با امداد خودرو بجنورد آقای امداد از اتلاف وقت خداحافظی کنید!

ما در آقای امداد به عنوان یکی از شرکت های حرفه ای و فعال در زمینه امداد جاده ای در تهران و کرج، حالا توانسته‌ایم تا خدمات خود را بجنورد نیز ارائه دهیم به طوری که شما بتوانید در هر کجا و هر زمان که نیاز به خدمات امداد جاده به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی داشتید، با ما در امداد خودرو بجنورد آقای امداد تماس بگیرید.

امداد رسانان و تکنسین آقای امداد از سال‌ها تجربه و آموزش کافی در زمینه ارائه خدمات جاده‌ای برخوردار هستند و آماده اند تا در طی زمانی کوتاه در مواقع اضطراری در کنار شما حاضر شوند.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

با امداد خودرو بجنورد آقای امداد از اتلاف وقت خداحافظی کنید!

ما به صورت سریع و دقیق و بدون توقف پاسخگوی شما هستیم و افتخار می کنیم که ما را به عنوان امداد خودروی مورد اعتماد خود انتخاب می کنید. تمامی خدمات و کمک‌های اضطراری جاده‌ای ما به صورت حرفه ای طراحی شده اند، به نحوی که برای کمک و نجات شما عزیزان بتوانیم در زمانی کوتاه بیشترین عملکرد و بازدهی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

چه زمانی با آقای امداد تماس بگیریم؟

فرقی نمیکند در چه ساعتی و در چه روزی از هفته، چه در تعطیلات رسمی و چه روزهای عادی و حتی شلوغ و تعطیلات می‌توانید با امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید. هر زمان که خودرویتان به مشکلات فنی خورده بود و نیاز به تعمیر، تعویض و یا سرویس دوره ای و بازرسی و کارشناسی رنگ خودرو داشت، می توانید با ما تماس بگیرید. گاهی اوقات برخی از مشکلات فنی خودرو بیش از هر مورد دیگری راننده‌ها را به تعمیرگاه ها می کشد. این مشکلات را می‌توان به ترتیب زیر عنوان کرد:

  • از کار افتادن باتری خودرو

یکی از متداول ترین مشکلات خودرو از کار افتادن باتری آن است که برای اکثر راننده ها بعد از دو تا سه سال از استفاده از باتری رخ می‌دهد. اکثر باتری‌ها باید در حدود ۵۰ هزار مایل یا ۳ سال دوام داشته باشند و کار کنند. در این بین عوامل زیادی نیز وجود دارند که می‌توانند به باتری‌ها آسیب رسانده و عمر مفید آن‌ها را تا حد زیادی کاهش دهند.

جالبه بدانید که اکثر باتری ها به علت کاهش جریان الکتریکی از کار می‌افتند که ناشی از مشکلات دینام است؛ این عامل باعث می‌شود تا شارژ باتری به طور طبیعی کاهش پیدا کرده و دیگر به مانند قبل کار نکند.

در کنار این مورد خراب شدن سنسور دمای باتری، آسیب دینام، سولفاته شدن پایانه های باتری و … نیز از جمله عواملی هستند که باعث می شوند تا باتری خیلی سریع‌تر از زمان پیش بینی شده از کار بیافتد و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. برای حل این مشکلات بهترین کار آن است که به صورت دوره ای و زمان بندی شده باتری خودرو خود را بررسی نمایید. در این زمان می توانید با یک تماس این خدمت را درب منزل از آقای امداد دریافت کنید‌.

  • شنیده شدن صدای انفجار در موتور

یکی دیگر از مواردی که به طور ناگهانی رخ داده و می تواند تا حد زیادی راننده را نگران سازد، شنیده شدن صدای انفجار در موتور خودرو است. این مشکل زمانی رخ می دهد که اجزای سیستم احتراق یا سوخت به مشکل خورده باشند و نتوانند عملکرد سابقه خود را انجام دهند. این مورد اغلب به دلیل آسیب‌دیدگی فیلتر بنزین، شمع ها، انژکتورها، فیلتر هوا و … اتفاق میافتد و بهترین روش برای جلوگیری از آن این است که در زمان تعویض قطعات موتور به طور دقیق کیفیت اجزای سیستم سوخت را بررسی نمایید و به این ترتیب بهترین کیفیت را مطابق با توضیح سازنده خودرو به کار بگیرید. ما در مجموعه امداد خودرو بجنورد آقای امداد با استفاده از قطعات یدکی اصل و کیفیت بالا مشکلات خودرو شما را به سرعت رفع می کنیم.

در صورتی که از خودروهای تولیدی کمپانی بزرگ سانگ یانگ استفاده می‌کنید و به دنبال خدمات تخصصی و کارشناسی شده در محل برای آن‌ها می‌گردید، با ما در امداد خودرو سانگ یانگ آقای امداد تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

  • مصرف بالای سوخت

ممکن است شما هم راننده هایی را دیده باشید که بیشتر وقت خود را در پمپ بنزین ها می گذراند و یا حتی خودتان یکی از این راننده ها باشید! مصرف زیاد سوخت توسط خودرو نشان دهنده یک مشکل جدی در خودرو و بخش‌های مختلف سیستم سوخت رسانی موتور همچون سنسورهای جریان هوا، فیلترهای هوا، سنسورهای اکسیژن و فیلترهای سوخت و … می باشد.

در این زمان بهترین راهکار تماس با نیروهای امداد رسانی آقای امداد است. امدادگران ما با برخورداری از دانش و تجربه کافی در محل حاضر شده و به بررسی اجزای مختلف سیستم سوخت رسانی شما می پردازند. همچنین در صورتی که بخواهید، امدادرسانان ما به طور دوره ای سرویس خودرو خود را انجام داده و از آلوده شدن فیلترها و فرسودگی آن‌ها قبل از خرابی کامل و مصرف سوخت بالا جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب شما می‌توانید از بسیاری از هزینه های غیرضروری و آتی خود جلوگیری کرده باشید.

  • به مشکل خوردن سیستم ترمز

مطمئنا شما هم به خوبی می دانید که سیستم ترمز خودرو یکی از بخش‌های مهم و حیاتی آن به شمار می‌رود؛ چرا که برای یک توقف ایمن و در لحظه اهمیت دارد و در صورت آسیب دیدگی و یا به مشکل خوردن می تواند جان راننده و سرنشینان را با خطر مواجه سازد. با این حال این سیستم نیز در طی زمان و با استفاده طولانی مدت و با رانندگی های مکرر به مانند تمامی بخش های مکانیکی و متحرک خودرو در طی زمان و استفاده طولانی مدت فرسوده شده و آسیب می بیند. از این رو لازم است تا علائم هشدار دهنده در این سیستم را به خوبی بررسی کرده و پیش از وقوع هر نوع اتفاق دلخراش از آن جلوگیری به عمل آوریم.

اما اگر سوالتان این است که با چه علایمی می‌توان متوجه شد که سیستم ترمز به مشکل خورده، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • جیر جیر کردن ترمز، سوت کشیدن و یا نرمی پدال ترمز از علائم مهم و هشدار دهنده‌ ای هستند که باید در همان ابتدا جدی گرفته و به دستان یک مکانیک ماهر سپرده شوند.

شما می‌توانید برای بررسی و رفع انواع مشکلات سیستم ترمز خودرو خود با ما در امداد خودرو بجنورد آقای امداد تماس بگیرید تا در زمانی کوتاه از خدمات مکانیک سیار ما با منصفانه ترین قیمت و بهترین کیفیت برخوردار شوید.

 

پشتیبانی آقای امداد در بجنورد

ما در مجموعه آقای امداد نظارت و پشتیبانی کاملی را بر روی متخصصان و امدادگران خود اعمال کرده ایم، به طوری که تمامی فعالیت های آنها را تحت نظر داریم و همواره به دنبال بهبود و تقویت آنها هستیم. تمامی افراد حاضر در تیم مکانیک سیار آقای امداد مورد بررسی و ارزیابی کاملی از نظر تخصصی و سو پیشینه قرار می‌گیرند و ماهرترین آن‌ها در کنار شما حاضر می‌شوند. در ضمن تمامی خدماتی که در اختیارتان قرار می گیرند، از پشتیبانی و ضمانت معتبر برخوردار هستند به طوری که در صورت وقوع هر نوع مشکل می توانید آن‌ها را به سرعت پیگیری کرده و خسارت خود را به طور کامل و بدون دغدغه و نگرانی دریافت کنید.

برترین خدمات امدادی از جمله تعویض لوازم یدکی، یدک‌کشی و تعمیر در محل را برای خودروهای برلیانس خود، از تیم امداد خودرو برلیانس آقای امداد تحویل بگیرید.

 

تیم های امدادی آقای امداد را چه کسانی تشکیل می دهند؟

همان طور که پیشتر نیز گفتیم، ما در مجموعه آقای امداد در زمینه انتخاب نیروهای امدادی خود تمرکز و سختگیری های زیادی داریم و همیشه به دنبال بهترین ها برای شما می‌گردیم. به همین دلیل در کنار دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین خودمان، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها دریافت می‌کنیم.

ما اعتماد کامل و صددرصدی را به امدادرسانان خود داریم و خدماتی را که آن‌ها انجام می دهند را به صورت کامل تایید می‌کنیم و ضمانت شده در اختیار شما قرار می دهیم. همه‌ی امدادرسانان پیش از مشغول به کار شدن، تأیید صلاحیت می شوند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات را ارائه دهند.

شما هم حتی می‌توانید ما را در این راه کمک کنید. چطور؟ با استفاده از سیستم نظرسنجی و پیگیری کاملی که در وبسایت ما موجود است، می‌توانید به آن‌ها امتیاز دهید و به ما کمک کنید تا بتوانیم کیفیت کار خود را بالا ببریم و همواره آن‌ها را بهبود دهیم.

ادامه مطلب
کنترل پایداری در اتومبیل من به چه معناست؟

 

خدمات امداد خودرو بجنورد آقای امداد

ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا جامع ترین و کامل ترین خدمات امدادی را به طور سیار و در محل برای شما فراهم آوریم. به طوری که دیگر نیازی به مراجعه به تعمیرگاه ها و صرف هزینه‌ها و زمان زیاد برای رفع مشکلات فنی خودرو تان نداشته باشید. در ادامه برخی از پرطرفدارترین خدمات امداد به انتخاب راننده ها را با هم بررسی می کنیم:

  • امداد باتری بجنورد

یکی از مهم ترین اجزای سیستم برق‌ رسانی خودرو را می‌توان باتری‌ عنوان کرد که در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهد. رانندگان با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و می‌توانند برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنند. با این حال باز هم امکان دارد که باتری به یکباره و ناگهانی از کار بیافتد و شما را در یک صبح سرد کاری معطل کند. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو بجنورد آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • پنچرگیری لاستیک بجنورد

یکی دیگر خدمات امداد خودرو بجنورد آقای امداد تعویض لاستیک و پنچرگیری آن است که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. پس در صورتی که لاستیک خودرو شما به ناگهان در طی مسیر دچار پنچری شد، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو بجنورد برخوردار شوید. چرا که امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

  • مکانیک سیار بجنورد

اکیپ های سیار آقای امداد در تمام مناطق بجنورد در کمترین زمان در کنار شما خواهند بود و مشکل شما را حل خواهند کرد. امدادرسانان ما با استفاده از به روز ترین و جدیدترین ابزارها و تجهیزات، در سریعرین زمان ممکن آماده امداد رسانی به شما هستند. اپراتورهای شرکت آقای امداد با توجه به نوع مشکل خودرو شما، مناسبترین تیم امدادی و یدک کش را همچون جرثقیل یا کفی اعزام می‌کنند. از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو بجنورد آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و…
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…

یدک کشی بجنورد با کفی، دکل و جرثقیل

ناوگان امدادی آقای امداد با انواع کفی، دکل و جرثقیل در بجنورد آماده است تا به صورت 24 ساعته امداد حمل خودرو را با ضمانت و کیفیت عالی برای شما انجام دهد. در صورتی که مشکل فنی خودرو شما به نحوی بود که در محل رفع نمی‌شد، تیم آقای امداد با استفاده از یدک‌کش و خودروبر مناسب، خودرو شما را به نزدیکترین تعمیرگاه طرف قرارداد با قیمت مناسب منتقل کرده و خدمات تعمیرگاهی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می‌دهد.

تمامی خدمات تعمیرگاه های طرف قرارداد نیز به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی و کارشناسی پیگیری می‌شوند و پر صورتی که رضایت شما را به همراه نداشتند، سلب امتیاز می‌گردند. از خدمات یدک کشی بجنورد آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکتحرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

یدک کشی بجنورد با کفی، دکل و جرثقیل

سرویس دوره ای خودرو بجنورد

با توجه به مطالبی که در قبل نیز عنوان کردیم، بسیاری از مشکلات جدی خودرو‌ها را می‌توانیم به کمک سرویس دوره‌ای و ارزیابی تخصصی خودرو در طی زمان رفع نماییم. سرویس های دوره‌ای خودرو، سرویس هایی هستند که باید به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام بشوند تا بتونیم مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو رو شناسایی و از بروز آن‌ها جلوگیری کنیم.

شما از حالا می توانید با استفاده از امداد خودرو بجنورد، سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را به سادگی در موعد مقرر و در محل انجام دهید. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو بجنورد ارائه می‌شوند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز

چرا امداد خودرو و یدک‌کش بجنورد آقای امداد؟

شرکت امداد خودروی آقای امداد امروزه تونسته به یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده های کشور تبدیل شود. ویژگی ها و خدمات برتر آقای امداد باعث شده‌اند تا ما در تمامی شهرها به عنوان امداد خودروی معتبر و مورد اطمینان رانندگان شناخته شویم.

تیم آقای امداد تمامی خدمات امدادی و حمل خودرو سیار را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایران خودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا انجام می دهد و شما با استفاده از خدمات ما می‌توانید از این مزایای خاص و منحصر به فرد بهره‌مند شوید:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • صرفه جویی در زمان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما

در دیگر شهرهای استان خراسان شمالی نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

آقای امداد در شیروان

در کنار شهر بجنورد، در دیگر شهرهای خراسان شمالی نیز آماده پاسخگویی به نیازهای امدادی شما هموطنان عزیزمان هستیم. فرقی نمیکند که چه ساعتی از روز و چه روزی از هفته باشد، با تمام توان و ظرفیت در کنار شما حاضر خواهیم شد. از این پس دیگر نگران تمام شدن ناگهانی باتری، خرابی ترمزهای دستی و مکانیکی، از کار افتادن دینام، پنچری لاستیک ها و … نباشید. برای هر یک از این مشکلات یک راه حل خاص و سریع داریم. به عنوان یکی از معتبرترین امداد خودرو های کشور با برخورداری از تمامی امکانات و تجهیزات و مجوزها در شیروان نیز در کنار شما حاضر می‌شویم.

 

امداد خودرو اسفراین

ما در مجموعه آقای امداد کار خود را ۱۵ سال پیش و تحت نظر اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو آغاز کرده ایم و تاکنون نیز با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان مشغول به کار هستیم. به لطف خدا مجموعه ما توانستیم تا در حال حاضر به یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها تبدیل شویم و به عنوان نخستین انتخاب رانندگان در زمان های نیاز به خدمات امدادی به کار برویم.

ما در اسفراین نیز به صورت ۲۴ ساعته این خدمت را در اختیار شما قرار می دهیم و هیچ اهمیتی ندارد که شما در چه ساعتی و در چه مکانی با این مشکل دست و پنجه نرم کنید، کافیست با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که به صورت می توانید دوباره از خودرو خود بدون مشکل استفاده کنیم.

 

آقای امداد در جاجرم

تصور کنید که یک اورژانس خودرویی با جامع‌ترین خدمات در اختیار دارید. در مواقع اضطراری قبل از اینکه آسیب جدی به خودرویتان وارد شود، با امداد خودرو جاجرم آقای امداد تماس بگیرید و دیگر نگرانی از بابت باقی مسیر نداشته باشید. ما می توانیم طیف وسیعی از خدمات مکانیک سیار در محل، یدک کشی، تعمیر و تعویض قطعات یدکی و … را در اختیار شما قرار میدهیم.

پیش از هر چیزی متخصصان مجرب و کارآزموده ما پیش از اعزام به محل، مشکل شما را بررسی کرده و سپس تیم امداد را با تجهیزات لازم و کامل به سویتان ارسال می کنند تا بتوانیم خیلی سریع خودروی شما را به مانند روز اول سرپا گردانیم.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو