امداد خودرو لکسوس مکانیک سیار و یدک کش

امداد خودرو لکسوس ارائه دهنده خدمات تخصصی به انواع خودروهای ساخت شرکت لکسوس است. این خدمات به صورت شبانه روزی و در محل شما ارائه می‌شوند، با تمرکز بر ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن. یکی از مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو لکسوس شبانه روزیاستفاده از قطعات اصلی و مورد تایید کارخانه است. تمام قطعاتی که ارائه می‌شوند اورجینال بوده و دارای گارانتی تعویض هستند. این موضوع باعث جلوگیری از آسیب‌رساندن به سایر اجزای خودرو و کاهش هزینه‌های اضافی می‌شود. همچنین، با استفاده از خدمات امداد خودرو لکسوس ، صرفه‌جویی در زمان و هزینه نیز ممکن است، زیرا این خدمات به صورت سیار و شبانه روزی در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکلات خودرو شما رسیدگی می‌کنند.

پنچرگیری سیار، باتری به باتری، تعمیر اتومبیل، تعویض روغن، تعویض باتری، یدک‌کشی انواع خودروهای سبک و سنگین با نیسان چرخگیر و خودروبر را به طور دقیق با قیمت عالی و گارانتی معتبر در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما تماس بگیرید تا در زمانی کوتاه در کنارتان باشیم.

شماره امداد خودرو لکسوس تهران: 02148287

لکسوس NX300h

نگاهی کوتاه به تیم خودروسازی لکسوس

نخستین بار شرکت خودروسازی لکسوس در سال ۱۹۸۹ توسط مدیرعامل وقت تویوتا و در ایالت متحده آمریکا تأسیس شد. این کمپانی بزرگ خودروهای بسیار عالی و باکیفیت بالایی را طراحی کرده و به عنوان یکی از برترین های جهان به شمار می‌رود. این شرکت خودروسازی استانداردهای سفت و سختی را برای خودروهای خود اعمال می‌کند، به این صورت که هر خودروی لکسوس باید ۶۰۰ معیار استاندارد را که مشخصه این برند است، پشت سر بگذارد. این معیارها، شاخص‌هایی را چون روانی و نرمی چرخ‌ها تا دوخت چرم صندلی‌ها را دربر می‌گیرند.

تیم خودروسازی لکسوس در حال حاضر تولیدات خود را در ۷۰ کشور جهان به عرضه می‌رساند و یکی از ۱۰ نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر پایه میزان ارزش بازار، به‌شمار می‌رود. لکسوس در حقیقت با تولید خودروهایی لوکس، به برندی بین‌المللی تبدیل شده و به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای سفارشی و مخصوص در کشور ژاپن شناخته می‌شود.

از محصولات این شرکت می‌توانیم به خودروهایی چون لکسوس LS XF40، لکسوس IS 300، لکسوس GX، لکسوس LC 500، لکسوس هیبریدی، لکسوس IS 250، لکسوس LC 500 و… اشاره کنیم.

 

نیم نگاهی به برخی از محصولات لکسوس 

حضور محصولات لکسوس در ایران با طرفداری و رضایت بسیاری از رانندگان همراه بوده است. با این حال با ما همراه باشید تا باهم برخی از این خودروها را بررسی کنیم:

  • لکسوس NX300h

این خودرو یکی از محصولات شرکت خودروسازی ژاپنی لکسوس است که در سال ۲۰۱۵ طراحی و عرضه شده است. موتور آن از ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه و با حجمی معادل با ۲۴۲۹ سی سی تشکیل شده و توانایی ایجاد حداکثر قدرت ۱۹۴ اسب بخار در ۵۷۰۰ دور در دقیقه را دارد. با اینکه این ماشین باک ۶۰ لیتری دارد، اما مصرف سوخت ترکیبی آن ۸.۸ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. با تماس با امداد خودرو لکسوس آقای امداد می‌توانید قطعات یدکی مورد نیاز این خودرو را با قیمت و کیفیت عالی در محل تحویل بگیرید.

از امکانات اصلی و آپشن‌های این خودرو می‌توان به ۸ کیسه هوا، سقف پانوراما، سنسور نور، رینگ های ۱۸ اینچی، سیستم Siri برای خواندن و نوشتن پیام ها از طریق صوت، سیستم ورود بدون کلید، حافظه تنظیم صندلی، ترمز و پایداری ABS – EBD – BA – ESP – ASR – TCS، قابلیت کنترل سیستم های خودرو از طریق موبایل –، سیستم کمکی در سربالایی HSA، جمع شدن صندلی ها به صورت برقی، تهویه مطبوع دوگانه و سیستم هشدار خروج از خطوط اشاره کرد.

لکسوس NX300h

از دیگر آپشن‌های این خودرو می‌توانیم به سیستم پیش گیری از برخورد، نویگیشن، سیستم کمکی پارک، سه حالت رانندگی Eco، Normal و Sport، روکش چرمی صندلی ها و غربیلک فرمان، نویگیشن، صفحه لمسی کنترل صفحه نمایش، چراغ های LED مخصوص روز در جلو، صفحه نمایش 4.2 اینچی پشت آمپر، شارژ بدون سیم موبایل، سیستم HomeLink، سیستم تشخیص نقطه کور BSM، گرمکن و سرد کن صندلی های جلو، نشان دهنده شتاب جانبی، تنظیم صندلی راننده در 10 جهت، چراغ های LED مخصوص روز در جلو، سیستم کنترل باد لاستیک ها، دوربین عقب، سنسور باران، نورپردازی داخلی، آینه الکتروکرومیک و ساب ووفر اشاره کرد.

  • لکسوس IS250

این محصول خاص و منحصر به فرد خودروسازی لکسوس، در سال ۲۰۱۴ طراحی شده و از امکاناتی چون اتصال بی سیم، گیربکس ۶ سرعته خودکار، آینه میانی الکتروکرومیک، پدال تعویض دنده پشت فرمان، سیستم تهویه مطبوع برای صندلی راننده، چراغ‌های LED مخصوص روز، کنترل لغزش خودرو TRC، نویگیشن، سیستم شستشوی چراغ‌ها، استارت و ورود به خودرو، حافظه صندلی راننده، سیستم صوتی مجهز به 8 بلندگو و سیستم پریمیوم سوراند با ورودی USB و iPod برخوردار می‌باشد.

این خودرو از موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه با حجم ۲۴۹۹ سی‌سی برخوردار بوده و توانایی تولید حداکثر قدرت ۲۰۷ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه را دارد. همچنین شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۸ ثانیه طی می‌کند و حداکثر سرعت آن به ۲۲۴ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌ها و آپشن‌های این خودرو میتوانیم به سیستم TPMS برای نشان دادن فشار باد لاستیک‌ها، سنسور پارک، روکش چرمی غربالک فرمان، ترمز و پایداری از ABS – EBD – BAS، صندلی برقی در ۸ حالت (۱۰ حالت به صورت سفارشی) با روکش چرمی، پرده شیشه عقب، امکان شماره گیری به صورت صوتی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو، سیستم مدیریت کنترل پویا خودرو VDIM، کروز کنترل، کیسه هوا برای سرنشینان جلو و نوع پرده‌ای در جلو و عقب و زانویی، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، نوع رانندگی به سه حالت اکو، نرمال و اسپرت، آینه‌ها با قابلیت تنظیم در دنده عقب و تاشوندگی برقی، کلید کارت هوشمند، موس چندکاره، فرمان تلسکوپی، صفحه نمایش ۷ اینچی، سیستم کمکی در سربالایی HAC، مانیتور برای سرنشیان عقب، سیستم هوشمند، سقف پانوراما و سنسور باران اشاره کرد.

بهترین تعمیرکاران سیار در محل را از آقای امداد بخواهید. در هر جایی از کرمانشاه که با مشکل فنی خودروی خود مواجه شدید، با ما در مجموعه امداد خودرو کرمانشاه آقای امداد تماس بگیرید. در زمانی کوتاه در کنارتان حاضر می‌شویم.

  • لکسوس ES350

این خودرو قوی و خیره کننده در سال ۲۰۱۳ طراحی و به عرضه عموم درآمد. از ویژگی‌ها و امکانات اصلی این خودرو می‌توانیم به مواردی چون باک ۶۵ لیتری، موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه با حجم ۳۵۰۰ سی سی، گیربکس ۶ دنده خودکار و تکنولوژی Smart Stop آن اشاره کنیم. این خودرو از سیستم صوتی Lexus Enform، تزئینات چوبی به صورت سفارشی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو، سیستم دریافت فرمان با صدا، گرمکن و تهویه صندلی های جلو، سنسور نور و باران، قابلیت پخش DVD، Remote Touch، سیستم SmartAccess، شیشه های ضد Keyless Entry UV و کروز کنترل برخوردار است.

از دیگر آپشن‌های لکسوس ES350 می‌توانیم به مواردی چون ترمز و پایداری ABS – EBD – BA – EPS – VSC – TRAC – PCS، سیستم صوتی Mark Levinson به همراه ۱۵ بلندگو، امکان تغییر رانندگی به حالت های ECO، Normal و Sport، نشان دهنده نقطه کور، سیستم تبدیل SMS به صدا و برعکس، قابلیت تنظیم صندلی در ۱۰ جهت، آینه های الکتروکرومیک، نشان دهنده باد لاستیک ها، سقف پانوراما به صورت سفارشی، سیستم LPS و روکش صندلی و تزئین های چرمی آن اشاره کنیم.

  • لکسوس NX200t

این خودرو نیز به مانند لکسوس NX300h در سال ۲۰۱۵ طراحی شده و به مانند آن از موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه برخوردار است. اما حجم این موتور توربوشارژ ۱۹۹۹ سی‌سی بوده و حداکثر توان تولید ایجاد ۲۳۵ اسب بخار قدرت در ۴۸۰۰ دور در دقیقه را دارد. از دیگر ویژگی‌های لکسوس NX200t می‌توانیم به جعبه دنده ۶ سرعته خودکار تیپ ترونیک و حجم باک ۶۰ لیتر آن اشاره کنیم.

از امکانات و قابلیت‌های رفاهی این خودرو می‌توانیم به روکش چرمی صندلی ها و غربیلک فرمان،‌ حافظه تنظیم صندلی، سیستم HomeLink، ترمز و پایداری از نوع ABS – EBD – BA – ESP – ASR – TCS، ۸ کیسه هوا، سیستم کمکی در سربالایی HSA، سیستم صوتی بلوتوث، سه حالت رانندگی Eco، Normal و Sport، شارژ بدون سیم موبایل، سیستم کمکی پارک، کروز کنترل با رادار، سیستم Siri برای خواندن و نوشتن پیام ها از طریق صوت، جمع شدن صندلی ها به صورت برقی، ساب ووفر، آینه الکتروکرومیک، سیستم هشدار خروج از خطوط، قابلیت کنترل سیستم های خودرو از طریق موبایل، سیستم ورود بدون کلید، سیستم پیش گیری از برخورد، صفحه نمایش 4.2 اینچی پشت آمپر، سیستم کنترل باد لاستیک ها، سیستم تشخیص نقطه کور BSM، نورپردازی داخلی، تهویه مطبوع دوگانه، رینگ های ۱۸ اینچی، نشان دهنده شتاب جانبی، چراغ های LED مخصوص روز در، سنسور باران و نور، صفحه لمسی کنترل صفحه نمایش، تنظیم صندلی راننده در 10 جهت، گرمکن و سرد کن صندلی های جلو، سقف پانوراما و نویگیشن اشاره کنیم. رفع مشکلات فنی این خودرو را به تیم امداد خودرو لکسوس آقای امداد بسپارید.

  • لکسوس LS460L

این سری از محصولات لکسوس در سال ۲۰۰۷ طراحی و روانه‌ی بازار شد. از مشخصات فنی این خودرو می توان به انتقال نیروی دیفرانسیل عقب و موتور ۸ سیلندر ۳۲ سوپاپه آن که حجمی معادل با ۴۶۰۰ سی سی دارد اشاره کرد. این موتور حداکثر توانایی ایجاد ۳۸۰ اسب بخار قدرت را در ۶۴۰۰ دور در دقیقه دارد و می تواند شتاب صفر تا صد را در ۵.۴ ثانیه و با حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت طی کند. جعبه دنده آن نیز از نوع ۸ دنده و خودکار می باشد.

از آپشن‌ها و امکانات رفاهی لکسوس LS460L می توانیم به مواردی همچون سنسور باران، سیستم مکش درها، صندلی های عقب با قابلیت تنظیم برقی و حافظه، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، روشن شدن خودرو بدون کلید، سیستم بلوتوث با کنترل صوتی، کیسه هوای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، سیستم تلفن همراه، تنظیم اتوماتیک فرمان، سیستم هوشمند پیشگیری از تصادف، نشانگر کم شدن باد تایر، کیسه هوای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، سیستم هوشمند پیشگیری از تصادف اشاره کنیم.

 لکسوس LS460L

در کنار آن مواردی نظیر نمایشگر رنگی ۸ اینچی، دوربین دید عقب رنگی، سیستم صوتی مارک لوینسون با قابلیت پخش DVD، سیستم اتوماتیک پارک خودرو، سیستم چند رسانه‌‏ای ردیف عقب، اتصال iPod، کروز کنترل، تنظیم گودی کمر صندلی در چهار جهت، تنظیم حافظه ‏دار صندلی، Auto Light، خنک کننده برای تمام صندلی ها، سیستم ورود بدون کلید، آینه های حافظه دار، گرمکن آینه‏ ها، سنسور پارک، پشت سری های فعال جلو، چراغ زنون، یخچال، آینه های الکتروکرومیک، ترمز و پایداری ABS – HAC – EBD – TRC – VSC، پرده عقب برقی و سیستم شستشوی چراغ، نیز توانسته‌اند تا این خودرو را به خودرویی خاص و منحصر به فرد تبدیل کنند.

آیا برای مسافرت و تعطیلات به زنجان سفر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید که آقای امداد در زنجان نیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است؟ کافیست با ما در امداد خودرو زنجان آقای امداد تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

  • لکسوس IS300

از دیگر محصولات شرکت ژاپنی لکسوس می‌توانیم لکسوس IS300 را نام ببریم که در سال ۲۰۰۶ تولید و روانه بازار شد. این خودرو از جعبه دنده ۶ دنده خودکار به همراه موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه با حجم موتور ۲۹۹۵ سی سی تشکیل شده است. نوع انتقال نیرو آن، دیفرانسیل عقب بوده و توانایی تولید حداکثر قدرت ۲۲۸ اسب بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه را دارد. حداکثر سرعت آن ۲۳۰ کیلومتر در ساعت بوده و می‌تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۷.۷ ثانیه طی کند.

از دیگر امکانات لکسوس IS300، می‌توانیم به سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم صوتی نویگیشن با صفحه نمایش ۷ اینچی، تهویه صندلی راننده و سرنشین جلو، اهرم های تعویض دنده پشت فرمان، ۱۰ کیسه هوای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، حافظه صندلی راننده و سرنشین، ترمز و پایداری مدل ABS – HAC – EBD – TRC – VSC، کمک شروع حرکت در سربالایی، کنترل هوشمند پدال گاز، صندلی های برقی جلو با تنظیم در ۱۰ جهت و تنظیم برقی گودی کمر، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل، شیشه های برقی ضد اشعه UV، سیستم صوتی مارک لوینسون با 14 اسپیکر و قابلیت پخش DVD، mp3 و WMA و ورودی کمکی و iPod، آینه های جانبی برقی الکتروکرومیک با گرمکن و حافظه و قابلیت تاشوندگی خودکار، ایزوفیکس، آینه های جانبی برقی الکتروکرومیک با گرمکن و حافظه و قابلیت تاشوندگی خودکار، سنسور باران و صفحه نمایش چند منظوره اشاره کنیم.

ادامه مطلب
ماشین مایع خنک کننده را از دست بدهد اما نشتی نداشته باشد: چه کاری باید انجام دهید؟

خدمات امداد خودرو لکسوس آقای امداد

ما در مواقع ضروری تنها با یک تماس زمان به سرعت در کنارتان خواهیم بود و کمک های جاده‌ای را با کیفیت بالا در اختیار قرار می دهیم. از خدماتی که واحدها و تیم‌های سیار امداد رسان ما در امداد خودروی لکسوس آقای امداد در اختیارتان قرار می دهند، می توانیم موارد زیر را مهم‌ترین آن‌ها را به شرح زیر عنوان کنیم:

  • تعویض روغن لکسوس

هر خودرو با توجه به استانداردهای ساخت نیاز به روغن خاص، استاندارد و مخصوص خود دارد که باید با توجه به عواملی همچون نوع خودرو، مدل، سال ساخت و … شناسایی و استفاده شود. در صورتی که می‌خواهید از استهلاک قطعات خودرو خود تا حد ممکن جلوگیری کرده و به این زودی ها مجبور به تعویض آن‌ها نباشید، بهتر است تا هر چند وقت یکبار به طور دوره ای روغن موتور و گیربکس خود را به طور کامل تعویض کنید.

با این حال با توجه به اینکه تعویض روغن به صورت دوره ای و به طور کلی سال یکبار انجام می گیرد، به همین دلیل بهتر است تا از جنس و کیفیت عالی برای آن استفاده شود. با تماس با امداد خودرو لکسوس دیگر لازم نیست نگران این مواردی باشید و یا حتی به دنبال مارک خاص بگردید؛ چرا که ما در تیم‌های آقای امداد به شما کمک می کنیم تا در زمانی کوتاه از بهترین برندهای معتبر روغن های متناسب با نوع خودرو استفاده کنید. ما این خدمت را به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار می‌دهیم.

  • امداد باتری و باتری به باتری لکسوس

یکی از رایج ترین مشکلات باتری را می‌توان خوابیدن یا از کار افتادن آن عنوان کرد که از جمله مشکلاتی است که اغلب راننده ها در زمانی استفاده از خودرو یکبار با آن مواجه می شوند. این اتفاق در اثر عوامل مختلفی از جمله آسیب سیستم برق، مشکل در دینام و یا خرابی خود باتری رخ می دهد که تشخیص این عوامل نیز نیاز به بررسی کارشناسی و تخصصی دارد.

از این رو در صورتی که به طور ناگهانی باتری خودرو تان از کار افتاد و یا در عملکرد سیستم های دیگر خودرو از جمله سیستم صوتی، تصویری و یا چراغ های خودرو مشکلی به وجود آمد، به طوری که نتوانستند به طور معمول و عملکرد خود را انجام دهند، به احتمال زیاد باتری نیاز به شارژ  مجدد و یا تعویض دارد.

در این زمان کافیست با ما در امداد خودرو لکسوس تماس بگیرید تا در محل حاضر شده و باتری به باتری را متناسب با نوع خودروی شما به طور دقیق با قیمتی مناسب انجام دهیم. همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آقای امداد میتوانید انواع باتری مناسب برای خودروهای خود را سفارش دهید. صفر تا صد نصب آن با ما خواهد بود و با گارانتی معتبر شرکتی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

  • جلوبندی سازی سیار لکسوس

یکی دیگر از انواع مشکلات جدی خودرو را می‌توان خرابی یا آسیب به جلوبندی خودرو عنوان کرد که می تواند سبب کاهش کنترل خودرو و عملکرد آن شود. این مشکلات اغلب در زمان برخورد خودرو در اثر تصادفات رخ می دهد. با این حال شما می‌توانید به راحتی برای رفع مشکل در همان محل با ما تماس بگیرید تا خدمات امدادی را با بالاترین کیفیت ها به شما ارائه می‌دهیم.

امدادرسانان آقای امداد در کوتاه ترین و سریع ترین زمان با بهترین کیفیت ممکن تعمیر جلوبندی خودرو را برایتان انجام میدهند به طوری که دیگر شما نیاز به یدک کش و انتقال به تعمیرگاه ها و صرف هزینه‌های دوبرابر نخواهید داشت؛ چرا که در همان محل کار یا منزل به راحتی این مشکل رفع و دوباره به زندگی روزمره خود باز خواهید گشت. به مکانیک سیار آقای امداد اعتماد کنید و خودروی خود را به ما بسپارید تا بتوانید جلوبندی آن را به مانند روز اول تحویل بگیرید.

  • پنچرگیری لاستیک لکسوس

دیگر لازم نیست برای رفع پنچری لاستیک خودروهای خود به تعمیرگاه ها رفته و زمان و وقت خود را تلف کنید. شما به راحتی می توانید با یک تماس در محل مورد نظر خود پنچری لاستیک خودروهای خود را برطرف کرده و به سرعت به دیگر کارهای خود برسید. امدادرسانان ما در مجموعه آقای امداد با تجربه و مهارت کافی در زمان کوتاه در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و می‌توانند تعویض و پنچرگیری لاستیک ها را برایتان در زمانی بسیار کوتاه به انجام رسانند.

پس در صورتی که در طی مسیر دچار پنچری شده اید، به سرعت و با احتیاط کامل در گوشه‌ای بایستید و تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو لکسوس آقای امداد برخوردار شوید. ما این کار را با استفاده از بهترین تجهیزات، بهترین مواد اولیه، در زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب برای تان انجام می دهیم.

  • دکل، کفی و خودروبر لکسوس آقای امداد

مهمترین خدمتی که آقای امداد به شما ارائه می دهد، تعمیر خودرو در محل است. با این حال در صورتی که مشکل خودرو پیچیده و به نحوی باشد که نتوان آن را در محل رفع کرد، باید خودرو به یک تعمیرگاه منتقل شود. ما این کار را برای شما با دقت هر چه تمام انجام می‌دهیم و حمل و انتقال خودرو های شما را با استفاده از انواع یدک کش چون خودروبر، جرثقیل و دکل بدون آسیب دیدگی و به طور کاملاً ایمن به بهترین تعمیرگاه‌های طرف قرارداد آقای امداد و یا محل مورد نظرتان جابه‌جا می‌کنیم.

دکل، کفی و خودروبر لکسوس آقای امداد

با استفاده از خدمات آقای امداد دیگر خودرو شما آسیب دیده و هیچ یک از قطعات آن دچار مشکل نمی شوند. از این رو در هر ساعتی از شبانه روز که نیاز به یدک کش داشتید، با ما تماس بگیرید. این روزها بسیاری از خودروها از رکاب هایی با جنس فایبرگلاس ساخته شده و بسیار شکننده می باشند و خیلی ساده و سریع آسیب می بینند. در این زمان بهترین راهکار آن است که با استفاده از تجهیزاتی به روز و کامل خدمات حمل خودرو و یدک کشی انجام گیرد. انواع خدمات یدک کشی که ما در اختیار شما خودرو سواران لکسوس قرار می‌دهیم، در دسته بندی‌های زیر جای می گیرند:

  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

اگر در زمان حرکت با مشکلات فنی خودروی خود مواجه شدید و قادر به راه اندازی مجدد آن نبودید، کافیست تا با ما در تیم خودروبر لکسوس آقای امداد تماس بگیرید. انواع خودروهای سبک، سنگین و سواری شما را با استفاده از دستگاه های به روز در هر کجای شهر حمل و جابجا می کنیم. این کار توسط کادری متخصص و کاربلد انجام می شود و انواع خودروهای لوکس، تصادفی و خودروهای صفر را برای شما بدون کمترین صدمه و آسیب با جرثقیل یا خودروبر انتقال می‌دهیم، به طوری که دیگر هیچ ضرر یا آسیبی به خودروها وارد نشود.

چرا امداد خودرو و یدک‌کش لکسوس آقای امداد؟

تاکنون چند بار از خدمات امداد خودرو در سطح شهر خود استفاده کرده اید؟ آیا از این خدمات راضی بودید؟ قیمت، ضمانت و گارانتی این خدمات به چه نحوی بود؟

امروزه تعداد بسیار کمی از امداد خودرو های سیار دارای مجوز معتبر هستند که به آنها اجازه می‌دهد تا خدمات امدادی را در اختیار شهروندان قرار دهند. مجموعه آقای امداد نیز یکی از این امداد خودروها به شمار می‌روند. ما در مجموعه آقای امداد تمامی خدمات امدادی مکانیک سیار و یدک کشی را برای تمامی خودروهای لکسوس ارائه می دهیم و هیچ محدودیتی چه از نظر تجهیزات و چه از نظر تجربه امدادرسان نداریم.

از این رو شما می توانید با استفاده از خدمات امداد خودرو لکسوس آقای امداد مطمئن باشید که خدماتی جامع، کامل، معتبر، مطمئن و استاندارد را دریافت کرده و از این به بعد آقای امداد را به عنوان نخستین گزینه خود در مواقع ضروری انتخاب خواهید کرد. با استفاده از خدمات امداد خودروی آقای امداد از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • صرفه جویی در زمان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که بهتر است بدانید آن است که با استفاده از خدمات امداد خودرو لکسوس دیگر لازم نیست نگران باطل شدن گارانتی خودرو خود باشید؛ چراکه این کار با استفاده از قطعات اصل و اورجینال انجام می گیرد و از گارانتی شرکتی نیز برخوردار است. از این رو در صورتی که به مشکل فنی برخورد کردید، به هیچ وجه خودرو خود را به دست امداد خودرو های نامعتبر و غیرمجاز نسپارید؛ چرا که فاصله ما با شما حداکثر بیست دقیقه است. ما قطعات یدکی لوازم مصرفی خودروهای شما را با استاندارد کارخانه سازنده، به همراه گارانتی و ضمانت اصالت در اختیارتان قرار می‌دهیم.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

 

میزان تعرفه و هزینه خدمات در محل

وجود یک هزینه عادلانه و متناسب با خدمات از جمله مشکلاتی است که این روزها بسیاری از ارگان ها و شرکت های خدماتی را درگیر کرده است. به طوری که بسیاری از امداد خودرو های غیرمجاز که به طور غیر معتبر و غیر قانونی فعالیت می‌کنند، هزینه‌ای بسیار فراتر از آنچه که انجام می‌دهند را از رانندگان دریافت کرده و به این نحو باعث می شوند تا رانندگان همواره در زمان درخواست خدمات امدادی نگران شده و دچار دغدغه هزینه شوند.

ما این مشکل را برای شما به طور کامل رفع می‌کنیم. یکی از سیاست های اصلی ما در آقای امداد شفافیت آن هم به طور کامل است. شما می توانید به طور دقیق و دسته بندی شده در وب سایت ما و در بخش نرخ و تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۱ خیلی راحت هزینه خدمات مورد نیاز خود را مشاهده کرده و سپس در صورت دلخواه آن را سفارش دهید. اما دقت کنید که شاید این هزینه ها برایتان بالا به نظر برسد، اما در حقیقت با کیفیت بالا در اختیارتان قرار می گیرد.

ما با تعهد و تبعیت از نرخ نامه اتحادیه امداد خودروها، به شما اطمینان می دهیم که هزینه های ارائه شده در امداد خودرو لکسوس آقای امداد کاملا منصفانه و معقولانه هستند و هیچ مبلغی بیش از آنچه که باید از شما دریافت نخواهد شد.

 

بهترین تعمیرکاران و امدادرسانان کشور

به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که به محض ثبت درخواست شما در کمترین زمان ممکن در کنارتان حاضر خواهیم شد و با کیفیت بالا و عالی تعمیر و مکانیک سیار و یدک‌کشی را برایتان به انجام خواهیم رساند. نیروهای امداد رسانی و مکانیک سیار ما از با تجربه ترین های این زمینه به شمار می روند و با ۱۴ سال سابقه درخشان آماده کمک رسانی به شما در هر منطقه و بخشی می باشند. با ما در تیم بزرگ امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید.

5 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو