امداد خودرو سانگ یانگ؛ خدمات تخصصی در محل تهران۲۴ ساعته

امداد خودرو سانگ یانگ

اگر خودروی شما نیز یکی از محصولات کمپانی سانگ یانگ است و به دنبال یک تیم امداد خودرو سانگ یانگ می‌گردید که توانایی آن را داشته باشد تا تعمیر و تعویض قطعات یدکی خودرو شما را با بهترین قیمت و کیفیت، به طور دقیق و با استفاده از قطعات اورجینال در زمانی کوتاه انجام دهد، با ما در آقای امداد تماس بگیرید.

ما در مجموعه آقای امداد با برخورداری از تجهیزات به‌روز و امدادرسانانی حرفه ای و کاربلد آمادگی داریم تا برای تعمیر، تعویض و انتقال خودروهایتان، حاضر شده و به سرعت خودرو شما را به مانند قبل به شما برگردانیم. بهترین و ممتازترین خدمات امداد در محل و یدک‌کشی با دکل، جرثقیل و خودروبر تنها با آقای امداد قابل دریافت خواهد بود.

امداد خودرو سانگ یانگ؛ خدمات تخصصی در محل تهران۲۴ ساعته

ما انواع خدمات امدادی را برای خودروهای رکستون امپرور، تیوولی فایتر، سانگ یانگ چیرمن 500S، سانگ یانگ کوراندو 2.3، سانگ‌یانگ رکستون، سانگ‌یانگ کایرون، سانگ‌یانگ رودیوس، سانگ‌یانگ اکتیون، سانگ‌یانگ کوراندو پرمیوم، سانگ‌یانگ کوراندو اپتیموم، سانگ یانگ موسو و سانگ یانگ تیوولی را در محل با گارانتی معتبر یک‌ماهه بدون اتلاف وقت و هزینه بالا به شما تحویل می‌دهیم.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

 

توضیحی کوتاه درباره کمپانی خودروسازی سانگ یانگ

شرکت خودروسازی سانگ‌یانگ یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی کره‌ای است و هم‌اکنون به‌عنوان چهارمین شرکت خودروسازی بزرگ کره‌ای به‌شمار می‌رود. این شرکت در سال ۱۹۵۴ تأسیس شده و در ۱۹۸۶ نیز توسط گروه سانگ‌یانگ خریداری شد. با این حال پس از گذراندن چند دوره رکود، در سال ۱۹۹۷ به دوو موتورز واگذار شد و در نهایت در سال ۲۰۱۰ نیز به ارزش ۴۷۰ میلیون دلار، به شرکت ماهیندرا فروخته شد. به طوری که در حال حاضر به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از این شرکت هندی مشغول به کار است.

از محصولات شناخته‌شده این کمپانی می‌توانیم به مواردی همچون موسو، چیرمن، اکتیون، کوراندو، رکستون، کایرون و اخیراً تیوولی، نیوکوراندو و نسل چهارم رکستون G4 اشاره کنیم که در بازار کشور عرضه شده‌اند و مورد توجه و استقبال زیاد مصرف‌کننده ایرانی قرار گرفته‌اند. نمایندگی رسمی این کمپانی خودروسازی در کشور، گروه صنعتی رامک خودرو است که از سال ۱۳۸۴، نمایندگی رسمی سانگ یانگ در ایران را بر عهده گرفت و واردات و پشتیبانی محصولات این شرکت را پشتیبانی کرد.

استقبال از محصولات سانگ یانگ در حدی بود که واردات خودروهای این شرکت در سال ۱۳۹۶ رشدی ۵.۵ درصدی داشت و توانست تا عنوان پنجمین برند از نظر حجم واردات خودرو به کشور را به خود اختصاص دهد.

در میان این محصولات، خودروی تیوولی هم بیشترین آمار واردات و هم بیشترین فروش را در کشور داشت. علت آن نیز برند شناخته شده، امکانات فنی و شاخص‌های ایمنی بهتر آن نسبت دیگر رقبای چینی آن موجود در کشور است.

 

بررسی برخی از محصولات سانگ یانگ

برخی از محصولات این برند خاص را که هم‌اکنون نیز در کشور موجود هستند را باهم بررسی می‌کنیم:

  • تیوولی فایتر

یکی از محصولات خاص و مهم شرکت سانگ یانگ را می‌توانیم تیوولی فایتر نام ببریم. با اینکه کمپانی سانگ‌یانگ در گذشته به علت ساخت سدان‌های لوکس و آفرودرهای خشن مشهور شده بود، اما نتوانست در رقابت با رقبای خود بازار را در دست بگیرد. اما در نهایت این شرکت با معرفی محصولاتی از خانواده تیوولی توانست تا دوباره بر سر زبان ها بیتفتد و بار دیگر به عنوان یک شرکت خودروسازی پیشگام شناخته شود.

تیوولی فایتر از آن دسته محصولات شرکت خودروسازی سانگ یانگ است که در کشور ما با فراز و نشیب های بسیار زیادی عرضه شد، به طوری که در ابتدا عرضه آن بسیار خوب بود و استقبال گرمی نیز از آن انجام می‌شد، اما با آغاز تحریم ها شرکت رامک خودرو در تامین خودروهای ثبت نامی نتوانست به قول خود عمل کند و در نتیجه مشکلات زیادی را برای این شرکت و مشتریان آن به وجود آورد. اما در حال حاضر نسخه های متنوعی از سانگ یانگ تیوولی همچون تیوولی فایتر و آرمور و سولار در بازار حضور دارند که با ظاهر جذاب و آپشن های تکمیلی خاص توجه علاقه مندان را به خود جلب کرده‌اند.

یکی از ویژگی‌های خاص گروه محصولات تیوولی آن است که این محصولات توانسته اند به چهار ستاره موسسه Euro-NCAP دست یابد که ایمنی بالا و قابل قبول آنها را نشان می دهد. با وجود اینکه نسبت به رقبای گمنام چینی امتیاز مناسبی را کسب کرده، اما در مقابل حریفان جدی و پنج ستاره‌ای همچون رنو کپچر و پژو 2008 از رتبه‌ای پایین تر برخوردار است. از دیگر مشخصه های این خودرو می‌توانیم فضای صندوق عقب کیفیت متریال کابین سواری و هندلینگ آن اشاره کنیم.

تیوولی فایتر نسبت به نسخه تنفس معمولی از شتاب و کشش بیشتری برخوردار است و مصرف سوخت مناسبی دارد. در کنار آن از امکانات جانبی کافی و طراحی قابل‌ قبول ظاهری و کابین نیز برخوردار می باشد عواملی همچون چراغ های جذاب، ظاهر جعبه‌ای و خطوط شکسته بکار رفته در بدنه، رینگ‌های خوش‌استایل ماشین، حالت خاص سقف و گلگیر برجسته عقب توانستند تا چهره ماشین را به شاسی بلند های واقعی نزدیک کرده و آن را مشابه خودرو های اسپرت نشان دهند. در صورت خرابی این خودرو و نیاز به قطعات یدکی اورجینال، با امداد خودرو سانگ یانگ آقای امداد تماس بگیرید. صفر تا صد نصب و تعویض را با گارانتی معتبر برایتان انجام می‌دهیم.

با وجود این که نسخه فایتر تیوولی با نسخه سولار تنفس طبیعی تفاوت چندان زیادی ندارند، اما در جزئیاتی همچون قاب آینه، رنگ مشکی رینگ‌ها و نوشته TGDI با هم دارای تفاوت می باشند. در نسخه اسپشیال، گرافیک داخلی در مواردی چون چراغ‌های جلو و مه‌شکن‌های سه‌تایی کمی تغییر کرده و به جذابیت‌های ظاهری خودرو افزوده‌ است.

یک نکته مهم در رابطه با خودروهای تیوولی فایتر که خوب است بدانید، حساسیت بیش از حد پیشرانه این خودرو به شرایط رانندگی و کیفیت سوخت آن و همچنین قیمت بالای آن در مقایسه با مدل اتمسفریک است.

  • سانگ یانگ موسو

یکی دیگر از محصولات این شرکت، سانگ یانگ موسو است که در حقیقت یک شاسی بلند متوسط شناخته می شود. این خودرو در چند نسل مختلف به بازار جهانی عرضه شده و در ایران نیز میتوان نمونه‌های آن را که در سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶ ساخته شده اند را مشاهده کرد. این خودرو را می‌توان به عنوان یکی از رقبای شاسی‌بلندهای مشابه ژاپنی، چون میتسوبیشی پاجرو، تویوتا پرادو و نیسان پت‌فایندر عنوان کرد. سانگ یانگ موسو در بازار کشورمان با دو مدل پیشرانه ۲۳۰۰ و ۳۲۰۰ سی سی موجود است که هر دوی آن‌ها مجهز به موتور ۶ سیلندر خطی ۱۲ ساله مرسدس بنز می‌باشند.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توانیم به گیربکس ۵ سرعته دستی چهار سرعته اتوماتیک آن اشاره کنیم. همچنین امکانات این خودرو را می توان در مواردی همچون کیسه هوا برای راننده، تنظیم برقی آینه‌ها و سانروف، ترمز و پایداری دیسکی به همراه سیستم ترمز ضدقفل TCS – ABD – TOD – EBD – ECS، شیشه‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع دستی و سیستم صوتی رادیوپخش به همراه CD عنوان کرد.

  • سانگ ‌یانگ رکستون

این خودرو در سال ۲۰۱۱ طراحی و با حجم موتور ۳۲۰۰ سی سی به همراه موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه روانه بازار شد. انتقال نیرو در سانگ یانگ رکستون توسط دو دیفرانسیل عقب و جلو انجام می‌گیرد و حداکثر قدرت آن نیز به ۲۲۰ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه می رسد. گیربکس این خودرو ۵ دنده ای خودکار تیپ ترونیک نیز می باشد و می تواند شتاب صفر تا صد را نیز در ۱۲ ثانیه به راحتی طی کند.

از دیگر امکانات رفاهی و آپشن‌های این خودرو می توانیم به مواردی همچون سیستم تعلیق جلو دو جناغی و عقب چند میله‌ای همراه با میله تعادل، صندلی‌های سه نفره تاشو ردیف دوم و سوم، سنسور عقب، سیستم ضد واژگونی ARP، آینه‌های جانبی برقی، تنظیم خودکار آینه‌ها هنگام دنده عقب، سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC – ABS – EBD، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت و سرنشین جلو در 4 جهت، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌ها، سیستم فرمان حساس به سرعت، حافظه صندلی و آینه‌ها، چهارچرخ متحرک دائمی (AWD)، کمک فنرهای گازی، سیستم صوتی با قابلیت پخش DVD، MP3 و CD – 6 بلندگو و 2 آمپلی‌فایر، تهویه مطبوع با کنترل رطوبت و کیفیت هوا، کیسه هوا، سنسور باران و نور، ترمزهای دیسکی در محورهای جلو و عقب، مدیریت پیمایش (Trip Computer)، میله محافظ درب‌ها به منظور کاهش صدمات در تصادفات جانبی، گرمکن صندلی راننده و سرنشینان به همراه پوشش چرم، سانروف و دوربین عقب اشاره کنیم.

  • سانگ یانگ تیوولی

این خودرو به عنوان یک کراس اوور کامپکت در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت کره ای سانگ یانگ به بازار معرفی و در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت رامک خودرو به طور گسترده ای در بازار ایران عرضه شد. تیوولی به مانند دیگر خودروهای این کلاس یک گزینه ایده آل برای افرادی به شمار می رود که برای تردد درون شهری به یک خودروی جادار نیاز دارند. با وجود اینکه سانگ یانگ تیوولی آنچنان خودروی پرقدرت و پرشتابی در شروع حرکت نیست، اما عملکرد موتور آن در شهر مطلوب می باشد. از دیگر نقاط قوت این خودرو می‌توان به صندلی های راحتی آن اشاره کرد که سرنشینان را در رانندگی های طولانی شهری کمتر خسته می کند. این خودرو از نظر راحتی رانندگی و سواری نمره خوبی دریافت کرده است و نسبت به خودروهای کلاس خود از هندلینگ و سواری با کیفیتی برخوردار می باشد.

با وجود این که سیستم تیپ ترونیک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک این خودرو کمی عجیب و نا معمول است و کار کردن با آن به کمی زمان نیاز دارد، اما کیفیت قابل قبولی را از خود نشان داده. همچنین از نظر فضای داخلی نیز سانگ یانگ تیوولی خودروی جاداری به شمار می رود و در مقایسه با رقبای خود همچون رنو کپچر یا رنو ساندرو از فضای داخلی بیشتری برخوردار است. به طوری که سرنشینان هم از نظر فضای پا و هم از نظر فضای سر مشکلی در خودرو ندارند.

سقف این خودرو قابل انتخاب بوده و هم به صورت ساندروف و هم به صورت اسپرت و مشکی قابل سفارش است. در کنار آن چراغ های روشنایی نیز در روز به صورت یکپارچه در درون چراغ های اصلی قرار گرفته و به صورت یکپارچه کار شده اند. صندوق عقب این خودرو اما چندان بزرگ نیست و اغلب به عنوان یک نقطه ضعف، رانندگان به آن اشاره می کنند. با این حال کیفیت مواد به کار رفته در کابین قابل قبول و متوسط بوده و وجود فرمان چرمی و تودوزی چرمی نیز حس لوکس بودن را به خوبی منتقل می کند.

با وجود اینکه طراحی تیوولی یک خودروی بزرگ را تداعی می‌کند، اما در حقیقت یک خودروی جمع و جور بوده و برای استفاده درون شهری مناسب می باشد. رینگ‌های سانگ یانگ تیوولی هم در مدل‌های پایه و هم در مدل‌های فول از طراحی های زیبایی برخوردارند و نمره بالایی کسب کرده‌اند. با وجود این که این خودرو از امکانات خوب و متوسط، طراحی زیبا و استهلاک پایینی برخوردار است، اما از لحاظ توانایی حرکتی و هندلینگ ضعیف بوده و در سطح بالایی قرار نمی‌گیرد. برای رفع مشکلات این خودرو در محل کافیست یک تماس کوتاه با امداد خودرو سانگ یانگ آقای امداد بگیرید.

  • رکستون امپرور

قدرت موتور خوب، طراحی بروز و آپشن های متنوع و زیاد باعث شده‌اند تا رکستون امپرور به عنوان یکی از محصولات خاص و منحصر به فرد کمپانی سانگ یانگ تبدیل شود. با وجود اینکه سانگ یانگ به عنوان خودروساز قدیمی کره‌ای، در طی سال‌های اخیر چندان وضعیت مالی مناسبی نداشت، اما توانست تا نسل جدیدی از محصولات جدید و خاص خود را روانه بازار کند. یکی از این محصولات، سانگ یانگ رکستون است که به عنوان یک شاسی بلند عالی، در بازار ایران نیز عرضه شده. به تازگی نسخه‌های فیس‌لیفت 2021 این خودرو نیز وارد بازار شده و برخی از نمونه‌های آن را نیز می‌توان در بازار ایران پیدا کرد.

سال‌ها پیش کمپانی مرسدس بنز، خودرو مرسدس کلاس M را یکی از خودروهای شاسی‌بلند معروف بازار بود روانه بازار کرد و ورود آن به حدی تاثیرگذار بود که دیگر خودروسازان را نیز به این فکر انداخت که خط تولید نمونه‌های مشابه با آن اما با قیمتی کمتر به راه بیاندازند. در این بین سانگ یانگ که در آن دوران رابطه‌ای دوستانه با مرسدس بنز داشت، توانست تا پلتفرم شاسی‌بلند مرسدس کلاس M را خریداری و محصول خود را که با نام سانگ یانگ رکستون توسعه دهد.

نسل اول سانگ یانگ رکستون از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۱۷ روی خط تولید قرار داشت که با توجه به معیارهای امروزی دنیای خودروسازی، زمانی بسیار طولانی به شمار می‌رود. این خودرو در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲ مورد فیس لیفت قرار گرفت تا بتواند چهره‌ای عامه‌پسندتر داشته باشد. با این که در این زمان این خودرو مشابه شاسی‌بلندهای مرسوم بازار شد و بازاریابی موفقی برای آن به شمار رفت، اما نتوانست تا در فاصله سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ موقعیت این خودرو را در بازار بهبود ببخشد.

ادامه مطلب
امداد خودرو پردیس؛ مکانیک سیار، یدک‌کش

از ویژگی‌ها و امکانات رفاهی رکستون امپرور می‌توانیم به مواردی چون روکش چرم مصنوعی صندلی‌ها، زاپاس فول‌سایز و سیستم نور بالا اتوماتیک، پشتیبانی صندلی‌های جلو از تنظیمات برقی، چراغ‌های جلو و مه شکن LED، رادار بین خطوط و رادار نقطه کور، قابلیت تنظیم گودی کمر و ارتفاع صندلی‌ها، هشدار خواب آلودگی راننده، سنسورهای پارک، سیستم تنظیم فاصله از جلو، اندروید اتو و اپل کارپلی، صفحه نمایش ۹ اینچی سیستم سرگرمی، سیستم کمکی LCA، رادار جلو، بلوتوث و نه کیسه هوا و پنل 12.3 اینچی دیجیتالی برای مجموعه نشانگرها اشاره کرد.

رکستون امپرور مجهز به توربوشارژر بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن ۱۰.۴ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. حداکثر قدرت تولیدی توسط این پیشرانه ۲۲۲ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن نیز ۳۵۰ نیوتن‌متر می‌باشد. برای انتقال قدرت از گیربکس ۶ سرعته سه حالته استفاده شده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ پلاس برخوردار است. رکستون امپرور دارای شتاب صفر تا صد در ۱۱.۵ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. و از دیگر مشخصات فنی رکستون است. با این حال باید در نظر داشته باشید که شرایط نگهداری سیستم توربوشارژ این خودرو کمی پیچیده است.

 

خدمات جاده‌ای امداد خودرو سانگ یانگ آقای امداد

خرابی ناگهانی خودرو می‌تواند ما را تا حد زیادی آزرده خاطر سازد، چرا که برنامه‌ریزی‌های ما را با مشکل مواجه می‌کند و باعث می‌شود تا نتوانیم به فعالیت های روزمره خود برسیم. ما این موضوع ‌را به خوبی می‌دانیم و به همین دلیل خدمات جامع امدادی را در محل در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  • مکانیک سیار سانگ یانگ

از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را که بخواهید، برایتان مهیا می‌کنیم! می‌توانید بر روی ما به عنوان اورژانس خودروی خود حساب کنید. در هرجایی که خودرویتان آسیب دید، از حرکت ایستاد، جوش آورد و یا…، کافیست تا با ما تماس بگیرید.

اپراتورهای آقای امداد در مکالمه‌ی تلفنی با توجه به نوع مشکل خودرو شما، مناسبترین تیم امدادی و یدک کش را همچون جرثقیل یا کفی اعزام می‌کنند تا بتوانند انواع خدمات زیر را در زمانی کوتاه به شما عزیزان ارائه دهند. این خدمات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل
  • سرویس کولر، بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ و دیگر قطعات یدکی خودرو
  • سوخت رسانی سیار

شاید شما هم حوصله انتظار در صف‌های شلوغ و طولانی پمپ بنزین‌ها را نداشته باشید، در چنین زمان هایی شما می توانید سوخت مورد نیاز خودروی سانگ یانگ خود را در منزل و یا محل کار و هرجایی که بودید، با همان کیفیت جایگاه های سوخت به راحتی و بدون دردسر و البته بدون ایستادن در صف های طولانی پمپ بنزین در دسترس داشته باشید. با ما تماس بگیرید تا سوخت استاندارد مورد نیاز خودروهای شما را در هر ساعت و هر کجا که بودید به دستتان برسانیم.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

سوخت رسانی سیار

  • امداد قفل و سوئیچ سانگ یانگ

در صورتی که به خاطر فراموشی یا حواس پرتی و یا حتی به سرقت رفتن سوئیچ خودرویتان، امکان استفاده از خودروی خود را ندارید، کافیست تا با ما در امداد خودرو سانگ یانگ آقای امداد تماس بگیرید. با این کار هم در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم با هزینه‌ای کم و بدون دردسر به سوئیچ خود دسترسی پیدا کرده و می‌توانید به کارهای خود برسید.

اکیپ‌های امدادی ما با جدیدترین سیستم های GPS شناسایی و به صورت ۲۴ ساعته امداد قفل و سوئیچ را در اختیار شما قرار می‌دهند. از این رو اهمیتی ندارد که در چه ساعتی و در چه مکانی با مشکل قفل شدن درب و جا موندن سوییچ در داخل خودرو مواجه شده باشید، با امدادرسانان آقای امداد تماس بگیرید و مطمئن باشید که به سرعت می‌توانید به سرعت به کارهای دیگر خود برسید.

  • پنچرگیری در محل سانگ یانگ

یکی دیگر از خدماتی که ما در امداد خودرو سانگ یانگ آقای امداد در اختیار شما قرار می‌دهیم، تعویض لاستیک و پنچرگیری آن در محل است که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان متناسب با خودروی شما در اختیارتان قرار می‌دهند.

پس اگر به ناگهانی لاستیک خودرویتان آسیب دید یا پاره شد و تعادل خودرو به مشکل خورده و دچار لرزش شد، به سرعت و البته با احتیاط در نزدیک‌ترین محل متوقف شوید و با ما تماس بگیرید تا از خدمات پنچرگیری آقای امداد در زمانی کوتاه برخوردار شوید. در هر جایی از یزد که بودید و نیاز به پنچرگیری در محل داشتید، با ما در امداد خودرو یزد آقای امداد تماس بگیرید. امدادگران ما در یزد نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده انجام خدمات هستند.

  • یدک‌کشی خودروهای سانگ یانگ با برترین تجهیزات

ما در آقای امداد انواع تجهیزات یدک کشی از جمله نیسان چرخگیر، دکل، خودروبر و جرثقیل‌ را به صورت کاملا ایمن و سرویس شده به طور ۲۴ ساعته شبانه روز در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تریلرهای کفی، یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی هستند که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند و اغلب راننده‌های سانگ یانگ برای انتقال خودروهای خود درخواست می‌کنند. تریلرهای کفی در کنار خودروهای سواری سانگ یانگ برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین نیز یک گزینه عالی به شمار می‌روند.

در صورت نیاز به تریلر کفی یا خودروبر، کافیست تا در زمان تماس با اپراتورهای آقای امداد این نکته را متذکر شوید تا برای شما ارسال شود و همراه با بیمه‌نامه، خودرویتان انتقال یاید. همچنین جا دارد تا از جرثقیل یدککش آقای امداد نیز نام ببریم که این روزها طرفداران مخصوص خود را پیدا کرده است.

جرثقيل‌ها انواع مختلفی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند خودرو های آسیب دیده و تصادفی را به راحتی و با کمترین میزان حرکت انتقال دهند. درنتیجه هیچ نوع خسارتی به خودروها وارد نمی‌شود و آن‌هاتوانایی آن را دارند تا خودروها را خیلی اصولی‌تر و ایمن‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند. برای برخورداری از هر یک از این تجهیزات کافیست گوشی را بردارید و یک تماس کوتاه با ما بگیرید.

  • تعویض و شارژ باتری سانگ یانگ

یکی دیگر از خدمات محبوب آقای امداد خدمات باتری به باتری و تعویض باتری در محل است که توسط کارشناسان مجرب و با تجربه ما انجام می گیرد. اغلب مشکلات مربوط به خودروها از باتری ها سرچشمه می گیرند و به این ترتیب تعویض به موقع آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در صورتی که باتری به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای سیستم برق رسانی خودرو به مشکل برخورد کند نشانه های هشدار دهنده ای را از طرق مختلف همچون عدم استارت خوردن خودرو، روشن نشدن چراغ‌ها و سیستم صوتی و تصویری و… به راننده اطلاع می‌دهد. با توجه به آنها می‌توان ضعیف شدن باتری را تشخیص داد. اما این تشخیص نیاز به شارژ یا تعویض باتری تنها از عهده کارشناسان ماهر و مجرب در این زمینه بر می آید. شما می توانید در صورت به مشکل خوردن باتری خودرو با ما در امداد خودرو سانگ یانگ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در محل حاضر شده و در صورت نیاز باتری شما را با کیفیت و دقت بالا متناسب با نوع خودرویتان در کنار قیمتی منصفانه شارژ یا تعویض نمایند. دقت کنید که پس از اتمام ارائه تمامی خدمات، گارانتی یک ماهه رایگان نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

  • تعویض روغن خودروهای سانگ یانگ

یکی از خدمات امداد خودرو سانگ یانگ که می‌توانید در محل با قیمت عالی و کیفیت فوق العاده بالا دریافت کنید، تعویض روغن است. به طور کلی باید هرچند سال یکبار روغن را خالی و آن را تعویض کنید، اما در این زمان باید توجه ویژه‌ای به نوع، مارک و برند آن‌ داشته باشید چرا که عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در صورتی که روغن بی‌کیفیت و غیراستاندارد به کار ببرید، نه تنها سیستم های خودرو بهتر کار نمی‌کنند، بلکه بیشتر مستهلک شده و خیلی زودتر از معمول آسیب دیده و خراب می‌شوند. ما با یک تماس شما در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت تعویض روغن را برایتان انجام داده و با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار می‌دهیم.

هر خودرو به یک روغن خاص خود نیاز دارد، برای تعویض روغن خودروهای مازراتی خود با بالاترین کیفیت در محل، درخواست خود را با ما در امداد خودرو مازراتی آقای امداد در میان بگذارید.

تعویض روغن خودروهای سانگ یانگ

چرا امداد خودرو سانگ یانگ آقای امداد؟

امداد خودرو آقای امداد در حال حاضر یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها تبدیل شده است. این امر در نتیجه کار حرفه‌ای امدادرسانان ما و خدمات جامع و بی‌نظیر ما به همراه شرایط استثنایی که برایتان مهیا کرده‌ایم، ممکن شده است. در ادامه ویژگی‌هایی را که به شما معرفی می‌کنیم که مطمئن شوید آقای امداد بهترین انتخاب شما خواهد بود:

  • خدمات جامع

رفع پنچری لاستیک‌ها گرفته تا خرابی یا آسیب باتری، هر یک نیاز به یک امداد متفاوت، تیم مختلف و تجهیزات مختص به خود دارد. در چنین زمانی امداد خودرو سانگ یانگ آقای امداد، توانایی آن را دارد تا طیف وسیعی از خدمات مکانیک سیار در محل را برای رفع مشکلات فنی خودرو شما ارائه دهد. پیش از هرچیزی متخصصان حرفه‌ای و مجرب ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان پیش از خدمت، مشکل شما را بررسی و سپس اکیپ امدادی با تجهیزات لازم به محل اعزام می‌کنند تا مشکل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین رود.

  • ضمانت خدمات عالی

با خیال راحت از خدمات آقای امداد استفاده کنید، تمامی این خدمات دارای ضمانت هستند و به صورت یک ماهه رایگان گارانتی می‌شوند. پس از ارائه خدمات، یک کارت گارانتی معتبر در اختیارتان قرار می‌گیرد و همه‌ی این خدمات را ضمانت می‌کند تا در صورت عدم رضایت بتوانید در زمانی کوتاه خسارت وارد شده خودتان را دریافت کنید.

  • هزینه‌های شفاف و منصفانه

اصلی‌ترین سیاست آقای امداد، ایجاد یک ارتباط شفاف و روشن با مشتریان است. با این که این روزها بسیاری از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای را برای خدمات خود دریافت می‌کنند، اما امداد خودرو سانگ یانگ آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که خدمات کاملا تخصصی و متناسب با خودروهایتان انجام می‌گیرد و هزینه ‌های دریافتی نیز کاملا منصفانه خواهند بود. بر این اساس دیگر مبلغی بیشتر از آن چه که باید، پرداخت نخواهید کرد. می‌توانید این هزینه‌ها را در بخش تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۱ به طور دقیق مشاهده کنید

  • سرعت امدادرسانی

نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کند، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به آن محل مورد نظر اعزام می‌شود. با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد. متخصصان مربوطه ما در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو در کنار شما حاضر می‌شوند؛ با ما تماس بگیرید.

  • ارائه خدماتی باکیفیت

تیم‌های امدادی ما در سطح تهران و کرج مجهز به بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های تعمیراتی و فنی هستند و می‌توانند مشکلات خودروهای سانگ یانگ را در زمانی کوتاه رفع می‌کنند . تمامی امدادرسانان ما کارآزموده و دوره دیده بوده و تجربه کافی و تعمیر انواع خودرو را دارند و می‌توانند خدماتی چون تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تریلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… را بادقت و ایمنی بالا انجام و خیال شما را از بابت تعمیر خودرویتان راحت ‌کنند.

  • امدادرسانی ۲۴ ساعته

پر حال حاضر تنها تعداد انگشت شماری مجموعه امدادی مجاز و معتبر را می‌توانید بیابید که بتوانند خدمات امداد خودرو را در سطح شهر به صورت شبانه روزی در اختیار رانندگان قرار بدهند. اما ما در امداد خودرو سانگ یانگ آقای امداد آماده هستیم تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما متقاضیان محترم در هر جایی که هستید ارائه دهیم. پس هر زمانی از شبانه‌روز که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، اصلا نگران ساعت و زمان نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد استفاده کنید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
2 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments

سلام و احترام
قصد تعویض روغن خودروی تیوولی با کارکرد ۵۰۰۰ دارم.
چگونه می‌توانم در درب منزل انجام بدهم؟

سلام وقت بخیر می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرد

به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو