تعویض روغن سیار تهران و شهرستان ها 24 ساعته با بهترین روغن‌های و ضمانت

تعویض روغن سیار شرکت آقای امداد به صورت شبانه روزی آماده اعزام متخصص برای خدمات سرویس روغن سیار و فیلترها است. این خدمات تعویض روغن موتور در تهران ، کرج و تمامی شهرهای کشور فعال است. آقای امداد دارای مجوز رسمی از اتحادیه امداد خودرو و اینماد، پروانه کسب و کار مجازی است. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت در سریعترین زمان ممکن و ضمانت خدمات است.

تعویض روغن سیار شبانه روزی

با تعویض روغن سیار آقای امداد از بهترین روغن ها با بالاترین کیفیت ها، در زمانی کوتاه، متناسب با نوع خودرو خود برخوردار شوید. تعویض روغن سیار و در محل یکی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه امداد خودروی آقای امداد است که در حقیقت برای افرادی در نظر گرفته شده که یا از تجربه کافی برای تعویض روغن برخوردار نیستند و یا زمان انجام این کار را به تنهایی ندارند. با این حال شما می توانید در هر زمان که نیاز به تعویض روغن موتور یا گیربکس خودروی خود داشتید، با یک تماس کوتاه امداد رسانان و کارشناسان آقای امداد را در اختیار داشته باشید.

تعویض روغن
تعویض فیلتر روغ
تعویض فیلتر هوا

آقای امداد به شما کمک می کند روغن موتور مناسبی را برای سواری خود انتخاب کنید. تعویض روغن و فیلتر ماشین در محل برای انواع خودرو های ایرانی تیبا، پژو405، سمند، پراید پژو 206 و انواع خودروهای چینی و خارجی با استفاده از انواع روغن موتور اورجینال را می توانید از متخصصین آقای امداد بخواهید

روغن مایه حیات هر وسیله نقلیه استاندارد در جاده است. بسیار مهم است که به طور منظم روغن خود را بررسی کنید و برای اطمینان از عملکرد صحیح آن، سرویس تعویض روغن را برای خودرو خود برنامه ریزی کنید. خدمات روغن موتور سیار آنلاین آقای امداد به شما امکان تعویض روغن ماشینتان در محل مورد نظر شما یا حتی در پارکینگ خانه تان را می دهد. همچنین ما علاوه بر تعویض روغن، نشتی ها موتور شما را بررسی می کنیم و در صورت نشتی آن را برطرف می کنیم زیرا این مشکل باعث کوتاه شدن عمر وسیله نقلیه شما می شود و مشکلات جانبی دیگری را هم به وجود می آورد.

تعویض به موقع روغن خودرو از آن دسته کارهایی است که باید در زمان مقرر خود و با استفاده از یک جنس عالی، استاندارد و متناسب با خودرو انجام بگیرد؛ چرا که سهل انگاری در این مورد می تواند عواقب بسیار بد و خطرناک و البته پرهزینه‌ای را برای راننده به همراه داشته باشد.

شما می‌توانید به راحتی در هر کجایی که هستید، چه خانه و چه محل کار، از سرویس تعویض روغن آقای امداد به سادگی استفاده کنید. دیگر نیازی نیست تا برای تعویض روغن در ترافیک مانده و یا در صف های شلوغ تعمیرگاه‌ها منتظر بمانید. تعویض روغن خودرو خود را با کیفیت بالا و استاندارد با قیمت عالی در زمانی کوتاه به ما بسپارید.

تکنسین های متخصص تعویض روغن ما روزانه صدها تعویض روغن را تنها با استفاده از مارک های ممتاز در بسیاری از مکان های کشور انجام می دهند. به دنبال سرویس تعویض روغن ماشین در محل و در نزدیکی خود هستید؟ مکان خود را در منطقه پیدا کنید و یک قرار آنلاین تعیین کنید، یا با شماره تلفن 02148287 تماس بگیرید. و از قیمت تعویض روغن خودرو خود اطلاع کسب کنید.

مجوزهای آقای امداد

چرا باید روغن در فواصل زمانی مشخص تعویض شود؟

روغن موتور ظرفیت معینی برای جذب و معلق نگه داشتن ذرات داخل موتور دارد، به همین دلیل پس از مدتی دیگر قادر به تمیز کردن و جذب این ذرات نخواهد بود به این دلیل که مواد افزودنی آن‌ها مصرف می شود. از طرفی دیگر روغن در زمان استارت زدن و شروع کار موتور خودرو در معرض تجزیه حرارتی و اکسید شدن قرار می گیرد، به همین دلیل در اثر گرما و دمای بالا آن نیز در طی زمان کم کم مصرف می‌گردد و کیفیت خود را از دست می‌دهد.

در نتیجه این موارد، با گذشت زمان و طی کیلومتری خاص، علاوه بر اینکه مقدار روغن کم می شود، خاصیت آن نیز از بین می‌رود. در این زمان رنگ روغن تغییر کرده و اغلب سیاه میشود که به نشانه از دست دادن کامل خاصیت آن به شمار می رود. به همین جهت باید تعویض روغن در زمانی معین انجام گیرد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که برای تعویض روغن به موقع عنوان می شود، کاهش مصرف سوخت است. بسیاری از کارشناسان فنی خودرو به این موضوع باور دارند که اگر از موتور در مقابل فشار و دمای بسیار بالای ایجاد شده در زمان احتراق محافظت نشود، در زمان خیلی کوتاه قطعات و اجزای آن ساییده شده و کارایی اولیه خود را از دست خواهند داد؛ در نتیجه این امر راندمان موتور کاهش یافته و مصرف بنزین بیشتر خواهد شد.

با تعویض روغن خودرو در زمان مناسب و مقرر امکان روان کار کردن قطعات خودرو و کاهش مصرف سوخت را فراهم کرده و ادامه موفقیت آمیز کار موتور خود را ممکن خواهید ساخت.

چه زمانی به تعویض روغن خودرو نیاز داریم؟

روغن های خودرو نیز از آن دسته موادی هستند که با توجه به استانداردها تنها تا زمان مشخصی قابل استفاده خواهند بود، به طوری که بر روی بسته روغن به خوبی ذکر شده که تا چه مدت بعد از تعویض می توان از آن استفاده نمود. با این حال مهمترین عامل در مدت زمان استفاده از روغن به مسافتی است که خودرو طی می کند. به این ترتیب در صورتی که مسافت طی شده خودرو زیاد باشد، روغن موتور نیز باید در زمان کوتاه تری تعویض گردد.

با این حال بسیاری از کارشناسان خودرو چنین اعلام می‌کنند که بهتر است تا بین ۵ تا ۸ هزار کیلومتر پس از تعویض روغن های معمولی و بین ۸ تا ۱۲ هزار کیلومتر پس از تعویض روغن های سنتتیک، آن‌ها را تعویض کرد. با این حال هرچه که در زمان مناسب تری این کار را انجام دهید، از صدمات وارد شده به موتور جلوگیری خواهید کرد.

سه مورد از مزایای بسیار تعویض روغن

تعویض روغن طبق توصیه‌های سازنده خودرو می‌تواند به موارد زیر کمک کند:

  • حفظ راندمان موتور،
  • کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مضر
  • و اجتناب از تعمیرات پرهزینه.

اگر این کافی نیست، در مورد این چطور؟ تعویض روغن همچنین فرصتی برای یک تکنسین آموزش دیده آقای امداد است تا یک بازرسی جامع از خودروی شما را انجام دهد.

همانطور که روغن در موتور جریان می یابد، اجزای موتور را تمیز، روغن کاری و محافظت می کند. رسوبات و آلاینده ها را جمع می کند، بنابراین موتور شما را به طور کلی تمیز کار می کند. اما حتی باکیفیت ترین روغن موتورها هم برای همیشه دوام نمی آورد و وقتی مواد افزودنی روغن تمام شد، زمان تعویض فرا رسیده است.

وقتی موتور به درستی روغن کاری شود، کارآمدتر است. روغن برای کمک به حفظ عملکرد موتور با تمیز نگه داشتن آن، محافظت از آن در برابر سایش و جذب گرما از موتور طراحی شده است. به این صورت که: وقتی اجزا با آلودگی و گرد خاک پوشانده می‌شوند، مدت بیشتری داغ می مانند و سخت‌تر کار می‌کنند. روغن با خاصیت روانکاری اجزا را تمیز و محافظت می کند و به جلوگیری از تجمع آلودگی کمک می کند.

اما ویسکوزیته (ضخامت) روغن با قرار گرفتن مداوم در معرض گرما و آلاینده‌های موتور از بین می‌رود. به علاوه، روغن قدیمی و کثیف کارایی خود را به عنوان روان کننده از دست می دهد. بنابراین، موتور شما باید به شدت کار کند، و این اغلب منجر به کاهش اسب بخار و استفاده بیشتر از سوخت و بنزین می شود. پس از تعویض روغن، با عبور روغن تازه از موتور شما، احتمالاً شاهد افزایش شتاب خودرو می شوید.

نحوه ارائه خدمت تعویض روغن خودرو سیار آقای امداد

در صورت نیاز به هر نوع خدمات امدادی در محل از جمله تعویض روغن سیار، باطری به باطری، تعویض باتری‌، پنچرگیری، یدک کشی و … کافی است تا با ما در امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید. در صورتی که وقت و زمان کافی برای مراجعه به تعمیرگاه ها ندارید و به دنبال یک مکانیک و تعمیرکار سیار میگردید که بتوانند در همان محل روغن خودرو شما را تعویض کند، کافیست تا با ما در آقای امداد تماس بگیرید یا از طریق وب سایت درخواست خود را ثبت نمایید. ما در هر لحظه در کنار شما خواهیم بود.

متخصصان تعویض روغن خودرو آقای امداد با برخورداری از انواع روغن های ایرانی و خارجی قادر هستند تا تعویض روغن خودرو شما را از هر برندی که دلخواهتان است، با دقت تمام و در کمترین زمان ممکن به صورت ۲۴ ساعته انجام دهند. روغن موتور از آن دسته مواردی در خودرو است که باید در طی کیلومتر های مشخص عوض شود؛ از این رو در صورتی که به موقع این کار انجام نگیرد، خاصیت روانکاری و پاک کنندگی روغن از بین رفته و قطعات موتور آسیب های غیر قابل جبرانی خواهند دید. بنابراین با تعویض به موقع در محل به حفظ سلامت و کارکرد موتور خود کمک کنید.

شاید چنین بگویید که خودمان نیز می‌توانیم این کار را انجام دهیم، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که تعویض روغن موتور و گیربکس یک کار تخصصی است و باید توسط متخصص این کار انجام شود. در واقع شما به عنوان یک راننده بهتر است تا همواره سطح روغن و رنگ آن را به صورت مرتب بررسی کنید و در زمانی که نیاز به تعویض داشت آن را به دستان مطمئن متخصصان آقای امداد بسپارید.

پیش از اعزام کارشناس تعویض روغن خودرو به محل شما، نوع و برند روغنی که استفاده می کنید، توسط اپراتورهای ما از شما پرسیده می شود، سپس متخصص اعزامی با همان نوع برند و روغن در کنارتان حاضر می شود. البته در صورتی که نوع و برند خودرو خودتان را نمی‌دانید، نگران نباشید؛ متخصصان ما به شما کمک می‌کنند که بهترین ها را انتخاب کرده و در طی زمان با مشکل برخورد نکنید.

تعویض روغن گیربکس سیار آقای امداد

در کنار تعویض روغن موتور، تعویض روغن گیربکس را نیز برای خودروهای شما با استفاده از بهترین برند ها و بالاترین کیفیت ها انجام می دهیم. زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک خودرو نیز با توجه به عواملی چون مدت زمان استفاده از خودرو و میزان کارکرد آن تغییر می کند اما به طور کلی زمان تعویض آن در دفترچه راهنمای خودرو نیز همواره عنوان می‌شود. به طوری که میزان روغن مصرفی یک خودرو با دیگری می‌تواند متفاوت باشد. به طور مثال گاهی یک خودرو بین ۳ تا ۷ لیتر روغن نیاز دارد، در صورتی که دیگری در هر بار تعویض به ۱۲ لیتر روغن احتیاج پیدا می کند.

 

وقتی ماشین خود را به تکنسین های آقای امداد می سپارید چه انتظاری باید داشته باشید؟

تکنیک تعویض روغن ما تضمین می کند که تمام روغن موتور قدیمی به طور ایمن از خودرو گرفته می شود. ما روغن را طبق توصیه سازنده ماشین تعویض می کنیم و فیلتر شما را عوض می کنیم. همچنین می توانیم بقیه قسمت های موتور شما را هم بررسی کنیم.

با تعویض روغن آقای امداد، می توانید انتظار داشته باشید:

تکنسین از شما سوالاتی در مورد سبک رانندگی شما می پرسد. دانستن اینکه کجا رانندگی می‌کنید (آیا اغلب در شرایط گرد و غبار رانندگی می‌کنید) و چگونه رانندگی می‌کنید (آیا اغلب سفرهای کوتاهی را در ترافیک های شهر دارید؟) می‌تواند به تکنسین کمک کند تا اقدامات مناسب را برای نگهداری پیشگیرانه توصیه کند.

اگر سازنده وسیله نقلیه شما بیش از یک نوع روغن موتور را توصیه می کند، پس حتما تکنسین گزینه هایی را در اختیار شما قرار دهد. اکثر روغن هایی که توسط ما استفاده می شود از محصولات با کیفیتی است که برای ماشین شما ارائه شده است.

پس از این مراحل تکنسین تعویض روغن مراحل زیر را انجام میدهد:

  • روغن موتور را تخلیه می کند.
  • فیلتر روغن را بر می دارد و تعویض می کند.
  • روغن موتور تایید شده را پر می کند که مطابق با نوع، وزن و حجم توصیه شده سازنده باشد
  • یک دفترچه تاریخ دار به شما ارائه می دهد تا به شما یادآوری کند که سرویس تعویض روغن بعدی شما چه زمانی است.
  • اگر وسیله نقلیه شما دارای یک مرکز نمایش پیام است که عمر روغن را نشان می دهد، تکنسین مانیتور را بازنشانی می کند تا تغییر روغن جدید شما را نشان دهد. و زمان تعویض روغن بعدی را محاسبه کند.

به یاد داشته باشید، یکی از مزایای کلیدی تعویض روغن کمک به کارکرد صحیح خودروی شما است. و تیم تعویض روغن آقای امداد مشتاق کمک به شماست.

چگونه بفهمیم خودرو ما نیاز به تعویض روغن دارد؟

با بررسی برخی از نشانه ها می توانید متوجه شوید که آیا نیاز به تعویض روغن دارید یا نه؟ برای این کار بهتر است تا ابتدا سطح روغن خودرو را بررسی کنید. به این ترتیب عمل نمایید:

ابتدا درب کاپوت را باز کنید‌، در کنار موتور میله ای وجود دارد که باید آن را بیرون بکشید، پس از بیرون کشیدن آن را با استفاده از یک دستمال تمیز کرده و دوباره سر جایش قرار دهید. حالا دوباره این میله را خارج کنید، بر روی میله می توانید میزان حداقل و حداکثر روغن مشخص شده را ببینید. در صورتی که میزان روغن به جا مانده بر روی میله در این حدود بود، به این معناست که سطح روغن استاندارد است، اما اگر پایین‌تر از حد متوسط بود به این معناست که باید روغن اضافه شود.

جالبه بدانید که با توجه به نوع خودرو، نحوه تعویض روغن نیز متفاوت خواهد بود. به این معنا که با توجه به میزان باقیمانده روغن و کیفیت آن مشخص می کند که آیا باید روغن قبلی تخلیه شود و یا لازم نیست. به طور معمول کارشناسان توصیه می‌کنند تا برای عملکرد بهتر خودرو، روغن قبلی تخلیه و روغن جدیدی به جای آن جایگزین شود اما تخلیه روغن ماشین کار هر فردی نیست و نیاز به کمی تجربه و البته برخی دستگاه های خاص دارد. در صورتی که تا به حال روغن خودرو خود را تخلیه نکرده اید، بهتر است تا حتما برای این کار به متخصصان مربوطه همچون تیم آقای امداد مراجعه کنید. ما به سرعت و با کیفیت بالا در محل این کار را برایتان انجام می دهیم.

عوامل موثر در زمان تعویض روغن خودرو

عوامل متعددی هستند که می توانند زمان تعویض روغن خودرو را تغییر داده و آن را کم یا زیاد کنند. از مهمترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت مکانیکی موتور به‌ویژه سیستم سوخت رسانی، انژکتور و وضیعت برق موتور
  • کیفیت روغن موتورمصرفی در زمان تعویض روغن ماشین، سوخت مصرفی ماشین، فیلتر روغن و فیلتر هوا
  • نوع، مدل و سال ساخت خودرو و موتور آن
  • مدت‌ زمانی که روغن در کارتر موتور خودرو مانده
  • رانندگی با سرعت خیلی زیاد و یا همراه با بار زیاد و در سربالائی‌ها و ..
  • رانندگی در سرما و هوائی که خیلی مرطوب و یا مملو از گردوغبار باشد

یادتان باشد که اگر خودروتان زیاد در این شرایط قرار دارد باید زودتر از حداکثر زمان کارکرد روغن موتور آن نسبت به تعویض روغن ماشین خود اقدام کنید.

برای برخورداری از تعویض روغن سیار آقای امداد لازم نیست تا حتما در تهران یا کرج باشید، در هر جایی از کشور از جمله شهرکرد که بودید، می‌توانید این خدمت را به سادگی دریافت کنید.

اما چه زمانی به خدمات تعویض ‌روغن سیار نیاز داریم؟

تعویض روغن خودرو از آن دسته کارهایی است که باید هر چند وقت یکبار حتماً حتماً انجام شود و هیچ راه در روی برای آن وجود ندارد. اما در صورتی که وقت کافی ندارید و یا حوصله و صبر و تحمل برای ماندن در ترافیک یا شلوغی های تعمیرگاه را ندارید، می توانید از خدمات تعویض روغن سیار به راحتی استفاده کرده و دیگر دغدغه‌های این چنینی نداشته باشید. به طور کلی اگر شرایط زیر را داشتید، کافیست تا با تعویض روغن سیار آقای امداد تماس بگیرید:

• مواقعی که زمان برای شما بسیار اهمیت دارد و نیاز به تعویض روغن خودرو در سریع‌ترین زمان را دارید.

• زمانی که دسترسی تان به تعمیرگاه تعویض روغن خودرو محدود است.

• هنگامی که فرصت کافی برای مراجعه به تعمیرگاه را ندارید و می‌خواهید از خدمات تعویض روغن خودرو در محل استفاده کنید.

تماس از شما، تعویض روغن از ما

در صورتی که تجربه استفاده از خدمات تعویض روغن در تعمیرگاه ها و یا نمایندگی ها را داشته باشید، به خوبی می داند که این کار نیاز صرف زمان و انرژی زیادی دارد. از این رو در صورتی که میخواهید خیلی سریع تر از همیشه با کمترین انرژی و زمان تعویض روغن خودرو خود را انجام دهید، کافیست با یک تماس با ما در مجموعه امداد بگیرید. تیم های امدادی ما در بخش های مختلفی از سطح شهر مستقر هستند و به این ترتیب به سرعت در کنار شما حاضر شده و تعویض روغن سیار را با بهترین روغن ها و با کیفیت ترین آنها برایتان به انجام می رسانند.

 

چرا تعویض روغن سیار آقای امداد؟

با استفاده از سرویس تعویض روغن سیار آقای امداد به راحتی و بدون مشکل دغدغه های خود را از بین ببرید. از اصلی ترین دغدغه هایی که با استفاده از سرویس تعویض روغن سیار به آن‌ها پایان خواهید داد، عبارتند از:

  • پشتیبانی همیشگی و مطابق کیلومتر

در صورتی که از آن دسته افرادی هستید که می خواهید تا تنها یک بار به تعویض روغنی مراجعه کنید و با خیالی آسوده و راحت از آن استفاده و دیگر نگرانی از بابت استهلاک و خراب شدن قطعات نداشته باشید، با ما تماس بگیرید. با دریافت خدمات تعویض روغنی سیار تا یک ماه از گارانتی رایگان ما برخوردار خواهید شد، ما همواره در پشتیبانی آقای امداد به صورت ۲۴ ساعته از طریق وبسایت و سامانه تلفنی پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

  • جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه‌جویی در زمان

اصلی ترین دغدغه و نگرانی که رانندگان در زمان برخورد با مشکلات فنی دارند، ذخیره کردن زمان خود و رسیدگی به سایر امور روزمره است. برای مراجعه به تعمیرگاه ها و تعویض روغن زمان زیادی از شما طلب خواهد شد، به طوری که می توانید در این زمان بسیاری از کارهای مفید خود را انجام دهید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات تعویض روغن سیار آقای امداد در محل به راحتی این کار را در کمتر از یک ساعت انجام رسانده و در زمان خود صرفه جویی کنید‌. برای این کار کافیست تا کاپوت خودرو خود را بالا بدهید، با ما تماس بگیرید و در زمان کوتاه از کلیه خدمات تعویض روغن در محل ما به راحتی برخوردار شوید.

  • کاهش استهلاک خودرو و هزینه رفت و آمد

همچنین دیگر لازم نیست تا مسافت زیادی را برای رفتن به تعمیرگاه ها طی کرده و به این ترتیب در مصرف سوخت نیز صرفه جویی کرده باشید. ما هزینه های شما را کاهش می دهیم، به این ترتیب شما می توانید در محل از بهترین خدمات برخوردار شده و علاوه بر این، هزینه خدمات نیز پس از ارائه آنها از شما دریافت می شود که می توانید تعرفه آن را در وب سایت ما در بخش تعرفه و نرخ خدمات امدادی مشاهده‌ کنید.

  • انجام کلیه خدمات مربوط به روغن خودرو

تنها تعویض روغن خودرو در محل نیست که اهمیت دارد، در کنار آن انتخاب نوع روغن، نحوه تعویض آن، تخلیه تمیز و مناسب روغن قبلی و در کنار آن بررسی بخش های دیگری چون فیلتر روغن نیز از اهمیت برخوردار است. با انتخاب روغن سیار آقای امداد دیگر نگرانی از بابت نوع روغن استفاده شده نداشته باشید. ما بهترین روغن را از بهترین برندها و مناسب ترین کیفیت ها در اختیار شما قرار می دهیم.

در کنار آن متخصصان ما به بررسی کامل سیستم شما پرداخته و روغن ریزی و روغن سوزی خودرو را بررسی می کنند تا در صورت وجود مشکل آن را به راحتی رفع نمایند تا از مشکلات جدی آینده جلوگیری شود.

  • تعویض روغن در محل با کیفیت بی‌نظیر

برخی از رانندگان باور دارند که کیفیت تعویض روغن سیار و در محل به مانند تعویض روغن در تعمیرگاه ها نمی باشد، چرا که تخلیه روغن قبلی با دستگاه ساکشن قابل قبول نبوده و باید خود را حتماً بر روی چال سرویس قرار گرفته باشد. دقت کنید که این باور اشتباه و غیر حرفه ای است؛ چرا که انجام کل این پروسه بر عهده کارشناس است و در صورتی که از تجربه بالا و مهارت کافی برخوردار باشد، می تواند روغن را به طور کامل از مخزن تخلیه کرده و این کار را به صورتی استاندارد و سریع تر از همیشه به انجام رساند. امدادگران‌ باتجربه و حرفه‌ای ما این کار را برای شما به طور در حرفه ای انجام می دهند.

تعویض روغن، فیلتر روغن و فیلتر هوا را برای خودروهای مزدا، لکسوس، برلیانس، سیتروئن، هیوندا، کیا، مازراتی، نیسان و میتسوبیشی خود به راحتی در محل با یک تماس انجام دهید. این کار را در زمانی کوتاه و با کیفیت بالا انجام شده بدانید.

از چه روغن موتوری برای خودروی خود استفاده کنیم؟

مهمترین سوالی که در زمان تعویض روغن به ذهن راننده ها می‌رسد، این است که بهترین نوع روغن موتور برای خودرو ها چیست؟ هر خودرو با توجه به سال تولید برند، مدل و دیگر استاندارد هایی از این موارد، به یک روغن مخصوص نیاز پیدا میکند. ویژگی های روغن مناسب هر خودرو در دفترچه راهنمای آن‌ها ذکر شده است به صورتیکه شما با مراجعه به آن به راحتی می توانید بفهمید که چه نوع روغنی سازگار با خودروی شما است.

با این حال، ما این کار را برای شما ساده کرده‌ایم؛ کارشناسان حرفه ای و با تجربه آقای امداد برای تعویض روغن شما از بهترین برندها استفاده کرده و شما را در انتخاب یک روغن مناسب برای موتور یا گیربکس راهنمایی می‌کنند. روغن مناسب روغنی است که پس از یک یا دو بار تعویض به موتور و گیربکس خودرو آسیب وارد نکند و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

در مجموعه آقای امداد برای تعویض روغن سیار روغن هایی با برند های زیر استفاده می کنیم:

  • روغن موتور کاسپین
  • روغن موتور توتال
  • روغن موتور ایرانول
  • روغن موتور بهران
  • روغن موتور موتوسل
  • روغن موتور الف
  • روغن موتور کاسترول
  • روغن موتور لیکومولی
  • روغن موتور اسپیدی
  • روغن موتور آدینول
  • روغن موتور پترونول
  • روغن موتور سینولکس
  • روغن موتور لوکینی
  • روغن موتور آترود

 

اگر این علامت ‌ها را دیدید، سریع با ما تماس بگیرید!

  • خروج دائمی دودی متمایل به رنگ آبی از لوله اگزوز ماشین
  • کاهش دائمی روغن موتور
  • وجود علائم نشت روغن در یک یا چند ردیف دهانه شمع
  • چرب شدن سر شمع
  • چرب و روغنی شدن دستمال یا انگشت کشیده شده به درون لوله اگزوز
  • بوی سوختن روغن در محفظه موتور

 

سوال های متداول

نوع روغن موتوری که استفاده می‌کنید، نوع وسیله نقلیه‌ای که رانندگی می‌کنید، نحوه رانندگی و موارد دیگر تعیین می‌کند که چقدر باید روغن خود را تعویض کنید. به طور کلی، بعد از طی شدن ۵ تا ۸ هزار کیلومتر از تعویض روغن قبلی، توصیه می شود نسبت به تعویض روغن جدید اقدام کنید.

هنگام استفاده از روغن موتورهای معمولی، رانندگی بیش از ۸۰۰۰ کیلومتر بین تعویض روغن را توصیه نمی کنیم. روغن‌های موتور ترکیبی و فول سنتتیک به دلیل ویژگی‌های محافظتی خود می‌توانند فواصل طولانی‌تری برای تعویض روغن ایجاد کنند.

روغن‌های موتور تمام مصنوعی پیشرفته می‌توانند محافظت فوق‌العاده‌ای از موتور را برای مسافت ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ کیلومتر را ارائه دهند. لطفاً تا زمانی که خودروی شما تحت گارانتی است، توصیه‌های فاصله زمانی تعویض روغن را که در دفترچه راهنمای خودروی خود ذکر شده است، دنبال کنید.

روغن موتور به مرور زمان خراب می شود. وقتی خراب می شود، کارایی خود را از دست می دهد و دیگر نمی تواند به درستی از موتور شما محافظت کند.

هزینه تعویض روغن ممکن است بسته به مکان شما و نوع روغنی که انتخاب می کنید متفاوت باشد. می توانید برای اطلاع از هزینه تعرفه ها و نرخ خدمات امدادی را مشاهده فرمایید.

ثابت شده است که روغن‌های موتور مصنوعی بهتر از روغن‌های موتور معمولی عمل می‌کنند، بنابراین روغن‌های موتور مصنوعی اغلب توصیه‌هایی برای فواصل طولانی‌تر تعویض روغن دارند. با این حال، بسیاری از عوامل دیگر نیز وجود دارند که می توانند بر مدت زمان تعویض روغن تأثیر بگذارند، مانند شرایط رانندگی، وضعیت مکانیکی کلی موتور و موارد دیگر.

چراغ هشدار روغن شما ممکن است به دلایل مختلفی روشن شود، از جمله سطح روغن پایین، خرابی پمپ روغن، معیوب بودن سنسور فشار روغن، انسداد در سیستم روغن، کف کردن بیش از حد روغن و موارد دیگر. در همه موارد، باید موتور خود را به همان سرعتی که ایمن است خاموش کنید. ادامه کار موتور با فشار روغن کم می تواند منجر به آسیب جدی به موتور شود. حتما با ما تماس بگیرید.

روغن‌های موتور معمولی، روغن‌های موتور ترکیبی مصنوعی و سایر روغن‌های موتور مصنوعی، در صورت نیاز به مخلوط کردن، سازگاری کامل دارند. اما عملکرد روغن موتور ها با رقیق کردن آن کاهش می یابد.

اگر متوجه یک یا چند مورد از علائم زیر شدید، خودروی خود را تکنسین های آقای امداد بسپارید تا به شما کمک کنند»

  • چراغ روغن را روی صفحه داشبورد خود فعال می بینید.
  • چراغ چک موتور روشن می شود.
  • بیش از شش ماه از آخرین تعویض روغن شما می گذرد.
  • بین تعویض روغن بین ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ کیلومتر رانندگی کرده اید (برای توصیه های خاص برای وسیله نقلیه خود، دفترچه راهنمای مالک خودرو خود را بررسی کنید)
  • بوی سوختن روغن می آید یا دود سفیدی را می بینید که از موتورتان می آید.
  • لکه های روغن در زیر ماشین پارک شده شما قابل مشاهده است که نشان دهنده نشت احتمالی روغن است.
  • میله اندازه گیری روغن داخل موتور خودروی شما مقداری کمتر از حد توصیه شده را نشان می دهد

میله اندازه گیری روغن داخل موتور خودروی شما مقداری کمتر از حد توصیه شده را نشان می دهد

بسیاری از راننده ها ارزش چندان زیادی به روغن موتور و گیربکس نمی‌دهند و اغلب اوقات به دنبال یک روش سریع و ارزان قیمت هستند تا تنها آن را تعویض کرده باشند. اما خوب است بدانید که روغن نقش اساسی در حرکت خودرو ایفا می کند؛ چرا که به عنوان روان کننده در بین اجزای متحرک موتور قرار گرفته و از اصطکاک به وجود آمده بین آنها جلوگیری می کند. در کنار این مورد، روغن موتور وظایف زیاد دیگری را نیز در جهت حفظ سلامت موتور و خود را بر عهده دارد که از این وظایف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خنک‌سازی قطعات داخلی موتور
  • کاهش سایش و اصطکاک قطعات متحرک موتور
  • جلوگیری از برخورد بین اجزا
  • افزایش کارکرد موتور
  • جلوگیری از فرسودگی و پارگی اجزای موتور
  • پاک‌سازی اجزای موتور از دوده، رسوبات و دیگر ذرات آلاینده
  • محافظت قطعات مختلف موتور در مقابل خوردگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد خودرو
خروج از نسخه موبایل