کلاهبرداری با نام پشتیبانی از امدادخودرو؛ سوءاستفاده از اعتماد رانندگان

این روزها کلاهبرداری با نام پشتیبانی از امدادخودرو افزایش زیادی یافته، به طوری که اغلب شرکت های سودجو و کلاهبردار متقلب با معرفی خود به عنوان امدادخودرو و یا پشتیبانی امداد خودروهای شناخته شده‌ای چون ایران خودرو، با رانندگان در منزل یا محل کار تماس می گیرند و آن‌ها را به نحوی به خرید کارت طلایی و یا اشتراک مخصوص امدادی و تخفیفات ویژه می‌نمایند.

کلاهبرداری با نام پشتیبانی از امدادخودرو؛ سوءاستفاده از اعتماد رانندگان

این مجموعه‌های غیر قانونی به روش‌های مختلفی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند و با بازاریابی غیرقانونی تلفنی و معرفی خود به عنوان نماینده شرکت‌های بزرگ خودروساز و تحویل کارت امداد قلابی، یکی از بزرگترین کلاهبرداری ها را در زمینه امداد جاده‌ای از افراد می‌کنند. اما این شرکت‌ها چگونه عمل می‌کنند و چگونه می‌توان از صحت این تبلیغات مطمئن شد؟!

نحوه عملکرد شرکت‌های پشتیبانی متقلب

این مجموعه‌ها با استخدام و به کارگیری چند اپراتور، تحت عنوان پشتیبانی از امدادخودرو با شما و دیگر رانندگان تماس می‌گیرند و با اعلام کمبود زمان جشنواره، تخفیفات و توسل به انواع دروغ ها اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می‌کنند. این مجموعه‌ها علاوه بر اپراتورهای پشتیبان، وب‌سایت‌های امدادخودرویی و یدک‌کشی نیز دارند که همین باعث می‌شود تا بسیاری از افراد به آن‌ها اطمینان کنند.

از این رو هیچ گاه بدون تحقیق و بررسی از خدمات سایت‌ های امدادخودرو، یدک کشی، خودرو سوار و… در گوگل استفاده نکنید؛ چراکه ممکن است باکلاهبرداری با نام پشتیبانی از امدادخودرو طرف باشید. یکی از راه های شناخت این مجموعه امداد خودرو های مجاز و مطمئن داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است که تنها با مشاهده آن می‌توانید مطمئن شوید که یک مجموعه مطمئن سر و کار دارید!

چطور از اعتبار امداد خودروها مطمئن شویم؟

در صورتی که تمایل به دریافت کارت طلایی یا تخفیفات فصلی و… دارید، می توانید با شرکت امدادخودرو ایران و دیگر شرکت‌های امدادی مجاز تماس بگیرید و پس از کسب اطلاعات مورد نیاز به شبکه نمایندگی ها آن مراجعه کنید. پس اگر به دنبال تخفیف ها جشنواره ها و طرح های امداد خودرو ها می گردید با شماره اصلی آن‌ها و خود آن مجموعه امدادی تماس بگیرید.

دلیل وجود این موارد همچون کلاهبرداری با نام پشتیبانی امدادخودرو، اعتماد مردم نیز به این مجموعه ها تا حد زیادی کاهش یافته است. از این رو بهتر است تا پیش از استفاده از خدمات این امداد خودرو از صحت خدمات آن‌ها مطمئن شوید. این نکته را در نظر داشته باشید که یک امداد خودرویی غیر مجاز نمی تواند سلامت خودروی شما را چه در زمان تعمیرات و چه در زمان حمل تضمین کند و حتی امکان دارد که آسیب بیشتری را هم به آن وارد سازد. از این جهت بهتر است تا پیش از استفاده از خدمات و یا واریز وجه برای دریافت تخفیفات یا اشتراک های خاص با پلیس راه به شماره ۱۴۱ تماس بگیرید و و از صحت عملکرد این مجموعه ها و خدمات آن‌ها مطلع شوید.

در صورتی که خودروی شما با بهترین تکنیک های روز دنیا و از بهترین متریال ساخته شده باشد و یکی از لوکس ترین و قوی ترین خودرو های موجود در بازار نیز شناخته شود، در صورتی که استاندارد های لازم در تعمیر و حما آن رعایت نشود، آسیب جدی دیده و تعمیر پذیر نخواهد بود. از این رو باید دقت کنید که همواره خودروی خود را به یک تیم متخصص و باتجربه امدادی بسپارید به صورتی که سلامت فنی آن حفظ شود.

آقای امداد و امدادخودروهای مجاز

ما در تیم امداد خودرو آقای امداد آماده هستیم تا با خدمات جامع و کامل و رعایت تمامی استانداردها نیازهای امدادی شما را برطرف کنیم و این کار را با استفاده از بهترین تجهیزات و با کیفیت ترین آن‌ها انجام دهیم. تیم های متخصص و نیروهای امدادگر ما به خوبی به خودروی شما رسیدگی می‌کنند و حتی پس از ارائه خدمات ضمانت نامه ‌ای را نیز در اختیار شما قرار می دهند تا در اثر رخ دادن هر گونه مشکل تعمیرات و یدک کشی بتوانید به راحتی ادعای خسارت کرده و آن را دریافت نمایید.

بسیاری از ما تا زمانی که خودرویمان در میان جاده به مشکل نخورده و دچار نقص فنی نشود، نسبت به انواع تعمیرگاه ها و امداد خودرو ها بی تفاوت هستیم. همین عامل باعث می‌شود تا مجموعه های غیرمجاز از طریق کلاهبرداری با نام پشتیبانی امدادخودرو و چه از طرق دیگر از نگرانی و اضطراب ما در هنگام مشکلات فنی و یا تصادفات استفاده کنند و آسیب های غیر قابل جبرانی را به خودرویمان برسانند.

شما می توانید برای اطمینان از خدمات آقای امداد، مجوزها و نماد اطمینان ما را در وب سایتمان مشاهده نمایید، پرس و جو کنید و در صورت رضایت خدمات امدادی خود را از ما بخواهید. امداد خودروی آقای امداد یکی از امداد خودرو های مجاز در کشور است و توانایی آن را دارد که خدمات امدادی را در سریعترین زمان ممکن با استفاده از از قطعات یدکی برند و اصل به همراه ضمانت و گارانتی در اختیار شما قرار دهد. از این رو با ما تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

در صورتی که میخواهید تا از دیگر شگرد های کلاهبرداری امداد خودرو های غیرمجاز مطلع شوید و با نکات شناسایی امداد خودرو های معتبر آشنا شوید، مقاله نکات مهم در زمان استفاده از امداد خودرو را از دست ندهید.

نحوه ارتباط با امداد خودرو آقای امداد

شرکت آقای امداد در کنار برخورداری از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی، دارای یک سامانه آنلاین نیز برای دریافت نیازها و سوالات شما است. از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با اپلیکیشن امداد همراه، می‌توانید از خدمات امداد خودرو آقای امداد برخوردار شوید.

برای جلوگیری از دسته و پنجه نرم کردن با مشکلات کلاهبرداری با نام پشتیبانی از امدادخودرو، کافیست تا از یکی از ساده ترین راه های ارتباط با امداد خودرو آقای امداد یعنی دانلود و نصب اپلیکیشن امداد همراه کمک بگیرید. شما با استفاده از این اپلیکیشن بدون نیاز به مراجعه به سایت و در زمانی کوتاه خواهید توانست تا درخواست امداد خود را ارسال کرده و در مواقع بحرانی کنترل بهتری بر شرایط داشته باشید.

ادامه مطلب
ترمزهای خودرو چگونه کار می کنند و چگونه می توان تشخیص داد که چه زمانی خراب می شوند

خدمات امداد خودرو آقای امداد

ما در تیم امداد خودرو آقای امداد با دارا بودن سابقه طولانی در ارائه‌ی خدمات امداد خودرو، مهم ترین و اصلی ترین هدف خود را ارائه خدماتی باکیفیت و با قیمت مصوب و در کمترین زمان ممکن مشخص کرده‌ایم. همچنین در بخش پشتیبانی آقای امداد آماده هستیم تا در ۲۴ ساعت شبانه روز، به مشکلات فنی شما رسیدگی کرده و مشاوره ‌های مورد نیاز را ارائه دهیم و در صورت نیاز، گروه‌های امداد را به محل ارسال نماییم.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

نیروهای امداد ما با توجه به نوع درخواست و نوع مشکل پیش آمده برای شما، آماده شده و تجهیزات مورد نیازی که احتمالاً به آن‌ها احتیاج خواهید داشت را به همراه می آورند. از خدماتی که با یک تماس سریعا در کنارتان خواهد بود می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی امداد قفل و سوئیچ
  • پنچرگیری سیار
  • باطری به باطری سیار
  • سوخت رسانی سیار
  • خدمات مکانیک سیار
  • تعمیرات تخصصی انواع خودروهای بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی
  • تعمیر و تعویض کیسه‌های هوا و کمربندهای ایمنی
  • دیاگ و عیب یابی با دستگاه
  • باز و بسته کردن اپراتور
  • باز کردن در خودرو سیار
  • سرویس انژکتور خودور
  • شارژ گاز کولر خودرو
  • تعویض پمپ بنزین
  • تعویض شمع و وایر
  • تعویض روغن سیار
  • تعویض تسمه تایم
  • تعویض ترموستات
  • سرویس دوره‌ای خودرو
  • کارشناسی رنگ در محل
  • تعویض کاربراتور
  • سرویس خودرو
  • نصب کمپرسور
  • سرویس کولر و بخاری
  • تعویض دینام
  • تعویض چرخ
  • تعمیر سیستم برق رسانی
  • تعمیر و تعویض جلوبندی

پنچرگیری سیار

 

نحوه ارائه خدمات امداد خودرو آقای امداد

بدون دردسر و تنها با صرف زمانی کوتاه خدمات امدادی را برای انواع خودروهای خود چه داخلی و خارجی همچون سایپا و ایرانخودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس و مزدا در اختیار داشته باشید. ما این مشکلات فنی را در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب رفع خواهیم کرد.

پائیز و زمستان، بهار و تابستان؛ آقای امداد تمامی جوانب را سنجیده و با تحقیق و بررسی، نیازهای خودروها در هر فصل را پیش‌بینی و متناسب با آن، پایگاه‌ها، خدمات و نیروهای متخصص را دور هم جمع کرده‌ایم. با انتخاب ما هیچگاه در دام کلاهبرداری با نام پشتیبانی امدادخودرو نیافتید. خدمات به نحو زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  • حضور امدادرسانان در محل و یدک کش کردن خودرو
  • دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان
  • تضمین بازگشت وجه در صورت ایجاد مشکل و عدم رضایت

مزایای استفاده از خدمات ما!!

اگر از خدمات ناراضی بودید و مشکلی جدید برایتان پیش آمد، کافیست با پشتیبانی تماس حاصل فرمائید و پس از کارشناسی خسارت خود را به طور کامل دریافت نمایید. با این وجود از مزایای دیگری که با استفاده از خدمات آقای امداد دریافت می‌کنید‌ را می‌توان این موارد به شمار آورد:

  • ثبت درخواست امداد به صورت آنلاین

یکی از راه‌های ارتباطی با خدمات امداد خودرو آقای امداد، از طریق اپلیکیشن و یا وب‌سایت است. ما به طور منظم اطلاعات صفحات اختصاصی خود را به روز می‌کنیم و شما می‌توانید تنها با ورود به صفحه اختصاصی و اپلیکیشن آقای همراه درخواست خدمات خود را ثبت نمایید تا نزدیک‌ترین امدادرسان به شما حرکت کند. این روش یکی از روش‌های ساده، سریع و ارزان قیمتی است که با توجه به تکنولوژی امروزه امری ضروری و لازم نیز می‌باشد و میتواند از افتادن در دام کلاهبرداری با نام پشتیبانی از امدادخودرو جلوگیری کند.

ثبت درخواست امداد به صورت آنلاین

  • هزینه‌های شفاف و منصفانه

هزینه و قیمت، یکی از موارد مهم در زمان خرید محصولات و یا استفاده از خدمات است؛ چرا که باید متناسب با کار انجام شده بوده و هزینه‌ی اضافه‌ای نیز برای ما به همراه نداشته باشد. از طرفی یکی از مشکلات اصلی در حوزه امداد خودرو تهران با توجه به وسعت و پراکندگی مناطق، دریافت هزینه‌ی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده است.

امداد خودرو آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که مبلغی بیشتر از آنچه که باید نپردازید و همیشه اطمینان حاصل کنید که به مقدار لازم هزینه پرداخت کرده‌اید. همچنین یکی از راه‌های پرداخت از طریق اپلیکیشن آقای همراه می‌باشد که در آن شما می‌توانید جزئیات حساب را نیز مشاهده کنید.

  • گارانتی رضایت

ایجاد ساز و کارهای شفاف و حرفه‌ای با مشتریان، یکی از اصلی ترین ویژگی‌های ما است. خدمات تیم و امدادگران امداد خودرو آقای امداد به صورتی شفاف و روشن بیان شده‌اند و می‌توانند شما را از کیفیت خدمات دریافتی مطمئن ساخته و با خیالی آسوده، گارانتی رضایت را به شما اعطا کنند. مطمئن باشید که همراه عالی و شایسته ای در مواقع ضروری و بحرانی خواهید داشت.

در هر جایی از کشور که هستید، از جمله بجنورد، کافیست تا با ما تماس بگیرید. در زمانی کوتاه مشکلات خودرویتان را رفع می‌کنیم!

شماره تماس آقای امداد: 02148287

  • سرعت امداد رسانی

اصلی ترین و مهم‌ترین خواسته ما در زمان نیاز به امداد خودرو، سرعت حضور متخصصان در محل است. از این رو شما می‌توانید به ما از این جهت که داری متخصصانی پرشمار و متبحر در مناطق مختلف هستیم، اطمینان کنید. هدف اصلی ما، حضور به موقع در محل است و تضمین می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن درخواست شما را ثبت و رسیدگی کرده و متخصصین مربوطه را برای رفع مشکلات فنی خودروتان به محل اعزام کنیم. به همین دلیل در زمان نیاز به امداد خودرو، با آقای امداد تماس گرفته و مطمئن باشید که با آقای امداد، زمان بسیار کمی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خود از دست خواهید داد.

  • بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی

امداد خودرو آقای امداد دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و به همین امر نیز شما می‌توانید تا با اعتماد بیشتری، سرویس در محل خود را به ما بسپارید. با اعتماد و استفاده از خدمات آقای امداد دیگر در دام کلاهبرداری با نام پشتیبانی از امدادخودرو نیافتید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو