مکانیک سیار تهران و کرج شبانه روزی 02148287 با ضمانت

تیم مکانیک سیار تهران و کرج و شهرستان های آقای امداد، آماده‌ی ارائه خدمات 24 ساعته به شما هستند تا مشکل خودروی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنید. ما از سیستم موقعیت‌یابی آنلاین برای یافتن نزدیکترین امدادگر برای شما استفاده می‌کنیم و سریع تعمیر در محل توسط امدادگران ما در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. در هر زمانی ممکن است با مشکلات خودرویی روبرو شوید می توانید با ما تماس بگیرید.

شرکت آقای امداد که تاکنون فعالیت خود را در شهر تهران بزرگ و حومه تهران با داشتن مجوزهای رسمی از سازمان های مربوطه دریافت نموده، حدودا 200 نفر عضو را در مجموعه خود گرد هم آورده که نزدیک به 320 نفر مختصص حمل و جا به جایی خودرو و 180نفر برای تعمیرات خودرو فعالیت می نمایند، که در حال حاضر نسبت به آمار روزانه و پیگیری‌های متعدد از سوی شرکت مشتریان عزیز پس از انجام خدمت رسانی می تواند رضایت خود را پس از دریافت خدمات اعلام نموده و این افتخاری است که شرکت آقای امداد بتواند همچنان در صدر شرکت‌های امدادخودرو باقی بماند. اگر نیاز به مکانیک سیار شمال تهران داشتید با ما تماس بگیرید.  می توانید رضایت مشتریان قبلی ما را اینجا ببنید.

خدمات مکانیک سیار

تعویض انواع قطعات و تعمیر انواع بخش‌های خودرو در کنار حمل خودروها خدماتی هستند که تیم آقای امداد با کادری مجرب، به صورت ضمانت شده به شما ارائه می‌دهد؛ اصلی‌ترین خدمات مکانیک سیار آقای امداد عبارتند از:
تعویض روغن در محل

اگر به دنبال خدمات تعویض روغن در محل هستید، تیم ما از تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه تشکیل شده است که می‌توانند در هر مکان و هر زمانی به شما خدمات تعویض روغن ارائه دهند. ما از روغن با کیفیت و مرغوب استفاده می‌کنیم و و روغن تازه را به همراه فیلتر مناسب جایگزین می‌کنیم.

خودروبر

خدمات یدکش کش و خودروبر شامل کشیدن و حمل خودروهای دچار خرابی یا حوادث در جاده‌ها و خیابان‌ها می باشد. این خدمات به شما کمک می‌کنند تا در صورت بروز مشکل در خودرویتان، بتوانید آن را به تعمیرگاه یا مکان دیگری منتقل کنید. می‌توانید در صورت بروز مشکل، با تماس به شماره امداد خودرو آقای امداد، درخواست خدمات یدکش کش را بدهید.

تعویض لنت ترمز در محل

خدمات تعویض لنت در محل، یکی از بهترین راه‌های حفظ ایمنی و عملکرد خودرو شماست. با استفاده از این خدمات، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به حضور در تعمیرگاه، لنت‌های خودرو خود را تعویض کنید. با تجربه و دانش فنی ما، مطمئن باشید که لنت‌های جدید شما با کیفیت بالایی نصب خواهند شد.

امداد باتری

اگر باتری ماشین شما به پایان رسیده و نیاز به امداد باتری دارید، ما به شما کمک می کنیم. ما می‌توانیم با یک باتری جدید یا استفاده از باتری به باتری، مشکل را حل کنیم. همچنین می‌توانید از سرویس‌های امداد باتری در محل خود استفاده کنید. در هر صورت، حفظ باتری در وضعیت خوب و عملکرد بهینه آن، با توجه به رعایت نکات مصرف و نگهداری، از اهمیت بالایی برخوردار است.

پمپ بنزین سیار

خدمات پمپ بنزین سیار، بهترین راه حل برای تأمین سوخت در مسافرت های طولانی و یا در مناطق دور از شهر است. با خدمات پمپ بنزین سیار، شما می توانید به راحتی و با اطمینان کامل، سوخت خودرو خود را تأمین کنید و به مسیر خود ادامه دهید.

خدمات دیاک در محل

خدمات دیاک در محل در واقع خدمات تعمیر و نگهداری دیاک هستند که توسط تعمیرکاران حرفه‌ای ارائه می‌شوند و در محل شما یا محل کارتان انجام می‌شوند. این خدمات شامل تعمیر، رفع عیب و اشکالات، نصب و راه‌اندازی دیاک، تعویض و ارتقاء قطعات و کارت‌های دیاک و همچنین تست و تشخیص عیب دیاک می‌شوند.

ما عملکرد امدادگرهای خود را ضمانت می کنیم و هر گونه مشکلی یا خسارتی پیش آمده به صورت کامل پرداخت می شود. با موقعیت یابی امدادگر ها تمام نقاط تهران را برای خدمات امداد رسانی تعمیر در محل پوشش دهیم. هدف ما اراده بهترین خدمات امداد رسانی با قیمت مصوب است. آقای امداد بیش از 80 امدادگر و 120 متخصص حمل خودرو دارد که مناطق 22 گانه تهران را به صورت کامل آماده امداد رسانی هستند. اگر نیاز به امداد خودرو در شمال تهران دارید آقای امداد آماده خدمت رسانی است.

تیم مکانیک سیار تهران و کرج آقای امداد به صورت 24 ساعته آماده خدمت به شما هستند و در کمترین زمان مشکل خودروی شما را حل کنید. ما از موقعیت یابی آنلاین برای پیدا کردن نزدیکترین امدادگر به شما استفاده می کنیم. تعمری در محل آقای امداد در سریعترین زمان ممکن امدادگر ما برای تعمیر حاضر هست. مشکلات خودرو ممکن است همه زمانی برای ما رخ دهد حتما شماره ما را ذخیره کنید.

خدمات امداد سیار 

خدمات امداد خودرو شامل دو بخش است:

  1.  خدمات سیار (مکانیک تخصصی)
  2. خدمات حمل و جابجایی

همه امدادگران سیار  باید برای خدمت‌رسانی بهتر و احساس امنیت و آرامش بیشتر برای مردم ضمن داشتن کارت شناسایی و مدرک تخصصی و لباس فرم و با داشتن تجهیزات و ابزارآلات کامل از جمله: جعبه بوکس، آلن، جک و قطعات مصرفی مورد استفاده مانند: تسمه دینام، هرزگرد، ماهک دنده، سیم کلاچ، پمپ بنزین، سیم گاز، کائوچوی کلاچ، فیوز، درب رادیاتور، کورکن رادیاتور، شلنگ آب، شلنگ بخاری، را برای حداقل اتومبیل های داخلی داشته باشند. ولی در عین خدمت‌رسانی چنانچه اتومبیلی که دچار حادثه شد از اتومبیل های وارداتی بود، امدادگران تخصصی ما برای حل مشکل شما فرستاده می شوند و اگر قطعه مدنظر بود که مورد نیاز بود که اتومبیل در آنجا می بایست تعویض می شد شرکت امداد خودرو میبایست آن قطعه را به صورت آنلاین به امدادگران تحویل داده و خدمت رسانی نماید.

 

خدمات امداد سیار شامل حمل و جابه جایی با انواع خودروبرها و خودروسوارها و کفی  است . به گونه ای می باشد که مردم در زمان اتفاق نیاز به کمک از سوی شرکت امداد خودروهای جوازدار توسط مراکز 118 و سایت های رسمی و با نماد کسب و کارهای مجازی (اینماد) می باشند که اتفاق به وجود آمده را به اپراتور مرکز تماس شرح داده و اگر نیاز به کارشناسی داشت راهنمایی کامل انجام شود و امدادگر یا (مکانیک سیار) به محل اعزام گردد و در صورت تعمیر یا تعویض قطعه رفع عیب نماید.

خدماتی که توسط تعمیرکاران در محل انجام می شود که چنانچه اتومبیل مشتری در بزرگراه بوده می بایستی ظرف 10 دقیقه تعمیر آن انجام گیرد که باعث ترافیک و حادثه در بزرگراه نشود. از جمله مواردی که می توان مثال زد:

  1. تعویض ماهک دنده
  2. تعویض سیم کلاچ
  3. تعویض شلنگ رادیاتور
  4. تعویض فیوز
  5. تعویض لاستیک
  6. تعویض پمپ بنزین

از جمله مواردی می باشند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل مورد نظر می‌توان خدمت رسانی نمود.

نحوه تماس با مکانیک سیار تهران و شهرستان

جهت تماس فوری با مکانیک سیار آقای امداد می توانید با شماره ۰۲۱۴۸۲۸۷ تماس بگیرید. همچنین می توانید با پشتیبانان و چت آنلاین وب سایت آقای امداد در ارتباط باشید و درخواست خود را مطرح کنید.

ضمنا تیم امداد خودرو آقای امداد اپلیکیشن مخصوصی دارد که با نصب آن و از طریق آن‌ می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را درخواست کنید.

با استفاده از موقعیت‌یابی آنلاین و مجهز بودن تیم‌های سیار آقای امداد به سیستم GPS، امدادرسانان به سرعت شناسایی و نزدیکترین آن‌ها به سوی شما راهی می‌شوند. به همین علت شماره تماس آقای امداد را همین حالا در گوشی خود ذخیره کنید تا در صورت نیاز خیلی ساده و راحت به ما دسترسی داشته باشید. شرکت آقای امداد فعالیت خود را ابتدا در شهر تهران بزرگ و حومه با دریافت مجوزهای رسمی از سازمان های مربوطه شروع کرد و حالا یکی از قدرتمندترین و معتبرترین شرکت‌های امدادی استان شناخته شود.

امروزه حدودا 200 نفر عضو در مجموعه امداد خودرو آقای امداد مشغول به کار هستند که نزدیک به 120 نفر آن‌ها مختصص حمل و جا به جایی خودرو و 80 نفر نیز در حوزه تعمیرات و عیب‌یابی خودرو فعالیت می‌کنند. با توجه به آمار روزانه و پیگیری‌های متعددی که از سوی شرکت از مشتریان عزیز پس از انجام خدمت رسانی به عمل آمده است، رضایت بالای مشتریان باعث شده تا شرکت آقای امداد بتواند همچنان در صدر شرکت‌های امدادخودرو باقی بماند. و انگیزه‌ای باشد در جهت ارائه خدماتی باکیفیت‌تر و به‌روزتر. اگر نیاز به مکانیک سیار شمال تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

عملکردهای امدادرسانان به طور منظم و دوره‌ای مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد و در صورت رخ دادن هر گونه مشکل، به دلیل ضمانت داشتن تمامی خدمات، خسارت آن به طور کامل به شما عزیزان پرداخت می‌شود. هدف ما در آقای امداد، ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات امداد رسانی با قیمتی مصوب و منصفانه است که به لطف خدا توانستیم به آن دست یابیم. آقای امداد با بیش از 80 امدادگر و 120 متخصص حمل خودرو حضور فعالی در مناطق 22 گانه تهران دارد و به صورت کامل آماده امداد رسانی در این مناطق است.

مناطع تحت پوشش خدمات تعمیرکار سیار آقای امداد

آقای امداد با بیش از 200 پرسنل و موقعیت یابی مکانیک سیار خود، آماده خدمت رسانی در تمام مناطق تهران است. مناطق تحت پوشش ما تمام مناطق 22 گانه تهران در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران و شرق تهران و مرکز شهر تهران است. جنت آباد،  مرزداران،  سعادت آباد،  شهران،  دهکده،  شهرک غرب،  کوهسار،  کن،  صادقیه،  آزادگان،  سازمان آب،  بلوار دریا   ستاری،  حکیم،  اکباتان، بلوار فردوس،  آزادی،  شهرک راه آهن،  چمران،  اشرفی اصفهانی،  امامزاده داود،  شهرک صدرا،  تونل حکیم، تونل نیایش،  الهیه،  تجریش،  سئول،  آتی ساز،  فرشته،  جردن،  نیایش،  ولنجک،  شهرک باقری،  شهرک نمونه،  دریاچه چیتگر،  وردآورد، شهرک آتی شهر

 

انواع خودرو تحت پوش مکانیک سیار آقای امداد

امدادگرهای آقای امداد بنا به نوع ماشین که داخلی یا خارجی باشد و قطعه مورد نظر به محل شما ارسال می شوند.

انواع مدلهای ماشین که آقای امداد تحت پوشش قرار می دهد شامل:

1- ماشین های داخلی:  پژو 206، پژو 405، پژو پارس ، سمند ، رانا ، دنا و دناپلاس ،ال 90 ، رنو کپچر ، سوزوکی ، سورن ، پژو 2008 ، پژو 301 ، اچ سی کراس ، پزو 407 ، هایما ، پژو 508 ،سایپا 111، سایپا 131، سایپا 141،تیبا،تیبا 2،سایپا 151،آریو،آریو تاکسی،CS35 ، سراتو، ساینا، کوییک، کوییک-آر، شاهین، زانتیا، ریو، برلیانس H220 ، برلیانس H230   ، نیومورانو، مگان، پارس تندر ،تندر 90، برلیانس H330، ساندرو، ساندرو استپ وی ، برلیانس کراس ، تیانا، کولئوس، نیو پیکاپ، ماکسیما، قشقایی، رونیز، ریچ

2- انواع ماشین های خارجی:  چری، MVM، هیوندا، کیا، پروتون، جک، هاوال ،نیسان ،تویوتا ، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا، هیوندای ورنا، آوانته ،i10 ، i20، i30، i40، اکسنت، النترا، کوپه، سونوتا ، ولستر، آزرا ،جنسیس سدان، سنتنیال، توسان، سانتافه،وراکروز،

مزایای مکانیک سیار آقای امداد

مکانیک سیار یا خدمات تعمیر و نگهداری خودرو در محل، مزیت‌های بسیاری برای مشتریان دارد که به شرح زیر می‌باشند:

1- صرفه‌جویی در زمان: با استفاده از خدمات مکانیک سیار، نیازی به حمل خودرو به تعمیرگاه نیست و تعمیر و نگهداری در محل انجام می‌شود. این باعث می‌شود تا زمان شما صرفه‌جویی شود و بتوانید کارهای دیگر را نیز انجام دهید.

2- سهولت در برنامه‌ریزی: با درخواست خدمات مکانیک سیار، شما می‌توانید برنامه‌ی تعمیر و نگهداری خودرو را بر اساس زمان و محل دلخواه خودتان برنامه‌ریزی کنید.

3- هزینه کمتر: هزینه‌ها برای خدمات مکانیک سیار به دلیل عدم نیاز به حمل خودرو به تعمیرگاه و کاهش هزینه‌های اجاره و تجهیزات، کمتر از خدمات تعمیرگاه می‌باشد.

4- تعمیرات در محل: در خدمات مکانیک سیار، تعمیر و نگهداری در محل انجام می‌شود و نیازی به حمل خودرو به تعمیرگاه نیست. این باعث می‌شود که شما به راحتی بتوانید تعمیرات را در محل کار، خانه یا هر مکان دیگری انجام دهید.

5- پوشش گسترده: خدمات مکانیک سیار برای بسیاری از نوع خودروها و در بسیاری از مناطق ارائه می‌شود. این باعث می‌شود که شما به راحتی بتوانید از این خدمات استفاده کنید، حتی در مناطق دوردست و دشوار دسترسی داشته باشید.

6- رضایت مشتریان: خدمات مکانیک سیار آقای امداد در بسیاری از موارد باعث رضایت مشتریان می‌شود. این به دلیل سهولت در برنامه‌ریزی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، تعمیرات در محل و پوشش گسترده است.

 

تعمیر خودرو در محل

اگر شما به دنبال خدمات تعمیر خودرو در محل هستید، ما به عنوان یکی از بهترین خدمات در این زمینه در دسترس شما هستیم. خدمات ما شامل تعمیر و نگهداری انواع خودروهای شما، از جمله خودروهای سواری، ون ها، کامیون ها و… می باشد.

ما به فکر راحتی و صرفه جویی در زمان و هزینه شما هستیم. با استفاده از تجربه و تخصص بالای تیم ما، ما می توانیم خودروهای شما را در محل شما تعمیر و نگهداری کنیم. به علاوه، ما از بهترین قطعات و تجهیزات برای تعمیر خودروهای شما استفاده می کنیم تا بهترین کیفیت خدمات را برای شما به ارمغان آوریم.

با استفاده از خدمات ما، شما می توانید زمان و هزینه خود را صرفه جویی کنید، زیرا نیازی به حمل و نقل خودرو به تعمیرگاه نخواهید داشت. همچنین، ما می توانیم خدمات تعمیر خودرو را در زمان مناسب و منطبق با برنامه های شما ارائه دهیم.

در کل، ما به عنوان یکی از بهترین خدمات تعمیر خودرو در محل، با توجه به تخصص و تجربه بالای تیم ما، به شما اطمینان می دهیم که بهترین خدمات را در اختیارتان قرار خواهیم داد. لذا، اگر به دنبال خدمات تعمیر خودرو در محل هستید، با ما تماس بگیرید.

خدمات سرویس در محل ما شامل

خدمات تعمیر خودرو در مکانیک سیار آقای امداد به خدمات خاصی محدود نمی شود و انواع مشکلات مختلف در بخش‌های گوناگون خودرو را در برمیگیرد. از جمله این موارد می‌توان به تعمیرات لازم برای رفع مشکلات انژکتور، سرویس کولر و بخاری، تعویض و یا تعمیر لنت های ترمز و … اشاره کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه با هم به بررسی انواع خدمات تعمیرات خودرو در محل در مکانیک سیار آقای امداد بپردازیم.

 

1. سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو

سرویس‌های دوره‌ای بخش‌های مختلف خودرو به این معناست که در بازه‌های زمانی معین و منظم، به بررسی بخش‌های گوناگون خودرو بپردازیم تا بتوانیم بسیار سریعتر از همیشه، مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کنیم.

 

این سرویس‌ها که در محل برای شما انجام می‌گیرند، شامل سرویس مایعات، سرویس بخاری و کولر، سیستم ترمز و فرمان و… می‌شوند و بهتر است تا قبل از شروع هر گونه سفر کاری یا تفریحی و حتی ترددهای درون شهری انجام گیرند.

 

2. تعویض روغن خودرو در محل

از دیگر خدمات مکانیک سیار آقای امداد، می‌توانیم به خدمت تعویض روغن در محل اشاره کنیم که با قیمتی مناسب و با استفاده از بهترین برندهای روغن‌ ایرانی و خارجی چون روغن موتور ایرانول، بهران و کاسپین برایتان انجام می‌گیرد. شما می‌توانید در تمام نقاط تهران گرفته تا البرز و گیلان و کرمان از تعویض روغن با بهترین کیفیت و قیمت ممکن برخوردار شوید.

امدادگران ما در محل ابتدا با استفاده از دستگاه ساکشن به طور دقیق روغن قدیمی و از کار افتاده خودرو را جمع‌آوری می‌کنند و سپس روغن جدید را به طور دقیق برایتان جایگزین میکنند. همچنین فیلتر روغن، مخزن روغن و… نیز بررسی شده و در صورت نیاز تعویض می‌شوند.

 

3. جلوبندی سازی در محل

با استفاده از خدمات جلوبندی سازی و تعمیر و تعویض قطعات آن در محل از مکانیک سیار آقای امداد، دیگر نگرانی از بابت خرابی یا به مشکل خوردن خودرو در محل کار یا مسافرت خود نداشته باشید. شما حتی می‌توانید این خدمت را در مسیرهای برون شهری هم با یک تماس و یا از طریق اپلیکیشن آقای امداد در اختیار داشته باشید.

جلوبندی سازی در محل شامل مواردی چون تنظیم سیستم بلبرینگ و پلوس، تنظیم و تعویض میل فرمان در محل، تنظیم و تعویض سگدست ها و شغالدست خودرو، تنظیم و تعویض فنر و کمک فنر در محل و تنظیم و تعویض سیبک ها در محل است و در زمانی کوتاه در اختیارتان قرار می‌گیرد.

شماره تماس آقای امداد: ۰۲۱۴۸۲۸۷

4. تنظیم موتور خودرو در محل

روشن شدن چراغ چک، کاهش شتاب خودرو، تغییر در صدای خودرو، افزایش مصرف سوخت، صدای غیر عادی موتور، لرزش بدنه و مواردی از این قبیل از نشانه‌هایی هستند که وجود یک اشکال در خودرو و البته بیشتر فرارسیدن زمان تنظیم موتور خودرو را نشان می‌دهند. با تنظیم موتور خودرو در محل، با کامل تر شدن احتراق، بازدهی موتور خودرو را افزایش و راندمان پیشرانه خودرو را کاهش دهید و به این ترتیب علاوه بر بهبود عملکرد موتور مزایای دیگری را نیز همچون کاهش آلایندگی، افزایش شتاب خودرو، کاهش مصرف سوخت، کم شدن صدای موتور و کاهش گرمای موتور کسب نمایید.

5. شارژ باتری در محل با مکانیک سیار آقای امداد

دلایل مختلفی از روشن ماندن چراغ های خودرو در طی شب تا برق دزدی و خرابی دینام یا تمام شدن شارژ باتری می‌توانند باعث شوند تا شارژ باتری تمام شده و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد. در این زمان شما می توانید با ما در آقای امداد تماس بگیرید. با توجه به نوع باتری خودرو و ظرفیت آن امدادگران ما شارژ باتری را برایتان به انجام می رسانند.

علاوه بر این مورد، ما در مجموعه آقای امداد انواع باتری های مورد نیاز برای خودروهای شما را نیز به فروش می رسانیم. این باتری ها همگی از گارانتی معتبر شرکتی برخوردار هستند و با ضمانت نامه معتبر شرکتی در اختیار شما قرار می گیرند. در صورت نیاز می توانید در همان زمان مکالمه با اپراتور یا از طریق وب سایت درخواست باتری خود را نیز ثبت کنید تا امدادگران ما تعویض آن را در محل برایتان به طور کامل از صفر تا صد انجام دهند.

 

6. تنظیم مصرف سوخت در محل

عوامل متعددی را می توان نام برد که در مصرف سوخت تاثیر گذار هستند؛ از پمپ بنزین گرفته تا نحوه عملکرد انژکتور در مصرف سوخت خودرو تاثیر می گذارند. در صورتی که متوجه مصرف زیاد سوخت خودرو خود در طی ۴ روز اخیر شده اید، کافیست تا با ما در مکانیک سیار آقای امداد تماس بگیرید. ما شستشو و تنظیم و تعویض قطعات مورد نیازتان را به همراه تنظیم و تعویض سرویس‌های موثر مرتبط با سوخت ماشین اعم از روغن، سیلندر، شتاب، صفحه و… در محل در زمانی کوتاه انجام می‌دهیم.

در نتیجه آن شما با صرف هزینه‌ای معقولانه و زمانی کوتاه نه تنها مصرف سوخت خودرو خود را کاهش می دهید، بلکه مزایای زیر را نیز برای خود به ارمغان می‌آورید:

  • کاهش هزینه ها به بهترین شکل ممکن و حذف استهلاک رفت و آمد
  • تنظیم میزان پاشش سوخت و تضمین سلامت موتور خودرو
  • حذف استهلاک‌های رفت و آمد و تهیه لوازم یدکی خودرو
  • رانندگی بهتر بدون ریب زدن ماشین
  • افزایش بینظیر شتاب خودرو
  • صرفه جویی در زمان شما برای مراجعه به تعمیر گاه

تنظیم مصرف سوخت در محل را برای خودروهای مزدا، لکسوس، برلیانس، سیتروئن، هیوندا، کیا، مازراتی، نیسان و میتسوبیشی خود به راحتی در محل با یک تماس انجام دهید. این کار را در زمانی کوتاه و با کیفیت بالا انجام شده بدانید.

 

7. تست دیاگ تخصصی با مکانیک سیار آقای امداد

امدادرسانان خبره و ماهر ما در مکانیک سیار آقای امداد با استفاده از دستگاه های پیشرفته و فوق مدرن دیاگ به

تشخیص انواع مشکلات خودرو های شما در محل می پردازند. از این رو در صورتی که تصمیم دارید تا یک خودروی جدید دست دوم را خریداری کنید، با یک تماس با مکانیک سیار آقای امداد، تست دیاگ به راحتی بر روی خودروی خود انجام دهید و از مشکلات فنی خودرو به طور کامل اطلاع یافته و مطمئن شوید.

از مواردی که در تست دیاگ بررسی شده و به اطلاع شما می رسند، می توان به چک کردن اولیه ارورهای خودرو، برطرف کردن ارورهای خطرناک در محل، تشخیص مشکلات برقی خودرو، سلامت سنسور های حیاتی خودرو چون سنسور اکسیژن، سنسور کاتالیزور و سنسور ABS، بررسی سیستم کنترلر، تشخیص سلامت گیربکس با خواندن فشار روغن گیرباکس و… اشاره کرد.

 

8. شستشوی انژکتور سیار

ممکن است که متوجه شوید خودرو در زمان حرکت کم می‌آورد و خیلی سریع‌تر از قبل سوخت از دست داده و نیاز به سوخت‌رسانی مجدد پیدا می‌کند، یکی از احتمالات خرابی انژکتور در اثر رسوب بنزین می‌باشد. با این حال نگران نباشید، امدادگران ما شستشوی انژکتور را به صورت تخصصی با باز کردن کلیه سوزن انژکتورها برایتان انجام می‌دهند. این شستشو در زمانی کوتاه و تنها در نیم ساعت با دستگاه مخصوص تمام می‌شود.

امدادگران ما همچنین به چک کردن شتاب خودرو و کنترل سوخت رسانی مرتبط با سنسور اکسیژن پرداخته و به تنظیم و تعویض استیپر در صورت لزوم با توجه به نیاز خودرو می‌پردازند.

 

9. تعویض شمع و وایر در محل

وایر در حقیقت انتقال برق خروجی از سیستم جرقه زنی یا همان کوئل را به شمع های موتور بر عهده دارد تا در نهایت جرقه در شمع ایجاد شده و انرژی مورد نیاز برای حرکت خودرو ایجاد شود. از علائمی که در رابطه با خرابی شمع و وایر هشدار می‌دهند، می‌توان به خام سوزی موتور در مصرف عادی، استارت نخوردن موتور، لرزش موتور در زمان خاموشی و افزایش مصرف سوخت اشاره کرد.

در صورتی که این علائم را داشتید، با ما در تیم مکانیک سیار آقای امداد تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن در کنارتان حاضر شویم و به بررسی برق ماشین و تنظیم کلیه شمع ها، برطرف کردن کلیه معایب مرتبط با برق رسانی شمع، تعویض شمع و وایر و کنترل برق رسانی شمع ها و تشخیص نقص‌های فنی در تک سوزی خودرو می‌پردازیم. با این وجود کارشناسان مکانیک خودرو باور دارند که پس از هر ۲۰ هزار کیلومتر پیمایش، بهتر است تا وایر و شمع‌ها تعویض شوند. در این باره نیز حتما به خوبی می دانید که با کجا می‌توانید تماس بگیرید!

شماره تماس آقای امداد: ۰۲۱۴۸۲۸۷

10. سرویس روشنایی خودرو سیار

از دیگر خدمات مکانیک سیار آقای امداد که با کیفیت عالی و در زمانی کوتاه در اختیار شما قرار می‌گیرد، سرویس روشنایی خودرو می‌باشد. امدادگران ما در این زمان به بررسی اتصالات بدنه، بررسی وضعیت ضد سرقت در پارامتر دستگاه عیب یاب، بررسی آنتن ترانسپوندر، بررسی ارتباط صحیح بین ICU و ECU، بررسی تگ داخل ریموت از نظر محل قرار گیری، بررسی کلیه چراغ های راهنما، چراغ بزرگ، نور پایین، مه شکن، چراغ خطر، تعمیر اتصال برق چراغ ها و رفع معایب اتصال فیوزها می‌پردازند.

 

11. تنظیم چرخ ماشین در محل

چرخ‌های خودرو برای اتصال به ماشین، به اتصالات مختلفی نیاز دارند که میزان نبودن هر یک از آن‌ها می‌تواند باعث شود تا چرخ در موقعیت و زاویه ی درستی قرار نگیرد. در نتیجه این عامل، افزایش مصرف سوخت، ساییده شدن زود هنگام لاستیک ها، کاهش عمر عقب‌بندی و جلوبندی خودرو و کاهش پایداری خودرو را شاهد خواهیم بود.

در صورتی که در زمان رانندگی احساس کردید که فرمان به یک سمت کشیده می‌شود و کنترل لازم را به خودرو ندارید، کافیست تا با ما تماس گرفته و درخواست مکانیک سیار خود را اعلام کنید. امدادرسانان ما در محل حاضر شده و سرویس بالانس رینگ و لاستیک، تنظیم ترمز دستی خودرو، تنظیم کلیه متعلقات دیسک و چرخ ماشین، تنظیم لنت و چرخ های عقب ( رگلاژ چرخ های عقب ) و تنظیم و تعویض دیسک ترمز و بلبرینگ چرخ را برایتان به سرعت و کیفیت عالی انجام می‌دهند.

 

12. تعمیر ECU در محل با مکانیک سیار آقای امداد

کامپیوتر یا ECU خودرو یکی از بخش‌های بسیار مهم و حساس خودرو مخصوصا در خودروهای امروزی است و می‌تواند به دلایل مختلفی دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. اگر با مشکلاتی چون ریپ زدن خودرو، مصرف زیاد سوخت، بالا و پایین رفتن دور موتور، بد کارکردن خودرو، لرزش خودرو، روشن نشدن خودرو، روشن شدن و خاموش شدن خودرو، روشن شدن چراغ چک و کم شدن قدرت موتور مواجه شدید، به احتمال بالا کامپیوتر خودرویتان آسیب دیده و نیاز به تعمیر توسط یک متخصص دارد.

دلایل گوناگونی منجر به خرابی این بخش می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم ضربه به ECU، آب خوردگی به ECU به خصوص در هنگام موتور شویی یا نفوذ باران، جابجا زدن سیم های باتری خودرو، باتری به باتری ناقص، افزایش ولتاژ در صورت خرابی در دینام و سیستم شارژ باتری، داغی بیش از حد ECU، جدا کردن باتری حین کارکرد خودرو و دستکاری ECU را عنوان کنیم.

دقت کنید که تعمیر این قطعه کار هر کسی نیست و به یک مکانیک ماهر و باتجربه نیاز دارد. امدادگران ما در مکانیک سیار آقای امداد در زمینه تعمیرات ECU در محل دوره های پیشرفته‌ای را گذارنده اند و آمادگی ارائه آن در هر زمانی از شبانه روز به شما رانندگان عزیز را دارند.

 

13. سرویس پدال های خودرو در محل

پدال های گاز، ترمز و کلاچ در خودرو از جمله قطعاتی هستند که باید به طور دقیق و بدون مشکل کار کنند تا سلامتی راننده و سرنشینان به خوبی حفظ شود. در صورتی که با علائم زیر روبرو شدید، مطمئناً نیاز به سرویس سریع پدال های خودرو در محل خواهید داشت:

  • خارج شدن پدال گاز از ریگلاژ استاندارد
  • محکم و سخت شدن ترمز گرفتن
  • نرم شدم پدال ترمز
  • خارج شدن تنظیمات پدال گاز از قسمت ورودی دریچه ساسات
  • عملکرد پدال ترمز با درصد پایین

آسیب دیدگی پدال های خودرو در اثر مواردی چون نشتی در شلنگ‌های ترمز، شکستگی پدال شتاب دهنده، عملکرد نادرست سنسور پدال گاز، وجود هوا در مخزن روغن ترمز، تمام شدن یا کاهش روغن ترمز، گرفتگی اجزای دریچه ساسات، خوردگی لنت های ترمز و نقص فنی سیلندر اصلی ترمز و… رخ می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از سرویس پدال های خودرو توسط مکانیک سیار آقای امداد، از این مشکل جلوگیری و همواره رانندگی بی‌خطر و ایمن را تجربه کنید.

امدادگران ما به بازدید، تنظیم و تعویض پدال ها پرداخته و در کنار آن بخش‌هایی چون سنسور چراغ ترمز، ریگلاژ ترمز و نشتی روغن ترمز را بررسی کرده و به تنظیم مقدار سوخت‌رسانی استاندارد می‌پردازند.

تمامی خدمات مکانیک سیار آقای امداد را می‌توانید به طور ۲۴ ساعته در هر جایی از سمنان در اختیار داشته باشید. بله ما در سرتاسر کشور آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

 

14. تعویض کیت نرم کننده کلاچ با مکانیک سیار آقای امداد

یکی از قطعاتی که برای کمک به رانندگان طراحی و ساخته شده، کیت نرم کننده کلاچ است. با نصب این قطعه دیگر لازم نیست تا برای تعویض دنده یا نگه داشتن خودرو، کلاچ ماشین را تا انتها فشار دهید و تنها با یک فشار کوچک قادر خواهید بود تا دنده را تعویض کرده و خودرو را نگه دارید.

به کارگیری این قطعه کلاچ خودروی شما را به شدت نرم و عمر صفحه کلاچ خودرو را تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهد. همچنین رفع درد زانو و آرامش خاطر، عدم درگیری چرخ دنده ها و سیستم گیربکس خودرو با فشارهای عرضی، افزایش شتاب خودرو، بهینه سازی مصرف سوخت و برطرف کردن تمامی احساس ناراحتی های ناشی از داشتن یک کلاچ سفت از دیگر مزایای استفاده از این قطعه است. با یک تماس با مکانیک سیار آقای امداد این قطعه را از بهترین برند در اختیار خواهید داشت.

 

15. تعویض صفحه کلاچ در جاده

مطمئناً به خوبی از نحوه عملکرد صفحه کلاچ اطلاع دارید و میدانید که یکی از پرکاربردترین قطعات خودرو است و همواره پس از مدتی نیاز به تعویض پیدا می‌کند، مخصوصا اگر خودرو در دست رانندگان جوان و پرسرعت باشد!

در صورتی که در زمان رانندگی با مواردی چون سفتی پدال کلاچ، لرزش خودرو در شروع حرکت، عدم ارتباط مناسب بین دور موتور و سرعت پرش پا و صدای دنده، سخت‌شدن تعویض دنده و خاموش‌نشدن خودرو مواجه شدید، به احتمال زیاد صفحه کلاچ آسیب دیده و نیاز به تعویض خواهد داشت.

این کار را به تعمیرکاران غیرمعتبر و بی تجربه نسپارید؛ چراکه عوارضی به مراتب بدتر را تجربه کرده و البته از نظر هزینه‌ای نیز بسیار ضرر خواهید کرد. دیسک و صفحه قطعات حساسی هستند و در زمان تعویض آن‌ها باید نکاتی چون استفاده از کاسه نمد، تنظیم درست سیم کلاچ و روغن‌کاری بلبرینگ و تعویض روغن گیربکس هم رعایت شوند. این کارها را بسیاری از تعمیرکاران انجام نمی‌دهند تا شما مجبور به استفاده دوباره از خدمات آن‌ها باشید.

اما ما در مجموعه آقای امداد، هدف خود را ارائه خدمات امدادی با کیفیت عالی عنوان کرده‌ایم و برای آن از هیچ کاری فروگذار نخواهیم بود. پس با ما تماس بگیرید و علاوه بر استفاده از یک صفحه کلاچ باکیفیت‌تر، صرفه جویی در زمان، گارانتی معتبر شرکتی و هزینه های بسیار به صرفه، از پشتیبانی رایگان ۲۴ ساعته نیز برخوردار باشید.

 

16. تعویض سرسیلندر خودرو در محل با مکانیک سیار آقای امداد

در طی زمان و در اثر استفاده از خودرو، ممکن است که سرسیلندر تاب دیده، ترک خورده و دچار خوردگی یا کربن گرفتگی شود. در نتیجه قادر نخواهد بود تا به مانند قبل عملکرد ۱۰۰ درصدی خود را بروز دهد. از دلایل خرابی و آسیب دیدگی سرسیلندر خودرو می‌توان به عواملی چون روغن سوزی، یخ بستن مایع خنک کننده درون موتور، اختلال در سیستم سوخت رسانی و جرقه زنی، از بین رفتن مجاری آب و روغن، گرم شدن بیش از حد موتور، باز کردن موتور در حالت گرم، گرفتگی لوله تهویه کارتل و … اشاره کرد.

اما اگر سوالتان آن است که ما چگونه متوجه شویم که سرسیلندر آسیب دیده و نیاز به تعویض دارد، کافیست تا کمی در سازوکار موتور و سرسیلندر دقت کنید. اگر علائمی چون نشتی روغن به مسیر مایع خنک کننده، رد شدن کمپرس موتور به مایع خنک کننده، نشتی مایع خنک کننده به روغن موتور، نشتی مایعات خارجی، نشتی داخلی، بد کار کردن سیلندر‌ و یا نشتی مایعات داخلی را مشاهده کردید، سرسیلندر به احتمال زیاد آسیب دیده و باید تعویض شود.

ما این کار را برای شما در محل کار و یا پارکینگ منزل تان در کمتر از ۵ ساعت انجام داده و آن را برایتان تعویض می کنیم. حتی در صورتی که نیاز به تراش نیز باشد، امدادگران آقای امداد این کار را برایتان به طور کامل و بدون نقص انجام می‌دهند.

 

17. تعویض پلوس خودرو سیار با مکانیک سیار آقای امداد

پلوس یکی از مهم‌ترین بخش های انتقال قدرت و نیرو در سیستم چرخ های خودرو به شمار می رود و در هر خودرو دو عدد از آن در بخش جلوی خودرو وجود دارد. بطور کلی پلوس‌ها وظیفه دارند تا نیروی به وجود آمده از گیربکس را به چرخ ها منتقل کنند و چرخش چرخ‌ها را ممکن نمایند. از این رو در ناحیه سرپلوس و گردگیرها بسیار آسیب پذیر هستند؛ چرا که دائماً در حال حرکت هستند.

در بسیاری از مواقع ممکن است که شما لرزش غیر طبیعی خودرو را احساس کنید که یکی از مهمترین دلایل آن خرابی پلوس ها می باشد. کافیست تا در این زمان‌ها با ما تماس بگیرید تا امدادگران مکانیک سیار آقای امداد در محل حاضر شده و ابتدا با تشخیص دقیق اقدام به تعمیر یا تعویض پلوس ها و اجزای آن نمایند.

 

18. رفع نشتی مایعات خودرو سیار

نشتی مایعات خودرو می تواند در گاهی مواقع بسیار خطرناک و گاهی اوقات چندان مهم نباشد؛ به طور مثال نشتی روغن ها و مایع خنک کننده باید به صورت جدی بررسی و رفع گردد، در صورتی که رفع نشتی مایع تمیز کننده شیشه خودرو چندان اهمیت ندارد؛ البته در روزهای بارانی و زمستانی و گردوخاکی خوب است که این نشتی به سرعت برطرف شود.

به طور مثال نشتی آب از رادیاتور می تواند در بخش هایی چون لوله های منتهی به ترموستات یا لوله های خنک کننده رخ داده و منجر به تخلیه رادیاتور گردد. در این زمان احتمال داغ شدن خودرو و جوش آوردن آن افزایش می یابد. در این زمان کافی است تا با ما در تیم مکانیک سیار آقای امداد تماس بگیرید و سرویس دقیقا تنظیم دمای خودرو را به ما بسپارید. با این کار نه تنها از اتلاف وقت جلوگیری می کنید، بلکه هزینه بسیار کمی را نیز خواهید پرداخت. علاوه بر این ما پشتیبانی ۲۴ ساعته و کاملی را نیز پس از انجام کار در اختیارتان قرار می دهیم و هرگونه مشکلی را ضمانت می کنیم.

 

19. تعویض لنت ترمز در محل

ترمز یکی از آن بخش های مهم و با اهمیت خودرو است که اهمیت زیادی در حفظ ایمنی و جان سرنشینان راننده ایفا می کند. در صورتی که در حین رانندگی متوجه کم شدن توان ترمز گیری، لرزش همزمان پدال و فرمان خودرو، مایل شدن اتومبیل به یک طرف در حین ترمز گیری و ایجاد صدای عجیب در حین ترمز گرفتن شدید، به احتمال زیاد لنت ترمز تمام کرده و باید آن را جایگزین نمایید.

با توجه به اینکه خرابی و ناقص بودن لنت ها می تواند صدمات جدی را به دنبال داشته باشد، بهتر است تا در صورت مشاهده این موارد هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید. امدادرسان ما در مکانیک سیار آقای امداد به بازدید تنظیم تعویض و انتخاب بهترین لنت ترمز برای خودرو شما پرداخته و سرویس آن را نیز مطابق با کیلومتر برایتان به انجام می رسانند.

بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو توصیه می‌کنند که برای تعویض لنت ها به صورت دوتایی اقدام کنید و تنها از تعویض یک لنت دوری نمایید؛ چرا که در صورتیکه لنت‌ها شبیه به هم بوده و از یک ساختار و کیفیت باشند، کارکرد صحیح و بدون مشکل را برایتان به ارمغان می آورند. تمامی قطعات و لوازم یدکی از جمله لنت های ترمز که در مجموعه آقای امداد در اختیار شما قرار می گیرند، همگی از بهترین برندهای موجود بوده و از ضمانت و گارانتی معتبر برخوردار هستند.

 

20. بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی

معاینه فنی خودرو چند سالی است که اجباری شده و از آن دسته خدماتی است که تمامی رانندگان برای حضور و رانندگی در جاده ها از آن استفاده کنند. در صورتی که عمر خودروی شما بیش از چهار سال بوده و یا به تازگی خودروی دست دومی را خریداری کرده که بیش از چهار سال عمر دارد، حتما باید برای گرفتن معاینه فنی اقدام کنید. با این حال قبل از مراجعه به مرکز معاینه فنی ابتدا باید ایرادات خودروی خود را برطرف کنید تا دیگر مجبور به انجام دوباره کاری نباشید. همان‌طور که می‌دانید یکی از مدارک مورد نیاز برای گرفتن معاینه فنی داشتن فرم تشخیص عیوب ظاهری است که می توانید آن را در محل از ما بخواهید. کافیست تا با ما تماس بگیرید.

 

21. خدمات سیار تعویض رادیاتور

در صورتی که با نشانه‌هایی همچون نشت مایع خنک کننده، افتادگی و خراب شدن شیلنگ رادیاتور، وجود هوا داخل سیستم خنک کننده، گرم شدن بیش از حد موتور و یا سرریز شدن آب رادیاتور مخزن مواجه شدید، نیاز به خدمات سریع تعویض رادیاتور دارید. همان طور که می دانید وظیفه اصلی رادیاتور خنک سازی موتور است در صورتی که آسیب دیده و آب خنک کننده درون آن کاهش یابد، می‌تواند مشکلات گوناگون و جدیدی را ایجاد کند. به طور مثال سوختن واشر سرسیلندر یکی از کوچکترین خطراتی است که این اتفاق منجر به آن می‌شود و پیامدهای بسیاری را به دنبال خود می آورد. برای دریافت سریع این خدمت با ما تماس بگیرید.

 

22. تعویض تسمه تایم در محل با مکانیک سیار آقای امداد

کارشناسان حوزه خودرو همواره پیشنهاد می‌کنند که پس از ۳ تا ۵ سال استفاده از خودرو و یا طی کردن حدود ۶۰ الی ۷۰ هزار کیلومتر با آن اقدام به تعویض تسمه تایم تسمه دینام و یا هرزگرد آن شود. این کار می‌تواند از خسارت‌های احتمالی و پرخطر خودرو در آینده بکاهد و البته با هزینه بسیار ناچیز سرهم آید. با این حال در صورتی که میزان کیلومتر طی شده با تسمه تایم خودتان را نمی دانید، در صورتی که علائم زیر را مشاهده کردید به سرعت برای تعویض آن اقدام کنید:

  • ترک یا برش لاستیک
  • روغن روی (نشت روغن) تسمه
  • سایش بیش‌ازحد
  • تنش ناکافی

 

23. سرویس گیربکس اتوماتیک سیار

مشکلات مربوط به گیربکس اتوماتیک از آن سری مشکلاتی هستند که بسیاری از رانندگان را درگیر می‌کنند و حتی می توانند باعث شوند تا خودروها به طور کلی از کار بیافتند. با این حال بسیاری از رانندگانی هیچ اطلاعی از نحوه برخورد با آن و آمادگی برای جلوگیری از خرابی آن را ندارند. به طور کلی باید هر ۱۵ ماه یک بار و یا پس از طی کردن حدود ۱۵۰۰۰ مایل با خودرو، گیربکس اتوماتیک تعویض و یا سرویس شود. اما در صورتی که در مناطق گرم زندگی می کنید و به خوبی سرویس های دوره ای را انجام نمی‌دهید، در طی مدت زمانی کوتاه تری نیاز به تعویض خواهید داشت.

از علائمی که می‌تواند به ما هشدار دهد که گیربکس اتوماتیک آسیب دیده می توان به عدم روان بودن دنده، بالا رفتن دور موتور و عدم حرکت خودرو، وجود مشکل در سیستم انتقال خودرو و … اشاره کرد. این مشکلات باید در زمان مشاهده اولین علائم رفع شوند.

 

24. تعمیر و تعویض کمپرسور سیار

از اهمیت کمپرسور کولر خودرو نباید غافل شد؛ چرا که تأمین هوای خنک درون کابین را این قطعه بر عهده دارد و تعمیر آن نیز باید توسط تعمیرکار متخصص و با تجربه انجام گیرد. این قطعه بسیار حساس بوده و شاید با تعویض یک قطعه کوچک به راحتی تعمیر شود، اما با دستکاری بیشتر توسط فردی که کار بلد نیست، می‌تواند آسیب بیشتری دیده و نیاز به تعویض پیدا کند.

موارد متعددی از جمله خرابی کلاچ، خرابی رله کمپرسور، ایجاد فاصله بین کلاچ و پولی، مستهلک شدن باتری و خرابی ترموستات‌ می توانند منجر به آسیب دیدگی کمپرسور شوند که این موارد با علائمی چون نشت کردن روغن در کمپرسور، علایم داغ شدن کمپرسور کولر خودرو، خاموش شدن بی دلیل کولر گازی و شل شدن کپرسور در جای خود همراه خواهند بود. در صورت مشاهده این علائم کافیست با یک تماس تیم مکانیک سیار آقای امداد را باخبر کنید، ما تعمیر و تعویض کمپرسور کولر خودرو شما را در زمان کوتاه با استفاده از بهترین متریال انجام می دهیم.

 

25. تعویض دینام سیار

تعویض و تعمیر دینام خودرو خود را به دست متخصصان مجرب و حرفه ای آقای امداد بسپارید. دقت کنید که هر فردی نمی تواند این کار را انجام دهد و باید از دانش فنی و تخصصی لازم برخوردار باشد. ما تعمیر دینام خودروهای داخلی و یا وارداتی شما را در سریعترین زمان ممکن با ارائه فاکتور معتبر با بهترین قیمت و گارانتی شرکتی انجام می دهیم.

آسیب دیدگی و خرابی دینام می تواند در اثر فرسودگی و یا خرابی اجزای داخلی آن از جمله بلبرینگ، آفتامات دینام، استاتور، دیود دینام، آرمیچر، کلکتور و استاتور رخ دهد که امدادگران ما هر یک از آن‌ها را در محل برای شما تعمیر و در صورت نیاز تعویض می‌کنند.

26. تعویض ترموستات در محل

اگر با ترموستات آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که وظیفه قطع یا وصل جریان الکتریکی را برعهده دارد و نقشی بسیار مهم در حرکت و عملکرد و خودرو ایفا می کند. از علائم خرابی ترموستات که در صورت مواجهه با آن بهتر است تا سریعا برای تعویض اقدام کنید، می توان به کاهش گرانروی (غلظت) روغن موتور، جابه‌جایی آمپر آب به صورت غیر طبیعی، به هم خوردن تنظیم دمای موتور، آسیب سیلندرها و رینگ پیستون ها، نشتی آب و ضد یخ از قسمت زیرین خودرو و افزایش مصرف سوخت و روغن موتور اشاره کرد.

 

27. تعویض کاربراتور سیار

در صورتی که با کاربراتور آشنایی ندارید، خوب است بدانید که این قطعه وظیفه کنترل مصرف سوخت در زمان کارکرد عادی موتور، روشن کردن موتور در حرارت های مختلف سرد یا گرم، تهیه مخلوط هوا و سوخت در شرایط مختلف و درنهایت تامین قدرت موتور به طور کامل را دارد. از این رو خرابی و یا آسیب دیدگی آن می تواند تا مدت ها خودروی شما را از کار بیاندازد. بر همین اساس بهتر است تا تعمیر آن را به دست متخصصان مجرب و ماهر مکانیک سیار آقای امداد بسپارید.

با سپردن این کار به ما علاوه بر این که مصرف سوخته را کاهش می دهید، و مخلوط صحیح هوا و سوخت برای شرایط مختلف کار موتور را در زمانی بسیار کوتاه مهیا می‌کنید، همچنین می توانید تا در زمان طولانی تری از یک موتور تنظیم و سالم بهره ببرید.

 

28. باز و بسته کردن اواپراتور

یکی از انواع مشکلاتی که می تواند برای شما در زمان استفاده از خودروی تان رخ دهد نشتی اواپراتور خودرو است و می تواند منجر به کاهش فریون در خودرو گردد. نشتی اواپراتور به علت عوامل مختلفی چون کثیفی، گرد و غبار و رسوب آلودگی و درنتیجه خوردگی این قطعه رخ دهد. علاوه بر این موارد، نصب نشدن کامل و عدم کارکرد صحیح فیلتر کابین خودرو یا قدیمی بودن آن نیز می تواند منجر به این اتفاق شود که در نتیجه آن دمای خودرو نانوسان پیدا کرده و بوی عجیب و غریبی نیز از آن به مشام خواهد رسید.

این مشکل اغلب در اثر عدم نصب صحیح اواپراتور رخ می دهد. در صورت مشاهده این نشانه‌ها کافیست با ما تماس بگیرید؛ امدادگران ما این قطعه را برای شما باز کرده و دوباره به صورت کاملا صحیح نصب می کنند.

شماره تماس آقای امداد: ۰۲۱۴۸۲۸۷

29. شارژ گاز کولر خودرو در محل

در صورتی که در زمان استفاده از کولر خودرو متوجه کاهش حجم سرمای آن نسبت به گذشته شدید، به احتمال زیاد گاز کولر شما کاهش یافته و یا تمام شده است. این اتفاق در اثر دلایل مختلفی چون شل شدن تسمه کولر، کم یا خالی شدن گاز کولر خودرو، رانندگی با گاز زیاد، خرابی فن کندانسور، کثیف بودن رادیاتور و… رخ می دهد و باعث می شود تا نیاز به شارژ گاز کولر داشته باشید.

تیم مکانیک سیار آقای امداد با استفاده از تجهیزات کامل همچون گیج فشار سنج، رابط شلنگ، گیج مانوفیلد، کپسول گاز یک کیلویی و شلنگ مخصوص و گازهای معتبر از برترین برندهای دنیا همچون برندهای ایسکون (ISCON)، هانی ول (HONEYWELL)، گالکو (GALCO) و …آمادگی آن را دارند تا در محل حاضر شده و گاز کولر خودرو شما را به طور تخصصی شارژ نمایند.

 

30. تعویض پمپ بنزین سیار

خودروها را از نظر داشتن نوع پمپ بنزین می توان به انواع دیزلی و بنزینی از نظر سوخت و به انژکتوری، نیمه انژکتوری و کاربراتوری از نظر مکانیسم ترکیب تقسیم کرد. در صورتی که هر یک از این انواع پمپ بنزین را دارید و با علائمی همچون نرسیدن بنزین به پشت انژکتور، روشن نشدن خودرو گاز، نخوردن خودرو در پمپ بنزین و نیم سوز و قطع شدن صدای گیزه از پشت ماشین مواجه شدید، به احتمال زیاد پمپ بنزین خودرو شما آسیب دیده و باید سریعاً تعویض شود. مطمئنا تا اینجا به خوبی متوجه شدید که کافیست با یک تماس ما را باخبر کنید.

 

31. دریافت کلیه لوازم یدکی ۲۴ ساعته

فرقی نمیکند در کدام بخش از شهر و یا اطراف آن هستید، کافیست تا برای دریافت انواع قطعات یدکی مورد نیاز خودرو خود با ما در تیم مکانیک سیار آقای امداد تماس بگیرید. ما انواع قطعات یدکی مورد نیاز خودرو شما را در کیفیت بالا با قیمت عالی و به همراه گارانتی در اختیارتان قرار می دهیم.

 

 

 

قیمت و هزینه خدمات تعمیر خودرو مکانیک سیار 

هزینه تعمیر خودرو توسط مکانیک سیار آقای امداد با توجه به نوع خودرو شما و ایراد مربوطه تعیین می‌شود. با توجه به میزان آسیب دیدگی، نوع قطعات مورد نیاز و خدمات ارائه شده همچون کارشناسی، تعویض، تعمیر و …، تعرفه هر یک از این خدمات نیز متفاوت بوده و متغیر است. برای اطلاع از هزینه و قیمت این خدمات می توانید یا با اپراتورهای آقای امداد تماس بگیرید و یا به بخش نرخ و تعرفه خدمات امدادی در وبسایت ما مراجعه نمایید.

تعمیر، تعویض و تنظیم انواع سیستم های خودرو در محل توسط امدادگران مکانیک سیار آقای امداد برای شما انجام می شود. توجه کنید که اغلب تعمیرات خودرو تخصصی هستند و باید توسط فردی آموزش دیده و کاربلد انجام شوند، از این رو با صرف زمان و هزینه‌ای کم و مناسب به رفع مشکلات خودروی خود پرداخته و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

بهترین خدمات تعمیر و تعویض قطعات خودرو را در محل از متخصصان آقای امداد بخواهید. ما به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز در اختیار شما هستیم و در زمانی کوتاه در کنارتان حاضر می شویم. با ما تماس بگیرید!

 

4 دیدگاه دربارهٔ «مکانیک سیار تهران و کرج شبانه روزی 02148287 با ضمانت»

  1. پشتیبانی آقای امداد

    خیلی سریع امدید و مشکل منو حل کردید ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد خودرو
خروج از نسخه موبایل