پنچرگیری در محل با بهترین تجهیزات و کیفیت را از ما بخواهید!

پنچرگیری در محل آقای امداد بهترین همراه شما در مواقع ضروری! شاید تا به حال برای شما نیز پیش آمده باشد که در حین رانندگی متوجه عدم تنظیم بودن خودرو شده و متوجه شوید که لاستیک خودرو پنچر شده است! این پنچری می تواند در اثر عوامل مختلفی از جمله ساییدگی و خوردگی لاستیک یا پارگی آن در اثر برخورد با اجسام تیز و بُرنده نیز رخ دهد.

با این حال امروز خیلی از ما به علت مشغله کاری و درگیری های روزانه، امکانات و لوازم لازم همچون آچار چرخ، اسپری پنچرگیری، لوازم پنچرگیری تیوبلس و … را برای رفع پنجره گیری در محل نداریم. همچنین با توجه به اینکه پیش بینی این مشکل از قبل ممکن نیست و ممکن است به طور ناگهانی رخ دهد، از این رو بهتر است تا در این زمان با پنجرگیری در محل آقای امداد تماس بگیرید و دیگر با مشکلاتی نظیر آلوده شدن و صرف زمان طولانی برای آن مواجه نشوید.

پنچرگیری در محل با بهترین تجهیزات و کیفیت را از ما بخواهید!

توجه داشته باشید که پنچر شدن خودرو می تواند در شرایطی خاص خطرساز بوده و جان سرنشینان خودرو را با خطر جدی مواجه سازد. از این رو بهتر است تا نشانه های پنچر شدن خودرو را پیش از وقوع آن بررسی کرده و توانایی آن را داشته باشید تا در این شرایط بهترین تصمیم را اعمال کنید‌.

دیگر نگرانی نداشته باشید و وقتی خودرویتان پنچر شد کاسه چه کنم؟ چه کنم؟ به دست نگیرید. زمان را ارزشمند دانسته و با ما تماس بگیرید! امدادگران آقای امداد با ارائه خدماتی با کیفیت و ارزنده در شرایط پنجر شدن خودرو به شما این اطمینان را میدهند که قدرت آن را دارند تا به طور عالی و شایسته خودروی شما را آماده کنند تا بتواند به کار کرد معمول خود بازگردد.

 

خدمات پنچرگیری در محل آقای امداد

شاید شما هم تجربه کرده باشید که خودرویتان در طول مسیر دچار اختلال یا نقص فنی شده و یا مشکلاتی از قبیل پنچری برای لاستیک های آن پیش بیاید. یکی از خدمات قابل توجه و ارزشمندی که ما در خصوص پنچرگیری انجام می دهیم، مروبط به خدمات پنچرگیری در محل است. ما میتوانستبم به طور ساده در چنین مواقعی خودروی شما را تنها به مکانیکی‌ها منتقل کنیم تا در آن‌جا اقدام به رفع پنچری کنند، اما این کار را برای شما در محل و با هزینه‌ای بسیار منصفانه‌تر انجام می‌دهیم.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

شاید بگویید که خودمان هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم؛ درست است که می‌شود، اما این کار نیاز کمی تخصص و مهارت دارد. به طور مثال گاهی ممکن است که لاستیک خودروی شما مدت زمان طولانی باز نشده و یا به دلیل زنگ زدگیِ بین رینگ و لاستیک، نتوانید لاستیک را از ماشین جدا کنید، و اطلاعات کافی هم در این زمینه نداشته باشید؛ در این شرایط می‌توانید روی تخصص امدادگران آقای امداد حساب کنید.

پنچرگیری در محل لاستیک های خودروی شما با استفاده از اسپری پنچرگیری، نخ‌های مخصوص، مایع پنچرگیری و یا تعویض با یک لاستیک جایگزین انجام می‌شود. مهم است بدانید که ادامه رانندگی و بی توجهی به لاستیک پنچر خودرو بسیار خطرناک است و باید خیلی سریع برای رفع آن اقدام شود.

با سپردن خدمات پنچرگیری خودروی خود به آقای امداد، دیگر لازم نیست تا تمام وقت خودتان را صرف پیدا کردن یک تعمیرگاه باکیفیت جهت پنچرگیری و یا یافتن بهترین لوازم مورد نیاز پنچرگیری مثل اسپری پنچرگیری، لوازم پنچرگیری دارای گارانتی، چسب پنچرگیری و… کنید.

از دیگر مزایای عالی که با استفاده از خدمات پنچرگیری در محل آقای امداد به آن دست می یابید، می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • تعویض زاپاس خودرو در محل
  • انجام خدمت در زمان دلخواه و در کوتاه ترین زمان ممکن
  • پاسخ‌گویی به ‌موقع به مشتریان و ارسال سریع امدادیارهای متخصص به محل
  • ارائه خدمات شبانه روزی به مشتریان
  • قیمت های مقرون به صرفه
  • تجهیزات با کیفیت به همراه ضمانت نامه
  • تنظیم باد لاستیک در محل
  • صرفه جویی در زمان و هزینه خدمات ارائه شده

 

نیروهای پنچرگیری آقای امداد

تخصص اصلی نیروهای آقای امداد، انجام خدمات و سرویس دهی برای خودروی پنچر شما با استفاده از باکیفیت ترین مواد است. افتخار ما آنست که ماهرترین افراد را گرد هم آورده‌ایم و از نظر ارائه‌دهی خدمات امدادی تک و خاص هستیم. امدادرسانان ما پیش از پنچرگیری لاستیک های تیوبلس، ویژگی های لاستیک خودرو، از جمله رنگ و ظاهر آن را بررسی می‌کنند و سپس با مناسب ترین روش به پنچرگیری آن می‌پردازند.

یکی از مزایایی که با پنچرگیری در محل آقای امداد آن را کسب می‌کنید، به بکارگیری لاستیک های نو از خوشنام‌ترین و عالی‌ترین برندها است که با گارانتی و ضمانت نامه معتبر در اختیار شما قرار می‌گیرد. نیروهای ما در زمان باز و بسته کردن پیچ های چرخ های خودرو، دقت کافی را اعمال کرده و در شرایطی که لازم باشد، سوراخ پیچ ها را تمیز و آلودگی ها و جرم های اضافه را پاک خواهند کرد.

تخصصی ترین خدمات امدادی را برای خودروهای سانگ یانگ خود از ما بخواهید! امداد خودرو سانگ یانگ آقای امداد

 

چرا لاستیک ماشین پنچر می‌شود؟

یکی از پرکاربردترین لوازم خودرو لاستیک است که حتی بدون ایجاد مشکل و برخورد با اجسام تیز به طور طبیعی نیز پس از مدتی آسیب دیده، دچار ساییدگی شده و نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا می کند. به طور کلی لاستیک ساییده شده و آسیب دیده عملکرد یک لاستیک نو را ندارد و بسیار ضعیف تر از آن می کند. همچنین میزان فرسایش و ساییدگی لاستیک با احتمال پنچر شدن آن در هنگام رانندگی نیز رابطه‌ای مستقیم دارد.

در کنار آسیب دیدگی خود لاستیک، شرایط جاده ها نیز بسیار تاثیرگذار است؛ به طور مثال آسیب دیدگی لاستیک خودروها در جاده های خاکی و سنگلاخی خیلی بیشتر از جاده های آسفالتی است. در کنار این مورد گرمای هوا را نیز می توان به عنوان یکی از عوامل مهم پنچری و ترکیدگی لاستیک خودرو نام برد. در حقیقت در زمانی که هوا گرم است هوا درون لاستیک منبسط شده و فشار باد آن افزایش پیدا می‌کند؛ در نتیجه احتمال ترکیدگی آن بیشتر می شود.

با این وجود، خودروهای امروزی مجهز به سیستم هشدار دهنده برای مانیتورینگ فشار داخل لاستیک هستند که مشاهده علائم به راننده نشان می‌دهد وضعیت لاستیک چگونه است.

از کجا بفهمیم که لاستیک در زمان رانندگی پنچر شده؟

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که میشود تشخیص داد که لاستیک پنچر شده آن است که رانندگی مثل همیشه نخواهد بود. بله درست است اگر در حال رانندگی در همان مسیر همیشگی خود هستید و خیلی ناگهانی متوجه شدید که یک چیزی با همیشه فرق می‌کند، بهتر است تا در کنار جاده توقف کرده و به بررسی بخش‌های مختلف خودرو از جمله لاستیک بپردازید و با تیم پنچرگیری ما تماس بگیرید. با این حال پنچری لاستیک در حین رانندگی یکسری علائم مخصوص دارد:

  • لرزیدن لاستیک خودرو:

یکی از اصلی ترین مشخصه‌هایی که باعث می‌شود تا راننده متوجه پنچری شود، لرزش ماشین و لاستیک است. زمانی که یکی از لاستیک‌ها پنچر می‌شود، تعادل خودرو بهم خورده و در سرعت‌های بالا دچار لرزش می‌شود.

  • انحراف به چپ و راست:

از مهمترین نشانه‌های کم باد شدن، پنچری و یا حتی ترکیدگی لاستیک ماشین، می‌توانیم به لغزش یا انحراف ناگهانی آن به چپ و راست اشاره کنیم. در رابطه با ترکیدگی ناگهانی لاستیک در زمان رانندگی، خودرو به شدت منحرف شده و در این زمان کنترل فرمان نیز با مشکل مواجه می‌شود. از این رو بهتر است تا همواره قبل از حرکت، به بررسی دقیق لاستیک بپردازید.

  • سفت شدن فرمان:

اگر در زمان رانندگی متوجه شدید که خیلی ناگهانی فرمان سفت و سخت می‌شود، احتمال پنچر شدن وجود دارد. پس سریعا باید در گوشه‌ای توقف کنید و به بررسی خودرو بپردازید. در واقع با کم شدن تدریجی باد لاستیک، این اتفاق رخ داده و چرخش فرمان مشکل می‌شود.

سفت شدن فرمان

شماره تماس آقای امداد: 02148287

چه زمانی پنچرگیری جواب نمی‌دهد؟

گاهی اوقات پنچرگیری در محل و تعمیر لاستیک با روش‌های معمول فایده‌ای ندارد و لاستیک باید تعویض شود. از دلایل آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

در صورتی که پنچری لاستیک از بغل اتفاق افتاده باشد و سوراخ در کناره لاستیک باشد امکان پنچرگیری وجود نداشته و باید لاستیک تعویض گردد.

همچنین لاستیک های صاف و ساییده شده در معرض پنچر شدن هستند و اغلب مواقع پنچرگیری در محل آن ها فایده ای ندارد و بهتر است که تعویض شوند.

یکی دیگر از از زمان هایی که پنچرگیری پاسخگو نیست، هنگامیست که لاستیک در اثر تصادف آسیب جدی دیده و دیگر قابل تعمیر در محل نباشد.

سوراخ شدن بیش از حد لاستیک توسط اجسام نوک تیزی همچون میخ و تقریبا به اندازه ۱۰ سانتی متر نیز دیگر قابل پنچرگیری نیست و باید تعویض گردد.

در صورت ایجاد بیش از یک سوراخ در لاستیک به طوری که فاصله سوراخ‌ها از هم کمتر از ۴۰ سانتی متر باشد، پنچرگیری در محل کمکی نمی‌کند و باید تعویض لاستیک انجام شود.

تجربه راحت و بدون دردسر را با پنچرگیری در محل آقای امداد داشته باشید! امدادگران ما بهترین روش را به شما معرفی می‌کنند.

در هرجایی از کشور از جمله خرم آباد که بودید و نیاز به خدمات پنچرگیری در محل داشتید، با امداد خودرو خرم آباد آقای امداد تماس بگیرید. به سرعت در کنارتان خواهیم بود!

نحوه ارائه خدمات پنچرگیری در محل توسط تیم آقای امداد

با تماس و ارائه درخواست به آقای امداد، اکیپ ها و تیم های پنچرگیری در محل در بخش‌های مختلف شهر شناسایی شده و نزدیک‌ترین‌ آن‌ها به سوی شما اعزام می‌شود. تمامی این تیم‌ها از افرادی حرفه ای و کاربلد تشکیل شده اند و می‌توانند در کوتاهترین زمان ممکن، خدمات مورد نیاز را بر روی خودروی شما پیاده کنند. پیش از انجام هرگونه پنچرگیری ابتدا ویژگی های لاستیک خودرو شما از جمله ظاهر و رنگ آن بررسی می شود و سپس رفع پنچری با دقت بالا و اصولی انجام می گیرد.

ادامه مطلب
بهترین گزینه های تعویض روغن هیبریدی

ما همواره بهترین و باکیفیت ترین لوازم پنچرگیری را در اختیار نیروهای خود قرار می دهیم. از این رو شما دیگر نیازی نیست تا نگران پنچرگیری خودرو خود در محل باشید و یا برای خرید محصول جدید اقدام کنید؛ چراکه با کیفیت ترین و مناسب ترین انواع چسب پنچرگیری، نخ پنچرگیری، اسپری پنچرگیری و … در اختیار نیروهای ما بوده و در اختیار شما قرار می گیرند.

هزینه پنچرگیری در محل

قیمت و هزینه پنچرگیری در محل یا پنچرگیری سیار به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به نوع لاستیک خودرو، تعداد لاستیک‌های پنچر شده، میزان پنجری و روش پنچرگیری اشاره کرد. جالب است بدانید که حتی هزینه پنچرگیری به نوع خودروی شما هم چه سواری و چه شخصی و چه خودروهای سنگینی همچون کامیون نیز بستگی دارد و بر روی هزینه تمام شده آن تاثیر می گذارد. در این بین نوع خدمات پنچرگیری همچون تعویض لاستیک و تنظیم باد و فشار لاستیک نیز در هزینه نهایی تاثیر گذار بوده و آن را متفاوت خواهد کرد. با این حال شما می‌توانید هزینه پنچرگیری در محل و انواع خدمات مختص به لاستیک خودرو را در بخش نرخ و تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۱ در وب سایت ما مشاهده نمایید.

انواع روش‌های پنچرگیری؛ مزایا و معایب

از متداول ترین روش های پنچرگیری در محل لاستیک های تیوبلس خودرو می توان به استفاده از اسپری پنچرگیری، نخ پنچرگیری، مایع پنچرگیری و در نهایت تعویض لاستیک خودرو اشاره کرد که هر یک مزایا و معایب مختص خود را دارند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

  • اسپری پنچرگیری

این نوع پنچرگیری در محل یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین ها است به طوری که حتی بدون تجربه و آموزش هم می‌توان به راحتی آن را انجام داد. همچنین بسیار سریع است و زمان کمی را نیز از شما می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های خیلی خوب است مدل پنچرگیری آن است که دیگر نیازی به جک زدن زیر خودرو وجود ندارد و می‌توان از آن به طور راحت با کمترین هزینه و زمان مشکل را رفع کرد. همچنین این اسپری به راحتی قابل حمل است و میتوانید آن را در خودروی خود نگه داشته و در زمان مسافرت از آن برای انواع لاستیک‌های مختلف استفاده کنید.

با وجود تمامی این مزایا اما این اسپری دارای تاریخ انقضا است که باید در هنگام خرید و استفاده حتماً به آن توجه کنید. در واقع این احتمال وجود دارد تا زمان رسیدن تاریخ انقضای آن شما تنها یک یا دو بار به آن نیاز پیدا کنید. در کنار این موارد نمیتوان از آن برای لاستیک‌های دوچرخه و یا موتور استفاده کرد. در زمان استفاده با دقت فراوان و از عینک محافظ استفاده شود و هنگامی که محصول به ولف تایر متصل است، تکان داده نشود، چراکه امکان پاشش مواد بر روی چشم، لباس و خودرو وجود. دارد و خطرناک است.

این روش همچنین دوام بالایی نیز ندارد و باید حداکثر بعد از روز (۱۰۰ کیلومتر) به آپارتی مراجعه کرده و اقدام به تعویض لاستیک نمایید. یک نکته دیگر آن که در هوای سرد امکان استفاده از آن کمی سخت می‌شود و باید قبل از مصرف با لوازم گوناگونی چون گرمای بخاری ماشین گرم شود.

اسپری پنچرگیری

  • پنچرگیری با الیاف نخی

این روش یکی از متداول‌ترین روش‌های پنچرگیری در محل به شمار می‌رود! برای این کار شما باید یک کیت شامل دو ابزار نوک تیز و چند رشته الیاف قطور نخی آغشته به چسب مخصوص است. برای پنچرگیری با این روش در ابتدای کار قطعه‌ای که موجب پنچری شده را بیرون می‌کشید و پیش از خروج کامل باد از تایر و یا باد کردن مجدد، یکی از دو ابزار نوک تیز را برای پاکسازی و گشاد کردن محل پنچر شدگی به داخل سوراخ فرو می‌کنید. در این مرحله با کمی حرکت رفت و برگشتی دیواره محل سوراخ شده از هر نوع آلودگی پاک خواهد شد.

حالا کافیست تا بلافاصله در زمانی که باد هنوز با فشار از سوراخ به بیرون می‌رود، با توجه به ابعاد سوراخ، یک تا دو الیاف نخی قطور آغشته به چسب را درست از وسط در شکاف نوک تیز جایگذاری و سپس آن‌ها را با فشار زیاد به اندازه‌ای که تقریبا ۲ تا ۳ سانتی متری از دو سر الیاف از تایر بیرون بماند، به داخل تایر فرو کنید. این اندازه به نوع و ضخامت تایر بستگی دارد. سپس با بیرون کشیدن ابزار نوک‌تیز، الیاف آغشته به چسب درون لاستیک مانده و آن شکاف را پر می‌کند.

این نوع پنچرگیری در محل برای لاستیک‌های تیوبلس پاسخگو است و برای انواع تیوب دار قابل انجام نیست. در واقع پس از پنچرشدن تایر تیوبلس می­‌توان با استفاده از ابزار نخ پنچرگیری به راحتی پنچری را رفع و تایر را ترمیم کرد. البته بهتر است تا پس از انجام فرآیند، به فشار تایر نیز افزوده شود تا هر دو سمت خودرو یکسان باشند. دقت کنید که فقط این روش تنها یک راه حل موقتی است. راه حل اساسی آن است که به یک خدمات آپاراتی لاستیک مراجعه کنید تا تایر را از خودرو جدا و آن را کامل از داخل تعمیر کند.

این روش برای طولانی مدت خطرناک است و بهتر است تا حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از پنچرگیری به آپاراتی مراجعه شود. همچنین باید با پمپ باد لاستیک قابل حمل یا فشارسنج باد در محل اقدام به تنظیم فشار نمایید.

  • پنچرگیری با مایع پنچرگیری

این راه‌کار را بیشتر می‌توان به عنوان راهکاری برای جلوگیری از پنچری عنوان کرد. در این روش مایع پنچرگیری درون لاستیک ریخته شده و دورتادور آن به چرخش درمی‌آید و زمان زیادی را نیاز دارد تا کاملا خشک شود. این تکنیک بسیار کاربردی است و می‌تواند حتی باعث شود تا یکسال آسیبی به لاستیک‌های شما وارد نشود.

با این حال این روش مناسب لاستیک‌های تیوبلس، انواع دوچرخه‌ها، موتور‌سیکلت‌ها و ماشین‌های سواری و شاسی است و برای لاستیک‌های تیوب‌دار یا تایر معمولی قابل استفاده نیست. حداکثر مدت اثرگذاری این مایع ۱۸ ماه است و پس از آن خاصیت خود را از دست می‌دهد.

  • درنهایت تعویض لاستیک

تمامی این موارد همان‌طور که گفته شدند، موقتی بوده و نهایتاً پس از ۳ روز یا ۱۶۰ کیلومتر حرکت، اثر خود را از دست می‌دهند. از این رو بهترین راه آنست که اقدام به تعویض لاستیک در همان ابتدا نمایید. این کار نیاز به تجهیزات مختلفی از جمله جک و لاستیک زاپاس دارد و ممکن است که در دسترس شما نباشد. پس کافیست در زمان مواجهه با این مشکل با ما تماس بگیرید تا در زمانی کوتاه و بدون دردسر بتوانید به طور ایمن به جاده بازگردید.

تعویض لاستیک

 

آیا نیتروژن برای تنظیم باد لاستیک‌ها مناسب است؟

شاید این روزها شنیده باشید که برخی از رانندگان از نیتروژن برای تنظیم باد لاستیک‌های خود استفاده می‌کنند. اما همان‌قدر که بسیاری از مزایای این گاز صحبت می‌کنند، برخی نیز باور دارند که این کار خطرناک بوده و می‌تواند منجر به ترکیدگی لاستیک بیانجامد. خب چه کنیم؟ از نیتروژن استفاده کنیم یا نه؟!

توجه داشته باشید که تنها ضعف و مشکل کار نیتروژن آنست که هزینه استفاده از این گاز نسبت به بادهای معمولی بیشتر است و دسترسی به آن نیز کمتر از بادهای معمولی است. در واقع شما می‌توانید با مراجعه به هر تعمیرگاهی، لاستیک های خودروتان را از بادهای معمولی پر کنید، اما این موضوع در رابطه با باد نیتروژن متفاوت می‌باشد. البته این روزها میزان دسترسی به گاز نیتروژن از گذشته بیشتر است اما بازهم چندان رایج نیست.

اکسیژن در بادهای معمولی یک عامل کمکی در زمان احتراق است و باعث میشود تا خودرو خیلی سریع‌تر از قبل آتش بگیرد، در حالی که نیتروژن این طور نیست و در آتش سوزی و احتراق عامل کمکی نمی‌باشد. علاوه بر این موارد، استفاده از باد نیتروژن باعث می‌شود تا رطوبت هوا درون لاستیک به خوبی حفظ شود و عمر لاستیک افزایش یابد و به این زودی ها نیاز به پنچرگیری در محل نیاز پیدا نکنید.

همچنین ذرات نیتروژن از ذرات اکسیژن درشت تر هستند و در زمان نشت و یا پنچری، خیلی سخت‌تر از منافذ میکروسکوپی تایر بیرون می‌آیند. این ثبات فشار باعث می‌شود تا در زمان پنچری و رفع آن چندان باد زیادی از لاستیک خارج نشود و فشار آن دیرتر کاهش یابد.

در کنار این موارد باد نیتروژن به علت بزرگتر بودن اندازه مولکولی، در حدود ۴ درصد سبک تر از باد معمولی است و دمای آن به سرعت کاهش می‌یابد؛ همین باعث می‌شود تا خطر ترکیدگی آن کاهش و در فصول گرم چندان گرم نشود. نیتروژن باعث می‌شود تا صاحبان خودروها همچنین در هزینه‌‌های مربوط به سوخت و نگهداری تایرها صرفه جویی کنند و همچنین خطر زنگ زدگی در رینگ‌ها را کاهش و طول عمر آن‌ها را افزایش دهند و نیاز چندانی به پنچرگیری در محل پیدا نکنند.

اگر نیاز به خدمات تخصصی پنچرگیری در محل در یزد نیاز دارید، می‌توانید روی مهارت و دانش امدادگران آقای امداد حساب کنید!

شماره تماس آقای امداد: 02148287

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو