یدک کش شبانه روزی شرکت آقای امداد و لیست قیمت و ضمانت

برای حمل خودرو با یدک کش تهران و شهرستان ها جرثقیل، دکل و کفی 24 ساعته می توانید به شرکت آقای امداد تماس بگیرید. ما بیش از 190 هزار درخواست موفق امداد خودرو و یدک کش را با موفقیت انجام داده ایم. شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی از اتحادیه امداد خودرو، اینماد و کسب کارهای مجازی است و با خیال راحت می توانید درخواست بدهید. در صورت نیاز به یدک کش کرج نیز می توانید با آقای امداد تماس بگیرید.

تمامی خدمات شرکت امداد خودرو آقای امداد با ضمانت است و زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند. یدک کش های ما دارای ضمانت عملکرد هستند و فاکتور رسمی نیز برای شما ارسال می شود.

شرکت آقای امداد دارای بیش از 580 خودرو بر، یدک کش ، کفی و امدادگر در تمامی مناطق تهران و کرج است هیچ وقت بدون خودروبر نمی مانید.

 

آقای امداد دارای 13 سال سابقه در خدمات امداد خودرو هستیم. بیش از 8 هزار نفر به ما اعتماد کردن و خدمات امداد رسانی را توسط ما انجام شده است. آقای امداد به صورت شبانه روزی 24 ساعته از موقیت یاب ها امدادگران خود نزدیکترین امداد رسان را به شما ارسال می کند.  ما تمام خدمات امداد خودرو توسط یدک کش را به صورت کامل با ضمانت و هزینه مصوب اتحادیه انجام می دهیم.

آقای امداد با کادری آموزش دیده آماده خدمت رسانی امداد خودرو یک کش در تهران و کرج به شما عزیزان است.

حمل خودرو با یدک کش

 

قیمت حمل خودرو با یدک‌کشی، دکل و کفی

تمامی تعرفه و نرخ دستمزدهای تعمیرات سیار و یدک‌کشی خودرو در ورامين آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه تعمیرگاه، اتو سرویس است و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی مشاهده نمایید. شما همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد نیز استفاده کنید.

لیست قیمت حمل یدک کش و چرخگیر برای خودروهای خارجی زیر

انواع کیا و هیوندا و بنز و ب ام و و تویوتا و رنو و سوزوکی و تیوولی و سیتروئن و لکسوس و مزدا و میتسوبیشی
خدماتتعرفه قیمت با احتساب مالیات
یدک کش و چرخگیر در پیک ترافیکورودیه 650 الی 750هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
یدک کش و چرخگیر ورودیه 500 الی 650 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
کفی (خودروبر) داخل تهرانورودی 849 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 20 هزار تومان
کفی (خودروبر) خارج از شهر تهرانورودی 899 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 20 هزار تومان

لیست قیمت حمل خودرو های داخلی و سبک زیر

ایرانخودرو و سایپا و ام وی ام 110
خدماتتعرفه قیمت با احتساب مالیات
یدک کش و چرخگیر
ورودی 460 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
یدک کش و چرخگیر در پیک ترافیکورودی 500 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
یدک کش و چرخگیر داخلی
در پیک ترافیک
ورودی 500 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
کفی (خودروسوار) داخل تهرانورودی 849 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 20
هزار تومان

خدمات ما:

  • حمل خودروی دارای خراب شده به تعمیرگاه ها معتبر
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای 

آقای امداد تضمین می‌کند که خدمات که با شما ارائه می‌شود با بهترین کیفیت با قیمت مصوب است. قیمت‌های آقای امداد طبق استاندارد است و هیچ مبلغ بیشتر از تعرفه از شما گرفته نمی‌شود. پشتیبان‌های آقای امداد به‌صورت 24 ساعته آماده پیگیری مشکلات شما و حل آنها هستند. ما یک شرکت امدادرسانی هستیم که اولویت ما ارائه خدمات با کیفیت به شما است. ما امداد خودروی هیوندا و ماشین های تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا را در تهران و کرج انجام می دهیم. اگر نیاز به امداد خودرو یدک کش در شرق تهران نیاز دارید فقط با ما تماس بگرید.

حمل خودرو با دکل
حمل خودرو با کفی
حمل خودرو با یدک کش

حمل خودرو با یدک کش

حمل خودرو با یدک کش یکی از روش‌های رایج برای انتقال خودرو در مسافت‌های کوتاه و بلند است.  برای حمل خودرو با یدک کش، ابتدا باید یک شرکت یدک کشی معتبر انتخاب کنید. سپس، باید با شرکت یدک کشی هماهنگ کنید که در چه نقطه‌ای خودروی شما را تحویل خواهند گرفت و در چه نقطه‌ای آن را تحویل خواهند داد.

هنگام حمل خودرو با یدک کش، باید نکات ایمنی زیر را رعایت کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که خودروی شما به درستی روی کفی یدک کش قرار گرفته است. برای این کار، باید از یک متخصص کمک بگیرید.
  • سرعت یدک کش را کنترل کنید. سرعت مجاز برای حمل خودرو با یدک کش، معمولاً 50 کیلومتر در ساعت است.
  • در هنگام حمل خودرو، از رانندگی در جاده‌های پر پیچ و خم و ناهموار خودداری کنید.
  • در هنگام حمل خودرو، از توقف‌های طولانی مدت خودداری کنید.

حمل خودرو با دکل

حمل خودرو با دکل یکی از روش‌های حمل خودرو است که در مسافت‌های کوتاه و بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش نسبت به روش‌های دیگر مانند حمل خودرو با یدک کش، ایمن‌تر و سریع‌تر است.

تفاوت حمل خودرو با یدک کش و دکل

حمل خودرو با یدک کش و دکل، هر دو روش‌های رایج برای حمل خودرو هستند. اما این دو روش، تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند.

  • تفاوت اصلی این دو روش، در نحوه قرار گرفتن خودرو روی وسیله نقلیه حمل کننده است. در روش حمل خودرو با یدک کش، خودرو روی یک کفی قرار می‌گیرد. اما در روش حمل خودرو با دکل، خودرو به صورت عمودی توسط یک دکل بلند، از زمین بلند می‌شود و روی وسیله نقلیه حمل کننده قرار می‌گیرد.
  • تفاوت دیگر این دو روش، در میزان ایمنی آنها است. حمل خودرو با دکل، نسبت به حمل خودرو با یدک کش، ایمن‌تر است. زیرا در روش حمل خودرو با دکل، خودرو در معرض برخورد با زمین یا سایر وسایل نقلیه قرار نمی‌گیرد.
  • تفاوت سوم این دو روش، در سرعت آنها است. حمل خودرو با دکل، نسبت به حمل خودرو با یدک کش، سریع‌تر است. زیرا در روش حمل خودرو با دکل، نیازی به حرکت خودروی حمل کننده با سرعت کم نیست.
  • در نهایت، تفاوت قیمت این دو روش است. حمل خودرو با دکل، معمولاً گران‌تر از حمل خودرو با یدک کش است. زیرا تجهیزات و نیروی انسانی بیشتری برای حمل خودرو با دکل مورد نیاز است.

شرکت امداد خودرو آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه بوده و آماده است تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

مناطق تحت پوشش یدک‌کش سیار آقای امداد

آقای امداد خدمات یدک‌کشی و حمل خودرو را در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران و کرج و شهرستان های کل ایران ارائه می‌­دهد. این امر به دلیل برخورداری از نیروهای امدادی سیار آقای امداد است که در بخش‌های مختلف شهر مستقر بوده و آماده هستند تا در سریع­‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهند. مهم نیست که شما در شمال تهران و مناطقی چون نیاوران، تجریش، فرشته، الهیه، کامرانیه، اقدسیه، قیطریه، پاسداران، اندرزگو، شهرک غرب، داراباد، آجودانیه، بلوار ارتش، زعفرانیه، ولنجک، ظفر، میرداماد، محمودیه، سعادت آباد، فرمانیه و… باشید و یا در شرق تهران، رسالت، تهرانپارس، لواسانات، نارمک، امامت ، سید خندان، فرجام، حکیمیه، نیرو هوایی، پیروزی و … و یا در مناطق غربی و جنوبی تهران نیاز به خدمات یدک‌کشی داشته باشید؛ در هر کجا که باشید، تیم‌های امدادرسانی آقای امداد نیز در کمترین زمان در کنار شما خواهند بود.

در صورتی که به خدمات امداد خودرو، یدک کشی، تعمیر سیار، باتری به باتری و… در کرج نیاز دارید، کافیست تا با امداد خودرو کرج آقای امداد تماس بگیرید.

شماره یدک کش دکل و کفی: 02148287

 

نحوه ارائه خدمات یدک‌کشی و حمل خودرو آقای امداد

آقای امداد با بهره مندی از ۱۳ سال سابقه تخصصی در حوزه خدمات فنی و حمل خودرو توانسته تا انواع ایرادات فنی ممکن را پیش بینی کرده و با جذب متخصصان ماهر و حرفه ای برای حل آن‌ها، تیمی توانمند و مجرب برای این کار تشکیل دهد. خدمات یدک‌کشی و حمل خودرو آقای امداد به ترتیب زیر در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت:

  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  • حضور امدادرسانان در محل و یدک کش کردن خودرو
  • دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

در صورتی که به خدمات امداد خودرو، یدک کشی، تعمیر سیار، باتری به باتری و… در ورامین نیاز دارید، کافیست تا با امداد خودرو ورامین آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

چرا آقای امداد؟

عوامل متعددی همچون عدم آگاهی با مسائل فنی و بسیاری از مسائل دیگر در رابطه با خودرو، باعث می‌شود تا بسیاری از ما در انتخاب خدمات سرویس فنی در محل برای خودرو خود با نگرانی‌هایی مواجه شویم. اما آقای امداد به عنوان سرویسی حرفه‌ای در زمینه امداد و تعمیر سیار و حمل خودرو، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این تشویش را به حداقل ممکن رسانده و با ارائه‌ی خدماتی با کیفیت، رضایت مشتریان را تأمین نماید. آقای امداد دارای 120 واحد یدک‌کشی در سطح تهران بوده و می‌تواند نیروهای خود را در کمترین زمان ممکن به صورت 24 ساعته در محل مورد نظر شما حاضر سازد. 

مزایای استفاده از خدمات یدک کش شبانه روزی آقای امداد:

 

  • سرعت عمل بالا: در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حاضر می شویم.
  • تجهیزات مدرن و پیشرفته: از تجهیزات مدرن و پیشرفته برای حمل خودرو استفاده می کنیم.
  • تیم مجرب و کارآزموده: رانندگان و تیم ما مجرب و کارآزموده هستند.
  • قیمت مناسب: قیمت خدمات ما منصفانه و مقرون به صرفه است.
  • سرویس دهی 24 ساعته: در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل آماده ارائه خدمات هستیم.

شرکت آقای امداد مفتخر است برای اولین بار کلیه موارد ذکر شده را با در نظر گرفتن تجهیزات اعم از آرم و علائم مشخص، لباس مرتب، تجهیزات امدادی, آچار، پمپ باد، دستگاه تست باطری و دینام و دستگاه دیاگ خدمات خود را به مشتریان عرضه نماید و تخفیفات ویژه ای را برای مشتریانی که از اپلیکیشن‌های امداد استفاده می نمایند در نظر می گیرد. از همه مشتریان محترم جهت خدمت رسانی بهتر در سطح تهران و حومه تقاضا داریم تا کلیه ی انتقادات و پیشنهادات خود را در سایت اعلام نمایند که در صورت نارضایتی پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

 

چطوری بهترین یدک کش و کفی و دکل در تهران و کرج را پیدا کنیم؟

در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین یدک کش و کفی و دکل ارائه شده است:

  • به سابقه فعالیت شرکت یدک کشی توجه کنید. شرکت‌های با سابقه فعالیت طولانی، معمولاً تجربه و مهارت بیشتری در زمینه یدک کشی دارند.
  • به قیمت خدمات یدک کشی توجه کنید. قیمت خدمات یدک کشی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. بنابراین، قبل از انتخاب شرکت یدک کشی، قیمت خدمات را از چند شرکت مختلف مقایسه کنید.
  • به نظرات کاربران توجه کنید. نظرات کاربران می‌توانند به شما در انتخاب بهترین شرکت یدک کشی کمک کنند.

در پایان، به یاد داشته باشید که در هنگام استفاده از خدمات یدک کشی، باید نکات ایمنی را رعایت کنید. برای مثال، مطمئن شوید که خودروی شما به درستی روی کفی یدک کش قرار گرفته است. همچنین، قبل از حرکت، با شرکت یدک کشی هماهنگ کنید که در چه نقطه‌ای خودروی شما را تحویل خواهند گرفت.

شرک امدادی باید نظر نظر اتحادیه باشد و دارای اینماد، مجوز کسب کار مجاری و مجوز حمل خودرو باشید. حتما این موارد را در قسمت پایین سایت و فوتر سایت برسی کنید.

شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی از اتحادیه امداد خودرو ها است و با بیش از 560 خودروبر، یدک‌کش، کفی و امدادگر یکی از بزرگترین ناوگان امدادی در تهران و کرج به شمار می‌رود. ما با 13 سال سابقه در ارائه خدمات امداد خودرو، حالا توانسته‌ایم تا خدمات خود را هم از لحاظ کیفیت و جامعیت، گسترش و در تمامی مناطق تهران و کرج قابل دسترس باشیم. شما می‌توانید برای درخواست یدک کش و کفی در تهران و کرج از طریق شماره تلفن یا اپلیکیشن و سایت آقای امداد با ما همراه باشید.

 اگر نیاز به خدمات حمل خودرو با جرثقیل، کفی، خودروبر یا یدک کش در تهران و کرج دارید، آقای امداد در کنار شماست. فرقی نمی‌کند در چه روزی از هفته، چه ساعتی از شبانه‌روز، وسط دربی یا المپیک، هوای آفتابی یا برفی و از چه منطقه‌ای تماس بگیرید، تیم‌های امدادرسانی آقای امداد خیلی سریع در کنار شما حاضر می‌شوند.

استفاده از یدک کش های غیرمجاز چه عواقبی دارد

حتما بارها شنیده‌اید که افراد مختلف در دام امداد خودروهای غیرمجاز و غیرمعتبری افتاده‌اند و به واسطه این امر، ضرر مالی شدیدی به آن‌ها وارد شده است. سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز بارها اعلام کرده است که هر نوع تماس تلفنی از سوی اشخاص ناشناس برای ارائه تسهیلات، خدمات امداد خودرو یا تعمیرات قانونی نیست و کلاهبرداری به حساب به شمار می‌رود. به همین دلیل توصیه ما به شما آن است که فریب این کلاهبرداری‌ها را نخورید و به راحتی به هر کسی بدون شناخت و اطلاعات اعتماد نکنید.

فراموش نکنید بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم آن است که این افراد و مجموعه‌ها را به یکدیگر معرفی کنیم تا از ‌ضرر به دور باشیم. شما همچنین می‌توانید با شماره ۱۴۱ که متعلق به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور است تماس ‌بگیرید و این موارد را گزارش دهید. همچنین اگر با چنین گروه‌هایی برخورد داشته‌اید از تجربه‌های خودتان بگویید تا دیگر راننده ها در دام چنین افرادی گرفتار نشوند و مورد سوء‌استفاده قرار نگیرند.

به گزارش رئیس انجمن صنفی شرکت‌های امدادخودرویی کشور، از حدود ۳۵۰ شرکت ثبت شده در کشور به نام امداد خودرو که فعالیت می‌کنند، فقط ۸۰ تا از این شرکت‌ها مجوزهای قانونی را از شهرداری‌ها و سازمان راهداری دریافت کرده‌اند. در صورتی که امدادخودرو‌های غیرمجاز و نامعتبر در اتوبان‌ها و جاده‌های مختلف بر سر راه خودروهایی که خراب شده و در گوشه‌ای پارک کرده‌اند سبز می‌شوند و از اعتماد افراد سوء‌استفاده می‌کنند.

همواره با تحقیق و شناخت قبلی از خدمات شرکت‌های مختلف استفاده کنید و نشانه‌های آن‌ها را مانند لباس، آرم مخصوص امداد خودرو و… را بررسی کنید.

 یدک کش کفی به شما کمک می‌کند تا خودروی خود را به راحتی از جایی به جای دیگر منتقل کنید. این ابزار برای حمل خودروهای سبک تا سنگین استفاده می‌شود و می‌تواند در شرایط اضطراری مانند تصادفات و انفجار لاستیک، بسیار مفید باشد.

 بله، یدک کش کفی می‌تواند خودروهای سبک تا سنگین را بلند کند و به جای دیگری منتقل کند. اما بسته به نوع یدک کش کفی، قابلیت بلند کردن و جا به جایی خودروهایی مانند اتوبوس‌ها و کامیون‌های سنگین ممکن است محدود باشد.

 هزینه استفاده از یدک کش کفی و دکل، بسته به نوع خدماتی استفاده شده، اندازه و وزن خودرو و فاصله ای که باید طی شود، متفاوت است. برای اطلاع از هزینه‌های دقیق، بهتر است با شرکت‌های تخصصی در این زمینه تماس بگیرید و از آن‌ها پیشنهاد قیمت دریافت کنید.

 یدک کش یک ابزار حمل و نقل است که برای جا به جایی خودروهای سبک تا سنگین استفاده می‌شود. یدک کش با استفاده از یک کابل و یک کاسه، خودرو را بالا می‌برد و به صورت ایمن به مقصد مورد نظر منتقل می‌کند.

یدک کش برای جا به جایی خودروهای سبک تا سنگین استفاده می‌شود. این ابزار در شرایطی مانند تصادفات، خرابی موتور، لاستیک گیر کرده، باطری تخلیه شده و یا نیاز به حمل خودرو به تعمیرگاه استفاده می‌شود.

بله آقای امداد به صورت 24 ساعته 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به شماست.

در صورتی که خودرو شما در حین حمل با یدک کش دچار خسارت شود، می توانید از بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه خود برای جبران خسارات استفاده کنید.

  • قبل از حمل خودرو، از سالم بودن یدک کش و تجهیزات آن اطمینان حاصل کنید.
  • مدارک لازم مانند سند خودرو، گواهینامه رانندگی و بیمه نامه را به همراه داشته باشید.
  • در صورت امکان، لوازم جانبی و اشیاء قیمتی را از داخل خودرو خارج کنید.
  • با راننده یدک کش در مورد مسیر و محل دقیق مقصد صحبت کنید.
  • از یدک کش بخواهید که قبل از شروع حمل، از خودرو شما عکس یا فیلم تهیه کند.

نوع یدک کش مناسب به عوامل مختلفی مانند نوع خودرو، میزان آسیب دیدگی، مسافت حمل و نقل و بودجه شما بستگی دارد. به طور کلی، برای خودروهای سالم و مسافت های کوتاه، یدک کش چرخگیر مناسب تر است. اما برای خودروهای آسیب دیده و مسافت های طولانی، بهتر است از خودروبر کفی استفاده کنید.

  • یدک کش چرخگیر: این نوع یدک کش، دو چرخ جلو یا عقب خودرو را بلند کرده و آن را به دنبال خود می کشد.
  • خودروبر کفی: این نوع یدک کش، دارای یک کفی بزرگ است که خودرو به طور کامل روی آن قرار می گیرد و حمل می شود.

13 دیدگاه دربارهٔ «یدک کش شبانه روزی شرکت آقای امداد و لیست قیمت و ضمانت»

  1. سلام من جاده چالوس تصادف کردم 18 کیلومتر ما رو نیسان یدک کرد 1/350/000 از ما گرفت یعنی کسی بره هر روز و شب گوشت سگ بخوره ولی اینجوری دزدی و ظلم نکنه فقط

    1. سلام و عرض ادب
      کاش از ما امداد گرفته بودین تا با قیمت منسفانه ای حمل خودروتون انجام میشد.متاسفانه در جاده ها بعضی ها برای خود نرخ گزاف از مشتری دریافت میکنند.

    1. آقای امداد

      سلام با دفتر تماس بگید قیمت دقیق خدمت شما اعلام می شه

  2. سلام من ماشین حمل خودرو دارم برای عضو شدن چه مدارکی لازم هست و مجوز شما دارید برای انجام کار و مجوز گردان و علام ماشین داده میشود یا خیر ممنون

    1. پشتیبانی آقای امداد

      سلام. روز بخیر. بله شرکت زیر نظر اتحادیه فعالیت میکنه و تمامی مجوزها به شما داده میشه. لطفا ساعت 9 به بعد با شماره 44880315 تماس بگیرید.

  3. حامد شمس

    سلام هزینه تعویض تسمه تایم پراید یورو 4 چقدره؟

    هزینه بکسل کردن پراید برای حدودا 2 تا 3 کیلومتر فردا صبح چقدره؟

    1. پشتیبانی آقای امداد

      سلام تعویض تسمه تایم در محل انجام نمیشه. باید خودرو حمل بشه تا تعمیرگاه. ورودی حمل تا 10 کیلومتر اول 155000 تومان.

    1. طاها قاسمی

      سلام جناب من می‌خوام ماشینم نیستند تا سر شهرک وحدت نرسیده به سر انبار نفت کرج ببرم چقدر هزینش هست ممنون

  4. پشتیبانی آقای امداد

    مقاله کاملی بود ممنونم از امداد خودروی آقای امداد استفاده کردم کاملا راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد خودرو
خروج از نسخه موبایل