امداد باتری تهران و کرج آقای امداد

امداد باتری تهران و کرج آقای امداد آماده است تا خدمات امداد، تعمیر و تعویض باتری را در اختیار شما شهروندان عزیز تهرانی و کرجی قرار دهد. شرکت آقای امداد با هدف ارائه خدمات سریع، دقیق و با کیفیت و فراگیر، اقدام به ارائه خدمات فروش اینترنتی و امداد باتری و عيب يابی برق خودرو شما در محل شما، توسط کارشناسانی کارآزموده و ماهر در سريع ترین زمان ممكن نموده است. امداد باتری تهران و کرج آقای امداد می‌تواند به عنوان یک گام موثر در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی نماید. شما می توانید با خیالی آسوده با آقای امداد تماس گرفته و خرید و امداد باتری را با ضمانت معتبر، قیمت مناسب و متناسب با خودروی خود دریافت نمایید.

شماره امداد باتری تهران و کرج: 02148287

 



 

تمامی باتری های ارائه شده توسط امداد باتری تهران کرج آقای امداد جزو برترین و باکیفیت ترین باتری های داخلی و خارجی هستند و از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برخوردار می‌باشند. امداد باتری تهران و کرج آقای امداد، دارای مجوز رسمی از اتحادیه های امداد خودرو تهران بوده و در کنار آن دارای پروانه کسب از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و همچنین اتحادیه صنف باطری سازان و باطری فروشان می‌باشد. ما در شرکت آقای امداد با قیمت و تعرفه مصوب و منصفانه انواع باتری‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده و این اطمینان را به شما مشتریان گرامی می دهیم که تمامی محصولات به‌کار رفته در امداد باتری تهران و کرج آقای امداد از اصالت کیفیت و گارانتی معتبر برخوردار هستند.

 

شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز در هر بخشی از تهران یا کرج که بودید، در صورت نیاز به امداد باتری با ما تماس بگیرید. امداد باتری کرج به عنوان نمایندگی مستقیم فروش انواع باتری خودرو ساخت سپاهان باتری، شبا باتری، برنا باتری و… با تخفیف ویژه و نصب رایگان به خودروهای ناوگان عمومی همچون خودروهای تحت نظر اسنپ و تپسی، تاکسی های تلفنی و خطی، آماده عقد قرارداد با نهاد های فعال در این زمینه حمل و نقل است. ما به شما اطمینان می‌دهیم که باتری‌ها کاملا نو بوده و برای همین منظور کارت گارانتی و فاکتور چاپ شده را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید با خیالی راحت، یک خرید آسوده و تضمین شده داشته باشید. در صورتی که نیاز به امداد باتری فوری و سریع در تهران یا کرج دارید و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی نیز از اهمیت زیادی برایتان برخوردار است، با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت در خدمت شما خواهند بود.

تلفن تماس: 02148287

خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد

باتری تامین‌کننده برق خودرو است و انرژی مورد نیاز سیستم برق خودرو را در اختیار آن قرار می‌دهد. از این رو انتخاب یک باتری خوب که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی باشد، سبب آرامش خاطر مالک خودرو شده و می‌تواند عمر مفید خودرو را افزایش دهد. به طور معمول، ظرفیت و نوع باطری خودرو با توجه به جریان و آمپر و همچنین میزان مصرف برق تعیین می شود و در زمان تعویض آن این نکته را در نظر داشت.

به طور کلی به خدماتی که با باتری خودرو مرتبط بوده و شامل گزینه های زیر هستند، امداد باتری گفته می‌شود. امداد باتری تهران و کرج آقای امداد با کادری مجرب و متخصص، آماده ارائه انواع خدمات برق خودرو های مختلف با استفاده از جدیدترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیر است و می‌تواند در اسرع وقت تنها با یک تماس در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما باشد. آقای امداد نماینده رسمی فروش باتری های سپاهان باتری، صبا باتری، نیرو گستران خراسان و برنا باتری در تهران و کرج است و در کنار فروش انواع باتری های اتمیک و اسیدی و باتری های قابل سرویس، مشاوره رایگان را نیز در رابطه با تعویض و یا شارژ باتری خودرو به شما ارائه می‌کند.

خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد

تضمین کیفیت در کنار استفاده از کادری متخصص در زمینه برق انواع خودرو داخلی و خارجی، و استفاده از قطعه های اصلی با قیمت مناسب نسبت به بازار از جمله خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد است. خدمات امداد باتری به صورت سیار و در محل صورت گرفته و اصلی‌ترین خدمات آن عبارت‌اند از:

۱. عیب‌یابی باتری خودرو

یکی از نخستین خدماتی که امداد باتری تهران و کرج آقای املاک در اختیار شهروندان در این مناطق قرار می دهد، عیب یابی باتری خودرو است. تکنسین ماهر و کارآزموده آقای امداد پس از مشاوره رایگان با راننده یک شمای کلی از مشکل باتری خودرو به دست آورده و برای اطمینان از آن و رفع خرابی باتری خودرو در محل می‌پردازد. امداد رسان آقای امداد به سرعت در محل موقعیت شما حاضر شده و ابتدا به عیب یابی باتری و سپس رفع مشکل آن می‌پردازند. در کنار آن پشتیبانی آنلاین پس از فروش و نصب باتری نیز کامل رایگان خواهد بود‌.

۲. باتری به باتری سیار

یکی از مشکلاتی که می‌تواند برای باتری رخ دهد، به اصطلاح خوابیدن باتری نام دارد. در این زمان می‌توان با استفاده از راهکارهایی مختلف باتری به باتری را انجام داد. اما تصور کنید که در یک جاده یا بزرگراه هستید احتمال آنکه خودرویی در مسیر نگه داشته و برای کمک به شما عمل باتری به باتری را انجام دهد، بسیار کم است؛ چرا که نیاز به کابل مخصوصی دارد. در این زمان کافیست تا با یک تماس کوتاه امدادرسانان آقای امداد را خبر کنید تا تیم‌های امدادی ما به سرعت در محل مورد نظر شما حاضر شده و خدمت باتری به باتری را در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت کاملا ایمن در اختیار شما قرار دهند.

 

۳. تعویض باتری در محل

گاهی اوقات امکان دارد که باتری خودرو شما عمر مفید خود را طی کرده و نیاز به تعویض داشته باشد، در این زمان برای خرید یک باتری جدید نخستین ایده‌ای که به ذهن شما می‌رسد مراجعه به یک فروشگاه باتری است اما توجه داشته باشید که مراجعه به فروشگاه باتری خودرو همچون مراجعه به یک سوپرمارکت است و شما تنها در آن باتری را گرفته و مبلغ آن را پرداخت خواهید کرد. این فروشگاه هیچ گونه خدمات دیگری در رابطه با باتری خودرو انجام نخواهد داد. همچنین زمان و هزینه زیادی را نیز از شما تلف خواهد کرد. از این رو بهترین کار آن است که با امداد باتری تهران و کرج به اندازه تماس بگیرید و در کمترین زمان باتری مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در شمیرانات، کافیست تا با تیم یدک‌کش و امداد خودرو شمیرانات آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

در کنار این خدمات تخصصی مرتبط با باتری، امداد باتری تهران و کرج آقای امداد خدمات دیگری را نیز در زمینه بررسی و تعمیر سیستم برق خودرو انجام می‌دهد. از این خدمات می‌توانبه موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرات دینام و برف پاک کن
  • تست و آزمایش سلامت استارت و دینام بصورت دوره ای
  • فروش انواع باتری
  • تعمیرات تخصصی استارت
  • سرویس و شارژ کولر انواع خودرو
  • شارژ انواع باتری خودرو
  • تعمیرات سیم کشی
  • استعلام مدت زمان باقی مانده گارانتی و تعویض باتری در صورت خرابی
  • فروش و نصب و تعمیر چراغ انواع خودرو
  • سرویس بخاری انواع خودرو
  • اعزام تکنسین فنی به محل سکونت مشتری
  • باز و بست داشبورد انواع خودرو داخلی و خارجی

 

انواع باتری‌ در امداد باتری تهران و کرج آقای امداد

امداد باتری تهران و کرج آقای امداد آماده است تا باکیفیت‌ترین انواع باتری خودرو را چه از نوع ایرانی و چه خارجی و کره‌ای در اختیار شما عزیزان قرار دهد. آقای امداد میتواند باتری‌هایی چون باتری اطلس، اطلس بی ایکس، آرورا، کوبا و… از محصولات اتمی شرکت اطلس باطری، باتری پوما، شارک، سین، باطری هگزا و… از محصولات درجه یک اتمی شرکت دلکور باطری، باطری سولایت، سوپر گلد، فول پاور، اکتیو و… از محصولات اتمی شرکت هیوندا باتری، محصولات شرکت سپاهان باتری، محصولات شرکت صبا باتری، محصول شرکت توان باطری و… را در هر بخشی از تهران و کرج به شما عرضه کند.

آمپر باتری‌های ارائه شده توسط امداد باتری تهران و کرج آقای امداد به صورت، 45 و 50 به صورت موافق و مخالف، 55 و 60 به صورت موافق و مخالف و 70 و 80 به صورت موافق و مخالف است که به صورت ضمانت شده در اختیار شما قرار می‌گیرند و دارای گارانتی نیز هستند‌. امیدواریم که با توزیع و پخش با کیفیت ترین انواع باتری خودرو، رضایت شما مشتریان عزیز را کسب نماییم.

 

چرا امداد باتری تهران و کرج آقای امداد؟

مجموعه آقای امداد در تلاش است تا انواع باتری خودرو باکیفیت و خدمات مرتبط با آن را با قیمتی مناسب و منصفانه در مقایسه با دیگر فروشگاه ها، در اختیار شما قرار دهد. شما با استفاده از خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد، از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

  • ارسال و نصب رایگان باتری اتمی خودرو در هر ساعتی از شبانه روز
  • پاسخگویی 24 ساعته اپراتورهای آقای امداد
  • تست دینام توسط تستر دینام
  • دارای نمایندگی رسمی شرکت های سپاهان باتری
  • دارای نمایندگی رسمی شرکت صبا باتری
  • دارای نمایندگی رسمی شرکت توان باتری
  • ارسال رایگان باتری خودرو در کمترین زمان ممکن
  • برخورداری از انواع باتری ایرانی و کره ای در آمپرهای مختلف
  • پرداخت هزینه باتری خودرو در محل توسط دستگاه کارتخوان سیار و یا آنلاین
  • ارائه فروش باتری حتی در روزهای تعطیل با ارسال رایگان
  • تست برق دزدی رایگان در محل توسط کارشناسان فنی
  • تضمین جدید بودن تولید باتری
  • تضمین اصالت باتری
  • تعویض باتری در محل در کوتاه ترین زمان
  • انتخاب بهترین باتری با توجه به استاندارهای خودروی شما
  • چک کردن سلامت سیستم برقی باتری خودرو

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در طرشت، کافیست تا با تیم یدک‌کش و امداد خودرو طرشت آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

برترین تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی

جالب است بدانید که برخی از بهترین و محبوبترین تولیدکنندگان باتری خودرو در خاورمیانه، ایرانی هستند. مطمئنا شما نیز تاکنون نام و آوازه آن‌ها را شنیده‌اید. در ادامه به بررسی برخی از برترین تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی و محصولات آن‌ها می‌پردازیم:

  • سپاهان باتری

معروفترین برند باتری خودرو در ایران، سپاهان باتری است. باتری های نسل جدید شرکت سپاهان باتری با عنوان برند اوربیتال و پرمیوم شناخته می‌شود و دارای تکنولوژی و ویژگی‌هایی بسیار جالب و منحصربه فرد می‌باشد. همچنین باتری های تولیدی این شرکت از گارانتی بسیار متفاوتی با سایر باتری های ایرانی و خارجی برخوردار است. به طوری که سپاهان باتری برای هر یک از باتری های خود گارانتی 27 ماهه ارائه می‌دهد. در واقع همین عامل باعث می‌شود تا مصرف کنندگان نهایی با خیالی آسوده برای استفاده طولانی مدت از باتری از محصولات این شرکت استفاده کنند.

 

سپاهان باتری، محصولات خود را با آمپرهایی متفاوت عرضه می‌کند. در این بین اما سایز آمپر 70 آن، در دو قالب متفاوت به صورت قطب موافق و مخالف برای خودروهای خارجی طراحی و تولید شده است. نمایندگی امداد باتری تهران و کرج آقای امداد به عنوان یکی از نمانیدگی‌های رسمی سپاهان باتری در تهران و کرج، آماده است تا بدون دخالت هر واسطه ایی پس از تولید انواع باتری های اوربیتال EFB که با تکنولوژی جدید تولید می شود و در آن‌ها به جای اسید، از ژله استفاده شده است را به مشتریان و همشهریان عزیز در محل ارائه دهد.

  • صبا باتری

یکی دیگر از معروف ترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان باتری در ایران و خاورمیانه صبا باتری است که به علت برخورداری از تولیدات خوب و رضایت مشتری دارای اعتباری ویژه است. شما می‌توانید برای خرید انواع باتری ایرانی و خارجی در کرج با 15 ماه گارانتی با امداد باتری تهران و کرج آقای امداد تماس بگیرید تا همکاران ما در محل شما حاضر شده و باتری مناسب را با نصب رایگان در اختیار شما قرار دهند.

 

در زمان خرید و استفاده از باتری‌های تولیدی شرکت صبا باتری، باید به شما سریال درج شده بر روی آن دقت کنید تا بتوانید به اصل یا تقلبی بودن آن اعتماد پیدا کنید. پس از خرید باتری از امداد باتری تهران و کرج آقای امداد، تکنسین ما گارانتی را انجام داده و می توانید تمام مشخصات هر باتری را بر روی برگه ضمانت نامه ارائه شده مشاهده نمایید. به طور کلی گارانتی صبا باتری برای خودروهای سواری تا 12 ماه و برای خودروهای سنگین تا 9 ماه بوده و از خدمات پس از فروش نیز برخودار است.

 

نحوه درخواست امداد باتری در تهران و کرج

برای امداد باتری در محل همچون، باتری به باتری، تعویض باتری و… کافی است تا با ما در شرکت آقای امداد تماس بگیرید. اپراتورهای ما پس از ارائه مشاوره‌های لازم و دریافت اطلاعات مورد نیاز، با استفاده از سیستم موقعیت سنج، نزدیکترین واحد امدادی را یافته و آن را به محل مورد نظر شما ارسال می‌کنند. شما به طور کلی می‌توانید از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس 02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد برخوردار شوید.

در این بین یکی از ساده ترین راه های ارتباط با امداد باتری تهران و کرج آقای امداد، دانلود و نصب اپلیکیشن امداد همراه است. شما با استفاده از این اپلیکیشن بدون نیاز به مراجعه به سایت و در زمانی کوتاه خواهید توانست تا درخواست امداد خود را ارسال کرده و در مواقع بحرانی کنترل بهتری بر شرایط داشته باشید.

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در ونک، کافیست تا با مکانیک سیار، یدک‌کش و امداد خودرو ونک آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

سوالات شما در رابطه با امداد باتری خودرو

در ادامه به بررسی برخی از پرتکرارترین سوالات شما در زمینه امداد باتری خودرو و خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد می‌پردازیم:

  • آیا باتری که ارسال می‌شود، از گارانتی معتبر برخوردار است؟

بله، تمامی باتری های ارائه شده توسط شرکت آقای امداد دارای گارانتی معتبر شرکت‌هایی چون صبا باتری، سپاهان باتری و… هستند و تاریخ آن‌ها نیز بروز می باشد.

  • آیا تعویض باتری تهران و کرج در محل خودرو امکان پذیر است؟

بله، تیم های امدادی ما در آقای امداد به صورت سیار در محله های مختلف حضور دارند و آمادگی آن را دارند تا به محل خودروی شما مراجعه کرده و باتری آن را در محل برای شما تعویض نمایند. شما نیز می توانید پس از تعویض، نصب و تست باتری و اطمینان از گارانتی و اصالت باتری، هزینه آن را پرداخت نمایید.

 

  • چه باتری برای خودروی من مناسب است؟

خودروها با یکدیگر از لحاظ کاربرد تفاوت داشته و همین تفاوت منجر به مصرف میزان خاصی از برق می‌شود. از این رو هر خودرو با توجه به سبک یا سنگین بودن و توان مصرفی خود، به باتری با قدرت خاص نیاز دارد. به عبارتی دیگر میزان آمپر باتری با توجه به نوع خودرو متغیر خواهد بود‌. به عنوان مثال میزان آمپر باتری برخی از خودروهای پرمصرف عبارت‌اند از:

باتری پراید اغلب به صورت ۵۰ آمپر است و می‌توان از ۵۵ تا ۶۰ آمپر نیز استفاده کرد.

برای باتری سمند به طور معمول‌ از باتری‌های ۶۰ آمپر استفاده می‌شود، اما باتری ۶۶ آمپر نیز قابل استفاده است.

باتری مناسب ال ۹۰ بهتر است که ۶۰ آمپر باشد، اما تا ۶۶ آمپر نیز می‌توان استفاده کرد‌.

باتری پژو ۲۰۶ نیز به طور فابریک ۵۰ است، اما تا ۶۰ آمپر نیز می‌توان در آن به کار برد.

همان طور که مشاهده کردید، هر یک از خودروها نیاز به باتری با آمپر مخصوص دارند. شما برای اطلاع از میزان آمپر باتری خودرو خود و شناخت بهترین باتری برای آن کافیست تا با امداد باتری تهران و کرج آقای امداد تماس بگیرید و با مشاوره رایگان کارشناسان آقای امداد، به پاسخ خود دست یابید.

 

  • آیا داشتن داغی در قیمت باتری تأثیری دارد؟

بله، داغی باطری و برخورداری از سرب در قیمت تعویض آن تاثیر دارد. به طور کلی در حدود یک سوم قیمت باطری به علت تحویل داغی آن از مشتری گرفته نمی‌شود. به عنوان نمونه در صورتی که یک باتری ۵۰ آمپر باشد، قیمت فروش آن تقریبا ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود. حال در صورتی که مشتری داغی آن را نیز داشته باشد، با فرض ۷ هزار تومان بودن قیمت هر آمپر داغی، مشتری تنها ۴۵۰ هزار تومان پرداخت خواهد کرد و حدود ۳۵۰ هزار تومان از قیمت نهایی باتری کم خواهد شد.

در صورتی که باتری داغی نداشته باشد، راننده باید باتری را با قیمت ۸۰۰ هزار تومان خریداری کند. در واقع قیمت متعارف بازار، هم‌اکنون قیمت با وجود داغی است و به این صورت حساب می‌شود.

 

  • چگونه بفهمیم باتری خودرو خراب شده است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در نگهداری از خودرو باید به آن توجه داشته باشید، تشخیص دقیق خرابی باتری خودرو است. چرا که در غیر این صورت، شما متحمل هزینه مالی زیادی خواهید شد.

 

در صورت مشاهده علائم زیر می‌توان به خرابی باتری خودرو پی برد و برای رفع آن در کمترین زمان اقدام کرد:

– دزدگیر خودرو کار نکرده و در زمان کار با ریموت، عکس العملی از آن دیده نمی شود. باتری ریموت نیز باید چک شود.

– در زمان باز و بسته شدن و یا فشار دادن هر یک از چراغ ها، آن ها روشن نشده و یا نورشان ضعیف خواهد شد.

– چراغ های پشت آمپر پس از چرخاندن سوئیچ خودرو روشن نمی‌شوند.

– عدم شنیده شدن صدا در هنگام استارت زدن از داخل کاپوت که درنتیجه خودرو روشن نمی‌شود.

– خودرو با دور پایین و به سختی استارت می‌خورد.

– ظاهر شدن علائم ظاهری چون جوشیدن اسید و خارج شدن از باتری و بوی بد از ‌باتری.

 

  • چرا تاریخ تولید و انقضای باتری ماشین مهم است؟

به طور کلی عمر باتری و زمان نرمال استفاده از آن، 2 تا 2.5 سال است و پس از گذشت این زمان در مدت کوتاهی تخلیه و دشارژ شده و باید تعویض گردد. باتری خودرو به مانند دیگر اجزای خودرو تاریخ مصرف دارد و در صورت عملکرد ضعیف و خرابی می‌تواند به دیگر اجزای سیستم برق خودرو همچون مداربرقی، ژنراتور و یا دستگاه یو پی اس خودرو آسیب رساند. به همین جهت باید در هنگام مشاهده هر یک از موارد فوق، باید به سرعت نسبت به تعویض باتری پرداخت تا از هزینه های بیهوده در آینده جلوگیری کرد.

 

  • چگونه تاریخ تولید باتری‌ها را شناسایی کنیم؟

در تمامی باتری‌ها، چه از نوع اسیدی ، اتمی و AGM، تاریخ تولید در بخش بالایی باتری و به صورت سریال با اعداد و حروف انگلیسی بر روی آن حک شده است. از این رو در هنگام خرید باتری را بررسی کرده و تاریخ تولید آن را به طور دقیق بررسی کنید.

 

  • چگونه در زمان تعویض باتری قدیمی و نو، قیمت محاسبه می‌شود؟

در زمان تعویض باتری، کارشناسان آقای امداد با محاسبه قیمت باتری کهنه و باتری جدید و کسر آن‌ها از هم، قیمت نهایی را که شما باید پرداخت کنید را به شما اعلام خواهند کرد. باتری ها به طور معمول دارای آمپر، ولتاژ و ابعاد مختلفی می باشند که هنگام محاسبه قیمت باتری، میزان آمپر یا ظرفیت و ولتاژ در نظر گرفته می شود و هزینه باتری کهنه از باتری نو کم شده و بر همین اساس، برای مصرف کننده نیز به صرفه تر می گردد. زمانی که مشخصات باتری بر روی آن مشخص نباشد، کارشناسانه می توانند با توجه به قالب و ابعاد باتری کهنه، میزان کمترین آمپراژ قالب باتری را محاسبه نمایند.

 

  • در صورتی که باتری با گارانتی خراب شود، شرایط پس از فروش چگونه خواهد بود؟

استفاده و به کار بردن باتری های ایرانی که خود دارای نمایندگی در کشور می باشند، به این نحو است که در زمان بروز هر نوع مشکل میتوان به نمایندگی آن مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش باتری خودرو به راحتی بهره برد. در این هنگام در نمایندگی ها، ابتدا کارشناسان به عیب‌یابی باتری پرداخته و سپس برای تعویض آن اقدام می کنند. البته توجه داشته باشید که تعویض باتری در نمایندگی ها تنها یکبار امکان پذیر است.

با این حال در زمان استفاده از باتری خارجی چنین امری ممکن نیست. اما نگران نباشید چرا که ما برای شما این باتری ها را گارانتی خواهیم کرد تا در زمان بروز هر نوع مشکلی به سادگی و با خیال راحت بتوانید اقدام به عیب یابی باتری و تعویض آن نمائید.

 

  • چگونه می‌توان از اصالت باتری اطمینان حاصل کرد؟

شما به راحتی می‌توانید با استعلام از کارت گارانتی باتری و تاریخ حک شده بر روی آن، به سادگی اصالت باتری را تشخیص دهید.

 

  • باتری خودروی من هنوز هم پس از 2 سال، پس از استارت خوردن به خوبی کار می‌کند. آیا باید آن را تعویض کنم؟

بله. توجه داشته باشید که باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی و آسیب آن در طی‌ زمان اتفاق می افتد. به این ترتیب که می‌توان گفت هر ماه باتری تقریبا 3 تا 4 درصد افت می کند. در واقع زمانی که شما یک باتری 100 آمپر ساعت خریداری می کنید، پس از ماه اول ظرفیت آن به 96 الی 97 آمپر بر ساعت کاهش خواهد یافت.

قدرت جریان دهی باتری به علت عمر بالا افت کرده و به مرور زمان به دیگر اجزای خودرو آسیب وارد می‌کند. از این رو برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب های بیشتر به خودرو و سلامت آن بهتر است که در بازه های منظم اقدام به تعویض آن نمائید.

 

  • چرا باتری خودرو به طور کامل می‌خوابد‌؟

گاهی اوقات باتری به اصطلاح خوابیده و خودرو با وجود استارت خوردن، روشن نمی‌شود. علاوه بر این نشانه های دیگری را نیز می‌توانیم مشاهده کنیم. در این زمان باتری حتی توان روشن کردن چراغ های هشدار را هم نخواهد داشت و هیچ استارتی در خودرو اتفاق نخواهد افتاد. این امر می‌تواند به دلایلی همچون روشن ماندن بیش از حد سیستم ضبط، روشنایی و…. رخ دهد. همچنین در صورتی که باتری خودرو اسیدی بوده و در هوای سرد قرار بگیرد، باتری به طور کامل خواهد خوابید. در این زمان کافیست تا با امداد باتری تهران و کرج آقای امداد تماس گرفته و به سرعت آن را رفع نمائید.

 

  • چگونه بدانیم که به امداد باتری نیاز داریم؟

پس از مشاهده علائم خرابی باتری که در موارد بالا عنوان شد، برای اطمینان از نیاز به امداد باتری، در مرحله اول سر باتری ها را چک کرده و در صورتی که جرم گرفته بودند، آن‌ها را تمیز کنید. پس از این کار دوباره باتری را است کرده و ببینید آیا برق پشت آمپر خودرو می آید یا خیر. در صورتی که برق پشت آمپر نیآمد، به احتمال بالا نیاز به امداد باتری خواهید داشت.

 

  • چگونه عمر باتری خودرو را افزایش دهیم؟

برای افزایش عمر باتری و جلوگیری از خرابی زودهنگام آن، بهتر است تا برخی از نکات را رعایت نمایید. از این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همواره دو سر باتری زاپاس در خودرو خود داشته باشید.
  • سر باتری ها را هر ماه یکبار چک کنید.
  • استارت زدن به باتری از فرسایش باتری جلوگیری می‌کند.
  • هر شب که پس از پارک کردن خودرو، کلیه سیستم های روشنایی و ضبط و… را خاموش نمائید.
  • در صورتی که قرار است چند روز خودرویتان خاموش باشد یا سر باتری را جدا کنید و یا آن که هر شب یک استارت به آن بزنید.
  • سوکت‌های سر باتری ها را هر دو ماه یکبار با یک فرچه آغشته به گازوییل تمیز نمائید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد خودرو
خروج از نسخه موبایل