مجهزترین امداد خودرو نیسان؛ تخصصی ترین خدمات خودورهای نیسان

با اتلاف وقت خداحافظی کنید! تیم ماهر و توانمند ما در امداد خودرو نیسان، انواع خودروهای نیسان شما را در زمانی کوتاه و با کیفیت بالا تعمیر می‌کنند و دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی را برای رفتن به تعمیرگاه ها تلف کنید. امدادرسانان ما هم به طور کامل آموزش دیدند و هم تمرین کافی و زیاد داشته‌اند. به طور که در حال حاضر آماده‌اند تا در شرایط مختلف و سخت ترین و پیچیده ترین زمان ها هم در کنارتان حضور یابند.

Nissan auto repair Tualatin | Nissan auto mechanic | Nissan Mechanic

ما انواع خدمات امداد جاده‌ای را از جمله تعویض روغن، تعویض باتری، شارژ باتری، تعویض دینام و تسمه و لنت ترمز و…، پنچرگیری، سوخت رسانی سیار، یدک‌کشی به تعمیرگاه ها و مراکز بیمه را برای شما در زمانی کوتاه و با قیمت‌ و کیفیت عالی به انجام می‌رسانیم. برای برخورداری از این خدمات در کنار گارانتی معتبر، با ما در تماس باشید.

 

نگاهی کوتاه به شرکت ژاپنی-چند ملیتی‌ نیسان

این کمپانی بزرگ کار خود را در سال ۱۹۳۳ و از یوکوهامای ژاپن شروع کرد. اغلب شهرت این شرکت در دنیا، به علت ارائه‌ی محصولات و خودروهایی با کیفیت است که در آن، تکنولوژی به همراه نوآوری برای تولید ادغام می‌شوند. در حال حاضر خودروهای نیسان در ۲۰ کشور جهان تولید می‌شوند و حتی در بیش از ۱۶۰ کشور نیز مشتریان می‌توانند از خدمات پس از فروش این برند به راحتی برخوردار شوند.

در سال ۲۰۱۲، نیسان به عنوان ششمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شد و حتی در سال ۲۰۱۵ نیز، با رکورد زنی در تعداد بالای فروش خودروهای خود، توانست تا موقعیت خود را به عنوان یکی از شرکت‌های قدرتمند خودروسازی در سراسر دنیا تثبیت نماید. محصولات این شرکت نخستین بار از اواسط دهه ۱۹۸۰ وارد بازار خودروی ایران شدند و بازار را دست گرفتند. شرکت پارس خودرو نیز از سال ۱۹۸۶ تولید خودروهای این شرکت را برعهده گرفت و کار خود را با تولید نیسان پاترول آغاز کرد. از مدل‌هایی که در بازار کشورمان موجود است، می‌توانیم مواردی همچون نیسان پاترول، نیسان رونیز، نیسان مورانو، نیسان جوک، نیسان قشقایی، نیسان پیکاپ، نیسان ماکسیما، نیسان تیان و نیسان ایکس تریل را نام ببریم.

 

نگاهی به برخی از محصولات نیسان

محصولات نیسان مدت زمان طولانی است در بازار خودروی ایران حضور دارد و با طرفداری و رضایت بسیاری از رانندگان همراه بوده است. با ما همراه باشید تا باهم برخی از این خودروها را بررسی کنیم:

  • نیسان رونیز

این خودرو به عنوان یک شاسی بلند آفرودی، در طی سال‌های ۱۳۸۲ و ۱۳۸۹ توسط پارس خودرو در ایران تولید شد. البته این مدل در مناطق مختلف جهان نیز با نام‌های مختلفی عرضه شد. به طور مثال در چین با نام نیسان پالادین و در آمریکا با نام نیسان اکسترا شناخته‌شده است. نیسان رونیز از قابلیت‌های آفرودی مناسبی برخوردار بوده و در کنار آن ظاهری قابل قبول را نیز ارائه می‌دهد.

طراحی خارجی نیسان رونیز مدرن بوده و با یک اس یو وی فوق زیبا و جدید، توجه مخاطب را به خوبی جلب می‌کند. ظاهر این خودرو معقول و متناسب است به طوری که حتی امروزه نیز باب سلیقه بسیاری از خریداران می‌باشد. نیسان رونیز پیشرانه مشترکی با نیسان پیکاپ دارد و در مقابل رقبای خود چون ویتارا و هیوندای توسان، از توانایی‌ حرکتی بهتری برخوردار است اما از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در موقعیت پایین‌تری قرار می‌گیرد. عمده نقطه ضعف نیسان رونیز به کمبود امکانات ایمنی و رفاهی آن مربوط می‌شود.

از امکانات فنی این خودرو می‌توان به موتور تنفس طبیعی آن با ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم ۲۴۰۰ سی سی اشاره کرد. گیربکس آن ۵ دنده دستی است و با حداکثر سرعت ۱۶۱ کیلومتر در ساعت می‌تواند شتاب صفر تا صد را در ۱۵.۲ ثانیه طی کند. مصرف سوخت ترکیبی رونیز نیز ۱۱.۳ لیتر در هر صد کیلومتر است و حداکثر قدرت آن به ۱۶۰ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

داشبورد آن طرحی کاملا قدیمی دارد و به خوبی نشان دهنده این نکته است که سوار بر یک خودرو دهه ۹۰ میلادی شده‌ایم. آمپرها و غربیلک فرمان چهار شاخه هم قدیمی و ساده هستند و چندان جذابیتی ندارند. یکی از نقاط قوت این خودرو، صندلی‌های ردیف عقب آن هستند که به مانند سینما کمی بالاتر از صندلی‌های ردیف جلو قرار می‌گیرند و همین باعث شده تا سرنشینان عقب در آفرود رفتن و طبیعت گردی، از دید بسیار مناسب تری نسبت به اطراف برخوردار باشند.

از نظر فضای پا و سر در بخش عقبی نیز بسیار مناسب است و با صندوق عقب بزرگ و کاربردی می‌تواند نیازهای یک پیک نیک را به خوبی برطرف سازد. نیسان رونیز با وجود ظاهر جذاب، استهلاک پایین و فضای داخلی جادار، اما قدرت موتور پائینی دارد و مصرف سوخت آن بسیار زیاد است.

از آپشن‌ها و امکانات رفاهی نیسان رونیز می‌توان به مواردی چون فرمان هیدرولیک، تهویه دستی، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، سیستم صوتی کاستی با چهار بلندگو، چهار شیشه برقی، صندلی‌های پارچه‌ای و تنظیم دستی صندلی‌های جلو اشاره کرد. این خودرو از نظر امکانات از رنو تندر هم در مرتبه پایین تری قرار می‌گیرد و حتی از امکاناتی چون ایربگ و ترمز ABS نیز برخوردار نیست.

  • نیسان ایکس تریل

یکی از معروف ترین محصولات شرکت خودروسازی نیسان را می توان همین خود را معرفی کرد که توسط شرکت جهان نوین مالی و نیز در بازار کشور ارائه شد نیسان‌ ایکس تریل در مقایسه با دو رقیب خود در ایران همچون هوندا CRV و هیوندای سانتافه، از نظر آپشن و تجهیزات یکی از کاملترین ها به شمار می رود این خودرو که در کشور ژاپن تولید و در سال ۲۰۱۰ در بازارهای جهانی عرضه شد ابتدا با موتور دو نیم متری به ایران آمد و سپس بر روی آن گیربکس CVT نصب شد.

از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ به آن با حجم ۲۴۸۸ سی سی و جعبه دنده CVT – Xtronic اشاره کرد که باعث شده تا حداکثر قدرت این خودرو به ۱۷۱ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن به ۲۳۳ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه برسد. نوع تنفس موتور تنفس طبیعی و انتقال نیرو در آن نیز توسط دو دیفرانسیل انجام میگیرد.

از امکانات رفاهی این خودرو نیز می توانیم به مواردی همچون سیستم تهویه هوای دوگانه اتوماتیک، چراغ‌های روشن در روز LED، چراغ‌های LED جلو مجهز به چراغ‌شوی، سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه (AVM)، صندلی‌های تمام چرمی با قابلیت تنظیم برقی برای صندلی‌های جلو، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچ اسپورت، سیستم کنترل شاسی فعال، سیستم نگهدارنده خودرو در شیب، ترمز و پایداری از نوع ABS – EBD – ESP، کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای، درب عقب برقی (Motion Detection)، کروز کنترل و محدودکننده سرعت اشاره کنیم.

دیگر تجهیزات این خودرو شامل سیستم توزیع متغیر گشتاور، چراغ‌های LED دوگانه و سیستم نوربالای اتوماتیک، سیستم صوتی مجهز به بلوتوث، USB و AUX، سیستم 4×4 تمام وقت نیسان (AWD همراه با کنترل دستی)، سیستم هشدار فشار باد تایرها (TPMS)، مانیتور چند منظوره پشت آمپر (VID)، رادار هشداردهنده خروج از خط و نقاط کور، آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و دارای چراغ راهنما، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، سانروف پانوراما، سنسور نور و باران، سیستم ورود بدون کلید هوشمند و دکمه استارت و رادار شناسایی اشیاء متحرک می‌شوند. در صورت خرابی و آسیب این خودرو کافیست تا با ما در امداد خودرو نیسان آقای امداد تماس بگیرید.

  • نیسان جوک

از پرفروش ترین خودروهای کمپانی نیسان می توان به خودروی نیسان جوک اشاره کرد که در سال ۲۰۱۱ در بازارهای جهانی عرضه شد و توانست حتی با وجود چهره عجیبی که دارد فروش قابل توجهی را تجربه کرده و یکی از پرفروش ترین محصولات تاریخ نیسان عنوان شود. این خودرو در اندونزی، ژاپن و انگلستان تولید و هم رده خودروهای همچون رنو کپچر و سانگ یانگ تیوولی می‌باشد. با وجود اینکه طراحی داخلی قدیمی، خشک بودن فضای داخل کابین و فضای نسبتاً کم صندوق عقب در نیسان جوک اما این خودرو از کیفیت ساخت بالایی دارد و نسبت به قیمت از امکانات بالایی برخوردار است.

از مشخصات فنی این خودرو می توانیم به موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۱۵۹۸ سی سی که توانایی ایجاد ۱۱۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه قدرت را دارد، اشاره کنیم. نوع جعبه دنده از مدل CVT XTronic بوده و با حداکثر سرعت ۱۷۱ کیلومتر در ساعت، شتاب صفر تا صد را در ۱۱.۵ ثانیه طی می‌کند.

آپشن‌های این خودرو را می‌توان در مواردی چون صفحه نمایش چندمنظوره با قابلیت نمایش مرکز ثقل لحظه‌ای خودرو، فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم ارتفاع، سامانه ضد سرقت ایموبلایزر، آینه‌های جانبی دارای چراغ راهنما با قابلیت تنظیم برقی، قابلیت نصب صندلی کودک (ISO Fix)، سیستم تعلیق جلو (مک فرسون) و عقب (چند اتصالی)، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچ اسپورت، چراغ‌های روشن در روز LED، سیستم تهویه هوای اتوماتیک، سیستم صوتی هندزفری بلوتوث و ترمز و پایداری از نوع ABS – EBD – ESP خلاصه کرد.

علاوه بر این موارد، از دیگر تجهیزات نسخه اسکایپک نیسان جوک می‌توانیم به سیستم تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، صندلی‌های عقب با قابلیت تاشوندگی، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، سیستم هشدار فشار باد تایرها (TPMS)، چراغ‌های LED عقب، چراغ بدرقه (Follow me)، سقف پانوراما، کامپیوتر سفری، سیستم کنترل دینامیکی نیسان (NDCS) و مانیتور و دوربین دنده عقب اشاره کنیم.

  • نیسان پاترول

پس از جنگ جهانی دوم و اهمیت یافتن خودروهای نظامی دو دیفرانسیل، شرکت‌های خودروسازی به این نتیجه رسیدند که می‌توان از تکنولوژی خودروهای جنگی برای تردد درون شهری هم استفاده کرد. البته که مردم نیز کم‌کم به این نوع خودروها علاقه نشان دادند و به این ترتیب این جیپ‌های دو دیفرانسیل جنگ جهانی دوم در بازار فروش خودروهای شهری عرضه شد. یکی از این مدل خودروها، نیسان پاترول است.

پس از جنگ جهانی دوم، خودروسازان ژاپنی‌ها که ضربه سنگینی را در جنگ جهانی دوم خورده بودند، به سراغ صنعت خودروسازی رفتند ولی در ابتدا کار خود را با کپی برداری مستقیم از محصولات آمریکایی به جا مانده از جنگ جهانی دوم به مانند رقیب‌های چینی خود شروع کردند. نیسان پاترول را نیز می‌توان به عنوان کپی جیپ‌های آمریکایی چون بنتم (Bantam) یا ویلیز (Willys) نامید.

این خودرو طراحی بسیار ساده‌ای داشته و در دو مدل ۳ و ۵ درب در بازار ایران عرضه شده است. پاترول از همان ابتدا در ساختاری مکعب مستطیل به تولید رسید که در گذر زمان بر طول و عرض آن نیز افزوده شد. چراغ‌های جلو گرد نیز از دیگر المان‌هایی بودند که تا نسل چهارم (Y60) مورد استفاده قرار گرفتند و تنها در برخی نسخه‌ها همچون سری 260، کمی تغییر کردند.

از نظر آپشن و امکانات رفاهی، نیسان پاترول تقریبا از اولیه‌ترین امکانات ممکن بهره‌مند بوده و دارای فرمان هیدرولیک، کولر و بخاری می‌باشد. اغلب مشتریان این خودرو، برای دستکاری و آماده‌سازی آن برای آفرود به سراغ این پاترول می‌روند و وجود آپشن‌های رفاهی چندان برایشان مهم نیست. به طور کلی خودرویی بسیار ساده با امکانات رفاهی ابتدایی است. قطعات این خودرو هم‌اکنون نیز در کشور به راحتی قابل تهیه است و از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب می‌باشد. شما میتوانید این قطعات مورد نیاز خود را از امداد خودرو نیسان آقای امداد بخواهید. با این وجود قدیمی بودن، مصرف سوخت بالا، عدم وجود نمونه دست دوم تمیز و موتور کم قدرت از نقاط ضعف این خودرو به شمار می‌روند.

در کنار تعمیر و تعویض قطعات خودورهای نیسان شما، آمادگی آن را داریم تا خودورهای مزدا شما را نیز با قیمت و کیفیت فوق العاده به مانند روز اول تعمیر کنیم. با خدمات ما در امداد خودرو مزدا بیشتر آشنا شوید.

  • نیسان ماکسیما

یکی از پرطرفدارترین خودروهای شرکت نیسان در دو دهه اخیر که در داخل کشور نیز مونتاژ میشد را می‌توانیم ماکسیما بدانیم. نیسان ماکسیما در سال‌های ابتدایی ورود خود به بازار توانست تا شهرت بسیار زیادی برای خود دست و پا کند، به حدی که حتی در حال حاضر هم این خودرو، یک خودروی محبوب در بازار شناخته می‌شود. این خودرو توسط پارس خودرو و در طی سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۱ تولید میشد و توانست تا به علت کیفیت ساخت فوق‌العاده، پیشرانه حجیم و قدرتمند و ظاهر جذاب و عضلانی به یکی از خودروهای خاص و منحصر به فرد بازار تبدیل شود.

نیسان ماکسیما تا زمانی که هنوز هیوندای سوناتا، تویوتا کمری گرند و آزرا وارد کشور نشده بودند، به عنوان یک خودروی بی‌رقیب شناخته میشد. این خودرو در انواع دنده ای، شتابی معادل با هشت و نیم ثانیه دارد که رقمی خارق‌العاده در میان خودروهای تولید داخل به شمار می‌رود و حتی در شرایط امروز نیز دست نیافتنی به نظر می‌رسد. نیسان ماکسیما پس از ورود خودروهای وارداتی ژاپنی و کره‌ای به علت کمبود امکانات رفاهی از رده خارج شد و جای خود را به نیسان تیانا داد.

ادامه مطلب
هنگام رانندگی در شب ،در دید مشکل دارید؟

Bought a 1990 Nissan Maxima last night. Always wanted a manual car. : r/Nissan

نیسان ماکسیما اتوماتیک دارای یک موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه با حجم ۳۰۰۰ سی‌سی می‌باشد و توانایی تولید ۲۲۷ اسب بخار قدرت را در ۶۴۰۰ دور در دقیقه دارد. گیربکس آن ۴ دنده اتوماتیک بوده و حداکثر سرعت آن به ۲۲۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد. از امکانات رفاهی دیگراین خودرو می‌توانیم به ترمز و پایداری از نوع ABS – BAS – EBD، آینه برقی همراه گرم کن، ۲ کیسه هوا برای سرنشینان جلو و سیستم صوتی با قابلیت پخش سی دی و شش باند آن اشاره کنیم.

 

  • نیسان مورانو

یکی دیگر از محصولات شرکت خودروسازی نیسان که در داخل کشور نیز مونتاژ می‌شود، نیسان مورانو است که در سال ۲۰۰۹ طراحی و روانه بازار شد. از مشخصات فنی نیسان مورانو می‌توانیم به موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه با حجم ۳۵۰۰ سی‌سی، گیربکس ۶ دنده xTronic و باک ۸۴ لیتری آن اشاره کنیم. همچنین نوع تنفس موتور، تنفس طبیعی بوده و با شتاب ۸ ثانیه‌ای، قابلیت آن را دارد تا درنهایت به سرعت ۲۰۹ کیلومتر در ساعت برسد.

از آپشن‌ها و امکانات رفاهی این خودرو می‌توانیم به سیستم صوتی نویگیشن با ۱۱ اسپیکر به همراه مانیتور رنگی هفت اینچی، سیستم کنترل دینامیک خودرو VDC، صندلی برقی راننده با حافظه، فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم برقی در عمق و ارتفاع و دارای حافظه، گرمکن شیشه عقب با تایمر، دوربین عقب، صندلی برقی سرنشین جلو، استارت دکمه ای، سیستم کنترل هرزگردی TRC، کامپیوتر راننده، آینه های تاشو برقی با حافظه، درب صندوق عقب برقی، سنسور جلو وعقب، آینه الکتروکرومیک، سنسور باران و صندلی های تاشو عقب برقی، ۶ کیسه هوا و ترمز و پایداری از نوع ABS – BAS – EBD – VDC اشاره کنیم.

 

چرا امداد خودرو نیسان آقای امداد؟

این حق را به شما می‌دهیم که برای انتخاب یک مجموعه امداد خودرو همه‌ی جوانب کار را بسنجید و به دنبال بهترین ها بگردید‌. اما چرا بهتر است تا امداد خودرو آقای امداد را انتخاب کنیم؟ چه مزایایی برای ما نسبت به دیگر تیم‌های امدادی دارد؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا میتوانید به امداد خودرو نیسان آقای امداد اعتماد کنید:

  • امدادرسانی در سریع‌ترین زمان

در هنگام اعلام درخواست توسط شما، امدادرسانان و اکیپ‌های مستقر در بخش‌های مختلف شهر، از طریق سیستم موقعیت سنج شناسایی و نزدیکترین آن‌ها به سوی شما تشخیص داده می‌شوند و به محل مورد نظر شما اعزام می‌گردند. از این رو این اطمينان را به شما می‌دهیم که با آقای امداد، زمان خیلی کمی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد و متخصصین مربوطه در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو به محل اعزام خواهند شد؛ فاصله شما با امداد خودرو نیسان آقای امداد تنها یک تماس است.

  • امدادرسانی ۲۴ ساعته

در صورتی که تا کنون با مشکل و نقص فنی خودرو مواجه شده باشید، حتما به خوبی این نکته را می‌دانید که پیدا کردن مجموعه امدادخودروهایی که امدادرسانی ۲۴ ساعته و بدون توقف را ارائه می‌دهند، بسیار سخت است. اما دیگر نگران نباشید. امداد خودرو نیسان آقای امداد آماده است تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را متناسب با خودروی شما در هر جایی که هستید ارائه دهد.

با تماس شما عزیزان، به سرعت نزدیک ترین تیم‌های امدادی شناسایی و به حضور شما ارسال‌ می‌شوند و انواع خدمات یدک‌کشی و مکانیک سیار را ارائه می‌دهند. پس هر زمانی از شبانه‌روز که خودروی نیسان شما نیاز به تعمیرات داشت، اصلا نگران ساعت و زمان نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد استفاده کنید.

  • هزینه‌های شفاف و معقولانه

بسیاری از رانندگان از این موضوع اطلاع ندارند که حتی خدمات امداد در محل هم یک نرخ و تعرفه مشخص دارند و امدادگران نمی‌توانند بیشتر از آن چه که عنوان شده، هزینه‌ای را دریافت کنند.

همین عامل باعث شده تا بسیاری از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت‌های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند و حتی پیش از ارائه خدمات، رانندگان را از هزینه‌های هر خدمت مطلع نمی‌سازند. با این وجود امداد خودرو نیسان آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که هزینه ‌های دریافتی کاملا منصفانه خواهند بود و لازم نیست تا مبلغی بیشتر از آنچه که باید، پرداخت ‌کنید. شما میتوانید پیش از درخواست، هزینه‌ها را از پشتیبانی و یا در بخش تعرفه خدمات امدادی 1401، جویا شوید و سپس درخواست امداد دهید.

  • گارانتی و ضمانت خدمات

یکی دیگر از نقاط قوت آقای امداد که بسیاری از راننده ها به این سبب مجموعه ما را در مواقع ضروری و حیاتی انتخاب می‌کنند، ارائه ضمانت نامه خدمات پس از انجام هر نوع خدمتی است. در حقیقت شما می توانید به راحتی خودرو خود را به ما بسپارید؛ چرا که پس از اتمام خدمات امدادی ما یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌دهیم تا در صورت عدم رضایت و وجود هر مشکل بتوانید با استفاده از آن به صورت رایگان و بدون هیچ مشکلی خسارات وارد شده به خودروی خود را دریافت کنید.

 

خدمات جامع آقای امداد

تمام تلاش ها و زحمات تیم کارآزموده آقای امداد، کسب رضایت شما عزیزان است. از این رو ما انواع خدمات امدادی، یدک کشی و مکانیک سیار را به طور کامل و جامع در اختیارتان قرار می دهیم. به طوری که دیگر نیازی نیست تا برای رفع مشکلات خودرو خود به تعمیرگاه ها مراجعه کرده و در صف‌های طولانی و یا ترافیک معطل شوید. ما خودروی شما را دوباره در همان محل به کار بازمی‌گردانیم. در ادامه با برخی از انواع خدمات ما آشنا می شوید:

  • امداد باتری و شارژ باتری نیسان

آیا تا کنون به علت تمام شدن شارژ باتری و یا از کار افتادن آن در جاده، خیابان و در حال حرکت به سمت محل کار و یا مقصد خود دچار مشکل شده اید؟ در این زمان از چه کسی و به چه نحوی کمک گرفتید؟ یکی از مهمترین و اصلی ترین مشکلاتی که برای اغلب راننده ها به وجود می آید، خرابی و از کار افتادن باتری خودرو است. با وجود آن که باتری خودروها اغلب در پایان عمر مفید خود نشانه های هشدار دهنده ای را بروز می دهند، اما امکان دارد که به علت مشغله زیاد و یا عدم توجه کافی، متوجه این نشانه ها نشوید.

با این حال هر زمان که نیاز به باتری به باتری و یا تعویض باتری داشتید، کافیست با یک تماس امداد خودروی نیسان آقای امداد را خبر کنید. ما در کنار شارژ باتری تعویض آن را نیز از برترین برندهای ایرانی برایتان انجام و با گارانتی معتبر شرکتی بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه برایتان نصب می‌کنیم.

  • تعمیر سیستم برق خودرو نیسان

امدادرسانان ما به صورت شبانه روزی آماده هستند تا انواع تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… انواع خودروهای نیسان را به طور تخصصی برای شما به انجام رسانند.

تعمیر سیستم برق، یکی از خدمات با کیفیت امداد خودرو نیسان آقای امداد است که با یک تماس شما، در اختیارتان قرار می‌گیرد و شامل عملیات بررسی سیم‌ها و وایرها، دینام و باتری و باتری به باتری و تعویض باتری می‌باشد.

  • تعویض روغن سیار آقای امداد

با تعویض روغن سیار آقای امداد، در زمانی کوتاه، از بهترین روغن ها با بالاترین کیفیت ها، متناسب با نوع خودرو خود برخوردار شوید. تعویض روغن سیار و در محل یکی از خدمات محبوب ارائه شده توسط مجموعه امداد خودروی آقای امداد است. در صورتی که از تجربه کافی برای تعویض روغن برخوردار نیستید و یا زمان انجام این کار را به تنهایی ندارید، کافیست تا با تماس بگیرید تا این خدمت را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

How To Change The Oil In Your Car (5 Easy Steps)

دقت کنید که تعویض به موقع روغن خودرو باید در زمان مقرر خود و با استفاده از یک جنس عالی، استاندارد و متناسب با خودرو انجام بگیرد؛ چرا که سهل انگاری در این مورد می تواند عواقب بسیار بد و خطرناک و البته پرهزینه‌ای را برایتان به همراه داشته باشد.

  • سرویس دوره ای خودرو نیسان

اگر تصمیم دارید تا از بسیاری از مشکلات آتی خودرو و هزینه های گزاف در آینده خود جلوگیری کنید، کافیست تا از خدمات سرویس دوره‌ای امداد خودرو نیسان آقای امداد استفاده کنید. بهتر است تا پیش از انجام هر نوع مسافرت و تردد های درون شهری، سرویس دوره ای را بر روی خودروهای خود پیاده کنید تا در طی مسیر با مشکل مواجه نشوید.

شما می توانید با استفاده از امداد خودرو نیسان سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را به سادگی در موعد مقرر و در محل انجام دهید. این سرویس‌ دوره‌ای شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  2. تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  3. تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  4. تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  5. بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  6. بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • پنچرگیری و تعویض لاستیک نیسان

این احتمال وجود دارد که لاستیک خودرو شما در طی زمان و در اثر ساییدگی و یا برخورد با اجسام تیز و برنده، پنچر شده و نیاز به تعویض یا پنجرگیری داشته باشد. یکی دیگر از خدمات در دسترس و کامل آقای امداد که در اختیار شما قرار می گیرد، پنچرگیری و تعویض لاستیک است که شما میتوانید با یک تماس با ما، آن را در محل مورد نظر خود در هر جایی که بودید، داشته باشید.

تعویض لاستیک و پنچرگیری با استفاده از بهترین تجهیزات از بهترین برندها و باکیفیت ترین لاستیک‌ها برای شما در کمترین زمان انجام خواهد گرفت.

 

  • خودروبر، دکل و جرثقیل امداد خودرو نیسان

ما با استفاده از تجهیزات به‌روز و مختلفی از جمله جرثقیل، دکل و خودروبر در تیم آقای امداد، آماده هستیم تا به طور استاندارد حمل خودروهای شما را به انجام برسانیم. خودروبرها یکی از مطمئن‌ترین راهکارها برای جابه‌جایی خودروها شمار می‌روند و در دو نوع خودروبر تکی و چندظرفیته آماده به کار هستند تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری را برای شما متقاضیان محترم به صورت تک ‌و یکجا جابه‌جا کنند. بهترین خدمات یدک کشی را از تیم خودروبر تهران و کرج آقای امداد بخواهید!

ما همچنین چندین نوع مختلف جرثقیل نیز داریم که می‌تواند بادقت و ایمنی بالا، انتقال خودروهای تصادفی و لوکس را برایتان انجام دهد. دکل یکی از تجهیزاتی است که خیلی سریع و بادقت می‌تواند حمل خودرو را برایتان انجام داده و خودروها را به صورت چرخگیر منتقل نماید و به این ترتیب از وارد شدن آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری کند.

خودروبر، دکل و جرثقیل امداد خودرو نیسان

در صورتی که خودرویتان تصادف کرده و یا به تازگی خریداری کرده‌اید و نیاز به جرثقیل دارید، مهم نیست که ساعت چند است یا چه روزی از هفته‌ست، کافیست تا با ما به شماره تماس بگیرید تا تیم‌های امداد خودرو نیسان به سرعت خودروهای شما را بدون هیچ مشکلی و با بالاترین سطح ایمنی به محل مورد نظرتان انتقال دهند. خدمات یدک کشی امداد خودرو نیسان آقای امداد شامل موارد زیر می باشد:

  1. حمل خودروی به مراکز بیمه
  2. حمل خودر برای تعویض پلاک
  3. حمل خودرو مسابقه ای
  4. حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  5. بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  6. نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

 

شرکت امداد خودرو آقای امداد امروزه توانسته به یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده های کشور تبدیل شود که این امر در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و امدادرسانان پرتلاش و باتجربه ما محقق گشته است. ما همچنین خدمات بی‌نظیری را به همراه شرایط استثنایی برایتان مهیا کرده‌ایم تا در هر جایی که بودید، بدون نگرانی از خدمات ما برخوردار شوید و در دام امدادگرهای جاده‌ای غیرمجاز و غیرمعتبر نیافتید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو