نکات امداد سیار برای ماشین داران

امداد سیار توی این مقاله به یه سری نکات پرداخته. این نکات برای بهترشدن رانندگی خودمونه. و البته باعث میشه که ماشینمون یهو به خرج نیوفته. پس با ما همراه باشید تا ببینیم امداد سیار چی گفته. اگر که ماشینتون گاز سوزه حتما به این نکته توجه کنید که در مخزن گاز حتما محکم بسته شده باشه . چون اگر باز باشه یا سفت بسته نشده باشه ، گاز راه فرار داره و خود به خود تبخیر میشه.نکات امداد سیار برای ماشین داران

یه آماری هست که میگه در سال حدود 145 میلیون گالن گاز به خاطر خراب بودن یا نبودن درپوش هدر رفته. یکی از نکاتی که ماشین های گاز سوز باید به اون توجه کنن اینه که ماشین رو جای سایه پارک کنن. چون هم آفتاب باعث میشه که سوخت تبخیر بشه و هم اینکه گرمای داخل ماشین باعث میشه که پوست بسوزه.

اگر نیاز به امداد خودرو در شمال تهران دارید می توانید با ما تماس بگیرید. 02148287

به خاطر همین پارک کردن توی سایه می تونه توی صرفه جویی گاز موثرباشه. در صورت گرم بودن هوا می تونید شیشه ها رو پایین بکشید یا اگر سقف متحرکه اون رو باز کنید یا از هواکش استفاده کنید. گاهر اوقات روشن کردن کولر باعث هدررفتن سوخت میشه. و همینطور به موتور فشار میاد. نکات امداد سیار برای کسایی که تازه ماشین خریدن خب بریم یه سری نکات کاربردی بهتون بگم که اگر تازه ماشین خریدین بهش توجه کنید.

 

سیستم تهویه مطبوع با امداد سیار

کولر و بخاری که سیستم تهویه به حساب میاد، برای راحتی ما هستن . اگر که توی زمستون خوب خنک نمی کنه و یا توی تابستون خوب گرم نمی کنه. دلیلش می تونه این باشه که قطعات کثیف شدن. یا ممکنه که یه مشکل مکانیکی باشه و یا هوا و رطوبت وجود داشته باشه .

ادامه مطلب
اگزوز ماشین

 

ترمزها

همه می دونیم که سالم بودن ترمزها برای سلامت ما خیلی مهمه و از امنیت های ماشین به حساب میاد. آلوده شدنش، این که روان نبودن ، کم بودن فشار هیدرولیک و تخلیه هوای ترمز از دلایلیه که باعث میشه ترمز آسیب ببینه.

 

موتور و سیستم الکترونیکی

موتور و سیستم الکترونیکی ماشینمون از استارتر ، فیوز و دینام تشکیل شده. اگر که این قطعات رو به موقع درست کنیم از خرج های هنگفت جلوگیری میشه. نگهداری موتور یکی دیگه از مواردیه خیلی اهمیت داره. عمر مفید موتور همیشه به روغنش بستگی داره. روغن موتور همیشه باید چک بشه و توی یه سری پریود های زمانی مشخص روغن موتور رو باید عوض کنیم.

 

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو