امداد خودرو بوشهر؛ برترین خدمات یدک‌‌کشی و مکانیک سیار

چرا از خدمات خودرو باکیفیت استفاده می‌کنید؟ آیا به سلامتی و بهبود مجدد عالی خودروی خود اهمیت می‌دهید؟ ما در مجموعه امداد خودرو بوشهر آقای امداد، باکیفیت ترین خدمات امدادی را در محل به طور کامل در اختیارتان قرار می‌دهیم. ما به خوبی می‌دانیم که در زمان خرابی خودرو، زمان از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است؛ به همین دلیل ما از پیشرفته ترین سیستم ردیابی GPS استفاده می کنیم تا بتوانیم به صورتی دقیق‌تر و سریع‌تر از همیشه در کنارتان حاضر شویم.

امداد خودرو بوشهر؛ برترین خدمات یدک‌‌کشی و مکانیک سیار

همچنین به خوبی می‌دانیم که هزینه خدمات امدادی برای مشکلات غیرمنتظره خودروها می‌تواند زیاد به نظر برسد، از این رو این خدمات را با قیمتی عالی و منصفانه به شما ارائه می‌کنیم. می‌توانید هزینه‌های ما را در بخش تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۱ مشاهده و با دیگر مجموعه‌های امدادی مقایسه کنید. ما همچنین خدمات یدک کشی را بدون توجه به مدل ماشین، موتور سیکلت، کامیون یا شاسی بلندی که رانندگی می کنید، به شما ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.

 

چرا امداد خودرو و یدک‌کش بوشهر آقای امداد؟

ما امروزه توانسته‌ایم تا به عنوان یکی از معتمدترین امداد خودروهای کشور از نظر رانندگان تبدیل شویم. تمامی خدمات ما دارای ضمانت هستند و علاوه بر این که با کیفیت بالا و به دست بهترین امدادگران‌ در اختیار شما قرار می‌گیرند، اما باز هم برای تشکر از انتخاب شما و کسب اطمینان خاطر شما عزیزان، همه‌ی خدمات خود را با ضمانت نامه کتبی معتبر و یا کارت گارانتی ارائه می‌کنیم.

ما در تیم آقای امداد تمامی خدمات امدادی و حمل خودرو سیار را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایران خودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا انجام می‌دهیم. شما با استفاده از خدمات امداد خودرو بوشهر آقای امداد از این مزایای بهره‌مند می‌شوید:

  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • صرفه جویی در زما
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • تعمیر گیربکس در محل بوشهر

سیستم گیربکس در عین اینکه قدرت بالایی دارد، اما قطعه‌ای بسیار حساس و کلیدی به شمار می‌رود و باید در نگهداری و استفاده از آن دقت فراوانی انجام شود. در صورت عدم استفاده صحیح از آن مجبور‌ خواهید شد تا هزینه های سنگینی را بابت تعمیر آن بپردازید. گیربکس وظیفه تبدیل نیروی موتور را به انرژی مکانیکی و انتقال آن به سیستم جلوبندی خودرو و در نهایت به چرخ ها و زمین دارد.

از این رو بهترین کار آنست تا همواره به بررسی گیربکس خود بپردازید و سلامت آن را در نظر داشته باشید. خدمات تعمیر و سرویس گیربکس بوشهر آقای امداد شامل این موارد می‌شوند:

  • سرویس فصلی ته میل‌لنگ، تعویض کاسه نمد ها و چک کردن چرخ دنده ها
  • تعویض صفحه کلاچ در محل توسط مکانیک سیار
  • تعویض روغن گیربکس در محل با سرویس‌های مایعات و دیاگ

تعمیر گیربکس در محل بوشهر

  • پنچرگیری لاستیک بوشهر

از دیگر خدماتی که می‌توانید از امداد خودرو بوشهر آقای امداد در زمانی کم و با قیمتی عالی دریافت کنید، پنچرگیری و تعویض لاستیک در محل است. ما این کار را با بهترین تجهیزات و در سریعترین زمان برایتان به انجام می‌رسانیم. بر همین اساس در صورتی که به طور ناگهانی در طی مسیر متوجه پنچری لاستیک‌های خودرو خود شدید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو بوشهر آقای امداد برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

  • امداد باتری بوشهر

این روزها خودرو‌ها وابستگی زیادی به باتری داشته و برای به کار افتادن نیاز به عملکرد عالی آن دارند. باتری به مانند خیلی از قطعات دیگر خودرو در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهند. رانندگان نیز با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و می‌توانند برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنند.

با این حال در صورتی که به این موارد توجهی نکنید، این احتمال وجود دارد که باتری به یکباره و ناگهانی از کار بیافتد و شما را در یک صبح پر از مشغله معطل نماید. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو بوشهر آقای امداد را خبر کنید. ما به سرعت در محل حاضر می‌شویم و عملیات امداد باتری‌ و باتری به باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • امداد قفل و سوئیچ بوشهر

در صورتی که به خاطر فراموشی یا حواس پرتی و یا حتی شیطنت کودک‌تان، سوییچ در داخل ماشین مانده و درب‌ها قفل شده‌اند، کافیست تا با ما در امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید. با این کار هم در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم با هزینه‌ای کم و بدون دردسر به سوئیچ خود دسترسی پیدا کرده و می‌توانید به کارهای خود برسید.

امدادرسانان شرکت آقای امداد با جدیدترین سیستم های GPS شناسایی و به صورت ۲۴ ساعته امداد قفل و سوئیچ را در اختیار شما قرار می‌دهند. پس مهم نیست که در چه ساعتی و در چه مکانی با مشکل قفل شدن درب و جا موندن سوییچ در داخل خودرو مواجه شده باشید، با امدادرسانان آقای امداد تماس بگیرید و مطمئن باشید که به سرعت می‌توانید به سرعت به زندگی عادی خود برگردید.

امداد قفل و سوئیچ بوشهر

  • خودروبر بوشهر

با استفاده از خدمات یدک کش آقای امداد دیگر نیازی نیست تا نگران خرابی یا آسیب دیدگی خودروی خود در مسیر باشید؛ ما با استفاده از بهترین دستگاه ها، خودروی شما را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های مجاز و طرف قرارداد با آقای امداد می‌بریم تا خودروی شما در آن با کیفیت و قیمت عالی تعمیر و دوباره‌ راه‌اندازی شود.

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی خودروها مورد استفاده قرار می‌دهیم، تریلرهای کفی هستند. با استفاده از این دستگاه می‌توان انواع خودروهای سبک و سنگین را چه تصادفی و چه لوکس و صفر را به طور دقیق و اصولی بدون کمترین آسیب جابه‌جا کرد.

یکی از خاص‌ترین تجهیزاتی که آقای امداد با آن به کمک خودروهای در راه مانده می‌شتابد، دکل است که یک وسیله کاربردی برای سلامت خودرو به شمار می‌رود. با استفاده از دکل، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده‌ می‌شود و در نهایت به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر را انتقال می‌دهد.

این دستگاه برای حمل خودروهای امروزی که از رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس ساخته شده و بسیار شکننده هستند و به راحتی آسیب می‌بینند، بهترین گزینه است. در نتیجه این کار از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری می‌کند و برای سلامت ماشین هم کاربردی است!

برترین خدمات امداد سیار در محل بیرجند را از آقای امداد بخواهید. یدک‌‌کشی با جرثقیل، دکل و خودروبر را با کیفیت بالا تجربه کنید.

  • تعمیر سیستم برق بوشهر

یکی دیگه از خدمات با کیفیت امداد خودرو بوشهر آقای امداد، تعمیر سیستم برق است. شاید خودتان نیز تا به حال به مشکل خوردن دینام، شمع، کویل، انژکتور، باتری‌ و… را تجربه کرده باشید، اما دیگر لازم نیست تا در این مواقع دستپاچه شوید و با هزینه بالا خودروی خود را به تعمیرگاه ها منتقل کنید.

در این مواقع شما می‌توانید با امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید و به سرعت منشا اصلی مشکل را پیدا و آن را رفع کنید. امدادرسانان ما با تجربه کافی آماده خدمت‌رسانی به شما در هر ساعتی از شبانه روز هستند.

 

چرا با امداد خودرو بوشهر آقای امداد تماس بگیریم؟

انتخاب اصولی و صحیح یک مکانیک و تعمیرگاه سیار برای خودرو به اندازه‌ی انتخاب خود خودرو اهمیت دارد؛ چرا که یک تعمیر و تعویض اشتباه می‌تواند عمر مفید آن را کاهش دهد و تا مدت‌ها شما را روانه تعمیرگاه ها کند. آقای امداد امروزه به مدد استانداردهای سختگیرانه و امدادرسانان پرتلاش و باتجربه، توانسته به یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها تبدیل شود.

ما خدمات بی‌نظیری را به همراه شرایط استثنایی برایتان مهیا می‌کنیم و این اطمینان را به شما میدهیم که بهترین خدمات امدادی را با آقای امداد کسب خواهید کرد. ویژگی‌ها و خصوصیاتی که باعث شده تا آقای امداد به عنوان برترین مجموعه امدادی در کشور شناخته شود را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

  • خدمات جامع در محل

باتری به باتری، پنچرگیری، یدک‌کشی خودرو، تعویض روغن موتور و… از جمله خدمات امدادی آقای امداد هستند که هر یک نیاز به تجهیزات خاص و منحصر به خود دارند و هر یک از آن‌ها نیز توسط یک تیم امدادی متفاوت انجام می‌گیرند. به همین دلیل امداد خودرو بوشهر آقای امداد، می‌تواند طیف وسیعی از خدمات مکانیک سیار در محل را پیش روی شما قرار دهد. پیش از اعزام امدادگران‌، متخصصان ماهر و مجرب ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان پیش از خدمت، مشکل شما را بررسی و سپس تیم امداد را با تجهیزات لازم به محل می‌فرستند تا مشکل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شود.

  • گارانتی خدمات

با خیال راحت خودروی خود را به ما بسپارید. تمامی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو بوشهر آقای امداد دارای ضمانت هستند، گارانتی دارند و شما می‌توانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. پس از ارائه خدمات، یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و همه‌ی این خدمات را تضمین می‌کند تا در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودتون را دریافت کنید.

  • ارائه خدماتی باکیفیت

تمامی امدادرسانان ما کارآزموده و دوره دیده بوده و تجربه کافی و تعمیر انواع خودرو را دارند و می‌توانند خدماتی مثل تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تربلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… را بادقت و ایمنی بالا انجام و خیال شما را از بابت تعمیر خودرویتان راحت ‌کنند.

همچنین تیم‌های امدادی ما در سطح بوشهر مجهز به بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های تعمیراتی و فنی هستند و آن‌ها را برای رفع مشکلات خودروها، چه ساخت داخل و چه خارجی به کار می‌برند. با ما تماس بگیرید.

  • امدادرسانی ۲۴ ساعته

در حال حاضر تنها تعداد معدودی از مجموعه های امدادی هستند که توانایی آن را دارند تا خدمات امداد خودرو را در سطح بوشهر به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار بدهند. با این وجود امداد خودرو بوشهر آقای امداد آماده است تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما متقاضیان محترم در هر یک از مناطق مختلف آن ارائه دهد. پس هر زمانی از شبانه‌روز که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشتید، اصلا نگران ساعت و زمان نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد استفاده کنید.

ادامه مطلب
علت سر خوردن یا لغزش گیربکس و چگونه آن را حل کنیم؟

تنها در سی دقیقه در کنار شما خواهیم بود. شهرت و اعتبار ما در گرو رعایت ایمنی و عملکرد بر اساس استانداردهای لازم است. اگر باتری شما کار نمی کند و تصمیم دارید تا وسیله نقلیه خود را به مکانیک خود منتقل کنید، ما می توانیم به شما کمک کنیم. شرایط اضطراری در هر زمانی از روز که اتفاق افتاد، نگران نباشید ما آماده برای کمک به شما هستیم. با خدمات سریع و مطمئن ما، دیگر چیزی برای استرس نخواهید داشت.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

  • نظارت و پیگیری آقای امداد در بوشهر

تمام امدادرسانان مشغول به کار در تیم مکانیک سیار آقای امداد مورد ارزیابی و بررسی کاملی از نظر تخصص و سوء پیشینه قرار گرفته‌اند و در بین آن‌ها، ماهر ترین‌ها و بهترین‌ها گزینش شده‌اند تا در اختیار شما قرار بگیرند. متخصصان و امدادگران حرفه‌ای و مجرب آقای امداد در بوشهر توانایی آن را دارند تا در کسری از زمان، بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهند.

از طرفی ما نظارت و پشتیبانی کاملی را نیز بر روی امدادگر ها و متخصصان خود اعمال کرده و تمامی فعالیت‌های آن‌ها را تحت نظر داریم. به طوری که تمامی خدمات آن‌ها را نیز گارانتی می‌کنیم و در صورت هر نوع مشکل شما می‌توانید خسارت خود را باز پس بگیرید. برای ارتباط با آقای امداد می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن آقای امداد درخواست خود را ثبت کنید.

اگر در بجنورد هستید و نیاز به تعویض قطعات یا رفع مشکلات فنی در محل دارید، با ما در امداد خودرو بجنورد آقای امداد تماس بگیرید تا خیلی سریع در کنارتان حاضر شویم.

 

آیا می‌توانیم خودمان وضعیت سلامت باتری را چک کنیم؟

خالی شدن باتری خودرو در اثر موارد مختلفی رخ می‌دهد، اما می‌توان با استفاده از روش‌هایی تشخیص داد که آیا باتری مشکل دارد و منشأ این مشکل از کجاست؟!

برای این کار اگر باتری شما قدیمی است، می‌توانید به سادگی باتری را باز و سطح آب و الکترولیت آن را بررسی کنید. در صورتی که لازم بود، کمی آب به آن اضافه کنید. اما به یاد داشته باشید که در باتری های اتمی جدید این امکان وجود ندارد و تنها می‌توانیم از روی نشانگرهای مخصوص روی آن، سطح الکترولیت باتری را تشخیص داد. با این وجود اگر به دنبال ابزارهای تخصصی برای بررسی سلامت باتری هستید، می‌توانید از هیدرومتر استفاده کنید.

با دستگاه هیدرومتر می‌توانید سلامت باتری خودرو را در زمان شارژ کامل مشاهده کنید. استفاده از این دستگاه خیلی ساده‌ست و کاربری راحتی هم دارد. به این صورت که اعداد نمایش داده شده روی دستگاه را با توجه به راهنمای استفاده از آن، می‌توان مقایسه کرد و خیلی راحت، معیوب بودن باتری را تشخیص و در صورت لزوم آن را تعویض یا تعمیر کرد. علاوه بر این استفاده از دستگاه تستر که در همه‌ی تعمیرگاه‌ها وجود دارند، روش دیگری نیز برای بررسی سلامت باتری وجود دارد که به صورت مجازی باری که روی باتری قرار می‌گیرد را نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا مشکلات باتری خودرو را خیلی سریع‌تر تشخیص بدهید.

 

نکات مهم در جابه‌جایی خودرو با جرثقیل امداد خودرو بوشهر

در زمان یدک کشی خودرو با هر نوع ماشین یدک‌کشی از جمله جرثقیل امداد خودرو، باید نکات متعددی را در نظر داشته و به آن‌ها توجه کنیم تا هم جرثقیل و هم خودروی مورد حمل در سلامت و ایمنی کامل به مقصد خود برسند. از این نکات مهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی ابزار مخصوص بکسل کردن جرثقیل
  • بررسی دقیق محل اتصالات
  • رعایت فاصله بین خودروها
  • کشیدن ترمز دستی خودرو آسیب دیده پیش از حرکت
  • بررسی سیستم ترمز هیدرولیک خودرو و اطمینان از سالم بودن و کارکرد مناسب آن
  • توجه کافی به نحوه بارگیری خودرو، بستن آن و انتقال وزن به کمربندها
  • در نظر گرفتن یک مسیر خلوت، ایمن و با کمترین ریسک برای حمل خودروها
  • روشن بودن چراغ های خطر یا فلاشر در طی یدک کشی
  • بررسی دقیق نحوه جابجایی خودرو و کنترل وزن
  • سرویس کامل جرثقیل پیش از‌حرکت برای یک جابجایی تضمین شده
  • توجه به خطر سقوط بار و برخورد خودرو با دیواره های محیط
  • جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی با استفاده از نور چراغ قوه در حدود ۷۰ متر عقب تر

تعرفه خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو بوشهر

هزینه و دستمزد یکی از بحث‌هایی است که برای همه مهم است و مخصوصاً راننده‌ها در زمان خرابی‌های خودرو نگران آن می‌شوند. با این حال شما می‌توانید نخست قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1401 مشاهده کنید و در صورتی که سوالی داشتید با پشتیبانان ما درمیان بگذارید. به طور کلی اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو هر سال نرخ معینی را برای خدمات امدادی تعیین می‌کند و بر اساس آن همه‌ی امداد خودروهای مجاز همچون آقای امداد می‌بایست مطابق با این بخش‌نامه عمل کنند.

در دیگر شهرها نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو برازجان

آیا به دنبال یک امداد خودرو با بیشترین امکانات و تجهیزات یدک‌کشی و انتقال در برازجان می‌گردید؟! به شما اطمینان می‌دهیم که آقای امداد بهترین راهکار شما خواهد بود. جرثقیل، خودروبر، دکل و… در خدمت شما هستند؛ برای درخواست هر یک از این تجهیزات متناسب با خودروی خود، در هر زمانی از شبانه روز کافیست تا با ما تماس بگیرید؛ به این ترتیب پشتیبانان ما در سریع‌ترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال می‌کنند‌.

ما خودرو های شما را به طور استاندارد ایمن و ضمانت شده به تعمیرگاه ها مجاز و معتبر انتقال می‌دهیم و همچنین آنها را در طی مسیر بیمه نیز می‌کنیم؛ به طوری که شما با برخورداری از بیمه نامه می‌توانید مطمئن شوید که با ایجاد هر مشکلی، هزینه های آن بر عهده ما خواهد بود. البته به شما این قول را می‌دهیم که با دقت بالا انتقال خودروهایتان را انجام خواهیم داد و خطری آن را تهدید نخواهد کرد.

 

آقای امداد در بندر گناوه

علاوه بر بوشهر و برازجان در بندر گناوه نیز در خدمتگزاری به شما آماده هستیم؛ بسیاری از رانندگان تا زمانی که خودرویشان به مشکل نخورد و آنها را در مسیر نگذارد، چندان به فکر استفاده از خدمات امدادی و امداد خودرو ها نمیافتند؛ همین عامل باعث می‌شود تا در زمان وقوع تصادف و یا نقص های فنی به امداد خودروهای متفرقه و افرادی که نمیشناسند، اعتماد کنند و هم از نظر زمانی و هم از نظر هزینه ای ضرر زیادی کنند.

شما کافیست تا از این پس شماره آقای امداد را در فهرست مخاطبان خود ذخیره کنید و به این ترتیب هیچ گاه در دام امداد خودروهای غیرمجاز نیافتید؛ دقت کنید که شاید دریافت هزینه کمتر در ابتدا بسیار وسوسه‌انگیز به نظر برسد، اما خدمات ارائه شده با آن قیمت میتواند ناصحیح و باکیفیت پایینی ارائه شود و درنتیجه هزینه زیادی را از شما برای تعمیرات تکمیلی و صحیح بطلبد.

 

امداد خودرو دشتستان

بسیاری از مشکلات جدی خودرو در ابتدا با علائمی خود را بروز می‌دهند و در صورتی که رفع شوند، به هیچ وجه باعث ضرر اقتصادی نخواهند شد. در صورتی که مشکلات و آسیب های جزئی خودرو به سرعت شناسایی و رفع نشوند، دردسرساز خواهند بود. پس با ما در تیم امداد خودرو دشتستان آقای امداد تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن در کنارتان حاضر شویم و به بررسی بخش‌های مختلف خودرویتان از جمله، برق ماشین و شمع ها،

کولر و بخاری، شاسی و چرخ‌ها، پدال‌های ترمز، گاز و کلاچ و… بپردازیم و در صورت مشاهده ناسازگاری آن را برایتان در زمانی کوتاه و بدون معطلی رفع کنیم.

 

مکانیک سیار جم

در جم استان بوشهر نیز در کنار شما هستیم! چه توقعی از یک امداد خودروی مجاز و معتبر دارید؟

قیمت مناسب و منصفانه؟

استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه؟

شفافیت در هزینه‌ها؟

گارانتی خدمت تعمیر خودرو؟

پشتیبانی خدمات مشتریان؟

صرفه جویی در زمان؟

انجام خدمت در زمان دلخواه؟

مجموعه آقای امداد آماده است تا تمامی درخواست‌ها و توقعات شما را در زمانی کوتاه در اختیارتان قرار دهد. فرقی نمیکند در مرکز استان باشید و یا شهرستان در همه حال آماده خدمت رسانی به شما هستیم. اصل اساسی که ما به آن پایبند هستیم؛ ارائه بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان مان است.

 

امداد خودرو کنگان

بهترین و کاربردی ترین، به روزترین و با کیفیت ترین تجهیزات فنی و دستگاه های تعمیراتی در اختیار تیم های امدادی آقای امداد در سطح کنگان قرار دارند. به همین دلیل فرقی نمی کند که مشکل خودروی شما چیست، ما برای رسیدگی به آن هم کارشناسان و هم تجهیزات مورد نیاز را در سطح کیفیتی بسیار بالا در اختیار داریم و می توانیم خودروهای شما را چه داخلی و چه خارجی در محل با بهترین کیفیت تعمیر کرده و در اختیارتان قرار دهیم.

وقت و سرمایه خود را با اعتماد به امداد خودرو های غیرمجاز و غیرمعتبر هدر نکنید، با ما تماس بگیرید و در زمانی کوتاه خدمات مورد نیاز خودروی خود را در دست بگیرید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو