خدمات امداد در محل سایپا

امداد خودرو آقای امداد با برخورداری از ۱۳ سال تجربه در زمینه امداد رسانی خودرو در تهران و با استفاده از امدادرسانان و کارشناسانی باتجربه آماده است تا خدمات امداد در محل سایپا را در کمترین زمان ممکن و با بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و در شرایط مختلف در اختیار خودروهای تولید شده شرکت سایپا از جمله پراید، تیبا، ساینا و… قرار دهد. آقای امداد با هدف کسب رضایت شما عزیزان خدمات جامع و کاملی را در رابطه با خدمات امداد در محل سایپا انجام می دهد که می توان از آن ها به خدمات دوره‌ای، خدمات سیار در محل کار یا درب منزل، مشاوره تلفنی، خدمات تعمیرگاهی و… اشاره کرد.

امداد خودرو در محل آقای امداد

 

خدمات امداد در محل سایپا آقای امداد

آقای امداد توانسته تا انواع مختلفی از ایرادات فنی ممکن را در خودروهای تولیدی شرکت سایپا پیش بینی کند و با جذب متخصصان ماهر و حرفه ای برای حل آن‌ها، تیمی توانمند و مجرب تشکیل دهد. در ادامه به معرفی برخی از خدمات امداد در محل سایپا آقای امداد می‌پردازیم:

سوخت رسانی

در صورتی که در زمان رانندگی متوجه کمبود سوخت باک بنزین خود شدید، بهتر است تا در نقطه‌ای توقف کرده و برای دریافت امداد در محل سایپا با آقای امداد تماس بگیرید. توجه داشته باشید که ادامه به کار خودرو در هنگامی که بنزین و سوخت آن کم است، بسیار خطرناک خواهد بود و می‌تواند سایر اجزای آن را نیز با مشکلات جدی روبرو سازد. آقای امداد با توجه به گستردگی تیم‌های امدادی در شهر تهران آماده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن، میزان بنزین مورد نیاز شما را در محل مورد نظرتان تحویل دهد.

بکسل و یدک کش آقای امداد

 

مکانیک و تعمیرات در محل

در صورت مواجهه با هر گونه مشکل در خودروهای خود همچون تیبا، ساینا، پراید و… کافیست تا با آقای امداد تماس بگیرید و برای دریافت امداد در محل سایپا، با عنوان نوع خودروی خود و مشکل پیش آمده در سریعترین زمان ممکن خدمات امدادی را دریافت نمایید. امدادرسانان آقای امداد با توجه به مشکل پیش آمده، تمام ابزارهای لازم را انتخاب و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده امداد رسانی به شما خواهند بود. مکانیک و تعمیرات در محل آقای امداد بسیاری از خدمات مورد نیاز شما را همچون باتری به باتری، امداد قفل و سوئیچ، پنچرگیری سیار، تعمیر و تعویض کیسه‌های هوا و کمربندهای ایمنی، دیاگ و عیب یابی با دستگاه، باز و بسته کردن اواپراتور، سرویس انژکتور خودور، شارژ گاز کولر خودرو، تعویض ترموستات، تعویض کاربراتور، سرویس خودرو، نصب کمپرسور، تعویض دینام، تعویض چرخ و… به سرعت فراهم می‌کند.

تعویض روغن در محل

یکی از خدمات امداد در محل سایپا آقای امداد، تعویض روغن در محل است. امداد رسانان ما با بررسی نوع خودروی شما روغن مناسب را شناسایی و این کار به راحتی برای شما انجام خواهند داد. این خدمت با استفاده از بهترین روغن موتورها و بهره‌گیری از تخصص و تجربه‌ی کارشناسان تعمیر خودرو آقای امداذ، در محل حضور نظر شما انجام می‌شود.

ادامه مطلب
مجهزترین امداد خودرو شهرکرد؛ آقای امداد با شرایطی استثنایی

تعویض روغن موتور

تعویض لنت ترمز

آسیب ترمز و اختلال در آن می‌تواند در زمان رانندگی و جاده خطرناک باشد. در واقع سیستم ترمز یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین سیستم‌های خودرو شما برای حرکت است و باید برای حفظ ایمنی شما و سرنشینان خودرو، عملکرد درستی را داشته باشد. از این رو تیم امداد در محل سایپا آقای امداد آماده است تا در زمانی از شبانه و در هر شرایطی تعویض لنت ترمز را یکی از اساسی‌ترین خدمات خودرو به شمار می‌آید، به شما ارائه دهد.

لنت ترمز

سرویس دوره‌ای خودرو

نگهداری از خودرو همواره از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. به طوری که نگهداری صحیح و مراقبت منظم و دوره‌ای منجر به حفظ طول عمر خودرو و کیفیت آن در طی زمان خواهد شد. به هیمن جهت سرویس دوره‌ای خودرو مورد بسیار مهمی است و باید همواره در زمان معین انجام شود تا خودرو عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد. شما می‌توانید در کنار خدمات امداد در محل سایپا آقای امداد، سرویس دوره‌ای خودرو خود را نیز به ما بسپارید و آن را در محل خود انجام دهید.

 

تعویض شمع و وایر

یکی از اصلی ترین و رایج ترین دلایل نقص در سیستم داخلی خودرو، آسیب و یا خرابی شمع و وایرها است. از این رو برای کارآیی بهتر موتور، لازم است تا تعویض شمع و وایر به صورت دوره‌ای انجام گیرد. شما می‌توانید این خدمت را نیز تنها با تماس با تیم امداد در محل سایپا آقای امداد در محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

 

حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی

در صورت عدم حل مشکل خودرو در محل، آقای امداد با داشتن تجهیزاتی کامل می‌تواند خودروی شما را با دقت و به صورت ایمن به نزدیکترین تعمیرگاه طرف قرارداد و با قیمتی مناسب منتقل کرده و خدمات تعمیرگاهی را نیز با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. مکانیک سیار آقای امداد با بیش از 150 نیروی امدادی به ارائه‌ی خدماتی چون حمل خودرو با کفی، دکل و یدک کش در سطح شهر تهران می‌پردازد و آمادگی آن را دارد تا به صورت 24 ساعته، امداد حمل خودرو را با ضمانت و کیفیت عالی برای شما انجام دهد. در صورت مواجه شدن با هر نقص فنی در خودرو تنها کافیست با ما تماس بگیرید و به سرعت این مشکل خود را حل نمایید. تمامی خدمات تعمیرگاه های طرف قرارداد شرکت به طور مداوم توسط تیم پشتیبانی و کارشناسی آقای امداد پیگیری خواهد شد.

بکسل و یدک کش آقای امداد

شیوه ارائه خدمات امداد در محل سایپا آقای امداد

نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات مکانیکی، تعمیراتی امداد در محل سایپا آقای امداد به ترتیب زیر است:

  • ثبت شماره اشتراکی
  • دریافت شماره شاسی خودرو
  • ثبت موارد امدادی و تعمیراتی
  • ارسال کد پیگیری
  • اعزام واحد امداد سیار
  • انجام عملیات مکانیک و تعمیر سیار
  • امضاء تأییدیه اتمام تعمیر خودرو توسط کاربران و گروه امدادی
  • ارائه یک نسخه تأییدیه تعمیر خودور به کاربران
0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو