برترین مجموعه امداد خودرو سنندج؛ با آقای امداد در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید!

آیا به دنبال یک امداد خودرو مطمئن و معتبر و کاربلد می‌گردید که به سرعت یک سوت زدن در کنارتان حاضر شود؟ خدمات جامع و کاملی از جمله تعویض روغن، تعویض لاستیک، پنچرگیری، باتری به باتری، یدک‌کشی، سرپیس دوره‌ای و… را در محل در اختیارتان بگذارد؟ ضمانت خدمات داشته باشد و در کل احتیاجات اساسی شما را از یک امدادخودرو به خوبی برطرف کند؟! با ما در امداد خودرو سنندج آقای امداد تماس بگیرید.

امداد خودرو سنندج آقای امداد

تصادف کردید؟ باتری تمام کردید؟ جرثقیل یا خودروبر لازم دارید؟ با ما تماس بگیرید. جامع‌ترین خدمات امدادی را با آقای امداد تجربه کنید و دیگر نگرانی از بابت به مشکل خوردن دوباره آن نداشته باشید.

 

چرا امداد خودرو و یدک‌کش سنندج آقای امداد؟

تاکنون چند بار از خدمات امداد خود را در سطح شهر خود و جاده‌ها استفاده کرده اید؟ آیا از این خدمات راضی بودید؟ قیمت، ضمانت و گارانتی این خدمات به چه نحوی بود؟ امروزه تعداد بسیار کمی از امداد خودروهای سیار دارای مجوز معتبر هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهند تا خدمات امدادی را در اختیار شهروندان قرار دهند. آقای امداد نیز به عنوان یکی از این امداد خودرو های مجاز و شناخته شده خدمات امدادی را مطابق با استانداردهای لازمه در اختیارتان قرار می‌دهیم.

از این رو شما می توانید با استفاده از خدمات امداد خودرو سنندج آقای امداد مطمئن باشید که خدماتی جامع، کامل، معتبر مطمئن و استاندارد را دریافت خواهید کرد و از این پس آقای امداد را به عنوان نخستین گزینه‌ی خود در مواقع ضروری انتخاب خواهید کرد.

چرا امداد خودرو سنندج آقای امداد

ما در مجموعه آقای امداد تمامی خدمات امدادی، مکانیک سیار و یدک کشی را برای تمامی خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایران خودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا و… ارائه می دهیم و هیچ محدودیتی چه از نظر تجهیزات و چه از نظر تجربه امدادرسان نداریم. به طوری که شما با استفاده از خدمات امداد خودروی آقای امداد از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • صرفه جویی در زمان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما

نیروهای امداد رسان فعال در آقای امداد

ما در مجموعه امداد خودرو سنندج آقای امداد به عنوان یکی از مجموعه امداد خودرو های معتبر و دارای مجوز های لازم از اتحادیه در انتخاب و بکارگیری نیروهای امدادرسان و تجهیزات مرتبط با آن ها، به نحو سختگیرانه‌ای عمل می‌کنیم. برای استخدام تمامی نیروی انسانی علاوه بر دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها به سبب کسب رضایت صددرصدی شما عزیزان دریافت می‌کنیم.

همچنین پیش از آنکه این نیروها بتوانند خدمات لازم را به شما ارائه دهند، به صورت کامل تایید صلاحیت می شوند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را ارائه دهند. علاوه بر این یک سیستم پیگیری و نظرسنجی کامل را نیز برای هر یک از واحدها، تیم ها و تکنسین های خود به کار گرفته‌ایم که به رانندگان این اجازه را می دهد تا بتوانند کیفیت کار و خدمات انجام شده توسط امدادرسان را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند. به امید آنکه بتوانیم خدمات با کیفیت تر و اثربخش تر را در اختیارتان قرار دهیم.

یدک‌کشی و انتقال ایمن خودروها با یدک‌‌کش سنندج آقای امداد

انتقال انواع خودروهای مسابقه‌ای، لوکس، تصادفی و… را به هر جایی از سنندج که می‌خواهید، به تیم امداد خودرو آقای امداد بسپارید! تیم یدک‌کش امداد خودرو آقای امداد با تجهیزات کامل، خدمات حمل را به طور استاندارد و بدون هیچ گونه آسیبی برای شما انجام می‌دهد. در کنار آن دستمزد انتقال نیز در محل محاسبه می‌شود و شما می‌توانید آن را در محل هم به صورت نقد و هم به صورت آنلاین پرداخت کنید.

انواع خودروبر تکی و چندظرفیته در مجموعه ما موجود هستند که یکی از ایمن‌ترین راه‌ها برای جابه‌جایی خودروها به شمار می‌روند و انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری را برای شما رانندگان محترم به صورت تک ‌و یکجا جابه‌جا می‌کنند. همچنین دکل یدک کش نیز یکی دیگر از تجهیزاتی است که توانایی‌ آن را دارد تا خیلی سریع و بادقت حمل خودروها را برایتان به انجام رساند. به طوری که با استفاده از دکل، خودرویی که آسیب دیده در یه جایگاه قرار می‌گیرد و از یک سمت به سمت دیگر، توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شود. در آخر نیز پس از اتمام کار به صورت چرخگیر منتقل می‌گردد. این کار از وارد شدن آسیب به خودرو و رکاب‌ها تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند. برای برخورداری از خدمات یدک‌کشی آقای امداد، می‌توانید از دکل نیز استفاده کنید.

 

چه زمانی با آقای امداد تماس بگیریم؟

در یک کلام هرگاه که خودرویتان به مشکل خورد و نیاز به خدمات امدادی در محل داشتید، با یک تماس شما به سرعت در کنارتان حاضر می‌شویم و مشکلات خودروی تان را رفع می کنیم. اما اغلب اوقات خودروها در یک بخش مشترک به مشکل خورده و نیاز به تعمیر و بررسی پیدا می کنند. در ادامه این موارد را با هم بررسی می کنیم:

  • لرزیدن گیربکس اتوماتیک

جالب است بدانید که یکی از رایج ترین و متداول ترین مشکلات خودروهای اتوماتیک لرزش گیربکس است. گیربکس های اتومات در حقیقت یک سیستم هیدرولیکی هستند که از بخش های متنوعی چون واشر، آب بندی و خطوطی تشکیل شده اند و وجود هر نوع آسیبی در هر یک از این بخش ها می تواند موجب خرابی و آسیب کامل گیربکس شده و لرزیدن آن را در پی داشته باشد.

دقت کنید که اگر شما می توانید گیربکس اتومات خود را در شرایط مناسب نگهداری کنید، این قطعه می‌تواند حتی بیش از ۲۰۰ هزار مایل و نیز بدون مشکل و با عملکردی فوق العاده مناسب نیز برای شما کار کند. با این حال بهتر است تا بصورت دوره‌ای گیربکس اتومات خود را بررسی و بازرسی کنید تا در صورت لزوم تعویض و تعمیر گردد. شما می توانید برای هر دوی این موارد یعنی رفع لرزش و تعمیر گیربکس اتومات و هم بررسی دوره‌ای آن با ما در تیم آقای امداد تماس بگیرید‌.

  • خرابی و به مشکل خوردن دینام

دینام از آن بخش های اصلی در خودرو است که تاثیر زیادی در نحوه عملکرد آن دارد و قطعی است که بعد از روشن شدن خودرو می تواند تمام سیستم های الکتریکی را روشن نگه داشته و به این ترتیب شارژ باتری را تأمین نماید. از این رو در صورتی که دینام آسیب ببیند، باعث می شود تا دیگر اجزای سیستم هم به مشکل بخورند.

از این رو بهتر است تا به صورت دوره ای این قطعه را مورد بررسی و سرویس دهید. با این حال در صورت مشاهده کردن علائم مختلفی همچون کم نور شدن چراغ ها، عدم استارت خوردن خودرو، روشن نشدن باتری، خالی شدن سریع باتری و … با مکانیک سیار آقای املاک تماس بگیرید تا دینام خودرو شما را به سرعت بررسی و در صورت لزوم آن را تعمیر یا تعویض نمایند.

انواع خدمات تعویض دینام و استارت را در محل مورد نظر خود از آقای امداد بخواهید.

  • شکستن و آسیب دیدن موتور استارتر

استارتر وظیفه چرخاندن موتور خودرو را برعهده دارد و در واقع جرقه حرکت خودرو را این قطعه می زند. موتور استارت یکی از قطعات مهم خودرو است که در صورت آسیب دیدن و یا شکستن توانایی حرکتی خودرو را از آن گرفته و به این نحو دیگر خودرو نمی تواند حرکت کند.

تشخیص آسیب دیدن این قطعه به راحتی ممکن نیست و نیاز به بررسی و ارزیابی تخصصی و کارشناسی دارد. از این رو در صورتی که خودرویتان به یکباره از کار افتاد و دیگر حرکت نکرد، بهتر است تا به جای فشار آوردن به آن به سرعت با ما در آقای امداد تماس بگیرید. ما در کوتاه‌ترین زمان در کنار شما حاضر می شویم و در صورت وقوع هر نوع مشکل آن را به صورت برای شما رفع می کنیم.

 

خدمات امداد در محل آقای امداد

شما می‌توانید جامع‌ترین خدمات امدادی را از آقای امداد بخواهید! ما با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته آماده خدمت گذاری به شما هستیم. در ادامه برخی از خدمات امداد در محل امداد خودرو سنندج آقای امداد را با هم بررسی می کنیم:

  • تنظیم مصرف سوخت در محل سنندج

شما برای شستشوی انژکتور یا تعویض پمپ بنزین و… خودروی خود می‌توانید دو راه را در پیش بگیرید. اول آنکه زمان زیادی را صرف رفتن به تعمیرگاه و مکانیکی‌ها تلف کنید و یا این خدمات را در زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب در محل از امداد خودرو سنندج آقای امداد دریافت کنید. شستشو و تنظیم و تعویض قطعات مورد نیاز خودتون رو به صورت حرفه ای و تضمین شده به ما بسپارید و از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • کاهش مصرف سوخت خودرو
  • تنظیم میزان پاشش سوخت و تضمین سلامت موتور خودرو
  • افزایش بینظیر شتاب خودرو
  • رانندگی بهتر بدون ریب زدن ماشین
  • کاهش هزینه ها به بهترین شکل ممکن و حذف استهلاک رفت و آمد
  • صرفه جویی در زمان شما برای مراجعه به تعمیر گاه
  • حذف استهلاک‌های رفت و آمد و تهیه لوازم یدکی خودرو

آیا نیاز به خدمات امدادی در زاهدان دارید؟ با ما در امداد خودرو زاهدان آقای امداد تماس بگیرید. نیروهای امدادگر ما با قیمت عالی و کیفیت فوق‌العاده بالا تعمیرات لازم را برایتان انجام می‌دهند.

  • سرویس دوره ای خودرو سنندج

شما می‌توانید با استفاده از سرویس های دوره ای خودرو از بسیاری از مشکلات آینده خودروهای خود جلوگیری کنید. از این رو کافیست تا به صورت دوره ای و منظم خودرو خود را برای سرویس و بررسی به دست کارشناسانی ماهر و توانمند بسپارید. کارشناسان آقای امداد با استفاده از تجهیزات عالی و به روز خودروهای شما را بررسی می‌کنند و مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و با راهکارهای ساده و ارزان قیمت از بروز آن ها جلوگیری می کنند.

ادامه مطلب
جا نرفتن دنده خودرو؛ چرا دنده خودرو جا نمی‌ره؟

پیشنهاد ما به شما آن است که این سرویس های دوره ای را پیش از انجام هر نوع ترددهای درون شهری و یا مسافرت های خارج از شهر انجام دهید و به این ترتیب مسافرتی بدون خطر داشته باشید. شما می توانید انواع سرویس های دوره ای خودرو خود را به سادگی در محل و در زمانی کوتاه از آقای امداد دریافت نمایید. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو سنندج ارائه میشن، می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • تعویض و شارژ باتری سنندج

یکی دیگر از خدمات محبوب آقای امداد، خدمات باتری به باتری و تعویض باتری در محل است که توسط کارشناسان مجرب و با تجربه ما انجام می گیرد. جالب است بدانید که بیشترین مشکلات مربوط به خودروها از باتری ها سرچشمه می گیرند و به این ترتیب تعویض به موقع آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.

تعویض و شارژ باتری سنندج

در صورتی که باتری به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای سیستم برق رسانی خودرو به مشکل برخورد کند، نشانه های هشدار دهنده ای را از طرق مختلف به راننده اطلاع می‌دهد که با توجه به آن‌ها می‌توان ضعیف شدن باتری را تشخیص داد. اما تشخیص نیاز به شارژ یا تعویض باتری تنها از عهده کارشناسان ماهر و مجرب در این زمینه بر می آید.

شما می توانید در صورت به مشکل خوردن باتری خودرو با ما در امداد خودرو سنندج تماس بگیرید تا کارشناسان ما در محل حاضر شده و در صورت نیاز باتری شما را با کیفیت و دقت بالا در کنار قیمتی منصفانه شارژ یا تعویض نمایند. دقت کنید که در انتهای تمامی خدمات گارانتی یک ماهه رایگان نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

اگر خودروی میتسوبیشی دارید و به دنبال خدمات امدادی تخصصی متناسب با خودروهای این برند دارید، با ما در امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد تماس بگیرید. تعمیرات در محل، یدک‌کشی و تعویض قطعات با کیفیت عالی و اورجینال را از ما بخواهید

  • پنچرگیری و تعویض لاستیک سنندج

این امکان وجود دارد که لاستیک خودرو شما در طی زمان و در اثر ساییدگی و یا برخورد با اجسام تیز و برنده پنچر شده و نیاز به تعویض یا پنجرگیری داشته باشد. یکی دیگر از خدمات در دسترس و کامل آقای امدادی که در اختیار شما قرار می گیرد، پنچرگیری و تعویض لاستیک است که شما می‌توانید با یک تماس با آن را در محل مورد نظر خود در هر بخشی از سنندج داشته باشید.

تعویض لاستیک و پنچرگیری آن با استفاده از بهترین تجهیزات از بهترین برندها و باکیفیت ترین لاستیک، متناسب با نوع و اندازه خودوریتان برای شما در کمترین زمان انجام می گیرد.

 

تعرفه خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو سننج

یکی از دغدغه‌های رانندگان در زمان مواجهه با مشکلات فنی خودروها، هزینه خدمات در محل است که به طور معمول در جایی نرخ آن عنوان نمی‌شود و بسیاری از امداد خودروهای غیرمجاز به صورت دلخواه با تعرفه‌ای بالا آن را دریافت می‌کنند. اما ما در مجموعه آقای امداد به حق انتخاب شما اهمیت می‌دهیم و به طور دقیق نرخ و تعرفه همه‌ی خدمات خود را در وبسایت به طور دسته‌بندی شده قرار داده‌ایم.

شما می‌توانید ابتدا قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1401 مشاهده کنید و در صورتی که سوالی داشتید با پشتیبانان ما درمیان بزارید. این نرخ با توجه به ابلاغیه‌های اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعیین شده و همه‌ی امداد خودروهای مجاز مثل آقای امداد باید مطابق با آن عمل کنند.

 

مجموعه امداد خودرو سنندج امداد با ۱۳ سال سابقه برای امداد رسانی و خدمات امداد خودروی خود آماده است تا تمامی مشکلات مربوط به خودروی شما را در کمترین زمان ممکن و به سرعت در مقابل تشخیص داده و آنها را رفع کند. به این ترتیب شما به سرعت موفق به بازیابی خودرو خود و استفاده از آن خواهید شد.

در واقع شما با انتخاب امداد خودرو سنندج آقای امداد، علاوه بر آن که دیگر هزینه ها و دردسرهایی چون جابجایی و هدررفت زمان را نخواهید داشت، بلکه از خدمات ارائه شده نیز اطمینان خاطر خواهید داشت.

در دیگر شهرهای استان کردستان نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو سقز

در کنار سنندج، در سقز نیز می‌توانید از خدمات آقای امداد بهره‌مند شوید. فرقی نمیکند که ساکن این شهر باشید و یا برای مسافرت و گذراندن تعطیلات در این‌جا حضور داشته باشید، در هر حال کنار شما هستیم و آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشیم. مجموعه آقای امداد به لطف خدا توانسته تا در شهرهای بزرگ و کوچک ایران خدمتگزاری به رانندگان عزیز و در راه مانده را به نحو احسنت انجام دهد و به عنوان یکی از مورد اعتمادترین امداد خودروهای کشور شناخته شود.

در هر جایی از سقز که بودید و نیاز به خدمات سریع و دقیق و کارشناسانه امدادی داشتید، می‌توانید با آقای امداد تماس بگیرید. ما جامع‌ترین خدمات را از تعمیر و تعویض باتری در محل گرفته تا تعمیر جلوبندی در اختیار شما قرار می‌دهیم و بدون توقف و استراحت ۲۴ ساعته کنارتان حاضر می‌شویم.

 

امداد خودرو مریوان

خوب است بدانید که امداد خودروها نیز به مانند دیگر مشاغل خدماتی از یک نرخ و تعرفه ثابت و تعیین شده استفاده می‌کنند؛ البته این نکته جای بحث دارد که بسیاری از امداد خودروهای غیرمجاز و متفرقه به این نرخ‌ها اعتقادی ندارند و به هیچ وجه برحسب آن فعالیت نمی‌کنند. اغلب اوقات می‌توانیم راننده هایی را ببینیم که به طمع قیمت کمتر خودروی خود را به دست امداد خودروهای غیرمجاز می‌سپارند و به سبب کیفیت پایین خدمات، مجبور می‌شوند تا بعدها برای تعمیرات هزینه های بیشتری را پرداخت کنند.

برای عدم برخورد با این مشکل در مریوان، کافیست تا آقای امداد را در لیست مخاطبان خود ذخیره کنید و در مواقع اضطراری با ما تماس بگیرید.

 

آقای امداد در بانه

شما با یک امداد خودرو شناخته شده و یکی از معتبرترین مجموعه‌های امدادرسانی جاده ای در کشور سر و کار دارید؛ مجموعه ما با ویژگی‌های متعدد و ویژه ای شناخته می شود، به طوری که بسیاری از رانندگان اعتماد صددرصدی به خدمات ما دارند و در مواقع اضطراری تنها از آقای امداد کمک دریافت می‌کنند. اصلی ترین ویژگی که مطمئنا برای شما هم از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود، داشتن نیروهای متخصص و ماهر و در عین حال خوش برخورد است.

به طوری که تمامی امدادگران ما کارآزموده و دور دیده هستند و تجربه‌ی کافی را در زمینه تعمیر و تعویض انواع قطعات خودرو دارند. به راحتی به بررسی وضعیت فنی خودرو شما در سراسر شهرستان بانه می‌پردازند و در زمانی کوتاه آن را به وضعیت قبلی خود و حتی بهتر برمی‌گردانند‌.

 

امداد خودرو قروه

تیم های امدادی آقای امداد در هر جایی از کشور که باشند، مجهز به بروزترین و بهترین دستگاه های تعمیراتی فنی و یدک کشی می‌باشند و توانایی آن را دارند تا با ایمنی بالا حتی خودروهای لوکس و صفر شما را تعمیر کرده و یا جابجا نمایند. در نتیجه این دو عامل شما می توانید جامع ترین خدمات امدادی را از ما بخواهید.

از شارژ باتری در محل، پنچرگیری سیار، تعمیر جلوبندی در محل گرفته تا سوخت رسانی سیار، تنظیم دمای خودرو در محل، یدک کشی با انواع جرثقیل، دکل و خودروبر، تعویض روغن و … را می‌توانید با یک تماس در زمانی کوتاه در اختیار داشته باشید.

 

امداد خودرو کامیاران

در شهرستان کامیاران نیز می‌توانید خدمات آقای امداد را دریافت کنید. یک نکته مهم که باید بدانید آنست که یک امداد خودروی غیرمجاز و غیرمعتبر ممکن است که از شما بخواهد تا ابتدا هزینه خدمت را واریز کنید و سپس آن را دریافت نمایید؛ حتی توجهی به جلب رضایت شما نداشته و برخوردی نامناسب و دور از شأن با رانندگان داشته باشد!

با وجود آنکه برخی از مجموعه های امداد خودرو مجاز تهران پشتیبانی خدمات را در اختیارتان قرار می دهند، اما هیچ یک از امداد خودرو های غیر مجاز و جاده‌ای خدمات خود را با گارانتی و بیمه نامه در اختیارتان قرار نمی‌دهند. برای برخورداری از خدماتی جامع و مطمئن در کامیاران با ما در امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید‌.

 

آقای امداد در بیجار

همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو آقای امداد در بیجار دارای ضمانت هستند، گارانتی دارند و شما می‌توانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. شهرت و اعتبار ما در گرو رعایت ایمنی و عملکرد بر اساس استانداردهای لازم است. اگر باتری شما کار نمی کند و تصمیم دارید تا وسیله نقلیه خود را به مکانیک خود منتقل کنید، ما می توانیم به شما کمک کنیم.

همچنین پس از ارائه خدمات یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و همه‌ی این خدمات را تضمین می‌کند تا در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودروی خود را دریافت کنید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو