شماره مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد

اگر هر نوع مشکلی در خودرو شما پیش آمده است که در شمال تهران هستید می توانید با مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد تماش بگرید. خودروها نیز مانند انسان‌ها پس از انجام کارهای سخت و گذراندن مدتی طولانی، خسته خواهند شد. به همین جهت مهم‌ترین راهکار برای جلوگیری از آسیب به خودروها، مراقبت از آن‌ها و بررسی و ارزیابی مستمر و منظم آن‌ها است. یکی از نشانه های عدم مراقبت صحیح از خودروها آسیب و خرابی به یکباره آن‌هاست. در این زمان ما به یک مکانیک سیار نیاز داریم تا این مشکلات را برطرف کند. مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد آماده است تا در هر زمانی از شبانه روز برای ارائه خدمات امدادی حاضر شود و به مشکلات امدادی شما عزیزان رسیدگی کند.  02148287

مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد

در این زمان متخصصان و امدادرسانان ماهر و با تجربه ی آقای امداد با بررسی خودرو شما و کارشناسی آن، مشکل پیش آمده را تشخیص و برای حل آن از تجهیزات لازم استفاده خواهند کرد. آقای امداد با ۱۳ سال سابقه امدادرسانی در تهران آماده است تا خدماتی نظیر باتری به باتری، بنزین سیار، یدک کش، کفی، پنچرگیری، تعویض روغن و غیره را در محل برای شما انجام دهد.

مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد مجهز به سیستم موقعیت‌یابی بر پایه GPS است و می‌تواند مکانیک های سیار را برحسب نزدیکی، به موقعیت شما و به محل ارسال کند. ما در واحد مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد، تیم حرفه ای و مجهز را از امداد رسانان در کنار خود جمع کرده ایم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابیم. متخصصین متبحر ما در هر زمان و موقعیتی آماده کمک رسانی و رفع عیوب خودروی شما هستند.

 

خودروهای تحت پوشش خدمات مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد

تیم مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد به جهت برخورداری از متخصصین و امدادرسانانی ماهر و باتجربه، توانایی آن را دارد تا تمامی خدمات امدادی را برای خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایرانخودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس و مزدا ارائه دهد.

 

قیمت خدمات مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد

با توجه به ابلاغیه وزارت صمت که با هدف ساماندهی امداد خودروهای حمل و تعمیرکاران سیار فعال در شهر تهران تصویب شده، تنها امداد خودرو ها و مکانیک های سیاری مجاز به فعالیت هستند که از سوی اتحادیه مجوزهای لازم را کسب کرده باشند و دارای علائم و آرم های مخصوص باشند. مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد با دریافت تمامی مجوزهای لازم خدمات خود را نیز با نازلترین قیمت و به صورت ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار می‌دهد. تمامی هزینه ها نیز متناسب با تعرفه استاندارد کار امداد خودرو که از سوی اتحادیه امداد خودرو ارائه شده، دریافت خواهد شد. شما همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت های تمامی خدمات امدادی آقای امداد با شماره 02148287 تماس بگیرید و یا در بخش تعرفه خدمات امداد خودرو سال ۱۴۰۰، این قیمت‌ها را مشاهده نمایید.

 

مزایای استفاده از خدمات مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد

شما به عنوان مالک خودروی خود این حق را دارید تا بهترین ها را برای آن بخواهید و تمام هدف خود را افزایش عمر مفید خودرو خود تعیین نمایید. از این رو بهتر است تا برای دریافت خدمات امدادی با آقای امداد تماس بگیرید. مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد، می‌تواند تمامی خدمات امدادی خود را در اختیار خودروهای ایرانی و خارجی قرار دهد. از مزایای استفاده از خدمات آقای امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • صرفه جویی در زمان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه

مناطق امدادی تحت پوش مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد

آقای امداد دارای ۱۵۰ واحد امدادی در سطح شهر تهران است و توانایی امدادرسانی در هر یک از محله‌های آن را دارد. از مناطق امدادی تحت پوشش مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد، می‌توان به محله هایی چون اقدسیه، صاحبقرانیه، سعادت‌آباد، جماران، آجودانی، سعادت‌آباد، گاندی، فرمانیه، جردن، شهرک غرب، پل رومی، درکه، دارآباد، سوهانک، آراج، دزاشیب، صاحبقرانیه، الهیه، نیاوران قلهک، چیذر، لویزان، کامرانیه، ازگل، مینی‌سیتی، ظفر، تجریش، محمودیه، فرحزاد، باغ فردوس، فرشته، ولنجک، داوودی، دروس، اوین و… اشاره کرد.

شما می‌توانید در هر یک از محله های شمال تهران که بودید. به خدمات امداد خودرو نیاز داشتید، به راحتی با تیم مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد تماس بگیرید تا امدادرسانان ما نیز در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند. امداد رسانان آقای امداد ابتدا به عارضه یابی و کارشناسی خودرو پرداخته و سپس مشکل را با سرعتی بالا رفع خواهند نمود. از اصلی ترین و مهم‌ترین دلیل سرعت بالای آقای امداد می توان به تأمین ناوگان امداد رسانی و ۱۵۰ واحد سیار در مناطق مختلف تهران اشاره کرد.

 

خدمات مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد

یکی از ویژگی های اصلی مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد، آن است که می تواند خدمات جامع و کاملی را در اختیار تمامی خودروهای داخلی و خارجی قرار دهد. علاوه بر این پرسنل متخصص ما در حوزه خدمات فنی خودرو می‌توانند انواع ایرادات ممکن را که برای خودرو پیش آمده به سرعت علت یابی کنند و برای حل آن ها اقدامات مناسب و لازم را در نظر بگیرند. امداد خودرو آقای امداد توانایی ارائه خدمات امداد خودرو در طیف وسیعی را دارد و باعث خواهد شد تا خیال شما از بابت رفع مشکلات فنی خودروی تان به طور کامل برطرف شود.

از برخی از خدمات مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات باطری به باطری تامین بنزین رفع پنچری
  • حمل خودرو باید کش
  • دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو
  • تعویض روغن موتور
  • تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده
  • تعویض فیلتر و پمپ بنزین
  • تعویض دینام و تسمه دینام
  • تعویض و پنچری لاستیک
  • تعویض باتری خودرو با دستگاه تست سلامت

چرا گیربکس خودروی اتومات تقه می‌زند؟

تقه زدن گیربکس اتومات، یکی از مشکلاتی است که می‌‌تواند برای خودروهای اتوماتیک رخ دهد. از طرف دیگر این مشکل زنگ خطری برای خودرو است و باید به سرعت آن را رفع کرد تا از خطرات احتمالی در امان بود.

به طور کلی دلیل تقه زدن گیربکس اتوماتیک را می‌توان وجود آسیب و مشکل در سیستم گیربکس اتومات دانست. در واقع شما هر زمان که احساس کردید گیربکس خودرویتان در حالت عادی یا دنده عقب تقه می زند و یا صدایی همچون لگد زدن از گیربکس اتوماتیک خود شنیدید، باید به سرعت و بلافاصله آن را برای عیب یابی و تعمیر به متخصصان و کارشناسان مربوطه نشان دهید تا تعمیرات لازم بر روی آن انجام گیرد.

شما همچنین می‌توانید در گوشه از جاده توقف کنید و با مکانیک سیار شمال تهران آقای امداد تماس بگیرید. امدادرسانان ما به سرعت و در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده پس از بررسی و کارشناسی خودرو نسبت به تعمیر آن اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

دلیل تقه زدن گیربکس اتومات خودرو

دلایل زیادی می‌تواند منجر به تقه زدن گیربکس اتومات خودرو شوند. از برخی از مهم ترین آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شل شدن اتصالات گیربکس

یکی از اصلی ترین و رایج ترین دلایل تقه زدن گیربکس اتوماتیک خودرو، شل شدن اتصالات آن است و ممکن است پس از گذشت مدتی از کار خودرو گزارش شود. به طور کلی لگد زدن و تقه زدن گیربکس اتوماتیک در حال حرکت و با شل شدن اتصالات مورد عجیبی نخواهد بود.

تقه زدن گیربکس اتوماتیک در خودروهای ۲۰۶ ماکسیما و سراتو نیز اتفاق می‌افتد و تا حدودی شایع است. می‌‌توان گفت که این اتفاق در خودروهای مختلف رخ می‌دهد و علت های زیادی دارد که تقریباً این علل نزدیک به هم هستند و از منبع یکسانی سرچشمه می گیرند.

  • مشکل در روغن گیربکس

برای بهبود عملکرد گیربکس های معمولی باید از روغن واسکازین استفاده شود؛ چرا که این روغن می تواند عملکرد صحیح و فعالیت درست گیربکس را تضمین نمایند و و آن را روان کند. در گیربکس اتوماتیک نیز باید از روغن گیربکس استفاده شود.

از این رو باید دقت کنید که از روغن مناسب و با کیفیتی در آن استفاده کنید؛ چرا که اگر روغن آلوده باشد و یا به هر نحوی کیفیت خود را از دست داده باشد، روانکاری گیربکس ضعیف خواهد شد و در زمان عملکرد صدایی همچون لگد زدن یا تقه به گوش خواهد رسید.

  • خرابی شیر رادیاتور گیربکس

به طور کلی تمامی گیربکس های اتوماتیک همواره باید در محیطی خنک بمانند و فعالیت کنند تا سیستم آن‌ها دچار مشکل نشود. به همین جهت اغلب از یک مایع و سیستم خنک کننده در آن ها به کار می رود که به وسیله شیر رادیاتور کنترل می‌شود. زمانی ‌که شیر رادیاتور خراب شود یا آسیب ببیند و نتواند عملکرد خود را به درستی انجام دهد، حرارت در گیربکس بالا خواهد رفت و در زمان کار کردن خودرو صدای تقه به گوش خواهد رسید.

  • عدم رانندگی صحیح

یکی دیگر از دلایل شایع تقه زدن گیربکس اتومات، اشکال در رانندگی و عدم رانندگی صحیح است. در واقع اگر راننده به درستی رانندگی نکند و در زمان تغییر سرعت و تعویض حالت دنده به صورت نادرست و ناگهانی عمل کند، بخش کامپیوتری گیربکس به مرور زمان دچار اختلال و فرسودگی خواهد شد و همین عامل در طی زمان موجب می‌شود تا فشارهای غافلگیر کننده‌ای به گیربکس وارد و درنهایت موجب ایجاد صدای تقه در آن شود.

  • آسیب دیدن و معیوب شدگی سوپاپ ها

یکی دیگر از عوامل ایجاد تقه در گیربکس اتومات، در نتیجه عملکرد نادرست سوپاپ‌ها رخ می دهد. در واقع زمانی که سوپاپ های جعبه دنده دچار مشکل شوند و نتوانند عملکرد صحیح خود را به انجام برسانند، روغن در گیربکس تحت فشار قرار خواهد گرفت و روان سازی گیربکس اتوماتیک نیز در نتیجه به درستی انجام نخواهد گرفت. در این زمان شنیدن صدای تقه در گیربکس و در حین کار کردن خودرو، کاملاً قابل انتظار است.

علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک در دنده عقب

در زمان قرارگیری گیربکس اتوماتیک در حالت دنده عقب نیز باید توجه داشته باشید که روانکاری گیربکس به خوبی انجام شود و روغن مناسب و کافی به آن وارد شده باشد. به طور کلی زمانی که روغن گیربکس به خوبی عمل نکند و یا سایر قطعات آن نیز دارای مشکل باشند، صدای تقه زدن گیربکس اتوماتیک در دنده عقب نیز شنیده خواهد شد.

نحوه رفع تقه زدن گیربکس اتوماتیک

در صورتی که مشکل خودرویتان، یکی از موارد گفته شده در بالا نبود، برای رفع تقه زدن گیربکس اتوماتیک می‌توانید مطابق با فرمول زیر اقدام کنید:

  • در ابتدا سر باطری را جدا کرده و اجازه دهید تا خودرو در حدود ۲۰ دقیقه در این حالت بماند.
  • سپس پس از گذشت ۲۰ دقیقه، سر باطری را به جای اولیه خود بازگردانده و در حالی که پای خود را روی پدال ترمز قرار داده‌اید، دنده را از حالت P به حالت R ببرید.
  • حال پس از گذشت ۲ تا ۳ ثانیه، دنده را از حالت R به حالت N تغییر وضعیت دهید.
  • سپس ۲ ثانیه صبر کرده و دنده را از حالت N به حالت D ببرید.
  • مجددا ۲ ثانیه دیگر صبر کرده و همین اعمال را برای ۸ بار در وضعیت رفت و برگشتی تکرار کنید.
  • در آخر دنده را در وضعیت D گذاشته و با شروع به حرکت، سرعت را افزایش داده و تمام دنده‌ها را پر نمایید.
  • پس از آن دوباره سرعت را کاهش و به حالت ایست کامل برسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد خودرو
خروج از نسخه موبایل