چطور یک تیم و امداد خودرو سیتروئن با خدمات مخصوص پیدا کنم؟

امداد خودرو سیتروئن

باتری‌تان تمام شده؟ خودرویتان در گل و لای، برف، شن یا آب گیر کرده؟ ماشین‌تان قفل شده و باز نمی‌شود؟ پنچر کرده‌اید؟ قطعات الکتریکی و یا مکانیکی خودرویتان آسیب دیده؟ در هر یک از این شرایط که بودید، کافیست نا بدون اتلاف وقت با ما در امداد خودرو سیتروئن آقای امداد تماس بگیرید. خدمات حرفه‌ای و تخصصی ما را به صورت ۲۴ ساعته در هر جایی که بودید، با کیفیت عالی و ضمانت شده دریافت کنید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

چطور یک تیم و امداد خودرو سیتروئن با خدمات مخصوص پیدا کنم؟

 

نگاهی کوتاه به سیر پیشرفت خودروهای سیتروئن

سیتروئن یکی از شرکت های خودروسازی مشهور و معروف اروپا است که توانست تا هشت سال پس از تأسیس به عنوان بزرگترین خودروساز اروپا و چهارمین خودروساز بزرگ جهان تبدیل شود. این شرکت کار خود را سال ۱۹۱۹ به طور رسمی شروع کرد و چنان در کار خود عالی عمل کرد که توانست تا در همان اوایل دهه ۱۹۳۰ میلادی عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان را به خود اختصاص دهد.

در سال ۱۹۷۴، میزان ۳۸٫۲٪ درصد از سهام سیتروئن توسط شرکت پژو خریداری شد و خودروسازی پژو سیتروئن در ۱۹۷۶ با کمک و حمایت دولت فرانسه تشکیل گردید. اصلی ترین ویژگی هایی که خودروهای این شرکت با آن شناخته می شوند، نرمی و راحتی رانندگی با آن‌ها است.

در سال ۲۰۱۹ شرکت سیتروئن نود و دومین سالگرد تاسیس خود را با رونمایی خودروی جدیدی به نام سیتروئن دی اس ۳ جشن گرفت و از آن پس سری لوکسی از خودروها، با مدل دی‌اس را روانه بازار کرد. به این ترتیب در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ نیز، سیتروئن دی‌اس۴ و سیتروئن دی‌اس۵ را به بازار عرضه نمود.

 

با انواع خودروهای سیتروئن آشنایی دارید؟

با وجود فعالیت بالای شرکت خودروسازی سیتروئن، اما تنها برخی از محصولات آن به ایران وارد شده‌اند. از برخی از این خودروها که در ایران شناخته‌تر هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیتروئن سی 5 (Citroen C5)

نخستین بار در سال ۲۰۰۱ وارد بازار شد و توانست جایگزینی برای خودروی سیتروئن – زانتیا (Citroen Xantia) باشد. این خودرو چهار سیلندر 2 لیتری (V) شکل که توانایی تولید 143 اسب بخار نیرو را نیز دارد، به عنوان خودروهای خانوادگی بزرگ (Large Famili Car) شناخته می‌شود و توسط شرکت خودروسازی سایپا در کشور عرضه می گردد

از آپشن‌ها و امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به مواردی چون سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کانال‌های تهویه هوا موجود بر روی کنسول میانی، فیلتر هوا داخل اتاق، سیستم کنترل کیفیت هوا AQS، هفت کیسه هوای ایمنی، سیستم های پایداری و کمک راننده شامل ABS , EBD , ESC , HAC , TCS , ASD، سیستم صوتی حرفه ای با قابلیت پخش CD، برخورداری از ساب ووفر، پورت USB ، AUX ، iPod Cable، سانروف با قابلیت تنظیم در 4 حالته، سیستم کنترل اتوماتیک نور چراغ‌ها، دیسکی خنک شونده با هوا در ترمز عقب و جلو، سیستم گرمکن صندلی ها با قابلیت تنظیم گودی کمر، آینه های خارجی با حالت الکترو کرومیک، بخار زدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم کلید هوشمند و استارت دکمه ای، سیستم ضد سرقت، قفل فرمان خودکار، سیستم قفل کودک در اختیار راننده و… اشاره کرد.

از خودروهای رقیب و هم‌رده با آن نیز می توان ایمپین (Proton Impian)، هیوندای – سوناتا (Hyundai Sonata)، پروتون – و هوندا آکورد (Honda Accord) را نام برد.

  • سیتروئن زانتیا (citroen xantia)

این خودرو در بین سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ توسط سایپا در کشور تولید و به عرضه عموم مردم رسید. حجم موتور ۱۹۹۸ سی سی و بنزین سوز بوده، از چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ و باک بنزین ۶۵ لیتری تشکیل شده است. نحوه قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم بوده و از سیستم سوخت رسانی انژکتور پاشش چند نقطه ای برخوردار می باشد. توان خروجی حجمی آن نیز ۶۷.۵ اسب بخار است که توان خروجی آن را به ۱۳۵ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه می رساند.

سیستم ترمز این خودرو هیدرولیکی بدون بوستر است که از توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و سیستم ضد قفل ABS برخوردار می باشد. همچنین در ساخت دیسک و کالیبر ترمز جلو برخلاف ترمز عقب از نوع خنک شونده استفاده شده است. حداکثر سرعت سیتروئن زانتیا به ۲۰۳ کیلومتر بر ساعت می رسد و شتاب صفر تا صد آن هم 9.5 عنوان شده است.

از دیگر ویژگی‌های این مدل خودرو می‌توان به کلاس بدنه سدان، جعبه دنده دستی و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو اشاره کرد. سیستم تعلیق هیدرولیک سیتروئن زانتیا را می‌توان تحت فشار بالا و با قابلیت تنظیم ارتفاع دستی به کار برد. اگر خودروی سیتروئن زانتیا شما هم در کنار جاده به مشکل خورد، ما در امداد خودرو سیتروئن آقای امداد، آن را برایتان در زمانی کوتاه رفع می‌کنیم.

  • سیتروئن سی 3 (Citroen C3)

نخستین محصول مشترک سیتروئن و سایپا را می‌توان خودروی سیتروئن سی ۳ عنوان کرد که خط تولید آن در کاشان افتتاح شد و توانست تا در سال ۱۳۹۷ تعداد ۲ هزار دستگاه از این خودرو را به بازار کشور عرضه کند. سیتروئن سی ۳ در دو تیپ فول و نیمه فول به بازار وارد شده که تنها تفاوت این دو خودرو در رینگ های نقره ای و مشکی و گرمکن صندلی های جلوی آن ها است. با این حال با توجه به تحریم صنعت خودروسازی کشور، تولید این خودرو فعلاً به حالت تعلیق درآمده و آینده عرضه آن نامشخص می‌باشد.

از آپشن‌ها و امکانات رفاهی برجسته این خودرو می توان به سنسور باران، شش کیسه هوا، سیستم مولتی مدیا لمسی با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند اپل و سیستم کنترل پایداری ESP آن اشاره کرد. کلاس بدنه سیتروئن سی ۳ هاچبک بوده و از حجم موتور ۱۶۰۰ سی سی برخوردار می باشد. همچنین نوع جعبه دنده نیز اتوماتیک تیپ ترونیک است.

در ساخت سیتروئن از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ با چهار سیلندر بهره برده شده است که مختص بازار ایران می باشد و همین باعث شده تا این خودرو به عنوان پرشتاب ترین خودروی مونتاژ داخل شناخته شود. مصرف سوخت آن نیز ترکیبی و ۶.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است.

 

نحوه ارائه خدمات امداد خودرو سیتروئن

ما در امداد خودرو آقای امداد با برخورداری از چندین اکیپ‌ سیار امداد در محل، آمادگی آن را داریم تا در زمانی کوتاه در کنار شما عزیزان حاضر شویم. ما به بررسی بخش‌های مختلف شهر پرداخته‌ایم و با استقرار تیم‌های امدادی در بهترین مکان‌ها، این امکان را مهیا کرده‌ایم که آن‌ها بتوانند در سریعترین زمان ممکن در کنار شما حضور یابند. ما به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات امدادی در این منطقه، آماده هستیم تا تخصصی‌ترین خدمات در حوزه امداد فنی و حمل خودرو را برای خودروهای سیتروئن شما با کیفیت بی‌نظیر به انجام رسانیم. خدمات امدادی را از ما به ترتیب زیر با کیفیت و قیمت عالی تحویل بگیرید:

  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  • حضور امدادرسانان در محل و یدک کش کردن خودرو
  • دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان
  • تضمین بازگشت وجه در صورت ایجاد مشکل و عدم رضایت

چه خدماتی را می‌توانیم از امداد خودرو سیتروئن دریافت کنیم؟

امداد خودرو سیتروئن آقای امداد خدمات اختصاصی را برای شما رانندگان محترم فراهم آورده است. تمامی خدمات متناسب با نوع خودرو شما، با قیمت مناسب، با قطعات یدکی اصل و اورجینال در دسترس شما قرار خواهد گرفت تا دیگر نگرانی از مراجعه‌های مکرر به تعمیرگاه ها را نداشته باشید:

  • تعویض روغن سیتروئن

نکته‌ای که هر راننده‌ای باید بداند آنست که باید هرچند سال یکبار روغن‌های خودروی خود را خالی و آن را تعویض کند. با این حال خود معقوله تعویض کردن کار سختی نیست، موضوع اصلی، پیدا کردن و استفاده‌ از یک روغن سالم، باکیفیت، مارک و برند معتبر و متناسب با خودرو است‌. این عامل نقشی اساسی در عملکرد خودرو ایفا می‌کند.

یکی از خدمات مکانیک سیار ما که می‌توانید در محل با قیمت عالی و کیفیت فوق العاده بالا دریافت کنید، تعویض روغن است. در صورت درخواست شما، ما در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت تعویض روغن را برایتان انجام داده و با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار می‌دهیم.

توجه داشته باشید در صورت استفاده از روغن بی‌کیفیت و غیراستاندارد، نه تنها سیستم های خودرویتان بهتر کار نمی‌کنند، بلکه بیشتر مستهلک شده و خیلی زودتر از معمول آسیب دیده و خراب می‌شوند. پس سلامت خودرو خود را با اهمیت شمارید و این کار را به متخصصان آقای امداد بسپارید.

تعویض روغن سیتروئن

  • سرویس دوره ای خودرو سیتروئن

مطمئنا خودرویتان برایتان ارزش زیادی هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ کارکردی دارد. از این رو هر چه که دیرتر مستهلک شده و عمر مفید طولانی‌تری داشته باشد، از اهمیتی مضاعف برخوردار خواهد بود. برای این کار یک راهکار ساده پیش روی شماست. سرویس دوره‌ای!

با سرویس دوره‌ای خودرو خود میتوانید بسیاری از مشکلات جدی خودرو‌ها را از بررسی و ارزیابی کرده و از بسیاری از آسیب های تخصصی خودرو در طی زمان جلوگیری کنیم. سرویس های دوره‌ای خودرو، سرویس هایی هستند که به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام می‌شوند و به مانند چکاپ، مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و پیش از خرابی کامل از آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

ادامه مطلب
امداد خودرو نارمک شبانه روزی خودروبر یدک کش و مکانیک سیار

شما نیز می توانید با استفاده از امداد خودرو سیتروئن، سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را به سادگی در موعد مقرر و در محل به دست کارشناسان آقای امداد انجام دهید. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو سیتروئن ارائه می‌شوند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • باتری به باتری سیتروئن

برای راه‌اندازی مجدد باتری و خودرو خودتان یک تماس با ما در امداد خودرو سیتروئن بگیرید. کارشناسان ما در آقای امداد به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را با کیفیت بالا و تنظیم دقیق در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

باتری خودرو می‌تواند به طرق مختلف به مشکل بخورد. مثلا ممکن است که خودرو روشن نشود، نور چراغ‌ها ضعیف شوند، استارتر کار نکند و… که همگی درنتیجه وجود مشکل در باتری‌ خودرو رخ می‌دهند. با دیدن این نشانه‌ها می‌توانیم مطمئن شویم که باتری یا کاملا دشارژ شده و یا عمر مفید خود را به پایان رسانده. البته گاهی مشکل در اجرای دیگر سیستم برق رسانی از جمله دینام و فیلتر هوا نیز رخ می‌دهد که با بررسی دقیق و تحهیزات خاص امدادرسانان ما در محل آن را تشخیص داده و رفع می‌کنند.

علاوه بر این می‌توانید یک سری به فروشگاه اینترنتی ما بزنید و انواع باتری‌های مورد نیاز خودروی خودتان را از برترین برندهای معروف ایرانی تهیه کنید. ما صفر تا صد نصب آن را برایتان انجام و به همراه کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

باتری به باتری سیتروئن

  • یدک‌کش‌ سیتروئن

مجموعه آقای امداد به عنوان بزرگترین و مجهزترین امداد خودرو کشور، از انواع تجهیزات یدک کشی از جمله نیسان چرخگیر، دکل، خودروبر و جرثقیل‌ برخوردار است و توانایی آن را دارد تا به صورت کاملا ایمن و استاندارد، به طور ۲۴ ساعته شبانه روز با یک تماس کوتاه در کنار شما دوستان حاضر و خودروهای سیتروئن شما را به صورت مطمئن جابه‌جا نماید.

جرثقیل یدک‌کش‌ آقای امداد یکی از تجهیزات انتقال خودرو است این روزها طرفداران مخصوص خود را پیدا کرده. جرثقيل‌ها انواع مختلفی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند؛ در کنار آن بسیار ایمن بوده و لازم نیست تا خودرو به هیچ وجه حرکتی داشته باشد. به همین دلیل به علت عدم وارد کردن هیچ نوع خسارتی، توانایی آن را دارند تا خودروها را خیلی اصولی‌تر و ایمن‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

در این بخش جا دارد تا از اصلی‌ترین دستگاهی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بر اساس بررسی‌ها اغلب راننده‌ها برای انتقال خودروهای خود آن را درخواست می‌کنند، نام ببریم؛ تریلرهای کفی! این دستگاه‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن یک گزینه عالی و مطمئن به شمار می‌روند.

اگر تصمیم به جابه‌جایی و یدک‌کشی خودرو سیتروئن صفر کیلومتر خود دارید و به دنبال متخصص این کار می‌گردید، کافیست تا گوشی را بردارید و یک تماس کوتاه با آقای امداد بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

 

اهداف اصلی آقای امداد

در زمان تشکیل مجموعه و شرکت آقای امداد، ما اهداف مشخصی را برای رشد، توسعه و کسب اطمینان مردمی و درنتیجه شناخته شدن در پی گرفتیم. ما تین اهداف را به طور جدی با برنامه‌های دقیق و استراتژی های کاربردی دنبال می‌کنیم به آن امید که بتوانیم همواره به عنوان یک شرکت امدادی در انتخاب‌های شهروندان عزیز قرار بگیریم و انتخاب اول و همیشگی شما باشیم. این اهداف موارد زیر می‌باشند:

  • افزایش رضایت مشتریان عزیز از خدمات
  • ارائه خدمات جامع و متنوع خودروبر
  • حمل و نقل انواع خودرو با استفاده از‌ انواع خودروبر، جرثقیل، کفی و دکل
  • آسودگی خیال کاربران از حمل خودروهای خود
  • ارائه خدمات حمل خودرو لوکس و ایمن برای کاربران

برای دریافت خدمات امدادی از آقای امداد لازم نیست تا تنها در تهران یا کرج باشید، شما می‌توانید در هر جایی از کشور از جمله بوشهر این خدمات را به راحتی دریافت کنید. امداد خودرو بوشهر آقای امداد در هر حال کنار شماست.

با امداد خودرو سیتروئن آقای امداد، به چه مزایایی دست می‌یابیم؟

ما در تیم بزرگ آقای امداد به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها، خدمات بی‌نظیری را به همراه شرایط استثنایی که برایتان مهیا کرده‌ایم و به شما این اطمینان را می‌دهیم که امداد خودرو سیتروئن بهترین گزینه‌ایست که می‌توانید در زمان آسیب دیدگی خودروهای خود انتخابش کنید.

به شما این حق را می‌دهیم که برای انتخاب یک امداد خودرو مطمئن، جوانب مختلف را بسنجید و سخت گیری داشته باشید. امروزه امداد خودرو های نامعتبر زیادی هستند که هر یک به نحوی در تلاش برای کلاهبرداری از رانندگان می‌باشند و به شما حق می دهیم که برای انتخاب امداد خودرو سخت گیری داشته باشید و خودرو خود را به دست هر فردی ندهید. این مورد مطمئنا که در رابطه با انتخاب امداد خودرو سیتروئن آقای امداد نیز صدق می‌کند.

اما ویژگی‌ها و خصوصیات امداد خودرو سیتروئن آقای امداد باعث شده تا بتوانیم در مقایسه با دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو محبوب‌تر عمل کنیم و برای مواقع ضروری در خدمتتان به سرعت قرار بگیریم. این ویژگی های برتر را می‌توانیم موارد زیر مثال بزنیم:

  • ارائه خدماتی بسیار باکیفیت

مهم‌ترین هدف ما در آقای امداد، کسب رضایت صددرصدی شما عزیزان است تا جایی که ما را به عنوان امداد خودرو اصلی خود انتخاب کنید. ما در نتیجه تحقیق و بررسی فراوان به این نکته دست پیدا کردیم که با ارائه‌ی خدماتی باکیفیت بالا و ممتاز می‌توانیم به این هدف جامع عمل بپوشانیم.

تیم‌های امدادی ما در سطح شهر، مجهز به بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های تعمیراتی و فنی هستند و می‌توانند با تخصص عالی انواع مشکلات خودروهای سیتروئن شما را به راحتی رفع کنند.

در کنار تجهیزات عالی و به‌روز، تخصص و مهارت امدادرسانان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. ما خوش شانس هستیم که امدادرسانان ما کارآزموده و دوره دیده بوده و تجربه کافی و تعمیر انواع خودرو را دارند و می‌توانند خدماتی چون تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تربلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… را بادقت و ایمنی بالا انجام و خیال شما را از بابت تعمیر خودرویتان راحت ‌کنند.

  • هزینه‌های شفاف و عادلانه

یکی از اولین نگرانی‌های رانندگان در زمان خرابی خودروها، هزینه‌های تعمیر و یدک‌کشی است که باعث می‌شود تا بسیاری بدون توجه به کیفیت خدمات، صرفا ارزان‌ترین آن‌ها را انتخاب کنند و خودرو خود را به دست امدادگران‌ غیرمجاز بسپارند. یکی از مشکلاتی که در حوزه امداد خودرو هم وجود دارد به این صورت که هیچ هزینه‌ای عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده وجود ندارد و هر کس با نرخ دلخواه خود، خدمات امدادی را ارائه می‌دهد.

درنتیجه این مورد بسیاری از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت‌های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند و حتی پیش از ارائه خدمات، رانندگان را از هزینه‌های هر خدمت مطلع نمی‌سازند و البته که هیچ گاه خدماتی متناسب با آن هزینه نیز در اختیار رانندگان قرار نمی‌دهند.

ما در امداد خودرو سیتروئن آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که هزینه ‌های دریافتی کاملا منصفانه هستند و لازم نیست تا مبلغی بیشتر از آنچه که باید، پرداخت ‌کنید. برای اطلاع از هزینه‌ها، می‌توانید با پشتیبانی ما تماس و یا به بخش تعرفه خدمات امدادی 1401 وارد شوید.

  • امدادرسانی ۲۴ ساعته

اگر نیاز به خدمات امدادی جامع در هر ساعتی از شبانه روز دارید، کافیست تا با یک تماس کوتاه ما را باخبر کنید. در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما رانندگان محترم در هر جایی که هستید، ارائه می دهیم. پس به هیچ عنوان نگران زمان نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد استفاده کنید.

بسیاری از امداد خودروهای فعال در حال حاضر توانایی آن را ندارند تا خدمات جامع امدادی را بدون وقفه در اختیار سیتروئن سواران قرار دهند. اما ما به صورت همه روزه، با بیشترین اکیپ‌های امداد سیار، قطعات یدکی اصل و متخصصان عالی آماده هستیم تا به سرعت در کنارتان حاضر شویم.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

  • خدمات جامع امداد در محل

در صورتی که به دنبال یک بیمارستان سیار برای خودرو خود می گردید که در مواقع ضروری در محل حاضر شده و به سرعت مشکلات خودرو شما را رفع کند و بتواند آن را به روز اول تبدیل کند، با ما در آقای امداد تماس بگیرید. ما طیف گسترده‌ای از خدمات مکانیک سیار در محل، یدک کشی و تعمیر و تعویض قطعات یدکی و … را در اختیار شما قرار دهیم.

پیش از هر چیزی متخصصان مجرب و کارآزموده ما پیش از اعزام به محل مشکل شما را بررسی کرده و سپس تیم امداد را با تجهیزات لازم و کامل به سویتان ارسال می‌کنند.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو