یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو بیرجند آقای امداد 24 ساعته

ناوگان امدادی امداد خودرو بیرجند آقای امداد با برخورداری از تیم‌های متخصص و خودروبرها و ماشین‌های یدک‌کشی همواره آماده است تا خدمات خود را در اختیار رانندگان دل‌نگران و مضطرب در هر یک جاده‌ها و خیابان‌ها اختصاصی دهد. ما کمک های کنار جاده ای را در بیرجند و حومه آن باکیفیت عالی به شما ارائه می دهیم.

 

زمانی که نوبت به درخواست کمک از امداد خودرو های جاده‌ای مطمئن و سریع می‌رسد، نخستین انتخاب رانندگان تیم مکانیک سیار و امداد خودروی بیرجند آقای امداد است. ما از تعویض لاستیک های پنجره شده، خدمات قفل خودرو، تحویل سوخت در محل و باتری به باتری گرفته تا بکسل کردن و یدک کشی خودرو های شما را به صورت ۲۴ ساعته انجام می دهیم.

یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو بیرجند آقای امداد 24 ساعته

در صورتی که در جاده با مشکلی مواجه شدید، فرقی نمیکند که در حال رانندگی با چه نوع خودروی سواری، کامیون، مینی ون و یا نیسان و… باشید، تنها کاری که باید انجام دهید آن است که با ما در آقای امداد تماس بگیرید. متخصصان ما به سرعت برای کمک به شما حاضر خواهند شد.

 

چرا با آقای امداد تماس بگیریم؟!

چه اطمینانی دارد که مجموعه آقای امداد یک مجموعه معتبر است و خدمات امدادی را با ضمانت و کیفیتی بالا ارائه می‌کند؟! مچدر ادامه به شما ویژگی‌هایی را معرفی میکنیم که نشان می‌دهند چرا میتوانید در مواقع ضروری با آقای امداد تماس بگیرید:

  • برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی

شرکت آقای امداد تمامی مجوزهای لازم برای خدمت‌رسانی چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین را از مراجع مربوطه دریافت کرده است. یکی از این مجوزها، نماد اعتماد الکترونیکی است که آن را نیز برای اطمینان خاطر شما عزیزان تهیه کرده‌ایم. تا شما کاربران محترم بتوانید با اعتماد بیشتری خودروهای خود را به ما بسپارید؛ چرا که تمامی خدمات ضمانت شده‌اند و شما می‌توانید مطمئن باشید که با یک امداد خودرو مجاز سر و کار خواهید داشت.

  • امدادرسانی ۲۴ ساعته

در صورتی که کمی تحقیق کنید، حتما متوجه این موضوع خواهید شد که در حال حاضر فقط شرکت‌های خاصی هستند که می‌توانند خدمات امداد خودرو را در سطح بیرجند به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار بدهند. اما ما در امداد خودرو بیرجند آقای امداد آمادگی آن را داریم تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما متقاضیان محترم در هر یک از مناطق مختلف بیرجند بدون توقف ارائه دهیم.

  • ارائه خدماتی باکیفیت بالا

تیم‌های امدادی ما در سطح بیرجند مجهز به بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های تعمیراتی و فنی می‌باشند و آن‌ها را برای رفع مشکلات خودروها، چه ساخته شده در داخل و چه ساخته شده توسط شرکت‌های خودروسازی خارجی به کار می‌برند. هدف ما نیز به دنبال آن حضور به موقع در محل و ارائه خدماتی باکیفیت در اختیار شما عزیزان است. همه‌ی امدادرسانان ما دوره‌دیده و کارآزموده نیز هستند و تجربه کافی و تعمیر انواع خودرو را دارند و می‌توانند خدماتی چون تعمیر خودرو و یدک کشی را با دقت و تمرکز بالا ارائه دهند.

 

خدمات امدادی آقای امداد

جامع‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات امدادی را از امداد خودرو بیرجند آقای امداد میتوانید دریافت کنید. هر جا در کنار جاده و یا منزل یا محل کارتان که نیاز به خدمات امدادی ضروری و سرعت بالا داشتید، می‌توانید آن را از ما تحویل بگیرید. خدمات ما در آقای امداد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تعویض روغن بیرجند

یکی از خدمات مکانیک سیار ما که می‌توانید در محل با قیمت عالی و کیفیت فوق العاده بالا دریافت کنید، تعویض روغن است. به طور کلی باید هرچند سال یکبار روغن را خالی و آن را تعویض کنید، اما چیزی که در این زمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، نوع، مارک و برند آنهاست که عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در صورتی که روغن بی‌کیفیت و غیراستاندارد به کار ببرید، نه تنها سیستم های خودرو بهتر کار نمی‌کنند، بلکه بیشتر مستهلک شده و خیلی زودتر از معمول آسیب دیده و خراب می‌شوند. در صورت نیاز شما، ما در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت تعویض روغن را برایتان انجام داده و با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار می‌دهیم.

  • پنچرگیری در محل بیرجند

یکی دیگر از خدماتی که ما در امداد خودرو بیرجند آقای امداد در اختیار شما قرار می‌دهیم، تعویض لاستیک و پنچرگیری آن در محل است که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد. در صورتی که به ناگهانی متوجه شدید که لاستیک خودرویتان آسیب دیده، تعادل خودرو به مشکل خودرو و با لرزش حرکت میکند، به سرعت و البته با احتیاط در نزدیک‌ترین محل متوقف شوید و با ما تماس بگیرید تا از خدمات پنچرگیری آقای امداد در زمانی کوتاه برخوردار شوید.

پنچرگیری در محل بیرجند

 

  • سرویس دوره ای خودرو بیرجند

یک راهکار ساده برای جلوگیری از آسیب دیدن و استهلاک سریع خودرو، استفاده از خدمات سرویس دوره‌ای است. با سرویس دوره‌ای خودرو خود میتوانید بسیاری از مشکلات جدی خودرو‌ها را از بررسی و ارزیابی کرده و از بسیاری از آسیب های تخصصی خودرو در طی زمان جلوگیری کنیم. سرویس های دوره‌ای خودرو، باید به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام می‌شوند و به مانند چکاپ، مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و پیش از خرابی کامل از آن‌ها جلوگیری می‌کنند. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو بیرجند ارائه می‌شوند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز

اگر خودرویی از خانواده محصولات مزدا دارید، برای دریافت خدمات تخصصی و ویژه، با امداد خودرو مزدا آقای امداد تماس بگیرید.

  • امداد باتری بیرجند

از مهم ترین اجزای سیستم برق‌ رسانی خودرو می‌توانیم به باتری‌ها اشاره کنیم که در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، با علائم هشداردهنده‌ای این موارد را نشان میدهند. شما نیز میتوانید با شناسایی این موارد، خیلی زودتر متوجه عملکرد ضعیف باتری شوید و برای تعمیر یا تعویض آن پیش از آسیبی جدی اقدام کنید.

با این وجود در صورت عدم توجه کافی، ممکن است که باتری به یکباره و ناگهانی از کار بیافتد و شما را در یک صبح سرد کاری معطل نماید. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو بیرجند آقای امداد را خبر کنید. ما به سرعت در محل حضور پیدا می‌کنیم و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه به شما ارائه می‌دهیم.

  • یدک کش، خودروبر و دکل بیرجند

در جاده و یا هر جایی که بودید، برای رهایی از مشکلات فنی خودرو خودتان کافیست تا با ما تماس بگیرید و از خدمات و کمک‌های جاده‌ای ممتاز آقای امداد بهره ببرید. تیم‌های امدادرسانی ما در صدد کمک به مشتریان خود در زمان بروز مشکل در جاده، آماده به کار هستند و تلاش می کنند تا خدمات یدک کشی خود را با قیمت های مقرون به صرفه در اختیار شما قرار دهند.

ادامه مطلب
امداد خودرو سانگ یانگ؛ خدمات تخصصی در محل تهران۲۴ ساعته

یدک کش، خودروبر و دکل بیرجند

ناوگان یدک کشی و تیم‌های متخصص ما با استفاده از انواع نیسان چرخگیر، خودروبر و دکل و جرثقیل همیشه آماده ارائه خدمات خود به تمام شما عزیزانی است که به آن‌ها نیاز دارید. ما کمک های کنار جاده ای را در سراسر بیرجند و حومه با سرعت عالی ارائه می دهیم. زمانی که نوبت به کمک‌های کنار جاده‌ای مطمئن و سریع در بیرجند می‌رسد، می‌توانید بدون نگرانی، روی تیم یدک کش آقای امداد حساب کنید.

در صورتی که در جاده با مشکلی مواجه شدید و در حال رانندگی با نیسان، سواری، کامیون، نیمه تریلر یا مینی ون بودید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ما تماس بگیرید و از کمک متخصصان به سرعت برخوردار شوید. خدماتی که تیم یدک کش بیرجند آقای امداد در اختیارتان می‌گذارد، عبارتند از:

  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

یکی دیگر از وسایل پرکاربرد مورد استفاده در تیم یدک‌کش آقای امداد، جرثقیل است که بدون جابه‌جایی خودرو، آن را ایمن تر و استانداردتر از همیشه جابه‌جا می‌کند.

 

نکات مهم در جابه‌جایی خودرو با جرثقیل امداد خودرو

در زمان یدک کشی خودرو با هر نوع ماشین یدک‌کشی از جمله جرثقیل امداد خودرو، باید نکات متعددی را در نظر داشته و به آن‌ها توجه کنیم تا هم جرثقیل و هم خودروی مورد حمل در سلامت و ایمنی کامل به مقصد خود برسند. از این نکات مهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی سیستم ترمز هیدرولیک خودرو و اطمینان از سالم بودن و کارکرد مناسب آن
  • توجه کافی به نحوه بارگیری خودرو، بستن آن و انتقال وزن به کمربندها
  • در نظر گرفتن یک مسیر خلوت، ایمن و با کمترین ریسک برای حمل خودروها
  • بررسی دقیق نحوه جابجایی خودرو و کنترل وزن
  • سرویس کامل جرثقیل پیش از‌حرکت برای یک جابجایی تضمین شده
  • کشیدن ترمز دستی خودرو آسیب دیده پیش از حرکت
  • توجه به خطر سقوط بار و برخورد خودرو با دیواره های محیط
  • روشن بودن چراغ های خطر یا فلاشر در طی یدک کشی
  • بررسی ابزار مخصوص بکسل کردن جرثقیل
  • بررسی دقیق محل اتصالات
  • رعایت فاصله بین خودروها
  • جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی با استفاده از نور چراغ قوه در حدود ۷۰ متر عقب تر

 

تعرفه خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو بیرجند

یکی از نگرانی‌های اولیه رانندگان در زمان مواجهه با مشکلات فنی خودروها، هزینه خدمات در محل است که به طور معمول در جایی نرخ آن عنوان نمی‌شود و بسیاری از امداد خودروهای غیرمجاز به صورت دلخواه با تعرفه‌ای بالا آن را دریافت می‌کنند. با این وجود ما در مجموعه آقای امداد به حق انتخاب شما اهمیت می‌دهیم و به طور دقیق نرخ و تعرفه همه‌ی خدمات خود را در وبسایت به طور دسته‌بندی شده قرار داده‌ایم.

شما می‌توانید ابتدا قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1401 مشاهده کنید و اگر سوالی داشتید با پشتیبانان ما درمیان بزارید. این نرخ با توجه به ابلاغیه‌های اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعیین شده و همه‌ی امداد خودروهای مجاز مثل آقای امداد باید مطابق با آن عمل کنند.

 

در دیگر شهرها نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو قائنات

تیم های ما به طور پراکنده در بخش های مختلف شهر قائنات حضور دارند و به صورت ناحیه ای عمل می کنند و وارد فعالیت میشوند. به همین دلیل با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد. در زمانی کوتاه در کنارتان حاضر میشویم.

 

آقای امداد در طبس

با وجود این که نگهداری عاملی مهم در سلامتی خودرو به شمار میرود، اما باز هم در طی زمان و با استفاده طولانی مدت و با رانندگی های مکرر، تمامی بخش های مکانیکی و متحرک خودرو فرسوده شده و آسیب می بینند. از این رو لازم است تا در همان ابتدای امر مشکل جدی گرفته، تشخیص داده و به دستان یک مکانیک ماهر سپرده شود.

شما میتوانید برای بررسی و رفع انواع مشکلات سیستم ترمز خودرو خود با ما در امداد خودرو ببرجند آقای امداد تماس بگیرید تا در زمانی کوتاه با بهترین قیمت سیستم های ترمز، سیم‌کشی، رادیاتور، کامپیوتر و… را برایتان بررسی و تعمیر کنیم. این کار با برترین قطعات یدکی اصل و اورجینال در محل طبس برایتان انجام میگیرد.

 

امداد خودرو فردوس

اگر علاقه دارید که از مزایایی چون پشتیبانی خدمات مشتریان، گارانتی یکماهه خدمت تعمیر خودرو، یک تعمیرکار و اکیپ خودرو باتجربه، صرفه جویی در زمان، حمل خودرو تا تعمیرگاه، شفافیت در هزینهها و نجام خدمت در زمان دلخواه خود بهره مند شوید، با ما در امداد خودرو فردوس آقای امداد تماس بگیرید.

همهی خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو آقای امداد دارای ضمانت هستند، گارانتی دارند و شما میتوانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. همچنین یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار میگیرد و همهی این خدمات را تضمین میکند تا در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودتان را دریافت کنید.

 

آقای امداد در سرایان

تصور کنید که یک اورژانس خودرویی با جامعترین خدمات در اختیار دارید. در مواقع اضطراری قبل از اینکه آسیب جدی به خودرویتان وارد شود، با امداد خودرو سرایان آقای امداد تماس بگیرید و دیگر نگرانی از بابت باقی مسیر نداشته باشید. ما می توانیم طیف وسیعی از خدمات مکانیک سیار در محل، یدک کشی، تعمیر و تعویض قطعات یدکی و … را در اختیار شما قرار میدهیم.

پیش از هر چیزی متخصصان مجرب و کارآزموده ما پیش از اعزام به محل، مشکل شما را بررسی کرده و سپس تیم امداد را با تجهیزات لازم و کامل به سویتان ارسال می کنند تا بتوانیم خیلی سریع خودروی شما را به مانند روز اول سرپا گردانیم.

 

آقای امداد در بشرویه

همان قدر که تعویض و تعمیر قطعات در زمان مناسب اهمیت زیادی دارد، استفاده از تجهیزات و قطعات اصل و باکیفیت و از برند معتبر نیز مهم است و عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار میدهد. بررسی و تعویض بخش ها و قطعات مختلف خودرو یکی از خدمات امداد خودرو آقای امداد در بشرویه است که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار میگیرد. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار میدهند.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو