مجهزترین امداد خودرو شهرکرد؛ آقای امداد با شرایطی استثنایی

با آقای امداد سریع‌تر از همیشه در جاده‌ها، خدمات تعویض و شارژ باتری، تعویض لاستیک، قفل اضطراری خودرو، بکسل خودرو، تحویل سوخت، پنچرگیری لاستیک، تعمیر جلوبندی، یدک‌کشی و… را دریافت کنید. خدمات کمک‌های کنار جاده ای امداد خودرو شهرکرد آقای امداد، به طور دقیق و تحصصی برای کمک به رانندگان در انجام تعمیرات و تنظیمات مکانیکی جزئی خودروهای خراب در مواقع اضطراری مهیا شده است.

شما می‌توانید این خدمات را تنها با یک تماس کوتاه در اختیار داشته باشید. دلایل متعددی وجود دارند که می‌توانند باعث شوند تا شما نیاز فوری به کمک کنار جاده‌ای داشته باشید. خواه لاستیک پنچر شده باشد یا باتری از کار افتاده باشد، در هر صورت زمانی که به هر دلیلی نتوانستید با وسیله نقلیه خود رانندگی کنید، تیم‌های آماده آقای امداد برای کمک به شما حاضر خواهند شد.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

مجهزترین امداد خودرو شهرکرد؛ آقای امداد با شرایطی استثنایی

خدمات امداد خودرو شهرکرد آقای امداد

یکی از مهمترین دغدغه های رانندگان در زمان برخورد با مشکل در کنار جاده، زمان رفع این مشکل است. به طوری که خودرو یکی از اصلی ترین وسایل حمل و نقل به شمار می آید و در صورت به مشکل خوردن می تواند زمان زیادی را از رانندگان تلف نماید. تیم امداد خودرو شهرکرد آقای امداد با برخورداری از تجهیزات کامل و جامع‌ترین خدمات امدادی در محل آماده است تا تعمیر و تعویض انواع قطعات را برای خودروی شما به صورت ضمانت شده و با دقت و تخصص بالا انجام دهد. از انواع خدماتی که ما در اختیار شما قرار می دهیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بنزین سیار امداد خودرو شهرکرد

شاید به یاد آورید که چند وقت پیش به طور عجیبی پمپ های بنزین از کار افتادند. در این زمان بسیاری از ارگان ها و شرکت ها و حتی سواری های شخصی از کار خود باز مانده و زمان زیادی را به اتلاف گذراندند. در چنین زمان هایی شما می توانید سوخت مورد نیاز خودروی خود را در محل با همان کیفیت جایگاه های سوخت به راحتی و بدون دردسر و البته بدون ایستادن در صف های طولانی پمپ بنزین در دسترس داشته باشید. با امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید تا سوخت استاندارد مورد نیاز خودروهای شما را در هر ساعت و هر کجا که بودید به دستتان برسانیم.

  • پنچرگیری لاستیک شهرکرد

حتماً که نباید از روی میخ یا شیشه های برنده رد شویم تا لاستیک خودرویمان پنچر شود، در بسیاری از اوقات علت اصلی پنچری لاستیک ها ساییدگی آن‌ها در طی زمان و استفاده طولانی از خودرو است. ما در تیم های سیار امدادی در کمترین زمان ممکن در کنار شما حاضر می شویم و پنچری لاستیک های شما را به طور دقیق و اصولی رفع می کنیم. علاوه بر این تنظیم فشار و باد لاستیک نیز به طور رایگان برای تان انجام می‌گیرد.

  • امداد باتری سیار شهرکرد

شاید اگر میشد باتری خودرو را نیز به مانند باتری کنترل تلویزیون کوبید یا روی فرش کشید، می‌توانستیم بسیار بیشتر از آن استفاده کنیم، اما این کار ممکن نیست و طول عمر مفید باتری ماشین به عوامل دیگری از جمله نحوه‌ی رانندگی و میزان استفاده از سیستم های صوتی و تصویری بستگی دارد. با این حال به طور متوسط باتری ها پس از ۲ تا ۳ سال استفاده، عملکرد اولیه خود را از دست می‌دهند و کم‌کم از کار می‌افتند. در این زمان با نشانه‌های هشدار دهنده به راننده اطلاع می دهند که زمان تعویض فرا رسیده است.

با این وجود ممکن است که به علت مشغله کاری و یا حواس پرتی متوجه این مشکلات نشویم و باتری به ناگهانی و یک باره از کار بیافتد. در این زمان امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری از خدماتی هستند که ممکن است لازم داشته باشید. شما می‌توانید این خدمات را به صورت ضمانت شده و با کیفیت بالا از ما تحویل بگیرید. همچنین میتوانید قیمت انواع باتری های ایرانی اصل و اورجینال را در فروشگاه اینترنتی آقای امداد مشاهده کرده و سفارش دهید.

  • تعویض روغن شهرکرد

تعویض روغن و کلاً مایعات خودرو از جمله خدماتی هستند که شاید به این زودی‌ها نیاز نباشند و هر چند سال یکبار لازم به انجام باشد. از این رو باید یک روغن با کیفیت که از مارک و برند معتبری باشد، انتخاب شود. دیگر نیازی نیست نگران این چنین مواردی باشید؛ چرا که ما در امداد خودرو آقای امداد بررسی و تعویض روغن های خودروی شما را در کمترین زمان ممکن با کیفیت عالی و برتر از بهترین مارک ها و برند ها و روغن ها، متناسب با نوع خودرو شما انجام می دهیم. این خدمت به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

  • یدک‌کش امداد خودرو شهرکرد

حمل انواع خودروهای مسابقه‌ای، لوکس، تصادفی و… را به هر جایی که می‌خواهید، به ما بسپارید. تیم یدک‌کش امداد خودرو آقای امداد با تجهیزات کامل، خدمات حمل را به طور استاندارد و بدون هیچ گونه آسیبی برای شما انجام میدهید. همچنین دستمزد حمل در محل محاسبه می‌شود و شما می‌توانید آن را در محا هم به صورت نقد و هم به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

انواع خودروبر تکی و چندظرفیته در مجموعه ما موجود هستند که یکی از ایمن‌ترین راه‌ها برای جابه‌جایی خودروها به شمار می‌روند و انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری را برای شما رانندگان محترم به صورت تک ‌و یکجا جابه‌جا می‌کنند. همچنین دکل یدک کش نیز یکی دیگر از تجهیزاتی است که خیلی سریع و بادقت می‌تواند حمل خودرو را به انجام رساند. به طوری که با استفاده از دکل، خودرویی که آسیب دیده در یه جایگاه قرار می‌گیرد و از یک سمت به سمت دیگر، توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شود. در آخر نیز پس از اتمام کار به صورت چرخگیر منتقل می‌گردد. این کار از وارد شدن آسیب به خودرو و رکاب‌ها تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

  • پنچرگیری در محل شهرکرد

یکی دیگر از خدماتی که ما در امداد خودرو شهرکرد آقای امداد در اختیار شما قرار می‌دهیم، تعویض لاستیک و پنچرگیری آن در محل است که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. اگر در مسیر به ناگهانی متوجه شدید که لاستیک خودرویتان آسیب دیده، تعادل خودرو به مشکل خودرو و با لرزش حرکت میکند، به سرعت و البته با احتیاط در نزدیک‌ترین محل متوقف شوید و با ما تماس بگیرید تا از خدمات پنچرگیری آقای امداد در زمانی کوتاه برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

  • جلوبندی سازی سیار شهرکرد

یکی از اصلی ترین خصوصیات امداد خودرو شهرکرد آقای امداد خدمات جامع و کامل آن است که یکی از آن‌ها جلوبندی سازی در محل به شمار می‌رود. ما در شرکت آقای امداد از صفر تا صد خودرو شما را در سریع ترین زمان، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهیم. با استفاده از مکانیک سیار در محل شهرکرد دیگر نیازی به یدک کش ندارید و در همان جا می‌توانید در زمانی کوتاه با خودروی خودتان رانندگی کنید. به مکانیک سیار شهرکرد آقای امداد اعتماد کنید و خودروی خودتان را به ما بسپارید تا بتونید جلوبندی خودرو را به مانند روز اول در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

جلوبندی سازی سیار شهرکرد

انواع خدمات امداد باتری شهرکرد آقای امداد

همان طور که می‌دانید، تامین‌کننده برق خودرو است و انرژی مورد نیاز سیستم برق خودرو را در اختیار آن قرار می‌دهد. از این رو انتخاب یک باتری خوب که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی باشد، سبب آرامش خاطر مالک خودرو شده و می‌تواند عمر مفید خودرو را افزایش دهد. ظرفیت و نوع باطری خودرو همواره با توجه به جریان و آمپر و همچنین میزان مصرف برق تعیین می‌گردد؛ از این رو در زمان تعویض باید این نکته را در نظر داشت.

به طور کلی به خدماتی که با باتری خودرو مرتبط بوده و شامل گزینه های زیر هستند، امداد باتری گفته می‌شود. آقای امداد نماینده رسمی فروش باتری های سپاهان باتری، صبا باتری، نیرو گستران خراسان و برنا باتری است و در کنار فروش انواع باتری های اتمیک و اسیدی و باتری های قابل سرویس، مشاوره رایگان را نیز در رابطه با تعویض و یا شارژ باتری خودرو به شما ارائه می‌کند.

ادامه مطلب
امداد خودروی فرمانیه شبانه روزی با قیمت اتحادیه یدک کش و مکانیک سیار

تضمین کیفیت در کنار استفاده از کادری متخصص در زمینه برق انواع خودرو داخلی و خارجی، و استفاده از قطعه های اصلی با قیمت مناسب نسبت به بازار از جمله خدمات امداد باتری شهرکرد آقای امداد است. خدمات امداد باتری به صورت سیار و در محل صورت گرفته و اصلی‌ترین خدمات آن عبارت‌اند از:

  • تعویض باتری در محل

گاهی اوقات امکان دارد که باتری خودرو شما عمر مفید خود را طی کرده و نیاز به تعویض داشته باشد، در این زمان برای خرید یک باتری جدید نخستین ایده‌ای که به ذهن شما می‌رسد مراجعه به یک فروشگاه باتری است اما توجه داشته باشید که مراجعه به فروشگاه باتری خودرو همچون مراجعه به یک سوپرمارکت است و شما تنها در آن باتری را گرفته و مبلغ آن را پرداخت خواهید کرد. این فروشگاه هیچ گونه خدمات دیگری در رابطه با باتری خودرو انجام نخواهد داد. همچنین زمان و هزینه زیادی را نیز از شما تلف خواهد کرد. از این رو بهترین کار آن است که با امداد باتری شهرکرد آقای امداد تماس بگیرید و در کمترین زمان باتری مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

تعویض باتری در محل

  • عیب‌یابی باتری خودرو

تکنسین ماهر و کارآزموده آقای امداد پس از مشاوره رایگان با راننده یک شمای کلی از مشکل باتری خودرو به دست آورده و برای اطمینان از آن و رفع خرابی باتری خودرو در محل می‌پردازد. امداد رسان آقای امداد به سرعت در محل موقعیت شما حاضر شده و ابتدا به عیب یابی باتری و سپس رفع مشکل آن می‌پردازند. در کنار آن پشتیبانی آنلاین پس از فروش و نصب باتری نیز کامل رایگان خواهد بود‌.

  • باتری به باتری سیار

یکی از مشکلاتی که می‌تواند برای باتری رخ دهد، به اصطلاح خوابیدن باتری نام دارد. در این زمان می‌توان با استفاده از راهکارهایی مختلف باتری به باتری را انجام داد. اما تصور کنید که در یک جاده یا بزرگراه هستید احتمال آنکه خودرویی در مسیر نگه داشته و برای کمک به شما عمل باتری به باتری را انجام دهد، بسیار کم است؛ چرا که نیاز به کابل مخصوصی دارد. در این زمان کافیست تا با یک تماس کوتاه امدادرسانان آقای امداد را خبر کنید تا تیم‌های امدادی ما به سرعت در محل مورد نظر شما حاضر شده و خدمت باتری به باتری را در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت کاملا ایمن در اختیار شما قرار دهند.

در کنار این خدمات تخصصی مرتبط با باتری، امداد باتری شهرکرد آقای امداد خدمات دیگری را نیز در زمینه بررسی و تعمیر سیستم برق خودرو انجام می‌دهد. از این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شارژ انواع باتری خودرو
  • تعمیرات دینام و برف پاک کن
  • تعمیرات سیم کشی
  • فروش انواع باتری
  • تعمیرات تخصصی استارت
  • سرویس و شارژ کولر انواع خودرو
  • سرویس بخاری انواع خودرو
  • فروش و نصب و تعمیر چراغ انواع خودروها
  • اعلام تکنسین فنی به محل سکونت مشتری
  • باز و بست داشبورد انواع خودرو داخلی و خارجی
  • تست و آزمایش سلامت استارت و دینام بصورت دوره ای
  • استعلام مدت زمان باقی مانده گارانتی و تعویض باتری در صورت خرابی

چرا امداد خودرو شهرکرد آقای امداد؟

در زمان به مشکل خوردن و خرابی خودرویتان انتخاب های زیادی خواهید داشت از جمله بردن خودروها به تعمیرگاه ها و یا تماس با امداد خودرو های گوناگون با این حال چه عواملی باعث می شوند تا ما آقای امداد را به عنوان امداد خودروی اصلی خود انتخاب کرده و از خدمات در محل آن استفاده کنیم؟ مزایایی که با استفاده از خدمات آقای امداد به آن‌ها دست پیدا خواهید کرد:

ما به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در سطح شهر مستقر هستیم و به صورت تیم های مختلف سیار در سطح شهر برای خدمت به شما آمادگی کامل داریم. در صورت بروز هر نوع مشکل، امدادگران ما با استفاده از سیستم موقعیت سنج شناسایی شده و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و به سرعت انواع مشکلات فنی خودروهای شما را برطرف نمایند.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

همچنین تمامی تعرفه‌ها و هزینه‌های خدمات امداد خودرو شهرکرد آقای امداد بر اساس نرخ اتحادیه امداد خودرو ها تعیین شده است و به صورت دقیق کامل و بخش بندی شده در وبسایت ما در بخش تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۱ قابل مشاهده می‌باشد. شما می‌توانید پیش از درخواست و ثبت هر نوع سفارش ابتدا میزان هزینه آن را در این بخش مشاهده و سپس درخواست دهید.

با استفاده از خدمات آقای امداد دیگر لازم نیست تا نگران باطل شدن گارانتی خودرو خود باشید. پس خودروهای خود را به دست امداد خودرو های غیر مجاز و نامعتبر نسپارید و انواع قطعات یدکی لوازم مصرفی خودرو خود را با استاندارد کارخانه سازنده به همراه گارانتی و ضمانت اصالت از آقای امداد تهیه کنید.

ما در تیم امداد خودرو شهرکرد آقای امداد می‌توانیم مشکلات مربوط به خودرو را به سرعت و درکمترین زمان ممکن در محل تشخیص داده و پس از اعمال تعمیرات لازم، موفق به بازیابی خودرو و رفع مشکل وارد شده به سرعت شویم. با انتخاب ما دیکر هزینه ها و دردسرهایی چون جابجایی و هدررفت زمان را نداشته و از خدمات ارائه شده نیز اطمینان خاطر خواهید داشت.

امداد خودرو آقای امداد نظارت و پشتیبانی کاملی را بر روی امدادگر ها و متخصصان خود اعمال کرده و تمامی فعالیت‌های آن‌ها را تحت نظر داریم. همچنین تمامی خدمات آن‌ها را نیز گارانتی کرده‌ایم. به طوری که تمام افراد حاضر در تیم مکانیک سیار آقای امداد مورد ارزیابی و بررسی کاملی از نظر تخصص و سوء پیشینه قرار گرفته‌اند و ماهر ترین و بهترین آن‌ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت. متخصصان و امدادگران حرفه‌ای و مجرب آقای امداد در شهرکرد توانایی آن را دارند تا در کسری از زمان، بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهند. درخواست خود را از طریق اپلیکیشن آقای امداد و یا شماره تماس ما ثبت کنید.

برترین خدمات امدادی برای خودروهای سیتروئن خود را به طور تخصصی و جامع از امداد خودرو سیتروئن آقای امداد دریافت کنید.

در دیگر شهرهای استان چهارمحال بختیاری نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو بروجن

علاوه بر شهرکرد در دیگر شهرهای چهارمحال بختیاری نیز همچون بروجن در کنار شما حاضر می‌شویم. بدون معطلی و با بیشترین کیفیت خدمات امداد در محل را متناسب با خودروی خود در اختیار داشته باشید. آقای امداد با سابقه درخشان و طولانی در ارائه خدمات امدادی آمادگی آن را دارد تا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت خدمات مورد نیازتان را در اختیارتان بگذارد و نیازهای شما را به طور کامل برطرف نماید.

 

مکانیک سیار فارسان

با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در فارسان نیز می‌توانید مطمئن باشید که خدماتی جامع، کامل، معتبر مطمئن و استاندارد را دریافت خواهید کرد، تمامی انتطاراتتان از آن برآورده خواهد شد و از این پس آقای امداد را به عنوان نخستین گزینه‌ی خود در مواقع ضروری انتخاب خواهید کرد. تمامی خدمات امدادی، مکانیک سیار و یدک کشی را برای خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایران خودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا و… از آقای امداد دریافت کنید. ما هیچ محدودیتی چه از نظر تجهیزات و چه از نظر تجربه امدادرسانان نداریم و در زمانی کوتاه در کنارتان حاضر می‌شویم.

 

آقای امداد در لردگان

اگر علاقه دارید که از مزایایی چون پشتیبانی خدمات مشتریان، گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو، یک تعمیرکار و اکیپ خودرو باتجربه، صرفه جویی در زمان، حمل خودرو تا تعمیرگاه، شفافیت در هزینه‌ها و نجام خدمت در زمان دلخواه خود بهره مند شوید، با ما در امداد خودرو لردگان آقای امداد تماس بگیرید.

همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو آقای امداد دارای ضمانت هستند، گارانتی دارند و شما می‌توانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. همچنین یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و همه‌ی این خدمات را تضمین می‌کند تا در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودتان را دریافت کنید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو