امداد خودرو قم شبانه روزی یدک کش و مکانیک سیار با ضمانت

 امداد خودرو قم آقای امداد، با بهره‌گیری از انواع یدک‌کش، کفی و دکل در کنار امدادرسانانی کارآزموده و مجرب آماده است تا خدمات امدادی، حمل خودرو و مکانیک سیار را در اختیار شما قرار دهد. امدادرسانان آقای امداد در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تمامی خدمات تعمیر و انتقال خودرو را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام خواهند رساند.

 

یدک کش اهواز آقای امداد

مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف آقای امداد، ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیت است. بر همین اساس واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی در محله‌های مختلف مستقر شده و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر بخشی از قم هستند و می‌توانند در کمترین زمان خود را به شما رسانده و فرآیندهای امداد و یدک کشی با خودروبر، دکل یا جرثقیل را آغاز نمایند. در صورتی که نیاز به امداد خودرو فوری و سریع در قم دارید و ضمانت خدمات امدادی نیز در کنار کیفیت کار، از اهمیت زیادی برایتان برخوردار است، با ما تماس بگیرید.

 

خدمات امداد خودرو قم

امداد خودرو قم آقای امداد با برخورداری از بیش از 200 نیروی امدادرسانی فعال، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی قم شناخته می‌شود و آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل را باکیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد. از این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مکانیک سیار قم

شرکت آقای امداد آماده است تا خدمات مکانیک سیار خود را در تمامی بخش‌ها و بزرگراه‌های ارومیه در اختیار شما قرار دهد. از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو قم آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و…
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…


تعویض
روغن سیار قم

بررسی مایعات و روغن های خودرو و تعویض آن‌ها، یکی از اصلی‌ترین خدماتی که امداد خودرو قم آقای امداد می‌تواند در اختيار شما قرار دهد. تکنسین آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار خواهند داد و سرویس مایعات خودرو، در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

شهروندان عزیز می‌توانید تنها با یک تماس این خدمت را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در منزل و یا محل کار دریافت نمایید. علاوه بر این امدادرسانان آقای امداد به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… پرداخته و پیشنهادات بازدید دوره‌ای خود را ارائه خواهند داد. تمامی خدمات انجام گرفته توسط امداد خودرو آقای امداد دارای ضمانت بوده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار هستند.

سرویس دوره ای خودرو قم

سرویس های دوره‌ای خودرو، سرویس هایی هستند که باید به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام گیرند تا بتوان مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها جلوگیرس کرد. بر همین اساس بهترین راهکار آن است تا این سرویس های دوره ای پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام گیرند. شما می توانید با استفاده از امداد خودرو قم سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را به سادگی در محل انجام دهید. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو قم ارائه می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها

تعمیر سیستم برق قم

تعمیر سیستم برق، یکی از خدمات با کیفیت امداد خودرو قم آقای امداد است. چرا که امروزه خودروها وابستگی زیادی به سیستم برق دارند و حتی تماما برقی نیز هستند و همین عامل باعث شده تا یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود می آید، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو باشد. زمانی که باتری خودرو در طی زمان فرسوده شده و برق‌رسانی به دیگر بخش‌های خودرو را انجام نمی‌دهد، خودرو با مشکل مواجه شده و از حرکت بازخواهد ایستاد. در این زمان شما می‌توانید با امداد خودرو قم آقای امداد تماس گرفته و به سرعت منشا اصلی مشکل خود را بیابید.

تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… همگی بخشی از تعمیر سیستم برق خودرو هستند که توسط متخصصان آقای امداد که در بخش تعمیرات سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند، به شما ارائه می‌گردد.

 
امداد باتری سیار قم

باتری در سیستم برق خودرو نقش بسیار کلیدی ایفا می‌کند و حرکت و فعالیت خودرو به آن وابسته است. باتری‌ها در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهندو رانندگان نیز با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و می‌توانند برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنند. با این حال ممکن است که باتری به یکباره و ناگهانی از کار افتاده و شما را در یک صبح سرد کاری معطل نماید.

در این زمان تنها کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو قم آقای امداد را مطلع کرده و در زمانی کوتاه باتری خود را شارژ نمائید. امدادرسانان آقای امداد به سرعت در کنار شما حاضر شده و عملیات تعویض باتری و باتری به باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار خواهند داد.

تعویض و پنچرگیری لاستیک قم

به طور کلی لاستیک های خودروها را می توان در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد. هر یک از این لاستیک‌ها در شرایط و موقعیت‌های متفاوتی می‌توانند آسیب ببینند و نیاز به پنچرگیری داشته باشند. تعویض لاستیک و پنچرگیری آن توسط تیم امداد خودرو قم آقای امداد با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد.

توجه داشته باشید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است. از این رو در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر دچار پنچری شده، کافیست تا تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری آقای امداد برخوردار گردید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

امداد قفل و سوئیچ قم

ممکن است که شما نیز بر اثر حواس پرتی، سوئیچ خود را در درون خودرو گذاشته و درب‌ها را قفل نمائید. در این زمان تنها خدمات امداد قفل و سوئیچ است که می‌تواند مشکل شما در زمانی کوتاه و بدون آسیب دیدگی خودرو رفع کند. این خدمت یکی از باکیفیت ترین و بهترین خدماتی است که شرکت آقای امداد به صورت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار می دهد.

بر همین اساس مهم نیست که در چه ساعتی و در چه مکانی با مشکل قفل شدن درب و جا ماندن سوییچ در داخل خودرو مواجه شده باشید، کافیست تا با امدادرسانان آقای امداد تماس گرفته و مطمئن باشید که به سرعت مشکل شما رفع خواهد شد.

تمامی این موارد فوق، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، تیم امداد خودرو قم آقای امداد می‌تواند خدمت رسانی نماید.

در صورت نیاز به خدمات یدک‌کش و امداد خودرو در جاده چالوس، کافیست تا با یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو جاده چالوس آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

یدک‌کش قم آقای امداد

شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه بوده و آماده است تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار دهد. از این رو در صورت نیاز به خدمات حمل خودرو با یدک کش، کفی و خودروبر در جاده در هر بخشی از قم، کافیست تا به عنوان یک انتخاب مطمئن با آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید.

مهم نیست که خودرو شما خارجی بوده و یا تولید داخل باشد، یدک کشی سیار آقای امداد می‌تواند انواع خودروهای تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا هیوندا، بی ام و، بنز، ماکسیما، ولوو، ام وی ام، مزدا، سانتافه، کیا و… را در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از یدک کش مناسب حمل نماید. چرا که مهم‌ترین اولویت ما در شرکت آقای امداد ارائه خدماتی با کیفیت در اختیار شما عزیزان است. از خدمات یدک‌کش قم آقای امداد می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • حمل خودروهای مسابقه ای و لوکس
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل انواع خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت

از تجهیزات مورد استفاده یدک‌کش قم آقای امداد، می‌توان به مواردی چون تریلر کفی، جرثقیل و دکل اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • جرثقیل قم

یکی از وسایل پرکاربرد مورد استفاده در تیم یدک‌کش قم، جرثقیل است که در صورت نیاز می‌توان با آن به امدادرسانی و جابه‌جایی خودروها پرداخت. جرثقيل‌ها انواع گوناگونی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند. امروزه جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربردهای بیشتری دارند؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

  • تریلر کفی (خودروبر) قم

یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی ظاهری همچون کامیون اما بدون دیواره‌ دارند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. اپراتورهای آقای امداد پس از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی را برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار حمل خودروها، اقلامی مانند تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد را نیز می‌توان با تریلرهای کفی منتقل کرد.

  • دکل قم

برای برخورداری از خدمات یدک‌کشی آقای امداد، می‌توانید از دکل نیز استفاده نمایید. دکل در واقع نوعی جرثقیل است که یک دکل دارد. با استفاده از دکل در قم، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده‌سازی خواهد شد و در نهایت به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر را انتقال می‌دهد.

امروزه بسیاری از خودروها، از رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس برخوردار هستند و بسیار شکننده و به آسانی آسیب می‌بینند. به همین جهت دکل آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌رود؛ چراکه در جرثقیل‌های دکل‌دار، میان رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیرد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد شود. بر همین اساس این امر از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو قم آقای امداد

شرکت امداد خودروی آقای امداد امروزه توانسته به یکی از معتبرترین شرکت ها ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها دد ارومیه تبدیل شود. این امر در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و امدادرسانان ما میسر شده است. در کنار این امر برخی ویژگی ها و خصوصیات نیز سبب برتری ما نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو شده و می تواند شما را نسبت به انتخاب امداد خودرو آقای امداد برای مواقع ضروری مطمئن تر سازد. در ادامه به بررسی این ویژگی های یدک‌کش و امداد خودرو قم آقای امداد می پردازیم:

● خدمات جامع

با وجود تمام پیشگیری ها باز هم همچنان حادثه قابل پیش بینی نیست و امکان دارد تا در بدترین زمان و مکان ممکن، خودرو دچار مشکل گردد. به عنوان مثال امکان دارد خودروتان مشکل برقی پیدا کرده و به تعویض باتری نیاز داشته باشد و یا آن که پنچر شده و تعویض لاستیک به کارتان بیاید. در چنین شرایطی امداد خودرو قم آقای امداد، می‌تواند طیف وسیعی از خدمات امداد سیار را پیش روی شما قرار دهد. برای این هدف ابتدا متخصصان ماهر و مجرب ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان تلفنی و یا از طریق سایت، مشکل پیش‌آمده را شناسایی و بررسی و سپس تیم امداد را با تجهیزات لازم به محل اعزام می‌کنند تا مشکل شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع نمایند.

● سرعت امدادرسانی

آقای امداد پوشش کامل و جامعی بر سطح شهر قم و مناطق مختلف‌ آن دارد، چرا که دارای ۲۰۰ نیروی فعال و با تجربه در قالب تیم های امدادی است. از این رو می تواند تا در زمانی اندک برای ارائه خدمات امدادی در اختیار شما قرار گیرد. امداد خودرو ارومیه آقای امداد هدف خود را حضور به موقع در محل و ارائه خدماتی باکیفیت بیان کرده و تضمین می‌کند که در کمترین زمان ممکن درخواست شما را ثبت و رسیدگی کرده و متخصصین مربوطه را برای رفع مشکلات فنی خودروتان به محل اعزام نماید.

به طور کلی زمانی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را ثبت می‌کند، پشتیبانان، نزدیک ترین واحد مستقر امدادی به آن را شناسایی کرده و به محل مورد نظر اعزام می‌کنند. بر همین اساس ما این اطمينان را به شما می‌دهیم که با آقای امداد، زمان بسیار کمی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خود از دست خواهید داد.

● امدادرسانی ۲۴ ساعته

هم‌اکنون تنها شرکت‌های معدودی هستند که می‌توانند خدمات امداد خودرو را در سطح قم به صورت شبانه روزی در اختیار متقاضیان قرار دهند. با این حال تیم امداد خودرو و یدک‌کش قم آقای امداد آماده است تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما متقاضیان محترم در هر یک از مناطق مختلف قم ارائه دهد.

در این برهه زمانی، افراد مشغله کاری زیادی داشته و زمان زیادی را برای رفت‌و‌آمد صرف می‌کنند و صرفه‌جویی در وقت برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. بر همین اساس هر زمانی از شبانه‌روز که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، اصلا نگران معطلی یا اتلاف وقت نباشید و از امدادرسانی تمام وقت این شرکت بهره ببرید.

● ارائه خدماتی باکیفیت

همان طور که گفته شد، هدف ما در امداد خودرو قم آقای امداد، حضور به موقع در محل و ارائه خدماتی باکیفیت در اختیار شما عزیزان است. تیم‌های امدادی ما در سطح قم مجهز به بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های تعمیراتی و فنی بوده و از تجهیزات کامل و جامعی برای رفع مشکلات خودروها، چه داخلی و چه خارجی برخوردار هستند.

علاوه بر این، تمامی امدادرسانان آقای امداد کارآزموده و دوره دیده بوده و تجربه کافی و مرتبط با انواع مشکلات خودرو را دارند و می‌توانند خدماتی چون تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تربلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… را بادقت و ایمنی بالا بر روی خودروی شما انجام دهند. شما با یک تماس با آقای امداد از تمامی این خدمات باکیفیتی بالا بهره‌مند خواهید شد.

● بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی

شرکت آقای امداد موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی شده تا شما کاربران عزیز بتوانید با اعتماد بیشتری، سرویس در محل خودروی خود را به ما بسپارید.

● هزینه‌های شفاف و منصفانه

اخذ هزینه‌ی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده، یکی از مشکلات حوزه امداد خودرو قم با توجه به وسعت و پراکندگی مناطق آن است، به طوری که به سختی می‌توان از دست سودجویان در امان بود. با این حال، امداد خودرو قم آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که هزینه ‌های دریافتی کاملا منصفانه هستند و مبلغی بیشتر از آنچه که باید نخواهید پرداخت.

شما می‌توانید به سادگی در بخش هزینه و تعرفه خدمات امدادی آقای امداد در 1400، با قیمت‌های به روز آشنا شده و مطمئن باشید که بیش از آن نخواهید پرداخت. شما همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد نیز استفاده کنید.  مقاله رولبرینگ چیست را در وبلاک ما بخوانید.

در صورت نیاز به خدمات یدک‌کش و امداد خودرو در محله چمران، کافیست تا با یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو چمران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

در دیگر شهرهای استان قم نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

آقای امداد در قنوات

به نظرتان بهترین راهکار برای اطمینان از کیفیت خدمات در هر صنفی چیست؟! گارانتی خدمات. در صورتی که یک مجموعه این ویژگی را داشته باشد میتوان باور داشت که سطح کیفی خدمات بالاست و چندان مشکلی در آینده دور و نزدیک متوجه ما نخواهد شد. از این نظر جا دارد بگوییم که همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو آقای امداد در قم و قنوات دارای ضمانت هستند، گارانتی دارند 
 شما می‌توانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. پس از ارائه خدمات یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و همه‌ی این خدمات را تضمین می‌کند تا در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودروی خود را دریافت کنید.

امداد خودرو جعفرآباد

علاوه بر قم و قنوات در جعفرآباد نیز در خدمتگزاری به شما آماده هستیم؛ خیلی از رانندگان تا هنگامی که خودروی آن‌ها به مشکل نخورد و در مسیر با مشکل مواجه نشود، آن چنان به فکر استفاده از خدمات امدادی و امداد خودرو ها نمیافتند؛ همین عامل باعث می‌شود تا در زمان وقوع تصادف و یا نقص های فنی به علت شرایط اضطراری و نگرانی راننده، امداد خودروهای متفرقه فرصت بیشتری برای سواستفاده از اعتماد آن‌ها پیدا کنند و درنتیجه از نظر زمانی و هزینه ای ضرر زیادی به راننده وارد شود.

همین حالا شماره تماس آقای امداد را در فهرست مخاطبان خود ذخیره کنید و به این ترتیب هیچ گاه در دام امداد خودروهای غیرمجاز نیافتید؛ دقت داشته باشید که شاید دریافت هزینه کمتر در ابتدا بسیار وسوسه‌انگیز به نظر برسد، اما خدماتی که با آن قیمت ارائه می‌شود، کیفیت پایینی خواهد داشت و درنتیجه هزینه زیادی را از شما برای تعمیرات تکمیلی و صحیح می طلبد.

مکانیک سیار کهک

با تنها یکبار درخواست و استفاده از خدمات امداد خودرو قم آقای امداد در کهک میتوانید مطمئن باشید که خدماتی جامع، کامل، معتبر، مطمئن و استاندارد را در دسترس خود دارید؛ این نکته را به خوبی در ذهن بسپارید که مجموعه آقای امداد هیچ محدودیتی چه از نظر تجهیزات و چه از نظر تجربه امدادرسان ندارد و آماده است تا به صورت شبانه روزی در کنار شما حاضر شود‌.

ما با آمادگی کامل تمامی انتطاراتتان از آن برآورده خواهیم کرد به نحوی که از این پس آقای امداد را به عنوان نخستین گزینه‌ی خود در مواقع ضروری انتخاب خواهید کرد. انواع خدمات امدادی، مکانیک سیار و یدک کشی را برای خودروهای داخلی و خارجی خود به طور متناسب از آقای امداد دریافت کنید.

آقای امداد در دستجرد

در جاده های فرعی و خاکی دستجرد با مشکل خودرو خود مواجه شده‌اید و نیاز به یک امداد دقیق و بی دردسر دارید؟ با امداد خودرو قم آقای امداد تماس بگیرید‌. با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در دستجرد دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد. متخصصان مربوطه ما در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو در کنار شما حاضر می‌شوند.

در همه جای شهرستان دستجرد در زمانی کوتاه آماده خدمت‌رسانی خواهیم بود. نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کند، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به آن محل مورد نظر اعزام می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد خودرو
خروج از نسخه موبایل