امداد خودرو ورامین آقای امداد

امداد خودرو ورامین آقای امداد با بیش از 13 سال سابقه امدادرسانی و نیروی امدادرسانی فعال در سطح تهران، یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی تهران بوده و آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل را باکیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد. هدف اصلی آقای امداد ارائه خدمات سریع و باکیفیت در اختیار شما عزیزان است. از خدمات جامع و کامل امداد خودرو ورامین می‌توان به مواردی چون یدک کش کردن خودرو، خودرو بر، کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری و پنچری اشاره کرد.

به عنوان یک انتخاب عالی شما می توانید در زمان نیاز به امداد خودرو با امداد خودرو ورامین تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادگران و متخصصان با تجربه و ماهر آقای امداد بسپارید. واحد امداد خودرو ورامین آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل است و آمادگی آن را دارد تا خدمات خود را در هر ساعتی از شبانه روز در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.

واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر بخشی از منطقه ورامین هستند و در کمترین زمان خود را به شما می رسانند تا فرآیند امداد را آغاز نمایند. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع در منطقه ورامین دارید و ضمانت خدمات امدادی نیز اهمیت زیادی برایتان دارد، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

امداد خودرو ورامین آقای امداد

 

امداد رسانان آقای امداد

واحد امداد خودرو ورامین آقای امداد، نظارت دقیقی بر استخدام و به کارگیری نیروی انسانی خود دارد و در کنار دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین خود، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها دریافت کرده است. در کنار این موارد، تمامی خدماتی را که آن‌ها می توانند انجام دهند، به صورت کامل تأیید صلاحیت و ضمانت شده است تا خدمات امدادرسانی خود را به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه دهند.

علاوه بر این، ما یک سیستم نظرسنجی و پیگیری کامل را نیز برای هر یک از واحدها و تکنسین خود ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کیفیت آن‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم و در جهت بهبود آن‌ها تلاش کنیم. شما همچنین می‌توانید پس از هر بار استفاده از خدمات امدادرسانان ما به آن‌ها امتیاز دهید و ما را در بهبود خدمات امدادرسانی یاری نمایید.

در صورتی که به خدمات امداد خودرو در تهران نیاز داشتید، کافیست تا با آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

قیمت و تعرفه خدمات امداد خودرو ورامین

تمامی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای تعمیرات سیار خودرو امداد خودرو ورامين آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1400 مشاهده کنید. علاوه بر این شما می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای آنلاین نیز استفاده نمایید.

 

خدمات امداد خودرو ورامین آقای امداد

آقای امداد با بهره مندی از ۱۳ سال سابقه تخصصی در حوزه خدمات فنی خودرو هم اکنون آماده است تا خدمات جامع و کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. ما با پیش بینی ایرادات فنی ممکن و جذب متخصصان ماهر و حرفه ای برای حل آن‌ها، تیمی توانمند و مجرب برای خدمت به شما تشکیل داده‌ایم.

همان گونه که پیش تر نیز بیان شد، امداد خودرو ورامین آقای امداد طیف وسیعی از خدمات امداد خودرو در محل را ارائه می‌کند که باعث می‌شود خیال‌تان از بابت رفع مشکلات فنی در محل به طور کامل راحت شود. این خدمات مکانیک سیار را می‌توان به طور کلی در قالب‌های زیر عنوان کرد:

  • تعویض فیلتر و پمپ بنزین
  • دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو
  • تعویض باتری خودرو با دستگاه تست سلامت
  • امداد قفل و سوئیچ
  • باز و بسته کردن اواپراتور
  • حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی
  • تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده
  • شارژ گاز کولر خودرو
  • سوخت رسانی سیار
  • تعویض دینام و تسمه دینام
  • امداد باتری
  • سرویس انژکتور خودور
  • دیاگ و عیب یابی خودرو با دستگاه
  • تعویض و پنچری لاستیک
  • تعویض روغن خودرو

 

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو ورامین آقای امداد

به راستی چرا آقای امداد؟ امداد خودرو ورامین آقای امداد آماده است تا خدمات اختصاصی و جامع مورد نیاز انواع خودروهای ایرانی و خارجی را در سطح تهران در اختیار شما عزیزان قرار دهد و به همین دلیل در مقایسه با سایر امداد خودروها دارای برتری است. از مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو ورامین آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • صرفه جویی در زمان

در صورتی که به خدمات امداد و تعمیر خودرو در شهریار نیاز داشتید، کافیست تا با امداد خودرو شهریار آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو ورامین آقای امداد

مکانیک سیار آقای امداد، با برخورداری از متخصصینی ماهر و باتجربه و دستگاه‌هایی مجهز توانایی آن را دارد تا تمامی خدمات امدادخودرو خود را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی از جمله سایپا و ایرانخودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس و مزدا انجام داده و ارائه دهد.

 

رادیاتور خودرو چیست؟

زمانی که موتور خودرو شما روشن است و فعالیت می کند، پس از طی کردن سرعت های بالا گرمای زیادی را از خود تولید کرده و این گرما منجر به وارد آمدن آسیب های زیادی به قطعات خودرو می شود؛ چرا که دمای حاصل از احتراق سوخت در موتور بسیار بالا است.

بر همین اساس خودرو به سیستم خنک کننده نیاز دارد تا بتواند دمای خود را کاهش دهد و خنک شود. در این زمان سیستم خنک کننده خودرو با استفاده از رادیاتور می‌تواند گرمای موتور را کاهش داده و عملکرد خود را تا حد زیادی بهبود ببخشد. افزایش دما می تواند منجر به ذوب شدن سیلندر واشر سر سیلندر و پیستون و دیگر قطعات فلزی خودرو گردد.

از این رو می توان رادیاتور را یکی از اجزای حیاتی و اصلی خودرو به شمار آورد که وجود هرگونه آسیب یا خرابی در آن می تواند صدمات غیرقابل جبرانی را به موتور خودرو وارد سازد. رادیاتور در واقع به سیستم خنک کننده خودرو کمک می کند و باعث می شود تا دمای سایر قطعات خودرو پایین مانده و به خوبی عملکرد خود را انجام دهد. از این رو از وظایف اصلی رادیاتور می توان به جلوگیری از افزایش دمای قطعات خودرو، مخصوصا موتور با استفاده از پمپاژ آب سرد اشاره کرد.

بسیاری از رادیاتورها از جنس آلومینیوم ساخته می شوند؛ چرا که قابلیت بیشتری برای انتقال حرارت دارند به نحوی که آب از بخش بالایی رادیاتور وارد آن شده و پس از سرد شدن در رادیاتور از بخش پایینی آن خارج می شود. در طول حرکت مایع درون رادیاتور بخشی از حرارت آن به هوای عبور کننده از شبکه رادیاتور منتقل می گردد. بر همین اساس برای سهولت در تبادل حرارت رادیاتور بهترین کار آن است که سطح تماس با هوا تا حد ممکن افزایش یابد.

رادیاتورهای آلومینیومی از ردیف ها و سطوح لحیم شده و جوش خورده لوله ها و پره های آلومینیومی تهیه شده اند. در کنار آن، میزان انتقال هر نوع مایع خنک کن کننده به عواملی چون میزان اختلاف دمای بین سطوح، طول لوله ها و پره ها بستگی دارد. برخی اوقات در درون لوله های رادیاتور نوعی Fin با نام توربولاتور قرار می دهند که می تواند تلاطم جریان مایع را در درون رادیاتور افزایش داده و سرعت جریان و انتقال حرارت و ظرفیت انتقال گرما را افزایش و بهبود بخشد.

در صورتی که به خدمات امداد خودرو در قرچک نیاز داشتید، کافیست تا با امداد خودرو پونک آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

وظیفه رادیاتور در سیستم خنک کننده خودرو

شیوه خنک کردن موتور خودرو توسط رادیاتور کار بسیار ساده‌ای است و تنها با جریان یافتن آب و مایع خنک کننده در درون لوله های انتقال و در داخل موتور انجام می گیرد. این فرآیند به نحوی است که ابتدا آب خنکی که در محفظه پایینی رادیاتور قرار دارد، با استفاده از لوله انتقال آب از رادیاتور به موتور به موتور وارد شده و با جریان یافتن در درون سیستم موتور آن را خنک می سازد. این آب همچنین سبب خنک شدن سیلندر و سر سیلندر شده و می تواند گرمای محفظه احتراق را کاهش دهد. پس از جریان یافتن این آب در موتور دمای آن بالا رفته و باید از طریق لوله برگشت آب از موتور به محفظه بالای رادیاتور بازگردد. این چرخه به طور مداوم ادامه می یابد و در طی حرکت و فعالیت خودرو همچنان انجام می گیرد.

همچنین توجه داشته باشید که باید همواره رادیاتور و میزان آب یا مایع خنک‌کننده درون آن را کنترل نمایید. به طور کلی بهتر است تا سطح آب در مخزن رادیاتور بیش از دو سانتی متر پائین‌ تر از دهانه مخزن نباشد.

 

اجزای تشکیل دهنده رادیاتور خودرو

به طور کلی چنین می‌توان گفت که رادیاتور از سیستم چندان پیچیده برخوردار نیست و تنها از چندین بخش ساده تشکیل شده است. در ادامه به بررسی این اجزا می پردازیم:

  • شبکه رادیاتور

اصلی ترین بخش رادیاتور شبکه آن است. در قسمت پشتی و جلویی این شبکه دو فن قرار گرفته که وظیفه دارند تا هوا را از میان شبکه ها گرفته و موجب خنک شدن رادیاتور شوند. در واقع آب گرمی که از موتور به رادیاتور وارد می شود، با استفاده از پروانه رادیاتور یا این دو فن خنک شده و در محفظه پایینی رادیاتور قرار می‌گیرد و دوباره در جریان سیستم خنک کننده وارد می‌گردد.

فن های خنک کننده رادیاتور وظیفه ثابت نگه داشتن و کنترل دمای موتور را برعهده دارند و اغلب نیز توسط حسگرهای دمایی موتور کنترل می‌ شوند. هنگامی این فن‌ها فعال می‌شوند که دمای مایع خنک‌ کننده از دمای مناسب کاهش یافته و به زیر دمای استاندارد برسد. به طور کلی می‌توان فن‌ها را در دو دسته کلی تقسیم کرد:

فن‌های گریز از مرکز: هوا به موازات محور وارد شبکه رادیاتور می‌شود و فن‌ها نیز در جهت عمود بر محور دورانی وزیده می‌ شوند.

فن‌های جریان محوری: ‌هوا به موازات محور دورانی وارد شبکه رادیاتور می‌شود و در همان امتداد محورهای دورانی به خارج دمیده می‌ شوند.

در صورت نیاز به خدمات تعمیر رادیاتور و سیستم خنک‌کننده خودرو در تهران و در زمانی اندک، کافیست تا با امداد خودرو ورامین آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

  • محفظه پایین رادیاتور

آب سرد خنک شده در رادیاتور در محفظه پایین آن قرار گرفته و به دلیل وزن بیشتری که دارد، در این محفظه تجمع می یابد. سپس با استفاده از لوله های انتقال آب به موتور هدایت می‌شود.

  • لوله انتقال آب از رادیاتور به موتور

در پایین ترین بخش رادیاتور، لوله انتقال آب از رادیاتور به موتور قرار دارد. این لوله آب سرد را از رادیاتور برای خنک کردن موتور و سیلندر هدایت می کند.

  • لوله انتقال آب از موتور به رادیاتور

پس از آن که آب در داخل موتور و سیلندر گردش پیدا کرد و گرم شد، باید به داخل رادیاتور بازگردد. این آب گرم از طریق لوله انتقال آب از موتور به رادیاتور به محفظه رادیاتور منتقل می گردد.

 

سیستم خنک کننده خودرو

رادیاتور در حقیقت بخش کوچکی از سیستم خنک کننده خودرو است که برای خنک کردن موتور خودرو و دیگر قطعات آن فعالیت می‌کند. این سیستم دارای اجزای دیگری نیز است که با همکاری رادیاتور به خنک کردن سیستم خودرو می‌پردازند. از اجزای دستگاه خنک‌ کننده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رادیاتور
  • شیلنگ فوقانی
  • پمپ آب (واترپمپ)
  • شیلنگ تحتانی
  • سرسیلندر
  • پروانه
  • بدنه سیلندر
  • ترموستات
  • تسمه

پمپ آب (واترپمپ): این قطعه وظیفه دارد تا به گردش سریع و راحت آب موجود در رادیاتور و در اطراف موتور کمک کند. حرکت واترپمپ توسط موتور و تسمه پروانه تامین می‌شود. با توجه به این مورد که همواره در بخش پائین رادیاتور آب خنک و در بخش بالایی آن آب گرم بازگشته از موتور وجود دارد، از این رو برای رساندن آب به منظور خنک کردن قطعات موتور از شیلنگ پائین رادیاتور، آب توسط مکش حاصل از واترپمپ به کانال‌ های بدنه سیلندرهای موتور وارد شده و پس از گردش در اطراف آن‌ها و خنک کردن آن ها، به وسیله کانال‌های سیلندر به گرم‌ترین نقطه موتور که سرسیلندر ها هستند، هدایت می‌شود و پس از عبور از اطراف سوپاپ‌‌ها و شمع ‌ها و خنک کردن آن ها، به وسیله ترموستات و لوله‌ های بالا با هدف خنک شدن مجدد، به رادیاتور بازمی‌گردد.

ترموستات: این قطعه در واقع یک سوپاپ است و در مسیر راه آب برگشتی از موتور به رادیاتور قرار دارد. وظیفه اصلی ترموستات ثابت نگه داشتن دمای آب موتور است.

با توجه به آن که بیشترین میزان سائیدگی قطعات موتور هنگامی اتفاق می‌افتد که موتور در حال سرد کار می ‌کند، در نتیجه می‌توان از آن برای جلوگیری از این نوع سائیدگی در موتور استفاده کرد. با استفاده از ترموستات، کمک به مواد خنک کننده و پروانه اتوماتیک است.

تسمه: این قطعه یک واسطه حرکتی است و حرکت را از فولی میل لنگ به فولی واترپمپ و فولی دینام انتقال می‌دهد. تسمه موجب به گردش دراوردن واترپمپ و دینام می‌شود.

 

پروانه: قطعه‌ای است که انرژی را از موتور و توسط تسمه و در برخی از خودروها توسط الکتروموتور دریافت می‌کند و وظیفه آن، خنک نمودن آب رادیاتور و مکش هوا از شبکه ‌های رادیاتور عنوان می‌شود.

منبع انبساط: ظرفی است پلاستیکی که گنجایشی در حدود 2 لیتر دارد و در کنار رادیاتور نصب می ‎شود. در زمان جوش آوردن و گرم شدن بیش از حد موتور، سوپاپ فشار در رادیاتور باز شده و آب اضافی رادیاتور به وسیله شیلنگ سرریز وارد منبع انبساط می‌گردد و از هدر رفتن آب جلوگیری می‎‌کند.

توجه داشته باشید که خودروهای دارای منبع انبساط، برای اضافه کردن آب نیاز به باز کردن در رادیاتور ندارند بلکه آب را داخل منبع انبساط می ‎ریزند و این کار از زنگ زدن رادیاتور جلوگیری می‌کند.

در صورت نیاز به خدمات یدک کش و حمل خودرو در تهران و در زمانی اندک، کافیست تا با یدک کش سیار آقای امداد تماس بگیرید. تلفن تماس: 02148287

 

اصلی ترین علائم خرابی رادیاتور

از مهم‌ترین علائم و نشانه‌های خرابی رادیاتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هشدار چراغ آمپر آب

از یکی از مهم ترین علائم خرابی رادیاتور می‌توان به هشدار دادن چراغ آمپر آب اشاره کرد. در صورتی که رادیاتور با مشکل نشت مواجه شده باشد، هشدار مربوط به مایع خنک کننده رادیاتور در داشبورد ظاهر می‌شود. برای حل این مشکل باید سریعا به تعمیر و بررسی خودروی خود پرداخته و از خرابی های احتمالی آن در آینده جلوگیری کنید.

  • نشت آب رادیاتور خودرو

یکی از نخستین نشانه های خرابی رادیاتور، نشت آب است. نشت و تجمع مایعات و آب هایی به رنگ سبز یا زرد در زیر خودرو به احتمال زیاد نشان دهنده وجود نشت آب از رادیاتور است.

از علل نشتی مایعات رادیاتور می‌توان به وجود نشتی و یا ورود آب رادیاتور به موتور و خروج آن از اگزوز اشاره کرد که در این حالت باید خودرو را برای تعمیر موتور به کارشناسان و تعمیرکاران نشان دهید.

  • چسبندگی آب رادیاتور

گاهی اوقات غلظت مایع ضد جوش افزایش یافته و موجب ایجاد حالت چسبندگی در آب رادیاتو می‌شود. این کار می‌تواند به علت از کار افتادن رادیاتور خودرو رخ دهد. در صورتی که به این مشکل توجهی نکنید و اقدام به تعمیر رادیاتور ننمایید، این مایع به سایر قطعات نیز سرایت خواهد کرد و موجب آسیب دیدگی آن‌ها خواهد شد.

  • نشت بخار از رادیاتور ماشین

یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های خرابی رادیاتور خودرو، مشاهده بخار در اطراف کاپوت است. این نشانه را به جرات می‌توان یکی از نشانه‌های وضعیت حاد رادیاتور دانست که اغلب نیز در مرحله افزایش خرابی رادیاتور رخ می‌دهد. از این رو در این زمان، توقف خودرو و تعمیر سریع آن، بهترین راه حل ممکن است.

  • افزایش دمای موتور و خودرو

گاهی اوقات بروز هرگونه آسیب در رادیاتور باعث می شود تا این قطعه حیاتی وظیفه خنک رسانی به موتور را انجام نداده و در نتیجه موتور خودرو با افزایش دما مواجه گردد. توجه داشته باشید که این افزایش دما در کنار درگیری موتور و سایر قطعات خودرو، می‌تواند منجر به گرم شدن اتاق خودرو نیز شود. در صورت مشاهده این علائم، کافیست تا بلافاصله خودرو را متوقف کرده، آن را خنک نموده و برای رفع عیب موجود، اقدام به تعمیر رادیاتور خود نمایید.

از دیگر علائم خرابی رادیاتور خودرو می‌توان به مواردی همچون فرسایش و ترک خوردگی مخزن آب رادیاتور، بروز صدمه در قطعات اتصالی رادیاتور، وجود آسیب در واترپمپ، ترموستات، بروز سوختگی در فن رادیاتور و آسیب دیدگی و از بین رفتن لوله‌های انتقال آب اشاره کرد.

در صورت نیاز به خدمات تعمیر رادیاتور و سیستم خنک‌کننده خودرو در تهران و در زمانی اندک، کافیست تا با امداد خودرو ورامین آقای امداد تماس بگیرید. تلفن تماس: 02148287

 

نحوه جلوگیری از خرابی رادیاتور خودرو

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که باید در رابطه با رادیاتور و عملکرد آن به آن توجه کنید، بررسی تخصصی و دوره‌ای خودرو است. از این رو توصیه ما به شما آن است که در صورت عدم تخصص در زمینه تعمیرات تخصصی خودرو، به جای آن که خود اقدام به تعمیر و تعویض قطعات بپردازید، با کارشناسان و تعمیرکاران این حوزه مشورت کنید و تعمیر آن را بر عهده آن‌ها بگذارید. شما می‌توانید برای بررسی و تعمیرات مربوط به رادیاتور خود با امداد خودرو ورامین آقای امداد تماس بگیرید.

 

علل کم شدن آب رادیاتور خودرو

عوامل و علل مختلفی می‌توانند منجر به کم آب شدن رادیاتور خودرو شوند. از این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هوا گرفتن رادیاتور
  • خرابی فن رادیاتور
  • خرابی رادیاتور
  • نشت آب از منبع انبساط
  • وجود نشتی در شلنگ رادیاتور
  • سوراخ شدن رادیاتور
  • ایجاد رسوب در رادیاتور
  • نشتی بخاری خودرو
  • سوختن واشر سرسیلندر
  • جوش آوردن رادیاتور

در صورتی که به هر دلیلی احساس کردید آب رادیاتور خودرویتان کاهش یافته است، باید به این مورد دقت کنید که آب خودرو یا مایع خنک‌کننده می‌تواند منجر به سوختن موتور و آسیب رساندن به پیستون ها شود و در نهایت هزینه های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. از این رو باید به سرعت اقدام به بررسی و شناسایی سریع مشکلات خودرو نمایید و از هزینه‌های زیاد در آینده جلوگیری کنید.

 

علل جوش آمدن آب رادیاتور و داغ شدن موتور

عوامل و و دلایل متعددی می‌توانند منجر به جوش آمدن آب رادیاتور و داغ شدن موتور شوند. داغ شدن موتور خودرو می‌تواند در نهایت منجر به مشکلاتی همچون نرسیدن روغن به قطعات متحرک انتهای مسیر روغن کاری، کاهش قدرت و کشش موتور، افزایش اصطکاک قطعات به دلیل بالا بودن ویسکوزیته روغن در دمای کم، تقطیر شدن گاز بنزین درون مجاری مربوطه شود. از این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی و سوراخ بودن رادیاتور
  • کار نکردن واتر پمپ یا پمپ آب
  • پاره شدن تسمه پروانه یا شل بودن آن
  • کثیفی بدنه موتور
  • جوش آوردن موتور
  • تازه تعمیر بودن موتور یا نو بودن موتور
  • کثیف بودن رادیاتور و گرفتگی شیار های آن
  • شکستن پره‌های پروانه
  • نامیزانی دلکو
  • سفت بودن چرخ‌ ها
  • خراب بودن ترموستات
  • سفت بودن یا کارنکردن سوپاپ ‌ها
  • گرفتن لوله خروج بخار آب در رادیاتور
  • خرابی آب پخش کن واترپمپ
  • عدم تنظیم فاصله پلاتین
  • گرفتگی اگزوز دود و عدم انجام عمل تخلیه
  • استفاده زیاد از دنده‌ های سنگین
  • کثیف بودن فیلتر هواکش کاربراتور

در صورت نیاز به خدمات تعویض روغن خودرو در محل و در تهران، در زمانی اندک، کافیست تا با امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید. تلفن تماس: 02148287

 

نحوه شستشوی رادیاتور خودرو

توجه داشته باشید که نمی‌توان با هر نوع آبی، رادیاتور را مورد شستشو قرار داد. چرا که به عنوان مثال آب شهری دارای مقدار زیادی املاح است که در صورت گرم شدن آن، املاح موجود در آب رسوب خواهند کرد. همچنین رسوب ایجاد شده در درون رادیاتور سبب آسیب رسیدن به محفظه رادیاتور می‌شود. در صورتی که چنین خرابی در لوله ها رخ دهد، روند انتقال آب درست انجام نخواهد گرفت. برای جلوگیری از این مشکل به وجود آمده، بهترین کار آن است که آب جوشیده را در درون راددیاتور بریزید و سپس با استفاده از آن ها، از محلول های موجود در رادیاتور محافظت‌های لازم را انجام دهید.

علاوه بر این بهتر است تا هر از چندگاهی نیز نسبت به تعویض آب رادیاتور اقدام کنید. به این ترتیب خواهید توانست تا هر زمان که آب رادیاتور به رنگ دیگری درآمد، آب آن را تعویض نمایید. برای تعویض آب رادیاتور، ابتدا باید شیر تخلیه‌ای را که در بخش زیرین رادیاتور قرار گرفته است را به حالت باز درآورید. به نحوی که آب داخل رادیاتور به طور کامل تخلیه شود. پس از آن، دوباره شیر تخلیه را بسته و رادیاتور را با آب جوشانده شده پُر نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد خودرو
خروج از نسخه موبایل