خدمات دیاگ موتورد در محل

اگر چراغ Check Engine (چک موتور) یا چراغ‌های دیگر روی داشبورد خودرو شما روشن‌شده باشد، ممکن است چندین دلیل مختلف باعث روشن شدن آن باشد. برای تعیین علت دقیق، یک تکنسین برای شروع مراحل تشخیص نیاز به اتصال یک ابزار پیشرفته اسکن برای بازبینی کدهای ذخیره‌شده در رایانه داخلی خودرو دارد.

آقای امداد خدمات اسکن تشخیصی موتور را در اسرع وقت ارائه می‌دهد. تکنسین‌های ما کدهایی را که در کامپیوتر داخلی ذخیره‌شده‌اند مشاهده و ارزیابی می‌کنند. پس از تأیید تشخیص بیشتر و مشخص شدن علت، درک بهتری از تعمیرات لازم خواهید داشت.

اگر نیاز به امداد خودرو دارید کافیست با آقای امداد تماس بگیرید.02148287

تکنسین‌های ما بهترین گزینه‌ها و مشاوره را برای تعمیر ارائه می‌دهند و شمارا در اسرع وقت به جاده بازمی‌گردانند. خدمات امداد سیار ما در محل در همان روز از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنیم تا دقیق‌ترین و جزئی‌ترین اطلاعات ممکن را به شما ارائه دهیم. همین امر باعث می‌شود آقای امداد  ارائه‌دهنده خدمات اتوماتیک کامل شما باشد.

آقای امداد در حال حاضر در سراسر تهران( شمال- جنوب- شرق- غرب) آماده خدمت رسانی می باشد. امروز مکانی را برای آزمایش تشخیص داخلی (دیاگ) خود پیدا کنید، خوشحال می‌شویم به شما کمک کنیم.

دیاگ
دیاگ

دیاگ چیست؟

On-board Diagnostics یا OBD یک سیستم رایانه‌ای است که انتشار و عملکرد خودرو را کنترل و ردیابی می‌کند. انواع مختلفی از این نوع سیستم وجود دارد که شامل OBD-1 است که در خودروهای تولیدشده قبل از سال 1996 یافت می‌شود.

این سیستم OBD جهانی نبود و هر سازنده کد و آزمایش‌کننده خاص خود را داشت که این امر کار یک تکنسین را برای تشخیص خودرو دشوار می‌کرد. OBD، یافت شده در وسایل نقلیه تولیدشده پس از سال 1996 با استفاده از یک سیستم جهانی‌تر از کد و یک نوع دستگاه تست. سیستم جدید همچنین اطلاعاتی مانند زمان خرابی را ذخیره می‌کند.

سیستم OBD 2 با سنسورهای مختلف در مناطق مختلفی که برای عملکرد و عملکرد موتور حیاتی هستند کار می‌کند. اگر مشکلی در هر یک از این مناطق رخ دهد، کامپیوتر نقص عملکرد را تشخیص داده و کد مشکل را نمایش می‌دهد. کدهای مشکل معمولاً عمومی هستند و اطلاعات مربوط به مدار یا ناحیه‌ای از موتور را که دارای نقص عملکرد است، می‌دهند.

اگر نیاز به مکانیک سیار دارید کافیست با آقای امداد تماس بگیرید.02148287

 

چرا دیاگ؟

برای شروع روش تشخیصی، تکنسین باید با سیستم OBD با استفاده از یک اسکنر سطح بالا برای رمزگشایی از نقص عملکرد ارتباط برقرار کند. سیستم OBD با استفاده از کدهای مشکل، کدهای تاریخچه و فید اطلاعات زنده، نکاتی را به تکنسین ارائه می‌دهد. با مشخص کردن ناحیه عمومی که نقص در آن وجود دارد، این زمان‌های طولانی تشخیصی و هزینه‌هایگزاف را از بین می‌برد.

وقتی سیستم عیب‌یابی وسیله نقلیه شما مشکلی را گزارش می‌کند، توصیه می‌شود در اسرع وقت بازرسی انجام دهید. در آقای امداد، تکنسین‌های باتجربه ما یک سری اقدامات تشخیصی را برای جداسازی سو عملکرد (های) خاص که نشانگر داشبورد شمارا تحریک می‌کند، انجام می‌دهند. با استفاده از نرم‌افزار فنی خود، ما می‌توانیم توصیه‌های دقیق تعمیر ارائه دهیم.

هنگامی‌که اسکن کد اولیه انجام شد، تکنسین‌های ما معمولاً روش‌های تشخیصی را از نرم‌افزار فنی ما بیرون می‌کشند و مراحل جداسازی نقص را انجام می‌دهند. سپس تکنسین می‌تواند توصیه‌های دقیق تعمیر را بر اساس مسائل اساسی ارائه دهد. پس از ترمیم آنچه در ابتدا واضح است، وسیله نقلیه شما باید آزمایش شود و مجدداً اسکن شود تا سایر موارد مشخص شود.

ما فقط از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنیم تا دقیق‌ترین و جزئی‌ترین اطلاعات ممکن را به شما ارائه دهیم.

شرکت آقای امداد خودرو با مجوز رسمی از اتحادیه ی امداد خودرو ها با افتخار به مردم عزیز کشورمان به صورت 24 ساعته خدمت رسانی می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد خودرو
خروج از نسخه موبایل