قیمت باتری خودرو

با وجود اینکه این روزا دغدغه قیمت رو تو همه‌ی زمینه‌ها می‌تونیم ببینیم، ولی یکی از مهم‌ترین اون‌ها هزینه‌های مربوط به خودرو هستش. این هزینه‌ها رو میشه از قیمت بنزین هزینه خدمات امدادی تا قیمت باتری خودرو در نظر گرفت. در بین این هزینه ها قیمت باتری خودرو یکی از مهمترین نگرانی هاییه که رانندگان دارن؛ چرا که ماشین بدون باتری نمی‌تونه روشن شه و یه عضو بسیار مهم و کلیدی به شمار میره. در واقع وقتی که باتری تو ماشین نباشه هیچ نیرویی به شمع ها نرسیده، شمع ها روشن نشده، موتور روشن نشده و در نتیجه ماشین نیز روشن نمی‌شه.

علاوه بر این ممکنه که باتری عمر مفید خودش رو بگذرونه و برای دوباره کار کردن نیاز به شارژ یا تعویض داشته باشه. شما می‌تونید برای خرید و اطلاع از قیمت باتری خودرو با ما در آقای امداد تماس بگیرید. کارشناسان آقای امداد پس از مشورت با شما و تشخیص نوع خودرو، انواع باتری مناسب برای اون رو به شما معرفی کرده و کمک می‌کنند تا بهترین با کیفیت ترین نوع باتری رو با گارانتی معتبر خریداری کنید. پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

خرید اینترنتی باتری خودرو

شرکت آقای امداد با ۱۳ سال سابقه ارائه خدمات امدادی در تهران و کرج، آماده‌ست تا انواع مختلف باتری خودرو رو در اختیار‌ شما از صبح خروس‌خون تا شب دیروقت قرار بده. آقای امداد نماینده رسمی کمپانی های باتری‌ساز‌ ایرانی مثل باتری سپاهان، صباباتری، آذرباتری، وایا باتری و یکتا باتری و در کنار اون خارجی مثل برندهای کایامکس، پورانکو، ویگور و رونیز هستش که به شما کمک می‌کنه تا بتونید با توجه به نوع ماشین، قیمت باتری خودرو و نیاز‌تون باتری مناسب رو خریداری کنید. برای خرید باتری‌ می تونید با ما تماس بگیرید و ‌یا از طریق وبسایت و اپلیکیشن آقای امداد درخواست خودتون رو ارائه بدین.

خرید اینترنتی باتری خودرو

نحوه سفارش و خرید آنلاین باتری از آقای امداد به این صورته که ابتدا وارد سایت می‌شین، به پشتیبانی آنلاین متصل شده، نوع خودروی خودتون و آمپر مورد نیازتون رو مشخص می‌کنید. بعدش پشتیبانی آنلاین منوی باتری های مناسب خودروی شما رو روبروی شما قرار داده و محدوده‌ی قیمت اونا رو بهتون اعلام می‌کنه. حالا نوبت شماست تا یکی از این باتری‌ها رو انتخاب و سفارش بدید. دقت کنید که لازم نیست تا حتما هزینه باتری رو به صورت آنلاین پرداخت کنید و می‌تونید بعد از دریافت در محل ‌این کار رو انجام بدید.

همکاران ما در تیم‌های امدادرسانی آقای امداد به سرعت و در زمانی کم باتری رو به صورت رایگان برای شما ارسال و سپس اون رو به طور رایگان براتون نصب می‌کنن. همچنین سیستم برقی خودرو و باتری جدید رو بررسی می‌کنن تا اگه مشکلی بود به راحتی رفع بشه. باز هم دقت کنید که در زمان نصب باتری جدید، باتری فرسوده تحویل گرفته و قیمت باتری خودرو با احتساب باتری فرسوده از شما دریافت می‌شه که در ادامه درموردش مفصل صحبت می‌کنیم.

دوستان عزیز توجه داشته باشید که اگه به هر دلیلی برق رفت و یا اینترنت قطع شد، شماره تماس ما متصله و پشتیبانانمون به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ به سوالات و پیگیری درخواست‌هاتون هستن. شما می‌تونید از این راه هم باتری مناسب خودرو خودتون رو انتخاب و مشاوره‌های رایگان رو از همکاران ما دریافت کنین.

 

چرا باتری خودرو رو از آقای امداد بخریم؟

مطمئنا تعمیرگاه‌ها و مراکز خیلی زیادی وجود دارن که باتری خودرو می‌فروشن و اون رو تعویض می‌کنن و کلا کارشون اینه، حالا چرا من مجموعه آقای امداد رو انتخاب می‌کنم؟ در جواب این سوال لیست مزایای زیر رو براتون قرار دادم که می‌تونید ببینید با خرید از آقای امداد به چه مزایای بی‌نظیری دست پیدا می‌کنید:

  • انتخاب بهترین باتری ماشین
  • انتخاب باتری مناسب و مطابق با استاندارد همان خودور برای جلوگیری از آسیب دیدن و باطل شدن گارانتی آن
  • تضمین اصالت باتری خریداری شده
  • پرداخت هزینه باتری به وسیله دستگاه کارتخوان سیار در محل
  • ارسال و تعویض باتری ماشین در محل به صورت رایگان
  • امداد شبانه روزی باتری در تمام ایام، روزهای تعطیل و ۲۴ ساعته
  • کنترل سلامت سیستم برقی مربوط به باتری خودرو

 

چگونه برای خرید و نصب باتری به مراکز فروش آقای امداد مراجعه کنیم؟

تیم‌های سیار آقای امداد در کل مناطق تهران و کرج به صورت شبانه‌روزی حضور دارن و شما کافیه تا تماس بگیرید و سفارش خودتون رو ثبت کنید. امدادرسانان آقای امداد تند و سریع به محل مورد نظر شما میان و باتری رو در اختیارتون قرار میدن. البته که شما می‌تونید به دفتر مرکزی آقای امداد مراجعه کنید اما مطمئنا این کار هزینه و زمان زیادی رو ازتون می‌گیره.

برای ثبت سفارش باتری کافیه تا به صورت تلفنی با شماره ما و یا از طریق وبسایت آقای امداد ثبت سفارش کنید. ارسال و نصب باتری خودرو در محل هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت و به صورت رایگان انجام میشه. در کنار اون، تست برق و دینام ماشین نیز رایگان انجام گرفته و اگه باتری در زمان داشتن گارانتی خراب بشه و ایراد از خود باتری باشه و شرایط گارانتی رو داشته باشه، به صورت رایگان تعویض میشه.

برای دسترسی راحت‌تر به خدمات امدادی، کافیه تا اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد رو نصب کنید و در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

مزایای نصب باتری خودرو توسط آقای امداد

تعویض و نصب باتری خودرو نیاز به دقت تمرکز زیادی داره و بهترین راه اینه که یک متخصص و کارشناس این کار رو انجام بده. نصب باتری خودرو توسط کارشناسان آقای امداد مزایای زیادی را به همراه داره که یکی از این مزایا رو می تونیم وجود گارانتی باتری‌ها، سال ساخت اونا و تاریخ کامل و واضحشون عنوان کنیم ؛ چرا که بهترین راه اینه که از باتری هایی که در شش ماه اخیر تولید شده اند، استفاده کنیم چون هم کارایی بهتری دارن و هم کیفیتشون بیشتره. البته خرید و نصب باتری خودرو توسط کارشناسان آقای امداد به همین مزیت محدود نمیشه و بیشتر از این حرفاست که در ادامه باهاشون آشنا می‌شیم:

  • گارانتی باتری تعویض شده

یکی از مزایای خرید باتری از آقای امداد اینه که شما می‌تونید از سلامت باتری‌تون و خدمات پس از‌فروش‌ اون مطمئن باشید. چرا که همه ی باتری‌های ارائه شده توسط آقای امداد گارانتی تعویض دارن و شما هر زمانی بعد از نصب که باتری‌تون دچار مشکل شده باشه، می‌تونید برای تعویض اون اقدام کنید. در این زمان باید دقت داشته باشید که با توجه به این که کجا زندگی میکنید، در چه منطقه آب و هوایی هستید، خودرو تون چه مدلی است و میزان استفاده شما از باتری چقدره، نوع باتری مناسب برای ماشین تون هم تغییر می‌کنه.

همه این‌ها در انتخاب خرید باتری تاثیر دارند. اگه به درستی انتخاب نشن میتونن در نحوه کارکرد خودرو نیز تأثیر بذارن و حتی آسیب‌هایی را به بخش های دیگه اون وارد کنند. شما می تونید برای تعویض و نصب رایگان باتری خودتون با ما در آقای امداد تماس بگیرید و علاوه بر بهره مندی از گارانتی باتری ها از کیفیت آنها نیز اطمینان حاصل کنید.

  • نصب باتری فابریک و اصل

با اینکه میشه ماشین رو با هر نوع باتری چه معمولی و چه غیر اصل روشن کرد، اما نوع باتری در کارکرد ماشین و نحوه عملکرد و ایمنی اون تاثیر زیادی داره. در واقع هر شرکت خودروسازی خودرو ها رو با توجه به ظرفیت خاص و مشخصات ویژه ای طراحی می کنه. همین عوامل باعث میشن تا هر نوع باتری برای هر خودرویی مناسب نباشه و برای جلوگیری از آسیب دیدن به خودرو بهترین راه استفاده از باتری های اصلی و فابریکه. ما در امداد خودروی آقای امداد به شما این تضمین رو میدیم که همه باتری ها از استاندارد کارخانه برخوردار هستند و به صورت فابریک و اصل در اختیار شما قرار می گیرن و شما می تونید به راحتی از اونا استفاده کنید.

  • تعویض رایگان باتری ماشین در محل

همیشه بهترین راهکار اینه که باتری خودرو توسط افراد با دانش فنی و مختصصین نصب و تعویض بشه، چون که تعویض توسط افراد غیرمتخصص می‌تونه آسیب جدی و خیلی زیادی رو به سیستم برق شما بزنه و خسارت های جبران‌ناپذیری رو برای شما به دنبال داشته باشه. با این حال نگران نباشید چرا که متخصصین باتجربه، کارآزموده و خلاصه همه‌چی تموم ما در آقای امداد آماده‌ان تا هر وقت که شما بگید در محل حاضر بشن و با داشتن مهارت لازم و دانش کافی در زمینه سیستم برقی خودروهای خارجی و داخلی، اقدام به تعویض و نصب رایگان باتری ماشین شما بکنن.

 

علائم خرابی باتری خودرو

باطری خودرو یکی از انواع باتری هایی است که قابل شارژ شدنه و با تبدیل انرژی به جریان الکتریکی باعث روشن شدن خودرو و حرکت اون میشه. بعضی از اوقات باتری به صورت غافلگیر کننده از کار میوفته و می‌تونه راننده رو با شوک بزرگ روبرو کنه و حتی اون رو در وسط جاده متوقف کنه. با این حال عواملی هستند که با مشاهده اون‌ها میشه به سادگی خرابی و آسیب دیدگی باتری رو تشخیص داد و اون رو سریع تر تعمیر کرد.

البته توجه داشته باشید که بررسی دوره ای خودرو خیلی مهمه به حدی که با یه بررسی و چکاپ ساده ماهانه میشه خیلی زود مشکلات اون رو تشخیص و از خرابی زودهنگام باتری جلوگیری کرد. این کار باعث میشه تا در آینده بتونیم جیبامونو محکم نگه داریم و هزینه زیادی رو برای خرید باتری جدید پرداخت نکنیم. ما می‌خواهیم شما رو با چند تا از اصلی ترین علائم خرابی باتری خودرو آشنا کنیم. در صورتی که هر کدام از این ها رو دیدید، به سرعت با آقای امداد تماس بگیرین تا بتونید باتری تون رو برای مدت طولانی تری استفاده کنید:

  • دزدگیر از کار بیافته و سیستم قفل مرکزی به مشکل بخوره.
  • ماشین استارت نخوره و بعد از یک شب خوابیدن و بیدار شدن، روشن نشه و شارژشو نگه نداره.
  • شیشه‌ها خیلی سختی بالا می‌رن و در زمان خاموش بودن ماشین شیشه‌های برقی کار نکنند.
  • در هنگام استارت زدن، از ماشین صدای تق تق به گوش می‌رسه.
  • شاید برق باشه اما خودرو روشن نشه که تو این موقعیت بهترین کار اینه که باتری تعویض بشه.
  • ماشین با استارت سنگین روشن بشه.
  • صدای استارت زدن فرق کنه و ماشین به زور روشن بشه.
  • شکل ظاهری باتری ماشین فرق کنه، به عنوان مثال قطب‌های باتری ذوب بشن یا اسید ازشون نشت کنه و باتری باد کنه.
  • توان برق خودرو در زمان روشن شدن کولر کم بشه.
  • سر باتری‌ها سولفاته شده باشن.
  • با توجه به راهنمای روی باتری، نشانه سلامت روی باتری تغییر رنگ بده.
  • سیستم صوتی ماشین از کار افتاده باشه.
  • برق پشت آمپر قطع یا ضعیف شده باشه.
  • نور چراغ‌ها خیلی کم شده باشن.
  • درب خودرو با ریموت باز نشه.

اگه به یدک‌کش و جرثقیل برای حرکت و انتقال ماشینتون در تهران و کرج نیاز دارین، کافیه تا با جرثقیل امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

قیمت باتری خودرو

خیلی از ما با احتیاط از خودرو و باتری مراقبت و استفاده می‌کنیم. اما باز هم تحت شرایطی باتری از کار میوفته و یا به اصطلاح دشارژ می‌شه. تو این موقعیته که باید به فکر خرید یک باتری جدید باشیم. باتری جدید هم ممکنه قیمت بالایی داشته باشه. با این حال امکان داره در بعضی از فروشگاه های اینترنتی یا حتی تعمیرگاه ها با باتری هایی مواجه بشید که قیمت خیلی پایین یا خیلی بالایی دارند. اما از کجا بدونیم که باتری در چه رنج قیمتی مناسبه و با توجه به چه عواملی قیمت تغییر می‌کنه؟

یکی از نکته های اصلی که پیش از خرید باتری خودرو باید بدونید اینه که قیمت باتری خودرو با توجه به عواملی مثل ظرفیت آمپراژ باتری، کشور سازنده باتری، تاریخ ساخت باتری، اتمی بودن یا اسیدی بودن آن و تاریخ اعتبار یا انقضای باتری متغیر بوده و متفاوت خواهد بود. به همین دلیل دور از تصور نیست که در زمان تعویض باتری دچار سردرگمی بشید؛ چرا که با قیمت های بسیار متفاوتی روبرو خواهید شد. پیشنهاد ما به شما اینه که قبل از خرید هر نوع باطری با کارشناسان آقای امداد تماس بگیرید. مشاوره های رایگان لازم را از اونا دریافت کنید. مشاوران ما به شما کمک میکنن که با توجه به نوع خودروتون، میزان مصرفتون و… بدانید که چه باتری مناسبه و قیمت و جنس اصل و درجه یک اون چقدره. پس یادتون نره با ما در تماس باشید.

 

عوامل موثر در قیمت باتری خودرو

همون طور که گفته شد، عوامل مختلفی در تعیین میزان قیمت باتری خودرو تاثیر گذار هستند.این عوامل رو در ادامه با هم بررسی می کنیم:

آمپر باتری ماشین

بذارید این طوری بگم که هر بار که استارت میزنید و ماشین تون روشن میشه، ماشین کارکرده و برق مصرف میشه. این میزان برق مصرفی تاثیر بسیار زیادی در تعیین آمپر باتری داره در واقع این طوری میشه گفت که اگه میزان مصرف برق خودروتون زیاده، ظرفیت باتری هم باید زیاد باشه تا بتونه این حجم از برق مصرفی رو تامین کنه. این ظرفیت همون آمپر باتری هستش. حالا اینجوری تصور کنید که هرچی آمپر باتری ماشین بالاتر باشه، ماشین هم از نظر تامین برق به مشکل برنمی‌خوره و کارکرد بسیار راحت تر و ساده تری داره. همین عامل باعث میشه تا حتی طول عمر ماشین هم بیشتر بشه.

به عنوان مثال باطری خودروی پرشیا به طور فابریک ۶۶ آمپر هستش و می‌شه به این نتیجه رسید که میزان مصرف برقی ماشین حداکثر به ۶۶ آمپر می رسه. علاوه بر این توجه داشته باشید که هر چی که ماشین با آمپر بالاتری داشته باشه، قیمت باتری ماشین هم به مراتب بیشتر میشه. در نهایت به این نتیجه میشه دست پیدا کرد که میزان آمپر یک عامل مهم در تعیین قیمت باتری خودرو هستش.

نوع برند و اصالت

یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی که در قیمت باتری خودرو تاثیر میزاره، نوع برند اون، خارجی یا داخل بودن اون و اصالت اون باتریه. به همین دلیل شما نمی تونید تصور کنید که قیمت برند باتری اصل با برند باتری فیک و تقلبی در یک رده قیمت باشند. پس قبل از خرید باتری به این نکته توجه داشته باشید و به خاطر قیمت ارزونتر سلامت خودرو خودتان رو به خطر نیندازید و بدونید که هر چی باتری از برند معتبری باشه، خرید مطمئن تری دارید و تا مدت بیشتری از اون استفاده می‌کنید. با این وجود در رابطه با خرید باتری خارجی باید به این نکته توجه داشته باشید که این باتری ها از خارج از کشور وارد می‌شن و با توجه به نرخ ارز قیمت متفاوتی دارن، پس ممکنه براتون گرون تر از مدل ایرانی آب بخوره.

تاریخ تولید و انقضا باتری

شاید عجیب به نظر برسه، اما باتری هم مثل خیلی از لوازم دیگه تاریخ مصرف داره و بعد از مدتی از کار میفته. حالا این وسط باتری هایی وجود دارند که قابلیت شارژ شدن دارن و تاریخ انقضا هیچ اثری روی اونا نداره و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار نمی ده. چرا که میشه دوباره اونا رو شارژ و مصرف کرد. اما این عامل در زمان خرید اهمیت بیشتری داره. شما باید در زمان خرید کدهای نوشته شده بر روی باتری رو به خوبی مطالعه کنید؛ چون که از روی عنوان نوشته شده می تونید بفهمید باتری کی تولید شده و کی به انقضا رسیده یا می‌رسه.

مطمئنا نمیشه از باتری که به تاریخ انقضا رسیده و دوباره شارژ شده انتظار یه باتریه تازه و نو رو داشت. توصیه ما به شما خرید باتریه که از تاریخ تولید اون حداکثر ۶ ماه گذشته باشه. یک نکته کنکوری که می خوام بهتون بگم تا در زمان خرید باطری به اون توجه داشته باشید اینه که عمر مفید باتری از تاریخ تولید آن آغاز می شه نه از زمان استفاده شما و همین در عملکرد اون تاثیر زیادی می‌زاره. پس منطقی ترین کار خرید باتریی هستش که تازه تولید شده باشه.

 

ارزش باتری فرسوده خودرو یا داغی

در صورتی که تا حالا باتری خودروتون رو عوض نکردید، پس بهتره بدونید که در زمان تعویض باتری و نصب باتری جدید باتری فرسوده و قدیمی از شما گرفته میشه و ارزش اون هم تو قیمت ها تاثیر گذاره. شما وقتی که باتری فرسوده ماشین تون رو تحویل میدید، میزان ارزش قیمت اون از میزان پرداختی شما بابت هزینه باتری جدید کم میشه و مسلما اگه باتری رو تحویل ندید باید قیمت تمام شده باتری جدید رو پرداخت کنید.(پول بیشتری بدید)

حالا این سوال پیش میاد که چه جوری بفهمیم باتری فرسوده ما چقدر ارزش داره و قیمتش چقدر میشه؟ برای تعیین ارزش باتری فرسوده از نرخ جهانی سرب استفاده می کنند و چون قیمت سرب متغیر هستش و ثبات نداره، قیمت باتری فرسوده هم با توجه به قیمت اون محاسبه میشه. این قیمت طبق نرخ‌نامه به همه‌ی فروشگاه‌ها اعلام میشه. اما چرا باتری فرسوده رو تحویل میگیرن؟ به دلایل زیر:

  • قابل بازیافت بودن باتری های فرسوده
  • ارزشمند بودن باتری فرسوده به علت داشتن سرب
  • مضر بودن باتری های فرسوده برای محیط زیست به علت داشتن اسید سولفوریک
  • کاهش قیمت نهایی باتری خودرو به علت کسر شدن ارزش فرسوده از قیمت تمام شده باتری
  • نیاز صنعت داخلی به سرب بازیافتی حاصل از باتری های فرسوده

 

اگر باتری فرسوده نداشتیم، چه کنیم؟

زمانی رو تصور کنید که باطری ماشین تون به سرقت رفته باشه و مجبور باشید تا یه باتری جدید بخرید. در این زمان نمی تونید باتری فرسوده رو تحویل بدید. جالبه بدونید که در بسیاری از لیست های قیمت باتری، ارزش باتری فرسوده حساب و ارزش آن به نرخ منصفانه از بهای تمام شده باتری نو کسر شده. حالا در صورتی که باتری فرسوده ماشین‌تون رو به هر دلیلی به فروشنده تحویل ندید، باید ارزش باتری فرسوده رو که البته به نسبت باتری جدید قیمت بالایی داره پرداخت کنید. در واقع هزینه و ارزش اون به قیمت تمام شده باتری برای شما اضافه می‌شه.

همون طور که گفته شد، ارزش باتری فرسوده به نرخ سود بستگی داره و چون نرخ سرب ثابت نیست و متغیره همواره کارخانه های تولید باتری و اتحادیه‌های باتری‌سازان این نرخ ها رو مشخص و به صورت روزانه اعلام می کنند و در نتیجه لیست قیمت های باتری خودرو یا نرخ نامه باتری خودرو اعلام میشه.

 

محاسبه قیمت باتری خودرو

با توجه به موارد فوق به احتمال زیاد میتونید حدس بزنید که قیمت باطری خودرو چطوری محاسبه میشه. با این حال با توجه به دستورات و آیین نامه های صادر شده توسط سازمان صنعت معدن و تجارت یک روش ثابت برای محاسبه قیمت باتری خودرو وجود داره. اما قبل از این که این فرمول رو مشاهده کنیم اول بهتر تا با هر کدوم از اجزا و پارامترهای اون آشنا بشیم:

  • قیمت تمام شده باتری:

یکی از این پارامترها قیمت تمام شده باتریه که در واقع همون مبلغی هستش که فروشنده برای خرید باتری از کارخانه پرداخت کرده. این قیمت با توجه به هزینه تمام شده ساخت باتری در کارخانه به اضافه فاکتورهایی مثل هزینه حمل و نقل، بسته بندی و فروش محاسبه میشه.

  • ۱۲ درصد قیمت تمام شده باتری:

بر اساس این دستورالعمل فروشنده‌ها نیز مجاز هستند تا حداکثر ۱۲ درصد از قیمت باتری تمام شده را به عنوان سود محاسبه کرده و دریافت کنند.

  • ارزش باتری فرسوده خودرو:

همون‌ طور که پیش‌تر درباره ارزش باطری فرسوده خودرو و تاثیر آن در قیمت باطری صحبت کردیم، در زمان خرید باتری جدید ارزش باطری فرسوده از بهای تمام شده باتری کسر میشه و با توجه به اینکه ارزش اون به سرب بستگی داره با توجه به نرخ سود و نوسان قیمت اون در بازار ارزش باتری فرسوده هم تغییر پیدا می‌کنه.

  • هزینه تست و نصب باتری:

یکی دیگه از مواردی که در محاسبه قیمت باتری خودرو اهمیت داره هزینه تست، عیب‌یابی، باز و نصب باتری توسط کارشناسان است که هزینه اون توسط اتحادیه باطری سازان به طور سالانه ابلاغ میشه.

  • هزینه اسید و شارژ:

قبل از هر چیزی بدونید که بعضی از باتری ها اسید شارژ نام دارند و به صورت خشک از کارخانه تحویل گرفته میشن. فروشنده ها بعد از تحویل گرفتن این باتری ها رو با استفاده از اسید سولفوریک شارژ و آماده مصرف می کنند. البته امروزه این باتری ها چندان رایج نیستند و خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرن و اغلب اوقات باتری ها به صورت شارژ اسید شده و آماده مصرف از کارخانه خارج میشن. با این حال پروسه شارژ کردن باتری توسط فروشنده ها نیز هزینه جداگانه داره و در محاسبه قیمت باتری خودرو به قیمت تمام شده باتری اضافه میشه.

فرمول محاسبه قیمت باتری که توسط سازمان ارائه شده به این ترتیب است:

قیمت تمام شده باتری + ۱۲ درصد قیمت تمام شده باتری – ارزش فرسوده خودرو + هزینه تست باتری + هزینه نصب باتری + هزینه اسید و شارژ = قیمت تمام شده باتری خودرو برای مصرف کننده

اگه به خودروبر برای انتقال و حرکت ماشینتون در تهران و کرج نیاز دارین، کافیه تا با خودروبر آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

راهنمای خرید باتری خودرو

در زمان خرید اینترنتی باتری خودرو و یا حتی به صورت حضوری در کنار عامل موثر و مهمی مثل قیمت، باید به مسائل دیگه ای هم توجه بشه. عواملی که شاید اندازه قیمت تاثیرگذار نباشند اما اهمیت بالایی دارند و در کارکرد ماشین و طول عمر آن نقش بسزایی ایفا می‌کنند. در ادامه این عوامل را با هم بررسی می‌کنیم:

اتمی و یا اسیدی بودن باتری

کلا تو بازار فقط دو نوع باتری رو میتونید برای ماشین تون تهیه کنید باتری اتمی یا اسیدی هر دوی این باتری‌ها قابلیت شارژ (Charge) و دشارژ شدن (Decharge) دارن و با آمپرهای مختلفی تولید می‌شن. این دو نوع باتری در قدرت و خروجی آمپر باتری‌های اتمی و اسیدی هم هیچ فرقی با هم ندارن و مثل همن. همه ی اونا ولتاژ ۱۲ ولت و برق‌رسانی مشابهی دارن که با اتصال به قطب مثبت و قطب منفی روی باتری میشه از اون‌ها استفاده کرد.

باتری‌های اسیدی قدیمی‌تر و ارزون‌تر هستن و نیاز به نگهداری بهتر و شارژ دارن. در باتری‌های اسیدی شش فضا وجود داره که چند صفحه سربی مثبت و منفی داخل اون‌ها قرار گرفتن و محلولی به نام الکترولیت که از ۶۵ درصد آب و ۳۵ درصد اسید تشکیل شده، دور اون‌ها رو پر کرده اصلی ترین تفاوت باتری‌های اتمی با اسیدی، جنس آلیاژ اون‌هاست. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های باتری اسیدی اینه که به تدریج ضعیف می‌شه؛ به طوری که از روی ضعیف شدن استارت خودرو، میشه فهمید که باتری دیگه آخراشه و قراره چشم از ماشین ببنده.

در مقابل باتری‌های اتمی رو داریم که عمر بیشتری در مقایسه با باطری های اسیدی دارن، به کنترل و نگه داری نیاز ندارن، آلودگی کمی تولید می کنن و کیس بسیار مناسبی به شمار می‌رن. جهت اطلاع به باتری اتمی، خشک و به باتری اسیدی، تر هم میگن! همچنین عمر باتری اتمی بین 3 تا 5 سال و در مقایسه با باتری تر یا اسیدی که نهایتا 2 ساله، مناسب‌تر و بیشتره. به همین جهت پیشنهاد ما به شما برای خرید باتری خودرو، نوع اتمی اون هستش.

برای تشخیص باتری اتمی از اسیدی کافیه تا به نوشته‌های روی باتری توجه کنید. باتری‌هایی که روی اون‌ها نوشته شده (MF (maintenance free، نیاز به مراقبت ندارن و این نتیجه رو میشه گرفت که از نوع اتمی ‌هستن. با وجود همه‌ی مزیت‌های باتری اتمی، این باتری یه عیب ‌بزرگ داره و اون اینه که هر آن امکان داره که به شکل ناگهانی از کار بیفته و شما رو غافلگیر کنه!

 

مارک و برند باتری

یکی دیگه از نکات مهمی که در زمان خرید باتری خودرو باید به اون توجه کنید انتخاب مارک و برند باتریه. با وجود این که باتری‌های خارجی و کره‌ای به نظر عالی می‌رسن، باتری های ایرانی هم فوق‌العاده هستن. سال هاست که برندهایی مثل صبا باتری، برنا باتری، سپاهان باتری و… با تولید باتری نوع اتمی و اسیدی با کیفیت، با طول عمر طولانی به مشتریانشون خدمات خیلی مفیدی رو ارائه می‌دن.

 

گارانتی باتری

اغلب باتری های موجود در بازار از دوره گارانتی 6 تا 31 ماهه برخوردارن. به عنوان مثال ممکنه که باتری ماشین بعد از نصب و تست دچار مشکل بشه که در این صورت شرکت گارانتی دهنده وظیفه داره تا این مشکل رو به طور کامل و رایگان برطرف کنه. دقت داشته باشید که مدت زمان گارانتی باتری‌ها چندان زیاد نیست پس توصیه ما به شما اینه که به باتری با گارانتی طولانی رو انتخاب کنید.

 

شرایط آب و هوایی

در هر شرایط آب و هوایی بهتره تا از باتری‌های مخصوص به اون اقلیم استفاده کنید تا به مشکل نخورید. به عنوان مثال اگه ساکن مناطقی با آب و هوای سرد هستین و با ماشین در این نواحی تردد می کنین، بهتره تا از باتری‌هایی استفاده کنید که روی اون‌ها برچسب N مهر شده باشه. این برچسب معنی North یا همان شمال رو میده که نشون میده این باتری قابلیت و توانایی این رو داره تا در مناطق سردسیری استفاده بشه. در عوض گروه دیگه‌ای از باتری‌ها هستن که با برچسب S یعنی South نشونه شدن و برای مناطق گرمسیری مناسب هستن. البته یادتون نره همیشه چک کنید که باتری پوسته ی مقاومی داشته باشه، اینطوری می تونین مطمئن باشین که در هیچ شرایط آب و هوایی خم به ابرو نمیاره. امروزه در صنعت خودرو سازی باتری ها رو از نوع پلاستیکی تولید می کنن که ظرفیت مقاومت در تفاوت دمای 50 درجه ی سانتیگراد رو دارن.

 

عمر مفید باتری

یکی دیگه از مواردی که در زمان خرید باتری خودرو باید به اون توجه کنین میزان عمر باتریه که به نوع و میزان مصرف، توسط مصرف‌کننده بستگی داره. بعضی از راننده‌ها میان و میگن که من این باتری رو ۸ ساله دارم و آخ نگفته، در صورتی که یه راننده دیگه هر دو سه سال یه بار یه باتری عوض می‌کنه. در واقع عمر باتری میزان کار خودرو، نحوه شارژ دینام، شرایط آب و هوایی و خیلی چیزای دیگه بستگی داره. مسلما ماشینی که همیشه مسیرش در نواحی گرمسیری و مسیرهای پرترافیکه زودتر خراب میشه و کیفیت اولیه‌شو از دست میده.

 

خدمات پس از فروش آقای امداد

امداد باتری خودرو آقای امداد به عنوان یه مجموعه تخصصی در زمینه تعویض، عیب‌یابی و‌ فروش باتری ماشین و ارائه بهترین انواع باتری فعالیت می‌کنه. تمامی خدمات پیرامون این کار مثل حمل، نصب باتری، تست دینام و سیستم برقی خودرو رو هم کاملا رایگان در اختیارتون قرار می‌گیره و شما به جز هزینه باتری دیگه لازم نیست تا هیچ هزینه اضافی پرداخت کنید.

در رابطه با گارانتی هم، باتری های ایرانی همگی نمایندگی و خدمات پس از فروش دارند و شما با در دست داشتن کارت گارانتی یا ضمانتنامه رسمی تولید کننده باتری در صورت وقوع مشکل باید به این مراکز مراجعه کنید. بعد از بررسی های لازم و تشخیص علت مشکل باتری ماشین، در صورتی که شامل گارانتی بشه، باتری رو به صورت رایگان براتون تعویض می کنند. البته دقت کنید که فقط یه بار تعویض باتری توسط نمایندگی رایگانه و در موارد بعدی ازتون هزینه‌شو می‌گیرن.

 

قیمت باتری اسیدی

قیمت باتری اسیدی با توجه به نوع برند، آمپر و ظرفیت و … متفاوته. با این حال شما می تونید انواع باتری ایرانی مثل باتری سپاهان، صباباتری، آذرباتری، وایا باتری و یکتا باتری و در کنار اون خارجی مثل برندهای کایامکس، پورانکو، ویگور و رو متناسب با نوع ماشین، قیمت باتری خودرو و نیاز‌تون از آقای امداد خریداری کنید. برای خرید باتری و اطلاع از قیمت‌ها‌ کافیه تا با ما تماس بگیرین و ‌یا از طریق وبسایت و اپلیکیشن آقای امداد درخواست خودتون رو ارائه بدین.

 

امداد باتری ماشین در محل

امداد باتری ماشین در محل آقای امداد با کادری مجرب و متخصص، آماده‌ست تا انواع خدمات برق خودرو رو با استفاده از جدیدترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیر در اختیار شما قرار بده. کافیه فقط با یک تماس در هر ساعتی از شبانه روز ما رو مطلع کنید، به سرعت برای خدمت رسانی به شما حاضر می‌شیم. آقای امداد نماینده رسمی فروش باتری های سپاهان باتری، صبا باتری، نیرو گستران خراسان و برنا باتری در تهران و کرجه و در کنار فروش انواع باتری های اتمیک و اسیدی و باتری های قابل سرویس، مشاوره رایگان رو نیز در رابطه با تعویض و یا شارژ باتری خودرو به شما ارائه می‌کنه.

تضمین کیفیت در کنار استفاده از کادری متخصص در زمینه برق انواع خودرو داخلی و خارجی، و استفاده از قطعات اصلی با قیمت مناسب نسبت به بازار از جمله خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداده. خدمات امداد باتری ماشین در محل به صورت سیار انجام می‌گیره که از اصلی‌ترین این خدمات میشه این موارد رو عنوان کرد:

۱. عیب‌یابی باتری خودرو

یکی از اولین خدماتی که امداد باتری تهران و کرج آقای امداد در اختیار شهروندان در این مناطق قرار می ده، عیب یابی باتری خودروست. تکنسین ماهر و کارآزموده آقای امداد بعد از مشاوره رایگان با راننده، مشکل باتری خودرو رو تشخیص و به رفع این مشکل در محل می‌پردازه. امدادرسان آقای امداد به سرعت در محل موقعیت شما حاضر شده و ابتدا به عیب یابی باتری و سپس رفع مشکل آن می‌پردازن. علاوه بر این پشتیبانی آنلاین پس از فروش و نصب باتری نیز به طور کاملا رایگان انجام میشه.

۲. باتری به باتری سیار

یکی از مشکلاتی که می‌تونه برای باتری اتفاق بیوفته، خوابیدن باتریه. در این زمان میشه با استفاده از راه حل های مختلفی باتری که واقعا خوابه رو بیدار کرد. این راه‌حل جادویی باتری به باتری نام داره. مثلا تصور کنین که تو یه جاده یا بزرگراه هستین و باتری‌تون خالی میشه‌. احتمال این که یکی از خودروهای در مسیرتون نگه داره و برای کمک به شما عمل باتری به باتری را انجام بده، چقدره؟ خیلی کم؛ چرا که نیاز به کابل مخصوص داره.

در این زمان بهترین کار اینه که وقتتون رو تلف ‌نکنین و با یک تماس کوتاه امدادرسانان آقای امداد را خبر کنید تا تیم‌های امدادی ما به سرعت در محل مورد نظر شما حاضر و خدمت باتری به باتری را در زمانی کوتاه و به صورت کاملا ایمن براتون انجام بدن.

۳. تعویض باتری در محل

گاهی اوقات ممکنه که باتری خودرو شما عمر مفید خودش‌رو گذرانده باشه و لازم باشه تا باتری تازه نفس‌تر‌ پا به میدان بزاره. در این زمان برای خرید یه باتری جدید اولین ایده‌ای که ممکنه به ذهن شما برسه، مراجعه به یه فروشگاه باتری هستش. اما توجه کنید که مراجعه به فروشگاه باتری خودرو مثل مراجعه به یه سوپرمارکته و فقط شما اونجا باتری رو می‌خرید، می‌گیرید و مبلغ اون رو پرداخت می‌کنید.

این فروشگاه دیگه هیچ خدمت دیگه‌ای‌ رو در رابطه با باتری خودروی شما انجام نمی‌ده و علاوه بر این زمان و هزینه زیادی رو نیز از شما تلف می‌کنه. از این رو بهترین کار اینه که با امداد باتری ماشین در محل آقای امداد تماس بگیرید و در کمترین زمان باتری مورد نیازتون رو دریافت کنید.

۴. نصب باتری

نصب باتری یکی از کارهاییه که باید به طور دقیق و با احتیاط بالا انجام بشه تا مشکلی برای باتری و خودرو به وجود نیاد. ‌به همین دلیل بهترین راه اینه که یه متخصص این کارو انجام بده و از خسارت‌های ناگهانی جلوگیری بشه. آقای امداد نصب‌ باتری رو به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌ده و خزینه‌ای از این بابت دریافت نمی‌کنه. برای نصب و جایگذاری باتری جدید ابتدا امدادرسانان آقای امداد از قبل از صحت عملکرد سیستم‌های جانبی برق اتومبیل (دینام، آفتامات و …) مطمئن می‌شن و کار رو شروع می‌کنن.

اگه به خودروبر، یدک‌کش و کلا هر چیزی برای تعمیر و حرکت ماشینتون در تجریش نیاز دارین، کافیه تا با تیم یدک کش، مکانیک سیار و امداد خودرو تجریش آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

امداد باتری جنوب تهران

یکی از مهم ترین اجزای سیستم برق‌ رسانی خودرو در حقیقت باتری‌ها هستن که در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خودشون، هشدارهایی رو به راننده می‌دن و راننده‌ها هم با شناسایی این موارد، می‌تونن متوجه عملکرد ضعیف باتری بشن و برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنن. امدادرسانان آقای امداد با یک تماس شما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری رو بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

امداد باتری جنوب تهران آماده ارائه خدمات تست، تعویض و نصب باتری در محل در تمام مناطق 16،18،19،20 مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه)، منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس است و همه‌ی این مناطق رو تحت پوشش داده. شما عزیزان کافیه یه تماس کوچیک بگیرید تا نیروهای امدادی سیار ما در این مناطق با استفاده از سیستم موقعیت سنج رصد و نزدیکترین اون‌ها به سرعت به محل شما اعزام بشن‌.

 

امداد باتری شهریار

تیم امداد باتری شهریار همیشه و در هر ساعت و موقعیتی آماده‌ست تا خدمات تعویض و نصب باتری انواع خودرو، تعمیرات برقی ماشین و سرویس باتری خودرو رو در شهریار در اختیار شما قرار بده. امداد باتری شهریار با تیمی متخصص با استفاده از بروز ترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیر، خدمات امداد‌ باتری رو در اسرع وقت و فقط با یک تماس به شما ارائه میده. امداد باتری شهریار نماینده رسمی فروش باتری های سپاهان باتری، صبا باطری، نیرو گستران خراسان و برنا باتری در شهریاره و بهترین نوع باتری های اتمیک و اسیدی و باتری های قابل سرویس رو در اختیارتون قرار میده.

از این خدمات به طور کلی میشه به مواردی مثل خدمات باطری سازی، سرویس و شارژ کولر انواع خودرو، شارژ انواع باطری خودرو، تست و آزمایش سلامت استارت و دینام بصورت دوره ای، فروش و تعویض انواع باتری، تعمیرات سیم کشی، استعلام مدت زمان باقی مانده گارانتی و تعویض باتری در صورت خرابی باتری و تعمیرات تخصصی استارت و… اشاره کرد.

 

امداد باتری منطقه 2 تهران

تمامی باتری‌ها در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خودشون، هشدارهایی را به راننده می‌دهند که رانندگان می‌تونند از این علائم، متوجه عملکرد ضعیف باتری بشن و برای تعویض اون اقدام کنن. با این وجود ممکنه که باتری یکباره و بدون هیچ علامتی از کار بیافته. در این زمان کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو منطقه دو آقای امداد رو خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و تعویض باتری رو با دقت و کیفیتی بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

امداد باتری منطقه 2 تهران آقای امداد دارای اکیپ‌های مستقر در تمامی محلات منطقه دو تهران مثل ستارخان، پونک، تهران‌ویلا، دریان نو، سعادت‌آباد، شهرآرا، شهرک غرب، صادقیه، طرشت، فرحزاد، گیشا، کوی فراز، مرزداران و… است و آماده‌ست تا خدمت‌رسانی 24 ساعته با قیمتی منصفانه رو در اختیار شما عزیزان قرار بده.

 

نصب رایگان باتری آقای امداد

امداد باتری آقای امداد آماده‌ست تا باکیفیت‌ترین انواع باتری خودرو رو چه از نوع ایرانی و چه خارجی و کره‌ای در اختیار شما عزیزان قرار بده. آقای امداد می‌تونه باتری‌هایی مثل باتری اطلس، اطلس بی ایکس، آرورا، کوبا و…که از محصولات اتمی شرکت اطلس باطری؛ باتری پوما، شارک، سین، باطری هگزا و… رو که از محصولات درجه یک اتمی شرکت دلکور باطری؛ باطری سولایت، سوپر گلد، فول پاور، اکتیو و… از محصولات اتمی شرکت هیوندا باتری؛ محصولات شرکت سپاهان باتری، محصولات شرکت صبا باتری، محصول شرکت توان باطری و… رو در هر بخشی از تهران و کرج به شما عرضه کنه. علاوه بر این نصب اون رو هم به طور کاملا رایگان در اختیارتون قرار بده. پس با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد خودرو
خروج از نسخه موبایل