق شمارا بصری بازرسی می‌کنیمتکنسین‌های ما این عناصر حیاتی وسیله نقلیه شمارا بازرسی می‌کنند تا به شما در مورد وضعیت آنها و اینکه آیا مشکلی وجود دارد که می‌تواند راحتی یا مهم‌تر از همه، ایمنی سواری شمارا تحت تأثیر قرار دهد یا نه، راهنمایی کنیم.
اگر نیاز به امداد خودرو دارید کافیست با آقای امداد تماس بگیرید.02148287
فنر و کمک فنر بخشی از سیستم تعلیق است و از حرکت غیرضروری هنگام رانندگی جلوگیری می‌کندبه‌محض رسیدن وسیله نقلیه به 80 هزار کیلومتر، فنرها و کمک فنرها احتمالاً حدود 88 میلیون بار نوسان کرده‌اند.
تعلیق, فنر و کمک فنر

سیستم تعلیق چیست؟

سیستم تعلیق وسیله نقلیه شما از قسمت‌های مختلفی که برای اتصال قاب به چرخ‌ها طراحی‌شده‌اند تشکیل‌شده است. هنگام کار صحیح، سیستم تعلیق امکان حرکت و ثبات ایده آل بین چرخ‌ها و بدنه خودرو را فراهم می‌کند. سیستم تعلیق سالم چندین عملکرد مهم دیگر را انجام می‌دهد، ازجمله:
  • محکم نگه‌داشتن لاستیک در سطح جاده برای افزایش عمر لاستیک
  • تثبیت‌کننده فرمان برای سهولت کار و ایمنی
  • به حداقل رساندن صداها و لرزش‌های جاده برای افزایش راحتی
  • تسهیل ترمز مؤثر برای حداکثر ایمنی
ادامه مطلب
امداد خودرو یاسوج؛ مکانیک سیار و یدک‌کشی با بالاترین امکانات

سیستم تعلیق خودرو

 

تعمیر سیستم تعلیق در تعمیرگاه های شمال و جنوب تهران

سیستم تعلیق خودرو می‌تواند بر راحتی سواری و ایمنی شما تأثیر بگذارد. به همین دلیل مهم است که سیستم تعلیق خود را به‌طور منظم بررسی کنید. سرویس محلی آقای امداد شما در مناطق شمال و جنوب تهران با در دست داشتن دانش و تجهیزات لازم برای اطمینان از عملکرد صحیح سیستم تعلیق وسیله نقلیه شما را بررسی می کند.
سیستم تعلیق خودرو

تعمیر سیستم تعلیق در تعمیرگاه های شرق و غرب تهران

در هر نقطه از مناطق شرق و یا غرب تهران که هستید برای تعمیر سیستم تعلیق خود با ما تماس بگیرید. سواری وسیله نقلیه شما باید روان و راحت باشد اما در صورت وجود مشکلی در سیستم تعلیق شما، بدین معنی است که زمان بررسی اجزای سیستم تعلیق شما فرارسیده است.
اگر نیاز به مکانیک سیار دارید کافیست با آقای امداد تماس بگیرید.02148287

نشانه هایی که شما باید تعمیر سیستم تعلیق اتومبیل خود را انجام دهید

  • لرزش خودرو هنگام رانندگی
  • ساییدگی ناهموار لاستیک
  • فرمان سفت
  • تاب خوردن و یا خم شدن ماشین به یک طرف هنگام چرخش
  • کشیده شدن جلوی خودرو هنگام ترمز گرفتن
  • افزایش زمان توقف
  • بازرسی بصری برای نشت روغن که نشان می‌دهد شارژ خود را ازدست‌داده.
اگر وسیله نقلیه شما این علائم هشداردهنده را نشان می‌دهد، بهتر است فوراً خودروی خود را بازرسی کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که منتظر بمانید تا اجزای سیستم تعلیق خود را جایگزین کنید.و در نظر داشته باشید که لاستیک های اتومبیل شما چانچه دارای زدگی باشد، ذهن شما را درگیر عوامل تعلیق ننماید.
شرکت آقای امداد خودرو با مجوز رسمی از اتحادیه ی امداد خودرو ها با افتخار به مردم عزیز کشورمان به صورت 24 ساعته خدمت رسانی می کند.
0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو