امداد خودرو ، مکانیک سیار و یدک‌کش منطقه دو تهران آقای امداد

به عنوان یک انتخاب عالی شما می توانید در زمان نیاز به امداد خودرو در منطقه دو با امداد خودرو منطقه دو تهران آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادگران و متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل است و آمادگی آن را دارد تا خدمات خود را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد. واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر بخشی از منطقه دو تهران هستند و در کمترین زمان خود را به شما می‌رسانند تا فرآیند امداد را آغاز نمایند. در صورت نیاز به خدمات جاده‌ای سریع در منطقه دو، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

امداد خودرو منطقه دو

شرکت آقای امداد آماده است تا در هر یک از محلات منطقه یک تهران، خدمات باکیفیت امدادرسانی جاده‌ای را همچون مکانیک سیار، پمپ بنزین سیار و باتری به باتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شرکت آقای امداد پس از ارائه تمامی خدمات، ضمانت‌نامه‌ای معتبر را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می‌توانید در صورت بروز هر نوع مشکل، اقدام به دریافت وجه خود نمایید. از محبوب‌ترین خدمات امداد خودرو منطقه دو آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باتری به باتری منطقه دو

تمامی باتری‌ها در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهند که رانندگان می‌توانند با شناسایی آن‌ها متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و اقدام به تعویض آن نمایند. با این وجود ممکن است که باتری به یکباره از کار بیافتد. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو منطقه دو آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و تعویض باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمت منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

امداد خودرو منطقه دو تهران

بنزین سیار منطقه دو

یکی از خدمات محبوب کاربران آقای امداد پمپ بنزین سیار منطقه دو تهران است که می‌تواند نیاز سوخت خودروها را در هر زمانی از شبانه روز باکیفیتی بالا رفع نماید. شما دیگر لازم نیست تا برای بنزین زدن به خودروی خود مسیر زیادی را برای رسیدن به پمپ بنزین تلف کنید و در صف های طولانی به انتظار بمانید، کافیست تا با آقای امداد تماس بگیرید تا اکیپ پمپ بنزین سیار منطقه دو در محل، سوخت مورد نیازتان را با کیفیتی بالا و با استاندارد کافی در اختیارتان قرار دهد. اکیپ‌های پمپ بنزین سیار منطقه دو آقای امداد، بنزین را با همان کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما عرضه خواهند کرد.

در صورت نیاز به امداد خودرو در شمال تهران می توانید با آقای امداد تماس بگیرید

مکانیک سیار منطقه دو

شرکت آقای امداد آماده است تا خدمات مکانیک سیار خود را در تمامی بخش‌ها و بزرگراه‌های منطقه دو در اختیار شما قرار دهد. خدمات ارائه شده توسط مکانیک سیار منطقه دو آقای امداد عبارت‌اند از:

  • انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای دقیق و پیگیری‌های مداوم با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت‌ها
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، تعویض روغن، شارژ باتری، تعویض باتری در محل، پنچرگیری و…
  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی

تمامی این موارد فوق، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، اکیپ مکانیک سیار منطقه دو آقای امداد می‌تواند خدمت رسانی نماید.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در کرج، کافیست تا با امداد خودرو کرج آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

یدک کش منطقه دو

یدک‌کش منطقه دو آقای امداد با برخورداری از انواع یدک‌کش، تریلر کفی، دکل و جرثقیل می‌تواند در هر محله‌ای آماده شده و خدمات یدک‌کشی را به صورت ایمن با قیمت منصفانه و باضمانت در اختیار شما قرار دهد. شرکت امداد خودرو آقای امداد با بیش از ۱۰۰ یدک کش آمادگی آن را دارد تا خودروی شما را برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگر به طور استاندارد و ایمن حمل نماید. خدمات یدک‌کش منطقه دو آقای امداد عبارت‌اند از:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر، مراکز بیمه
  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای مسابقه ای
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت

از تجهیزات مورد استفاده یدک‌کش منطقه دو آقای امداد، می‌توان به مواردی چون تریلر کفی، جرثقیل و دکل اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

جرثقیل منطقه دو

یکی از وسایل مورد استفاده در یدک‌کش منطقه دو، جرثقیل منطقه دو است که در صورت نیاز می‌توان با آن به امدادرسانی و جابه‌جایی خودروها پرداخت. جرثقيل‌ها بسیار متنوع و پرکاربرد بوده و می‌توانند بارهایی با وزن بالا را به راحتی انتقال دهند. امروزه جرثقیل‌ها پیشرفت بسیاری کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربرد های بیشتری دارند؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به ماشین ها وارد می شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه حمل کنند.

  • تریلر کفی منطقه دو

تریلرهای کفی یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی هستند که در ارائه خدمات امداد خودرو و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند. تریلرهای کفی دارای ظاهری همچون کامیون اما بدون هيچ دیواره‌ای هستند. از این دستگاه اغلب برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. اپراتورهای آقای امداد پس از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی منطقه دو را برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار خودروها، اقلامی چون تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد را نیز می‌توان با تریلرهای کفی حمل کرد.

دکل منطقه دو

دکل منطقه دو، از دیگر خدمات یدک‌کشی آقای امداد بوده و در حقیقت نوعی از جرثقیل به شمار می‌رود که به یک دکل مجهز شده است. با استفاده از دکل منطقه یک، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده سازی می‌شود و پس از اتمام کار به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر را انتقال می‌دهد.

امروزه اغلب خودروها، رکاب هایی با جنس فایبر گلاس دارند که بسیار شکننده بوده و به آسانی آسیب می‌بینند. بر همین اساس دکل منطقه دو آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب است؛ چرا که در جرثقیل‌های دکل دار، مابین رکاب ها و تسمه یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیرد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری به رکاب ها وارد گردد. در نتیجه این امر از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری می‌کند.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در جاده چالوس، کافیست تا با امداد خودرو جاده چالوس آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

محلات تحت پوشش امداد خودرو و یدک‌کش منطقه دو آقای امداد

شرکت آقای امداد دارای اکیپ‌های مستقر در تمامی محلات منطقه دو تهران چون ستارخان، پونک، تهران‌ویلا، دریان نو، سعادت‌آباد، شهرآرا، شهرک غرب، صادقیه، طرشت، فرحزاد، گیشا، کوی فراز، مرزداران و… بوده و آماده خدمت‌رسانی 24 ساعته با قیمتی منصفانه به شما عزیزان است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد خودرو
خروج از نسخه موبایل