امداد خودرو اراک؛ برترین خدمات تعمیر و یدک‌‌کشی در محل

همه‌ی ما چند شماره مهم و اضطراری در گوشی خود داریم که برای استفاده در مواقع ضروری و خاص هیچوقت آن‌ها را حذف نمی‌کنیم. از حالا خوب است که شماره امداد خودرو اراک آقای امداد را هم به این لیست خود اضافه کنید تا در زمان های حساس به سرعت در کنار شما حاضر شویم و مشکلات فنی خودرویتان را در زمانی کوتاه رفع می‌کنیم.

امداد خودرو اراک؛ برترین خدمات تعمیر و یدک‌‌کشی در محل

تمامی خدمات آقای امداد دارای ضمانت و گارانتی هستند که می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. خدمات ما شامل تعمیر در محل از جمله تعمیر و تعویض قطعات یدکی خودرو، تعویض روغن، باتری، شارژ باتری، پنچرگیری، سوخت رسانی سیار، یدک‌کشی و حمل خودرو به تعمیرگاه‌ها و محل مورد نظر شما عزیزان است. در زمان نیاز به خدمات امداد در محل با ما از طریق اپلیکیشن آقای امداد و یا از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید.

 

چه زمانی با آقای امداد تماس بگیریم؟

هر زمان که دیدید خودرویتان مثل قبل کار نمی‌کند، به مشکل خورده است و در یک کلام نیاز به کمک دارد، با ما تماس بگیرید. مهم نیست در چه ساعتی، در چه جایی و در کدام جاده یا اتوبان هستید، تلفن را بردارید تا ما در زمانی کوتاه با تجهیزات کامل و امدادگرانی باتجربه به سرعت خودروی شما را به مانند قبل سرپا کنیم. اما از اصلی‌ترین دلایلی که باعث می‌شوند تا رانندگان با ما تماس بگیرند، می‌توان این موارد را عنوان کرد:

  • لغزش گیربکس اتوماتیک

گاهی اوقات ممکن است در زمان رانندگی متوجه لرزش جلوبندی و صداهای عجیب و غیرعادی از سمت گیربکس شوید. در این زمان خرابی گیربکس اتومات یکی از احتمالاتی است که به ذهن می‌رسد. با اینکه گیربکس اتومات در شرایط مناسب نگهداری، می‌تواند تا بیش از ۲۰۰ هزار مایل را نیز بدون مشکل کار کند و عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد، اما بازهم در طی زمان و کار کردن آسیب دیده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.

گیربکس اتومات یک سیستم هیدرولیکی است که از چندین بخش مختلف مثل آب بندی، واشر و خطوطی تشکیل شده و لغزش آن نیز به علت خرابی هر یک از این بخش‌ها رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل و حتی جلوگیری از آن کافیست تا با ما تماس بگیرید تا این سیستم را به صورت دوره ای برایتان بررسی و تعویض کنیم.

  • لرزش فرمان

جالبه بدانید که یکی از مهم‌ترین مشکلات خودروها، لرزش فرمان و عدم کنترل صحیح و درست خودرو است که در موارد جدی می‌تواند خطر آفرین باشد و حتی به تصادف بیانجامد. این مشکل به علت های مختلفی رخ داده و می‌تواند در زمان رانندگی با سرعت های بالا یا بلافاصله پس از شروع رانندگی رخ دهد.

اگر در زمان سرعت گرفتن احساس کردید که فرمان خودرو لرزش دارد، به احتمال زیاد مشکل از تایرهای یا چرخ‌هاست. اما اگر این علامت بلافاصله بعد از استارت زدن و شروع به رانندگی رخ داد، به احتمال زیاد مشکل از یاتاقان چرخ یا اجزای این سیستم خواهد بوددر صورت مواجهه با این موضوع با ما تماس بگیرید.

  • عملکرد ضعیف دینام

دینام از دیگر بخش‌های مهم خودرو است که پس از روشن شدن خودرو تمام سیستم های الکتریکی را روشن نگه داشته و شارژ باتری را تأمین می‌کند. به همین علت زمانی که دینام آسیب میبیند، می‌تواند دیگر اجزای سیستم را نیز از جمله باتری‌ با مشکل مواجه سازد.

در واقع چنین می‌توان گفت که ابن مشکل می‌تواند باعث شود تا باتری خیلی زودتر از زمان موعد آسیب دیده و از بین برود. برای جلوگیری از بروز این مشکلات شما می‌توانید سرویس دوره ای خودرو را در زمان‌های معین و مرتب انجام دهید تا دیگر با موارد جدی‌تر و پرهزینه برخورد نداشته باشید. شما می‌توانید برای دریافت خدمات تعویض دینام و استارت از آقای امداد با ما تماس بگیرید و این خدمات را در محل و در زمانی کوتاه دریافت نمایید.

خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای خودروهای لکسوس خود را به ما بسپارید. امداد خودرو لکسوس آقای امداد آماده است تا خودروهای شما را در محل با قیمتی عالی و گارانتی معتبر رفع مشکل نماید.

  • گرم شدن بیش از حد خودرو

فرا رسیدن فصل گرما و تابستان یکی از مشکلاتی است که خیلی از راننده‌ها را با گرم شدن بیش از حد خودرو مواجه می‌کند و آن ها را دل نگران به سمت تعمیرگاه ها می کشاند. اصلی ترین علت این اتفاق نیز وجود مشکل در سیستم خنک کننده خودرو است.

همان طور که می‌دانید، سیستم خنک کننده خودرو یک سیستم پیچیده و پیشرفته از سنسورها و اجزای خواص مختلفی می باشد که وجود مشکل در هر یک از این اجزا باعث داغ شدن خودرو می‌گردد‌. با استفاده از راهکارهایی خاص می توانید این مشکل را رفع کنید. یکی از این راه ها سرویس های شستشوی رادیاتور و تعویض پمپ آب در صورت دوره ای است که از خراب شدن و به مشکل خوردن این سیستم و گرم شدن بیش از حد خودرو جلوگیری می کند. در هر صورت شما می توانید با آقای امداد در ارتباط باشید و این خدمات را در محل به راحتی دریافت کنید.

خدمات امداد خودروی اراک آقای امداد

ما در مجموعه آقای امداد انواع خدمات امداد در محل را در اختیار شما قرار میدهیم، این خدمات به شرح زیر می باشند:

  • سرویس دوره ای خودرو اراک

همانطور که در موارد قبل نیز عنوان شد با استفاده از سرویس دوره ای، می توان از بسیاری از مشکلات آتی خودرو و هزینه های گزاف جلوگیری کرد. بر همین اساس بهترین کار آنست که قبل از انجام هر نوع مسافرت و تردد های درون شهری، سرویس دوره ای را بر روی خودروهای خود پیاده کنید تا در طی مسیر با مشکل مواجه نشوید.

شما می توانید با استفاده از امداد خودرو اراک سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را به سادگی در موعد مقرر و در محل انجام دهید. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو اراک ارائه میشوند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • امداد باتری اراک

باتری ها از آن بخش های خودرو هستند که بسیار آسیب پذیر می‌باشند و هم در اثر استفاده زیاد و هم در صورت عدم استفاده می‌توانند به سرعت آسیب ببینند. در واقع مهم‌ترین بخش خودرو را می‌توان باتری عنوان کرد؛ چرا که سیستم برق رسانی خود را سرپا نگه می دارد. با این حال باتری ها نیز در پایان عمر مفید خود نشانه هایی را بروز می دهند که رانندگان می‌توانند با شناسایی این موارد عملکرد ضعیف باتری را تشخیص داده و برای تعمیرات یا تعویض آن‌ها اقدام کنند.

امداد باتری اراک

از این رو در صورتی که شما نیز در یک روز صبح زمستانی یا بهاری از خواب بیدار شدید و در هنگام استارت زدن متوجه شدید که خودرو استارت نمی خورد یا روشن نمیشود و یا حتی عملکرد سیستم های صوتی و تصویری به مشکل خورده است، به احتمال زیاد شارژ باتری خالی شده و یا خراب شده و یا تمام شده است. در این زمان با ما تماس بگیرید. ما در مجموعه آقای امداد هم خدمات باتری به باتری و هم تعویض باتری را با استفاده از باتری های درجه یک استاندارد و دارای گارانتی معتبر در اختیارتان قرار می دهیم.

  • پنچرگیری لاستیک اراک

پنچر شدن لاستیک ها نیز یکی از اصلی ترین دلایلی است که بسیاری از رانندگان برای رفع آن با آقای امداد تماس می گیرند. ما در تیم های سیار آقای امداد با استفاده از انواع تجهیزات لازم همچون درزگیرها، اسپری های پنجره گیری و … با کیفیت بالا و ضمانت شده آماده هستیم تا در صورت تماس شما به سرعت حاضر و پنچری خودرو شما را رفع نماییم.

پس اگر به دنبال یک تیم کارآزموده ماه و با تجربه هستید که بداند در زمانی کوتاه پنجره لاستیک های خودرو شما را رفع کند و در کنار آن از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشند، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو اراک برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

خدمات پنچرگیری سیار ما را می‌توانید در شهر محل خود از جمله یاسوج با قیمت عالی و در زمانی کوتاه دریافت کنید. با ما در امداد خودرو یاسوج آقای امداد تماس بگیرید.

  • تنظیم مصرف سوخت در محل اراک

یک رانندگی ایمن و بی خطر تنها با یک خودروی کارشناسی شده و بدون مشکل ممکن خواهد بود. یکی از انواع مشکلات خودروها را می‌توان مصرف سوخت بالای آن‌ها عنوان کرد که اغلب با تعویض پمپ بنزین، شستشوی انژکتور و یا … قابل رفع خواهد بود. شما می توانید تمامی این خدمات را در زمانی کوتاه بدونه صرف وقت زمان و انرژی رفتن به تعمیرگاه ها از آقای امداد با قیمتی بسیار مناسب دریافت کنید. شستشو و تنظیم و تعویض قطعات مورد نیاز خود را به صورت حرفه ای و تضمین شده به ما بسپارید و از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • کاهش مصرف سوخت خودرو
  • تنظیم میزان پاشش سوخت و تضمین سلامت موتور خودرو
  • افزایش بینظیر شتاب خودرو
  • رانندگی بهتر بدون ریب زدن ماشین
  • کاهش هزینه ها به بهترین شکل ممکن و حذف استهلاک رفت و آمد
  • صرفه جویی در زمان شما برای مراجعه به تعمیر گاه
  • حذف استهلاک‌های رفت و آمد و تهیه لوازم یدکی خودرو
ادامه مطلب
امداد خودرو آنلاین چه مزایایی دارد؟

یدک‌کش، خودروبر، دکل و جرثقیل اراک آقای امداد

ما در مجموعه امدادی آقای امداد با استفاده از انواع تجهیزات یدک کش و حمل خودرو انتقال خودرو های شما را به طور استاندارد ایمن و ضمانت شده انجام می دهیم. از جمله تجهیزاتی که بسیاری از راننده ها در زمان درخواست یدک کش از امداد خودرو اراک آقای امداد، آن‌ها را درخواست می کنند، می‌توانیم این موارد را عنوان کنیم:

  • خودروبر (تریلر کفی) اراک

یکی از اصلی ترین دستگاه هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها توسط امداد خودرو اراک آقای امداد مورد استفاده قرار می‌گیرند، خودروبرها یا تریلرهای کفی هستند که از لحاظ ظاهری همچون کامیون بوده اما بدون دیواره می باشند. با استفاده از این نوع یدک‌کش ها انواع خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن را جابجا می کنیم. شما می توانید برای درخواست خودروبر در هر زمانی از شبانه روز با ما تماس بگیرید تا پشتیبانان در سریع‌ترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال نمایند.

  • جرثقیل اراک

جرثقیل ها نیز یکی دیگر از انواع خودروهای یدک کشی هستند که بسیار پرکاربرد بوده و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به سادگی جابه‌جا نمایند. به طوری که یکی از ایمن ترین و اصولی‌ترین روش ها برای حمل خودروها جرثقیل به شمار می‌رود. چراکه در طی مسیر هیچ نوع آسیب یا مشکلی را متوجه خودرو نمی‌سازد. به همین دلیل است که اغلب خودروهای لوکس با استفاده از جرثقیل ها حمل می شوند. برای دریافت جرثقیل نیز کافیست تا تنها یک تماس با ما بگیرید.

  • دکل اراک

یکی دیگر از تجهیزات مورد استفاده در تیم یدک‌کش آقای امداد، دکل‌ها هستند که با استفاده از آن‌ها خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر آماده شده و در نهایت به صورت چرخ گیر انتقال می یابند. استفاده از دکل چرخگیر نیز یکی از جدید ترین راهکارهای حمل و انتقال خودروها است که شما می توانید در صورت نیاز تنها با یک تماس با آن را در محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

 

چرا امداد خودرو اراک آقای امداد؟

تا به حال چند بار خودروی تان دچار مشکل شده است؟ برای حل آن چه قدر زمان گذاشته اید؟ و چه میزان هزینه کرده‌اید؟ مطمئنا در صورتی که تا به حال با مشکلاتی در رابطه با خودروی شخصی خود مواجه شده باشید، می‌دانید که بدترین اتفاق ممکن، رفع نشدن مشکل خودرو در پیگیری های مکرر است. این اتفاق بسیار آزاردهنده بوده و بیش از هر چیزی به انتخاب یک تعمیرکار مجرب و متخصص بستگی دارد.

چرا امداد خودرو اراک آقای امداد؟ 

در واقع هر چه که از تیم و گروه متبحر و کارآزموده تری استفاده کنید، چنین اتفاقات و نگرانی‌هایی را نخواهید داشت. به طور کلی نخستین و اصلی ترین فعالیت در تعمیرات مربوط به خودرو، شناسایی مشکل و عیب یابی آن می باشد. در واقع هر چه که عیب یابی با سرعتی بیشتر و به صورت دقیق تری انجام بگیرد، روند امدادرسانی و تعمیر سریع تر شده و می توان از اتلاف وقت و صرف هزینه هایی بیشتر جلوگیری کرد. ما در تیم امداد خودرو آقای امداد توانایی آن را داریم تا مشکلات مربوط به خودرو را به سرعت و درکمترین زمان ممکن در محل تشخیص داده و پس از اعمال تعمیرات لازم، مشکل را رفع و خودرو شما را بازیابی کنیم.

در واقع شما با انتخاب امداد خودرو اراک آقای امداد، علاوه بر آن که دیگر هزینه ها و دردسرهایی چون جابجایی و هدررفت زمان را نخواهید داشت، بلکه از خدمات ارائه شده نیز اطمینان خاطر خواهید داشت؛ چرا که همگی ضمانت شده و دارای گارانتی هستند.

در دیگر شهرهای استان مرکزی نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

آقای امداد در ساوه

در هر جایی از ساوه که بودید و با از کار افتادن خودرو و مشکلاتی نظیر کم نور شدن چراغ ها، عدم استارت خوردن خودرو، روغن‌ریزی، پاره شدن تسمه تایم، فعالیت نامناسب بخاری یا کولر، خرابی سیلندر و… مواجه شدید، کافیست تا با ما در امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید. ما آماده ارائه خدمات امدادی چون تعویض روغن و مایعات، سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و… به طور شبانه روزی و بدون توقف هستیم. خودرو شما را به سرعت بررسی و در صورت لزوم تعویض قطعات را با بهترین و مناسب‌ترین قطعه های یدکی برایتان به انجام می‌رسانیم.

 

امداد خودرو خمین

ما در مجموعه آقای امداد، کار خود را ۱۵ سال پیش و تحت نظر اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو آغاز کرده ایم و تاکنون نیز با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان مشغول به کار هستیم. به لطف خدا مجموعه ما توانستیم تا در حال حاضر به یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها تبدیل شویم و به عنوان نخستین انتخاب رانندگان در زمان های نیاز به خدمات امدادی به کار برویم.

ما در خمین نیز به صورت ۲۴ ساعته این خدمت را در اختیار شما قرار می دهیم و هیچ اهمیتی ندارد که شما در چه ساعتی و در چه مکانی با این مشکل دست و پنجه نرم کنید، کافیست با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که به صورت می توانید دوباره از خودرو خود بدون مشکل استفاده کنیم.

 

آقای امداد در محلات

در جاده های فرعی و خاکی با مشکل خودرو خود مواجه شده‌اید و نیاز به یک امداد سریع و دقیق دارید؟ با آقای امداد تماس بگیرید‌. در جای جای شهرستان محلات در زمانی کوتاه آماده خدمت‌رسانی خواهیم بود. نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کند، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به آن محل مورد نظر اعزام می‌شود.

با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در محلات دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد. متخصصان مربوطه ما در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو در کنار شما حاضر می‌شوند.

 

مکانیک سیار دلیجان

گاهی اوقات امکان تعمیر خودرو در محل وجود ندارد و باید خودرو به تعمیرگاه منتقل گردد تا تحت بررسی دقیق و دستگاه های خاص مورد بازسازی قرار بگیرد. برای این هدف می‌توانید خودرویتان را تحت نظارت تیم امدادی باتجربه و کاربلد آقای امداد به تعمیرگاه های معتبر در دلیجان منتقل کنید تا زیر دست یک تعمیرکار مجرب مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد.

ما این کار را برای شما با استفاده از تجهیزات یدککشی خود انجام میدهیم. خودرو های شما را به طور استاندارد ایمن و ضمانت شده به تعمیرگاه ها مجاز و معتبر انتقال پیدا می کنند و همچنین در طی مسیر بیمه نیز میشوند و بیمه نامه در اختیار شما قرار میگیرد. تجهیزاتی از جمله تریلر، کفی و جرثقیل یدک‌کش با قیمت مناسب و کیفیت بالا د‌ر اختیار شما قرار می‌گیرند.

 

امداد در محل تفرش

مهم ترین خواسته شما از یک امداد خودرو چیست؟ ارائه خدمات باکیفیت و یا قیمت مناسب و منصفانه آنها؟ این روزها پیدا کردن امداد خودرویی که بتواند تمامی نیازهای ما را پاسخ دهد، چندان ساده نیست و نیاز به تحقیق بسیاری دارد‌. چراکه متاسفانه امداد خودروهای غیرمعتبر زیادی سرکار آمده‌اند. اگر کمال گرا هستید و بهترین ها را میخواهید با ما در آقای امداد تماس بگیرید.

تمامی احتیاجات شما را در محل با کیفیت و قیمت مناسب رفع می‌کنیم و با برخورداری از تجهیزات کامل و استاندارد، بهترین‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 

امداد خودرو شازند

در شهرستان شازند نیز در کنار شما هستیم! چه توقعی از یک امداد خودروی مجاز و معتبر دارید؟

قیمت مناسب و منصفانه؟

استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه؟

شفافیت در هزینه‌ها؟

گارانتی خدمت تعمیر خودرو؟

پشتیبانی خدمات مشتریان؟

صرفه جویی در زمان؟

انجام خدمت در زمان دلخواه؟

مجموعه آقای امداد آماده است تا تمامی درخواست‌ها و توقعات شما را در زمانی کوتاه در اختیارتان قرار دهد. فرقی نمیکند در مرکز استان باشید و یا شهرستان در همه حال آماده خدمت رسانی به شما هستیم. اصل اساسی که ما به آن پایبند هستیم؛ ارائه بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان مان است.

5 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو