امداد خودرو، مکانیک سیار و یدک‌کش منطقه ۵ تهران آقای امداد

ما در تیم حرفه‌ای امدادرسانی آقای امداد به شما این اطمینان را می‌دهیم که در هر ساعتی از شبانه روز آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان به صورت ضمانت شده و با قیمتی منصفانه هستیم. بهترین خدمات امداد خودرو، مکانیک سیار جاده‌ای و یدک‌کشی خودرو در منطقه ۵ تهران را از آقای امداد بخواهید. آقای امداد با بیش از 120 تیم امدادی و یدک‌کش در تهران، می‌تواند خدمات امدادی موردنیاز شما را در هر منطقه‌ای مخصوصا منطقه ۵ تهران، در کمترین زمان ارائه دهد. در صورتی که نیاز به خدمات امدادی فوری در منطقه ۵ تهران دارید و هزینه و ضمانت خدمات امدادی نیز از اهمیت بالایی برایتان برخوردار است، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

امداد خودرو، مکانیک سیار و یدک‌کش منطقه ۵ تهران آقای امداد

 

یدک‌کش منطقه ۵

شرکت امداد خودرو آقای امداد با بیش از ۱۰۰ یدک‌کش آمادگی آن را دارد تا خودروی شما را برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگر به طور استاندارد و ایمن حمل نماید. یدک‌کش منطقه ۵ تهران آقای امداد با برخورداری از انواع یدک‌کش چون جرثقیل، خودروبر و دکل می‌تواند در هر محله‌ای آماده شده و خدمات یدک‌کشی را به صورت ایمن در اختیار شما قرار دهد. خدمات حمل خودرو و یدک کش منطقه ۵ تهران آقای امداد عبارت‌اند از:

  • حمل خودروهای مسابقه ای
  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

از وسایل مورد استفاده یدک‌کش منطقه ۵ آقای امداد، می‌توان به مواردی چون جرثقیل، تریلر کفی و دکل اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

● دکل منطقه ۵

یکی از خدمات یدک‌کشی آقای امداد، حمل خودرو با دکل است. این دستگاه در حقیقت نوعی از جرثقیل به شمار می‌رود که به یک دکل مجهز شده است.

با استفاده از دکل منطقه ۵، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده سازی می‌شود و پس از اتمام کار به صورت چرخگیر خودرو را انتقال می‌دهد. بر همین اساس دکل منطقه ۵ آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب می‌باشد و می‌تواند از ورود هرگونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری کند.

● تریلر کفی منطقه ۵

از دیگر وسایل کاربردی جابجایی خودرو، می‌توان به تریلرهای کفی اشاره کرد که در ظاهر شبیه کامیون هستند، اما هیچ دیواره‌ای ندارند. از این دستگاه‌ها اغلب برای حمل خودروهای سنگین، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن همچون خودروهای راه‌سازی استفاده می‌شود.

برخی از اقلام ساخت و ساز نیز همچون تیرآهن‌ها و توپ های فولادی را نیز می‌توان به کمک این تریلرها به راحتی حمل کرد. اپراتورهای آقای امداد پس از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی منطقه ۵ را برای کمک ارسال می‌کنند.

● جرثقیل منطقه ۵

جرثقیل از دیگر وسایل مهم یدک‌کشی به شمار می‌رود. با استفاده از‌جرثقیل منطقه ۵ می‌توان به جابه‌جایی خودروها مخصوصا خودروهای آسیب دیده و سنگین پرداخت. جرثقيل‌ها بسیار متنوع هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بالا را به سادگی جابه‌جا کنند. یکی از کاربردی‌ترین انواع جرثقیل‌ها، جرثقیل‌های سیار هستند که به دو صورت ثابت و سیار کارگاهی کار می‌کنند.

با توجه به پیشرفت جرثقیل‌های امروزی، این دستگاه‌ها در مقایسه با گذشته از کاربرد بیشتری برخوردار هستند؛ چراکه در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به ماشین‌ها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار ایمن‌تر حمل کنند.

در صورت نیاز به خدمات یدک‌کش و امداد خودرو در جاده چالوس، کافیست تا با یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو جاده چالوس آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

محلات تحت پوشش امداد خودرو و یدک‌کش منطقه ۵ آقای امداد

در هر یک از محله های منطقه ۵ تهران اعم از‌ آپادانا، المهدی، اباذر، جنت‌آباد، ارم، اندیشه، حصارک، شهرک نفت، کوی بیمه، اکباتان، باغ فیض، بهاران، پونک، فردوس، شهران، شاهین، شهر زیبا، کوهسار و مرادآباد که باشید، می‌توانید از خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو منطقه ۵ آقای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن بهره‌مند شوید.

 

تعرفه خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو منطقه ۵

تمامی هزینه‌ها و دستمزدهای خدمات امدادی آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1400 مشاهده نمایید.

امداد خودرو منطقه ۵ تهران

شرکت آقای امداد خدمات متنوع خود را همچون مکانیک سیار، سوخت رسانی، تعویض روغن و باتری به باتری در هر یک از محلات منطقه ۵ تهران، با کیفیتی‌ بالا و قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. تیم‌های امدادی ما در منطقه ۵ تهران به صورت 24 ساعته در حال خدمت‌رسانی هستند و با برخورداری از کارآزموده‌ترین امدادرسانان، در کنار تجهیزات کامل می‌توانند مشکل خودروی شما را در زمانی کوتاه رفع نمایند.

شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه بوده و پس از ارائه خدمات یدک کشی، ضمانت‌نامه‌ای معتبر را در اختیار شما قرار خواهد داد. از برترین خدمات امداد خودرو منطقه ۵ آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

● باتری به باتری منطقه ۵

باتری خودرو یکی از مهم‌ترین سیستم‌های‌ خودرو به شمار می‌رود و می‌تواند در زمانی اندک‌ رانندگان را شگفت‌زده نماید. در زمان از کار افتادن باتری کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو منطقه ۵ را مطلع کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و تعویض باتری را با کیفیتی بالا در کنار قیمت منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

● مکانیک سیار منطقه ۵

تنها ۱۰ دقیقه زمان دارید تا در صورت وقوع هر نوع مشکل برای خودرویتان در بزرگراه، آن را رفع نمایید تا توقف شما موجب ایجاد ترافیک و یا حادثه در بزرگراه نگردد.

خدمات ارائه شده توسط مکانیک سیار منطقه ۴ آقای امداد به طور خلاصه شامل موارد زیر می‌شود:

  • انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با منصفانه‌ترین قیمت‌ها
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری و…

● بنزین سیار منطقه ۵

برای بنزین زدن به خودروی خود، دیگر لازم نیست تا مسیر طولانی را تا پمپ بنزین طی کرده و در صف‌های طولانی به انتظار بمانید، کافیست با آقای امداد تماس بگیرید تا اکیپ پمپ بنزین سیار منطقه ۵ تهران حرکت کرده و در محل مورد نظر شما، سوخت مورد نیازتان را با استاندارد کافی در اختیارتان قرار دهد.

این خدمت یکی از خدمات محبوب کاربران آقای امداد است که می تواند نیاز سوخت خودروها را در هر زمانی از شبانه روز رفع نماید. اکیپ‌های پمپ بنزین سیار منطقه ۵ آقای امداد، بنزین را با همان کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما ارائه خواهند کرد.

● پنچرگیری لاستیک منطقه ۵

از دیگر خدمات امداد خودرو منطقه ۵ آقای امداد، تعویض لاستیک و پنچرگیری آن است که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. به طور کلی لاستیک‌های خودروها را می‌توان در دو نوع تیوب‌دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد. امدادرسانان سیار آقای امداد به طور تخصصی به پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس می‌پردازند.

در صورتی که در طی مسیر لاستیک خودرویتان دچار پنچری شد، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری پنچرگیری لاستیک منطقه ۵ برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

● تعویض روغن منطقه ۵

یکی از محبوب‌ترین خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو منطقه ۵ آقای امداد، بررسی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو است که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مکانیک سیار آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار خواهد داد.

● سرویس دوره‌ای خودرو منطقه ۵

با استفاده از امداد خودرو منطقه ۵ آقای امداد، شما می‌توانید به سادگی سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را در منزل و یا هرجایی دیگر انجام دهید. سرویس های دوره‌ای خودرو باید به صورت دوره‌ای بر روی خودرو انجام گیرند تا مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری شود.

بهتر است تا این سرویس های دوره‌ای پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام گیرد. سرویس‌های دوره‌ای خودرو ارائه شده توسط امداد خودرو منطقه ۵ آقای امداد عبارت‌اند از:

  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز

در صورت نیاز به خدمات یدک‌کش و امداد خودرو در منطقه سه تهران، کافیست تا با یدک‌کش و امداد خودرو منطقه سه تهران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد خودرو
خروج از نسخه موبایل